Vaikuttaa siltä ettei Oulussa osata äänestää muuta kuin KesKUSTAa kuten maalaiset näköalatonta taitaa tehdä?
Onko Oulu KesKUSTAlainen pitäjä?
10
<50
Vastaukset
- Anonyymi
Ei ole Kepua oulussa , oli vain puoluekokous, mutta PerusSuomalaiset On Puolustamassa Kansaa Ja Kansa Antaa Kannatuksen, sillä Perus On Paras !
- Anonyymi
Persut on juntteja. Heille on Ok olla herrojen kusetettavana, mutta linnakundeja ja muuta rupusakki maalaisia he ovatkin. Maalla ei osata äänestää kuin kesKUSTAa tai persujuntteja.
- Anonyymi
Siis Venäjän kansaa
- Anonyymi
On täällä Kepu ollut Kusettamassa Kansaa, mutta nyt se loppuu kun Kepu on kuihtunut satiaspuolueeksi, Ja PerusSuomalaiset Jyllää vaaleissa tuplavoittoon !
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Persut on juntteja. Heille on Ok olla herrojen kusetettavana, mutta linnakundeja ja muuta rupusakki maalaisia he ovatkin. Maalla ei osata äänestää kuin kesKUSTAa tai persujuntteja.
Myrkynvihreitä täälläei ole, ne on helsigissä tallustelemassa HANHENPASKASSA, kun ne niistä nii tykkää
- Anonyymi
Sipilä ja muut lestatialaiset valitsi omanlaisen saarikon pj. Ei mee läpi...täytyy erota kepusta ku ei uskontoa pidetä erillään politiikasta!!!se o loppu nyt!!!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
On täällä Kepu ollut Kusettamassa Kansaa, mutta nyt se loppuu kun Kepu on kuihtunut satiaspuolueeksi, Ja PerusSuomalaiset Jyllää vaaleissa tuplavoittoon !
Perusteella on kepulaisia maajusseja! Entinen SMP!
- Anonyymi
Saarikon jälkeen ei keskustalaisia pitäjiä oo missään....kikytti kyykytti ja leikkasi pohjoissuomesta kaiken mahollisen viime hallituksessa!ihimettelen nuita akkoja jotka sitä äänesti kiimassa.....
- Anonyymi
Saarikko laittoi Oulaskankaan kiinni ja se on hyvä. Muutenkin nämä pirttiviljelijät tulisi savustaa töihin ja sinne missä on töitä.
- Anonyymi
oulu on kesta-lepu-kaapunni
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Suureksi onneksesi on myönnettävä
Että olen nyt sitten mennyt rakastumaan sinuun. Ei tässä mitään, olen kärsivällinen ❤️651453Perusmuotoiset TV-lähetykset loppu
Nyt sanoo useiden HD-muotoistenkin kanavien kohdalla äly-TV, ettei kanava ole käytössä, haluatko poistaa sen? Kanavia110900- 58751
YLE Äänekosken kaupunginjohtaja saa ankaraa arvostelua
Kaupungin johtaja saa ankaraa kritiikkiä äkkiväärästä henkilöstöjohtamisestaan. Uusin häirintäilmoitus päivätty 15 kesä47734- 57720
Missä kaikessa olet erilainen
Kuin kaivattusi? Voin itse aloittaa: en ole vegaani kuten hän. Enkä harrasta tietokonepelejä lainkaan.39697Hyvin. Ikävää nainen,
Että vainoat ja stalkkaat miestäni.onko tarkoituksesi ehkä saada meidät eroamaan?no,siinä et tule onnistumaan71671Linnasuolla poliisi operaatio
Kamalaa menoa taas meidän ihanassa kaupungissa. https://www.uutisvuoksi.fi/paikalliset/864606026669Katsoin mies itseäni rehellisesti peiliin
Ja pakko on myöntää, että rupsahtanut olen 😆. Niin se ikä saavuttaa meidät kaikki.41657Uskomaton tekninen vaaliliitto poimii rusinoita pullasta
Korni näytösesitelmä menossa kaupunginvaltuustossa. Juhlia ei ole kokouksista tiedossa muilla, kuin monipuolue paikalli67650