Roope 22 on siis niin kliseinen

Anonyymi

Joo, On tuo roope niin kliseinen. Siis oikeen stereotyyppi. Vaikuttaa vähän myös kaksnaamaiselta.

7

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Eleet ja puhetyyli, ääni. Miksi ne on aina tuollaisia ?

    • Anonyymi

      Roope kertoo 7 päivää lehdelle-
      "Rehellisesti sanottuna haluan välillä aiheuttaa draamaa tietoisesti. En kestä tylsyyttä. Jos saan ympärilleni säpinää, niin hyvä! Ei kukaan jaksa vain tuijotella tapetteja, Roope täräyttää"

      Homostereotypia näkyi heti hänen liikehdinnässään, käveli hipsutteli hienostellen, kämmenet levitettyinä sivuille, kuin pienet siivet. Kädenselkämykset ylöspäin.
      Korostuneen teatraaliset eleet ja puhetapa. En tiedä, onko se luontaista, vai ajatteleeko hän, että homoseksuaalin kuuluu elehtiä ja liikehtiä ja puhua näin.
      Omien juttujensakin mukaan. Hän on tyypillinen, huomionkipeä homoseksuaali. Joka on elementissään kun saa aiheuttaa draamaa ja suuria tunteita. Jopa valmis ärsyttämään ja provosoimaan, saadaksen aikaan jotain kaipaamaansa kohinaa ja pöhinää.
      Harvoin naismaiset homoseksuaalit on syrjäänvetäytyviä ja hiljaisia ja elävät nössykkäelämää. He ovat sellaisia, hei kato mua, kato!
      Kuten esim.Putoushahmo Matti Pikkuvanhanen. Jos Pikkuvanhanen olisi real-henkilö.
      Hän edustaisi tyypillistä homoseksuaalin tyyliä, joka on nähtävissä tällä tavalla jo lapsena. Jos et katso mua, niin keksin kyllä taatusti jotain, että katsot ja huomaat.
      Kova tarve siis tulla huomatuksi.

    • Anonyymi

      Huomionhakuisuus. Kävelytyyli. Puhetapa. Miksi nää on aina samanlaisia ? Ekana ulos nikon kanssa.. Jep jep.

    • Anonyymi

      Matkii niko saarista ja bb-jonia yms..

      • Anonyymi

        Matkimisen aistii ihan selvästi.


    • Anonyymi

      Allekirjoitan. Roope ulos!

    • Anonyymi

      Mä luulen, että Roope äänestetään aika alussa pois, sillä on jutut kuin rahattomalla lehmän ostajalla.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Heikki Silvennoinen petti vaimoaan vuosien ajan

      Viiden lapsen isä Heikki kehuu kirjassaan kuinka paljon on pettänyt vaimoaan vuosien varrella.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      144
      2131
    2. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      27
      1938
    3. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      23
      1888
    4. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      85
      1690
    5. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      62
      1488
    6. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      20
      1276
    7. Avaa sydämesi mulle

      ❤ ❤❤ Tahdon pelkkää hyvää sulle Sillä ilmeisesti puhumalla Avoimesti välillämme Kaikki taas selviää Kerro kaikki, tahdo
      Ikävä
      38
      1180
    8. Söpö lutunen oot

      Kaipaan aina vaan, vaikkakin sitten yksipuolisesti.
      Ikävä
      11
      1168
    9. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      37
      1163
    10. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      10
      1157
    Aihe