Miten päästä narsistin suosioon?

Anonyymi

Eli millainen nainen ja miten pääsee narsistimiehen suosioon?

9

88

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Hyödynnettävä tai kiusattava ja tuhottava.

• Anonyymi

Millainen mies ja miten pääsee narsistinaisen suosioon?

• Anonyymi

Hyödynnettävä JA kiusattava.

Narsistin ihmissuhteet perustuvat hyötymiseen, tavalla tai toisella. Varmastikin vähän vaihtelee, millaisia asioita narsisti arvottaa milloinkin. Varakas ja näyttävä mies voi olla yhdelle tärkeä, toiselle jotakin muuta. Lisäksi auttaa kun mies on manipuloitavissa. Narsisti nainen ei kuitenkaan halua jäädä miehen varjoon eikä tietenkään halua miestä joka on niin itsenäinen, terveellä tavalla itsevarma ja rationaalinen ettei narsistin höpöjutut uppoa.

Uskoisin, että narsistin parisuhteet perustuvat paljon siihen, onnistuuko hän iskemään juuri oikeaan aikaan ja oikeaan paikkaa. Käsittääkseni moni suhde on lähtenyt siitä, että toinen on ollut vähän heikoilla ja narsisti on tullut sopivasti pönkittämään, lääkkeeksi tilanteeseen. Narsisti käyttää tilanteen hyväksi jos mies potentiaalisesti tarjoaa jotain mitä narsisti tarvitsee.

• Anonyymi

Palveleva, nöyrä, alistuva, vaatimaton, heikko itsetuntoinen

• Anonyymi

Näillä pitäisi onnistua! Narsisti itse ei yleensä osaa rakastaa muita kuin itseään. Hänen hyvinvointi perustuu vastaanottamiseen, ei antamiseen. Ongelmat alkavat heti kun positiivisten tunteiden vastaanotto loppuu. Niitä pitää olla jatkuvalla syötöllä tai hänen minä alkaa kärsiä.

• Anonyymi

En tiedä. Minusta ei narsistit ole kiinnostuneet. Olen ihastunut ja rakastunut syvästi miehiin, joilla on narsistisia piirteitä, mutta he ovat pian lähteneet pakoon. Flippaako minulla päässä sitten pahemmin kuin noilla narsistimiehillä? Yhdellekin laitoin lopulta viestin, jossa syvästi toivoin sen miehen kuolemaa, kun palasikin yhteen eksänsä kanssa.

• Anonyymi

Ja itselläni bipodiagnoosi, itse kuitenkin sitä mieltä, että kyse epävakaasta persoonallisuushäiriöstä.

• Anonyymi

Ja vielä lisäys. Minulla on kausia, jos joku loukkaa minua huonosti, niin sisältäni nousee niin syvää vihaa ja aggressiivisuutta sitä ihmistä kohtaan, että tuntuu, että pää räjähtää. Olen nuorempana ollut väkivaltainenkin. Vieläkin tulee tilanteita, että olisin valmis väkivaltaan jos minua loukataan. Esim. voisin lyödä jollain esineellä päähän tms. Onko ne narsistimiehet aistineet tuon ja lähteneet etsimään helpompaa uhria?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ja vielä lisäys. Minulla on kausia, jos joku loukkaa minua huonosti, niin sisältäni nousee niin syvää vihaa ja aggressiivisuutta sitä ihmistä kohtaan, että tuntuu, että pää räjähtää. Olen nuorempana ollut väkivaltainenkin. Vieläkin tulee tilanteita, että olisin valmis väkivaltaan jos minua loukataan. Esim. voisin lyödä jollain esineellä päähän tms. Onko ne narsistimiehet aistineet tuon ja lähteneet etsimään helpompaa uhria?

Minun poikani on narsisiti.Jos hän ei saa hyötyä toisesta,hän ei ole tekemisissä.Vain jos hyötyy toisesta,silloin seura kelpaa.Ikävä todeta näin omasta lapsesta,mutta näin on!

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Persut romahti Haapaveellä, kiitos Ilkka!

Persut saivat historiallisen tappion haapaveellä! Kiitos Ilkka!
      Haapavesi
      110
      2443
    2. Hyvää yötä, olen rakastunut suhun

Sanon tämän kyllä vielä sulle henkilökohtaisestikin. 😘
      Ikävä
      84
      2131
    3. Tiedätkö et olet

Ärsyttävän hyvännäköinen.
      Ikävä
      56
      1687
    4. Nyt tiedän

Että joku on lahjonut jonkun tai olemme idiootteja. Nuo kokkareiden päsmärit tuli valituksi valtuustoon. Onnea vaan kai
      Sysmä
      58
      1652
    5. Oletko mokannut?

Oletko omasta mielestäsi mokannut jotain kaivattusi suhteen?
      Ikävä
      155
      1570
    6. Sanna Ukkolan kolumni: Rautarouva, joka unohti joukkonsa - Riikka Purran pitäisi katsoa peiliin

"Historialliset tappiot eivät synny vahingossa. Ne syntyvät, kun johtaja unohtaa, ketä hänen piti palvella, kirjoittaa I
      Perussuomalaiset
      46
      1466
    7. Oletko ymmärtänyt

Oletko ymmärtänyt jotain kaivatustasi lähiaikoina tai oletko muuttanut mielipidettäsi kaivatustasi?
      Ikävä
      153
      1460
    8. Ottaisitko miten

Kaivattusi?
      Ikävä
      112
      1200
    9. Kepun hegemonia jatkumassa vankkana Puolangalla

Tuuliviirien vallankumous jäi pahasti piippuun!
      Puolanka
      26
      1186
    10. Paraneeko ilmapiiri nyt?

Paraneeko kunnallispolitiikan ilmapiiri nyt kun persuilla meni vaalit päin pers3ttä ja änkyräpersut tipahtivat vilttiket
      Hyrynsalmi
      26
      1168
    Aihe