Thaimaakiinnostuneille.

Siellä Suomessa ollaan kovin kiinnostuneita täällä Thaimaassa tapahtuvista, mutta palsta-aiheita kuluneelta päivältä katsahtaessa, aiheet kaikkea muuta.

Jos siellä nyt sattuisi olemaan ihan oikeasti joku muu kuin pelkkää suunsoittoa harjoittava, niin meidän 100 tuumaisessa tämmöistä https://www.sanook.com

7

54

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Siis katselet televisiosta thaikielistä nettisivustoa? Miksi? Ethän sä ymmärrä sanaakaan mitä siellä lukee mutta sujuvasti katselet kuvia ilmeisesti.

      • Anonyymi

        Kyseisellä sivulla myös liikkuvaa kuvaa ja on normaalia että thaimaassa tv:n kuvaruudulla on thaikielistä, uutisia ja muuta mikä katselijoita kiinnostaa.
        Sivun ylälaidassa on valikko jos ymmärtää niiden tarkoituksen, niin löytää oman mielenkiinnon mukaiset aiheet.
        Aloittaja joka aviossa thain kanssa ei maininnut katsojaa mutta aloituksessaan viittasi suunsoittajaan, tarkoittanee sinua osuvasti.
        Suomalaiset kuuntelee aamulypsyä jopa thaimaassa yksi päivittäin, sekä uutisoi seiska- ja iltisaiheita, googlaa ja wikittää, sekä karttasovelluskin ahkerassa käytössä.
        Mainitun lisäksi thaimaassa on tv-kanavia hieman ruunsaammin kuin suomessa, esimerkiksi uutisia maan tosiasiallisesta tilanteesta.
        Kukin katsoo mistä kiinnostunut ja siellä missä on, mutta se että thaimaan tilanteen erityisammattitietämys olisi suomessa, on harhaa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kyseisellä sivulla myös liikkuvaa kuvaa ja on normaalia että thaimaassa tv:n kuvaruudulla on thaikielistä, uutisia ja muuta mikä katselijoita kiinnostaa.
        Sivun ylälaidassa on valikko jos ymmärtää niiden tarkoituksen, niin löytää oman mielenkiinnon mukaiset aiheet.
        Aloittaja joka aviossa thain kanssa ei maininnut katsojaa mutta aloituksessaan viittasi suunsoittajaan, tarkoittanee sinua osuvasti.
        Suomalaiset kuuntelee aamulypsyä jopa thaimaassa yksi päivittäin, sekä uutisoi seiska- ja iltisaiheita, googlaa ja wikittää, sekä karttasovelluskin ahkerassa käytössä.
        Mainitun lisäksi thaimaassa on tv-kanavia hieman ruunsaammin kuin suomessa, esimerkiksi uutisia maan tosiasiallisesta tilanteesta.
        Kukin katsoo mistä kiinnostunut ja siellä missä on, mutta se että thaimaan tilanteen erityisammattitietämys olisi suomessa, on harhaa.

        No mutta olipa hyvä ja ihan asiallinen aloitus ja hyvä oli myös tämä kommentti. Kiitos.

        Rohkenen tosin omana mielipiteenäni heittää, että ehkäpä Thaimaan tv-kanavilta tulevista uutisista ei aina aivan välity Thaimaan tosiasiallinen tilanne. Väitän myös, että Suomessakin on ammattitasoista tietämystä Thaimaan tilanteesta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No mutta olipa hyvä ja ihan asiallinen aloitus ja hyvä oli myös tämä kommentti. Kiitos.

        Rohkenen tosin omana mielipiteenäni heittää, että ehkäpä Thaimaan tv-kanavilta tulevista uutisista ei aina aivan välity Thaimaan tosiasiallinen tilanne. Väitän myös, että Suomessakin on ammattitasoista tietämystä Thaimaan tilanteesta.

        Suomessa ammattitasoista kyllä mutta ei tällä palstalla.
        Thaimaan tv-kanavilta voi katsella täsmälleen samoja kansainvälisiä uutisia kuin suomessakin, limokontrolli vain käteen ja näppäilemään.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Suomessa ammattitasoista kyllä mutta ei tällä palstalla.
        Thaimaan tv-kanavilta voi katsella täsmälleen samoja kansainvälisiä uutisia kuin suomessakin, limokontrolli vain käteen ja näppäilemään.

        No mutta ja aika pitkälti näinhän tämä taitaapi olla.


    • Anonyymi

      Hoi laari, laari maa. Kaikuupi minun suloinen Suomeni maa.

    • Anonyymi

      Oma maa mansikka, Thaimaa mustikka.

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      195
      2043
    2. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

      Missä meni pieleen?
      Ikävä
      133
      1138
    3. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      113
      1063
    4. Koillis motor

      Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa
      Suomussalmi
      21
      805
    5. 58
      796
    6. Kauhavan häiriköijistä

      Juttua Iltalehdessä. Pakko sanoa että noi nuoret on kyllä ihan pimeitä. Putkin peltoja jupksevat kiusaamaan kun ei tietä
      Kauhava
      34
      721
    7. ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla

      Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann
      Haapavesi
      42
      628
    8. Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?

      Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m
      Suhteet
      175
      574
    9. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

      Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      45
      538
    10. Auto ajoi päälle?

      Ja pakeni luin iltapäivälehdestä. ! Ken on kuski joka tuollee teki
      Kuusankoski
      9
      522
    Aihe