Sini, Rohkea ja Suorapuheinen nainen.

Anonyymi

Sini on minun suosikkini tällä hetkellä ! Ei ole mykkä nurkassa kyyristelijä, joka on aina samaa mieltä kaikesta "kun muutkin sanoo näin". Tykkään ! Hyvä Sini !

21

67

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Lakinainen, Varatuomari tietää mistä puhuu. Omakohtainen kokemus opettaa. Sini on nyt mun lemppari.

    • Anonyymi

      Puhuu rivoja. En pidä Sinistä. Koulutusta on, mutta sivistys puuttuu. Sasa vaikuttaa fiksummalta.

      • Anonyymi

        "Puhuu rivoja"??! Kuka tuolla EI puhu rivoja ? Kaikki puhuu, Paitsi Minna...


      • Anonyymi

        Sasa on outo puheilleen höröttäjä. Ihmiset ei aina huomaa sitä itse, miten kornia se on, aina nauraa höröttää sanomisiensa päälle. Yrittävät näin kai ulospäin näyttää. Hei, huomaatteko, kuinka iloinen ja hauska ihminen mä oon.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sasa on outo puheilleen höröttäjä. Ihmiset ei aina huomaa sitä itse, miten kornia se on, aina nauraa höröttää sanomisiensa päälle. Yrittävät näin kai ulospäin näyttää. Hei, huomaatteko, kuinka iloinen ja hauska ihminen mä oon.

        En pidä sinistä ,enkä tästä Sinin kloonista aivan täysiä kanoja .


    • Anonyymi

      Sini puhuu totta. Kaikki eivät tästä tietysti pidä.

    • Anonyymi

      Sini on tällä hetkellä minun suosikki.

      • Anonyymi

        Onkos Sini suosikkisi tämän päivän tiedoilla? Lusikat läks jakoon, aviomies otti eron.
        Mahtava mimmi vai, ottaisitko omaksesi, uskaltaisitko kääntää selkäsi?


    • Anonyymi

      Kovasti sini yrittää "parittaa" tuolla ihmisiä :o) "toi on ihastunut susta" tai että "te olisitte hyvä pari". . . .

    • Anonyymi

      Aika monet veikkaa, että tämä talon suulain nainen on eka lähtijä tänä vuonna. Kaikki ei jaksa sellaista jatkuvaa äänekästä kälkätystä.

    • Anonyymi

      Kyl se synkkänä tuijotteleva matu lähtee ekana.

      • Anonyymi

        Niko tylsistyy ja turhautuu, kun ei ymmärrä suomalaisuuteen kuuluvaa smaltalkkia ja tyhjännauramista. Menee ilme yhä vaan synkemmäksi. Toivottavasti ei suutu, jos tulee häätö.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Niko tylsistyy ja turhautuu, kun ei ymmärrä suomalaisuuteen kuuluvaa smaltalkkia ja tyhjännauramista. Menee ilme yhä vaan synkemmäksi. Toivottavasti ei suutu, jos tulee häätö.

        Sini piipittää ällöllä äänellä koko ajan ja pitää roolia yllä. Ulos!


    • Anonyymi

      Sini stressaa eniten mökkiläisistä ja milloin ne tulee ja millaisia ne on ja mitä me niille tehdään ja kyllä me niille näytetään...... Lepo vaan! Taitaa rouvan hovi hajaantua.

    • Anonyymi

      Kyllä on ilkein asukas koskaan jo ensimmäisellä viikolla. On tosi inhottavaa miten se puhuu Minnasta suntiona ja se tulee hyvin halventamistyylillä.
      Musta on surullista että taloon tarkoituksella valitaan jokin uhriksi sopiva koulukiusaajatyypeille.
      Tietysti on ikävää jos tuollainen talossa elämää ylläpitävä joutuisi ulos mutta kyllä mä heittäisin Sinin ekana ulos. Puistattava ihminen.

      • Anonyymi

        Kiusaaminen ei koskaan ole kiusatun syy vaan kyllä tässä on väärin valittu ihminen on kiusaaja eli Sini.


    • Anonyymi

      Käsipeliä Artun kanssa peiton alla tänä yönä! N. Klo 00.50 jos livestreemi löytyy, eli käyttäytyminen Minnaa kohtaan kateus/pelko? Sini tässä yöpuuhissa aloitteellinen, mutta ei Arttukaan yhtään vetääntynyt pois, mutta mietteliäältä näytti yhdessä vaiheessa

    • Anonyymi

      Toisen silmätikuksi ottaminen, ja hänen kiusaamisensa on niin hienoa vai mitä?
      Sinin kiusaamisasennetta Minnaa (suntiota, kuten Sini Minnaa jatkuvasti kutsuu)kohtaan, ja oman kuppikuntansa käännyttämistä myös Minnaa vastaan on tosi kiva ja viihdyttävä seurata, vai mitä aloittaja? Oleko aloittaja muuten koulu- ja työpaikkakiusaaja itse?
      Arttu on silmissäni menettänyt kaiken arvostuksen, Arttu on mieheksi aika narttu.

    • Anonyymi

      Sini suulas huomionhakuinen, ilkeä, kateellinen ei koulutus takaa sivistystä ja luulee itsestään liikoja.... jos ei tipu ensimmäisenä niin minulta jää ohjelma tähän,ei kestä katsoa ei kuunnella.

    • Anonyymi

      Sini on ylipainoi nen kiusaaja sekä aviomiehensä pettäjä. Siinä meille asianajajan ja varatuomarin mallia. Uskottavuus ja maine nollassa noiden tekemisten jälkeen.

      • Anonyymi

        Ilkeä, epäsiistin näköinen kiusaaja! Oikein jäi pahamieli eilisestä, kun näkee, että tollaisia ämmiä ihan oikeasti on olemassa! Toivottavasti tippuu ensimmäisenä. On nuo "tittelinsä" varmaan saanut jollain kahden viikon kursseilla, ei muuten olisi noin tyhmä.


    Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      130
      5025
    2. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      32
      3177
    3. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      16
      1827
    4. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      22
      1780
    5. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      19
      1645
    6. Voitasko leikkiä jotain tunnisteleikkiä?

      Tietäisi ketä täällä käy kaipaamassa.. kerro jotain mikä liittyy sinuun ja häneen eikä muut tiedä. Vastaan itsekin kohta
      Ikävä
      71
      1501
    7. Armi Aavikko Malmin hautausmaa

      Haudattiinko Armi arkussa Malmin hautausmaalle vai tuhkattiinko hänet? Kuka tietää asiasta oikein?
      Kotimaiset julkkisjuorut
      11
      1266
    8. Miksi näin?

      Miksi vihervassut haluaa maahan porukkaa jonka pyhä kirja kieltää sopeutumisen vääräuskoisten keskuuteen? Näin kotoutumi
      Maailman menoa
      19
      1257
    9. Tietysti jokainen ansaitsee

      Hän varmasti ansaitsee vain parasta ja sopivinta tietenkin, suon sen onnen hänelle enemmän kuin mielelläni. Aika on nyt
      Ikävä
      11
      1255
    10. Haluisin suudella ja huokailla

      ja purra kaulaasi ja rakastella sinua. Haluisin puristella rintojasi ja pakaroitasi. Ei sinulla taida olla kuitenkaan ni
      Ikävä
      16
      1247
    Aihe