Uuteen autoni oli asennettu ulkopistoke, joka pokkesi edellisestä. Paljon pienempi. Vanha johtoni, joka on parempilaatuinen kuin tämän myrkyn vihreä uusi, ei mahdu enää töpseliin.
Sisäpistoke ei näkynyt lainkaan sisätilassa. Lämmitin on niitattu kiinni ja siitä lähtevä johto meni auton sisäkuoren sisälle. Töpseliä ei näy missään eikä lämmiitintä voi irrottaa, Nämäkin poikkeavat aikaisemmasta.
Onko tämä tyypillistä muutosta nykyisissä uusissa autoissa. Itse koen sen halvennuksean ja huononnuksena. Huomasin asian vasta muutama tunti sitten kun ajattelin kuivattaa autoa puolisen tuntia kylmän yön jälkeen, kun lähden kohta ajamaan. En osannut luovutustilanteessa tarkastaa asiaa.
Auton ulkopistoke, sisäpistoke ja lämmitin
2
295
Vastaukset
- Anonyymi
Kyllä, nykyään ne ovat erilaisia kuin ennen.
Johtoja saa myös erimittaisia ja erivärisiäkin.
Koska sisätilanlämmitin on kiinteä, niin äläpä kanna siitä enempää huolta vaan luota siihen että on hyvä. Jos ei ole, pitää auto viedä pajalle jos et itse halua tehdä isompaa remonttia.
Tuollaiset itselle tärkeät asiat pitäisi nimenomaan osata tarkastaa uuden auton luovutuksessa. Todennäköisesti myyjä kuitenkin voi hoitaa asian kuntoon myös jälkikäteen jos otat häneen yhteyttä.
Ja kyllä joskus saa harmittaa. Se on ihan ok. - Anonyymi
Turhat ja isot pistokkeet lopetettu ja aikoja sitten ja nyt on nätimpää ja pienempää tilalla. Positiivinen kehitys. Eipä enää tohelot laita sopimattomia lämmittimiä auton sisälle, eikä autoja pala enää niin paljon.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Sanna Marin kysyi hämmästyneenä: Onko Suomessa jäänmurtajia?
Nettilehden toimittaja kysyi Sanna Marinilta suoraan, että sovittiinko nuo jäänmurtajien kaupat jo 2019, jolloin Marin k733941- 1013515
SDP haluaa 40 000 nettomaahanmuuttajaa
SDP:n Suunnanmuutos-vaihtoehtobudjetissa, käy ilmi, että demarit itse asiassa vaativat räjähdysmäistä ”työperäisen” maah823358Mikä tuota vasemmistolaisista jankkaavaa vaivaa?
Pahasti on ihon alle, siis korvien väliin, päässeet kummittelemaan. Ei ole terveen ihmisen merkki jankata yhdestä asia362648- 1241618
Nyt meni lopulliset lämmöt.
Alan käyttäytymään yhtä kylmästi miehiä kohtaan kuin mua kohtaan on käyttäydytty ja vain käytetty viimeiset pari vuotta361526Sulla on avaimet ja keinot
Jos haluat jatkaa tutustumista. Itse olen niin jäässä etten pysty tekemään enää mitään. Pidempi keppi johon on helpompi191144Meitä ei tule
Koska periaatteemme ovat rakkautta vahvempia. Tämä on siis koettelemus, jonka tarkoitus on vahvistaa meitä yksilöinä 😌221124Onko erityinen paikka jossa haluaisit nyt olla
Onko joku spesiaali lempipaikka missä mieluiten olisit?421120Itseään kannattaa tarkastella realistisesti ja
miettiä mihin ne rahkeet oikeesti riittää. Tyhmempikin ymmärtää että varakas ylemmän tason mies ei kelpuuta sellaista ku1181026