Swissport Flinland pakka hajoaa

Anonyymi

Tämä pöyhkeä ylimielinen firma nimeltään Swissport Finland taistelee nyt olemassaolostaan. Organisaatio päälliköitä päälliköiden päällä on kääntynyt kaaokseksi. Kukaan päälliköistä ei halua luopua palkastaa. Selkäänpuukotusta ja kampitusta. Tyypit ei tajua että koko firma tulee menemään selvitystilaan, tarina on luppu. Tämä järjetön ddr stasi organisaatio on tuhon oma. Ei tule ikävä.

2

677

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Ei tule Finnair sopimusta. Miksi Finnair ostaisi ramp palveluita swissportilsta kun itse kamppailee kurimuksessa. Swissport ajautuu konkkaan

• Anonyymi

Swissportin ongelma näkyi hyvin ennen koronaa ja koronan aikana kun katsoi aamulla "lakanaa" jossa työntekijät. Suurimmalla osalla oli nimen jälkeen käsittämätön koodikirjaimisto mitä tekee ja siitä seuraava mitä ei missään tapauksessa tee. Minä en tee sitä ja tätä, ei ole minun hommaa. En mene ruumaan, en ota pukkeja pois ja missään tapauksessa en laita tötsiä. Kun katsoo Swissport organisaatiota niin tarvitaan melkoinen seinä tämän himmelin piirtämiseen. Miten organisaation yläpäähän mahtuukin niin paljon nimiä. Yksi osasto suoltaa työohjeita kuten, jos kannat matkalaukkua sillalta alas koneelle niin vain yksi laukku kerrallaan ja toinen käsi kaiteella. Safety first. Kun ajetaan työajoneuvoilla 30 km/h niin turvavyö pakko. Joka työn kohta kuvataan videolle ja PDF kuville. Sitten jatkuvaa ravaamista työnjohdossa kirjoittamaan alle read and sign, ymmärretty. Kaikista asioista tehtiin niin hankalaa, jäykkää ja byrokraattista. On jammereita ja tyähyvinvointiosasto olisi voinut nimetä työpahoinvointiosastoksi. Sairaat heti pihalle ja uutta halpaa verta tilalle ja samat kesämiehet / naiset saattoivatkin sitten olla jo seuraavana kesänä pomoja / kouluttajia / ramp esimiehiä / järjestely erikoisosaajia. No, kyllähän sitä kaverille antaa mieluummin hyvät ja helpot hommat kuin kokeneelle ei kaverille. Kevyellä organisaatiolla, selkeällä ja oikeudenmukaisella helnkilöstöpolitiikalla ja siitä syntyvälla automaattisella me hengellä olisi tämä korona kriisi, 2-3 vuotta, kestetty läpi. Nyt sitten sipulisäkki olalla katsomaan uusia mahdollisuuksia aidian ulkopuolella. Pikku vinkkinä työhaastattelussa kannattaa sanoa että olen valmis tekemään kaikkea kulloiseenkin työhön liittyvää. Voi olla vaikeaa kun tätä taitoa ei Swissportilla ole oppinut.

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Helena Koivu menettänyt lapsensa. Onko Mikko Koivulla oma laki?

Voiko olla totta että äidiltä viedään lapset ja ei mitään syytä ole edes kerrottu äidille itselleen.?
      Kotimaiset julkkisjuorut
      410
      5348
    2. Hannu Pikkarainen ehdottomaan vankeuteen

KKO tuomitsi 1 v 9 kk. Tämä ei ole Hannulle ilon päivä.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      184
      1835
    3. Pikkunaiselle terkkuja

Olet parasta koko maailmassa! Kaikkein ihmeellisin. Olisitpa täällä. 🧡 harmaasusi
      Ikävä
      356
      1808
    4. Kuinka paljon on

Merkitystä seksillä kun valitset kumppania?
      Ikävä
      117
      1049
    5. Kuvataiteilija Johanna Oras lataa mielipiteensä Miina Äkkijyrkästä Farmilla: "Miinahan oli..."

Oho! Johanna Oras ottaa kantaa kollega-Äkkijyrkän Farmi-puuhiin. Farmi Suomi -realityssä koettiin v. 2024 todellinen yl
      Tv-sarjat
      5
      994
    6. Kauniit naiset

Ketkä ne on suomussalamen kauniimpie naisie?
      Suomussalmi
      27
      897
    7. Olet vieläkin täällä

Tunnen energiasi. Tunnen että ajattelet minua. En aio koskaan enää ottaa sinuun yhteyttä. Voit ottaa minuun, jos itse h
      Ikävä
      54
      778
    8. Muutto ei ratkaise mitään.

Sielläkin on naapurit. 😉 Nähdään?
      Ikävä
      65
      735
    9. Oishan se coolia

Kun sais maistaa sun huulia 😘 Mukavaa päivää Hei, just sulle miehelle, josta haaveilen ❤️
      Ikävä
      54
      708
    10. Kuinka hyvin tunnet kaivattusi?

kuinka hyvin tunnet kaivattusi?
      Ikävä
      35
      668
    Aihe