Auton ulkopistoke, sisäpistoke ja lämmitin

Anonyymi

Uuteen autoni oli asennettu ulkopistoke, joka pokkesi edellisestä. Paljon pienempi. Vanha johtoni, joka on parempilaatuinen kuin tämän myrkyn vihreä uusi, ei mahdu enää töpseliin.
Sisäpistoke ei näkynyt lainkaan sisätilassa. Lämmitin on niitattu kiinni ja siitä lähtevä johto meni auton sisäkuoren sisälle. Töpseliä ei näy missään eikä lämmiitintä voi irrottaa, Nämäkin poikkeavat aikaisemmasta.
Onko tämä tyypillistä muutosta nykyisissä uusissa autoissa. Itse koen sen halvennuksean ja huononnuksena. Huomasin asian vasta muutama tunti sitten kun ajattelin kuivattaa autoa puolisen tuntia kylmän yön jälkeen, kun lähden kohta ajamaan. En osannut luovutustilanteessa tarkastaa asiaa.

2

277

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Kyllä, nykyään ne ovat erilaisia kuin ennen.
      Johtoja saa myös erimittaisia ja erivärisiäkin.

Koska sisätilanlämmitin on kiinteä, niin äläpä kanna siitä enempää huolta vaan luota siihen että on hyvä. Jos ei ole, pitää auto viedä pajalle jos et itse halua tehdä isompaa remonttia.

Tuollaiset itselle tärkeät asiat pitäisi nimenomaan osata tarkastaa uuden auton luovutuksessa. Todennäköisesti myyjä kuitenkin voi hoitaa asian kuntoon myös jälkikäteen jos otat häneen yhteyttä.

Ja kyllä joskus saa harmittaa. Se on ihan ok.

• Anonyymi

Turhat ja isot pistokkeet lopetettu ja aikoja sitten ja nyt on nätimpää ja pienempää tilalla. Positiivinen kehitys. Eipä enää tohelot laita sopimattomia lämmittimiä auton sisälle, eikä autoja pala enää niin paljon.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Laitetaas nyt kirjaimet tänne

kuka kaipaa ja ketä ?
      Ikävä
      191
      11579
    2. Pieni häivähdys sinusta

Olet niin totinen
      Ikävä
      58
      5489
    3. Taas ryssittiin oikein kunnolla

r….ä hyökkäsi Viroon sikaili taas ajattelematta yhtään mitään https://www.is.fi/ulkomaat/art-2000011347289.html
      NATO
      46
      2777
    4. Missä olet ollut tänään kaivattuni?

Ikävä sai yliotteen ❤️ En nähnyt sua tänään söpö mies
      Ikävä
      40
      2405
    5. Vanha Suola janottaa Iivarilla

Vanha suola janottaa Siikalatvan kunnanjohtaja Pekka Iivaria. Mies kiertää Kemijärven kyläjuhlia ja kulttuuritapahtumia
      Kemijärvi
      13
      1871
    6. Valtimon Haapajärvellä paatti mäni nurin

Ikävä onnettomuus Haapajärvellä. Vene hörpppi vettä matkalla saaren. Veneessä ol 5 henkilöä, kolme uiskenteli rantaan,
      Nurmes
      44
      1845
    7. Otavassa tapahtuu!

Rakennuspalo, yläkerta tulessa. Henkirikosta epäillään. Tiettyä henkilöautoa etsitään, minkä mahdollinen epäilty ottanut
      Mikkeli
      29
      1714
    8. Ikävä sinua

Onkohan sulla ollut sama tunne kuin mulla viimeisten parin päivän aikana, eilen varsinkin. Ollaan oltu ihan lähellä ja k
      Ikävä
      12
      1636
    9. Tiedän kuka sinä noista olet

Lucky for you, olen rakastunut sinuun joten en reagoi negatiivisesti. Voit kertoa kavereillesi että kyl vaan, rakkautta
      Ikävä
      42
      1488
    10. Tulemmeko hyvin

Toimeen ja juttuun keskenämme? Luulen, että sopisit hyvin siihen ☀️ympäristöön, paljon kaikkea erilaista.♥️mietin tätä s
      Ikävä
      6
      1486
    Aihe