Swissport Flinland pakka hajoaa

Anonyymi

Tämä pöyhkeä ylimielinen firma nimeltään Swissport Finland taistelee nyt olemassaolostaan. Organisaatio päälliköitä päälliköiden päällä on kääntynyt kaaokseksi. Kukaan päälliköistä ei halua luopua palkastaa. Selkäänpuukotusta ja kampitusta. Tyypit ei tajua että koko firma tulee menemään selvitystilaan, tarina on luppu. Tämä järjetön ddr stasi organisaatio on tuhon oma. Ei tule ikävä.

2

597

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Ei tule Finnair sopimusta. Miksi Finnair ostaisi ramp palveluita swissportilsta kun itse kamppailee kurimuksessa. Swissport ajautuu konkkaan

    • Anonyymi

      Swissportin ongelma näkyi hyvin ennen koronaa ja koronan aikana kun katsoi aamulla "lakanaa" jossa työntekijät. Suurimmalla osalla oli nimen jälkeen käsittämätön koodikirjaimisto mitä tekee ja siitä seuraava mitä ei missään tapauksessa tee. Minä en tee sitä ja tätä, ei ole minun hommaa. En mene ruumaan, en ota pukkeja pois ja missään tapauksessa en laita tötsiä. Kun katsoo Swissport organisaatiota niin tarvitaan melkoinen seinä tämän himmelin piirtämiseen. Miten organisaation yläpäähän mahtuukin niin paljon nimiä. Yksi osasto suoltaa työohjeita kuten, jos kannat matkalaukkua sillalta alas koneelle niin vain yksi laukku kerrallaan ja toinen käsi kaiteella. Safety first. Kun ajetaan työajoneuvoilla 30 km/h niin turvavyö pakko. Joka työn kohta kuvataan videolle ja PDF kuville. Sitten jatkuvaa ravaamista työnjohdossa kirjoittamaan alle read and sign, ymmärretty. Kaikista asioista tehtiin niin hankalaa, jäykkää ja byrokraattista. On jammereita ja tyähyvinvointiosasto olisi voinut nimetä työpahoinvointiosastoksi. Sairaat heti pihalle ja uutta halpaa verta tilalle ja samat kesämiehet / naiset saattoivatkin sitten olla jo seuraavana kesänä pomoja / kouluttajia / ramp esimiehiä / järjestely erikoisosaajia. No, kyllähän sitä kaverille antaa mieluummin hyvät ja helpot hommat kuin kokeneelle ei kaverille. Kevyellä organisaatiolla, selkeällä ja oikeudenmukaisella helnkilöstöpolitiikalla ja siitä syntyvälla automaattisella me hengellä olisi tämä korona kriisi, 2-3 vuotta, kestetty läpi. Nyt sitten sipulisäkki olalla katsomaan uusia mahdollisuuksia aidian ulkopuolella. Pikku vinkkinä työhaastattelussa kannattaa sanoa että olen valmis tekemään kaikkea kulloiseenkin työhön liittyvää. Voi olla vaikeaa kun tätä taitoa ei Swissportilla ole oppinut.

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Heikki Silvennoinen petti vaimoaan vuosien ajan

      Viiden lapsen isä Heikki kehuu kirjassaan kuinka paljon on pettänyt vaimoaan vuosien varrella.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      137
      1906
    2. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      27
      1898
    3. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      23
      1848
    4. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      85
      1630
    5. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      62
      1448
    6. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      20
      1266
    7. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      37
      1153
    8. Avaa sydämesi mulle

      ❤ ❤❤ Tahdon pelkkää hyvää sulle Sillä ilmeisesti puhumalla Avoimesti välillämme Kaikki taas selviää Kerro kaikki, tahdo
      Ikävä
      38
      1150
    9. Söpö lutunen oot

      Kaipaan aina vaan, vaikkakin sitten yksipuolisesti.
      Ikävä
      11
      1148
    10. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      10
      1127
    Aihe