Väärä dilemma

Eli väärä vastakkainasettelu.
Virheelinen dilemma, vaikuttaminen, sitä ei aina ole kovin helppo huomata, koska pahalta tuntuva " huono vaihtoehto " kiinittää kuulijan ja lukijan huomion niin, ettei tämä tule ajatelleeksi voisiko olla vaihtoehtoja useampia kuin tarjotut kaksi.
Ilmiö vastaa taikurien käyttämää keinoa kiinittää huomio pois vaihtoehdoista.

Jari Lindströn kirjoittaa perussuomalaisten hyvästä menestyksestä tulevissa kuntavaaleissa ei perustu mihinkään todelliseen osaamiseen, menestys tulee muusta kuin osaamisesta kun olet aina vastaan kuin valtavirta, se kiinittää huomion toisaalle. Tämä uppoaa määrättyyn kansanosaan.

EU ja maahanmuutto, ilmastomuutos keskustelun nurinkääntäminen näyttämään että vihreät ovat väärässä. Tänä aamuna Halla-aho kävi Li Anderssonin kimppuun koulu-uudistuksessa esitti ettei karrikoiden näyttämään nykyidenkin koulutus on riittävä.

Sama stoori jatkuu EU-elvytyspaketissa, yleensä perussuomalaisten kanssa ei muut puolueet yhdy, se onkin tarkoitus.

9

72

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • " esitti ettei karrikoiden näyttämään nykyidenkin koulutus on riittävä."

Avaahan tuota hieman.

H.

• Anonyymi

Se on yhtä sekavaa kuin sinun omatkin kommenttisi.

• Koulutus oli tarkoitus sanoa päinvastoin, niinkuin Halla-aho manitsi iltapäivällä vahingossa "EU-yhteisö olisi vahvempi mitä yhtenäisempi " siihen se pyrkii kun 27 maata on siihen liittynyt vapaaehtoisesti.
        Minkä takia persut toimii itseään vastaan vastustamalla, onko mitään mitä ette vastustaisi.

• Anonyymi

Perussuomalaisten laskelmoitujen yksipuolisten aivopesupuheitten täsmäkohde
      ovat kritiikittömät ihmiset,
      joilla ei ole omaa ajattelua
      eikä kykyä tehdä johtopäätöksiä
      ja mistä he johtopäätöksiä tekisivätkään,
      eivät he seuraa asioita kuin korkeintaan valmista aivopesumössöä
      persujen valemediasta.

• Anonyymi

Äärioppositiopenkistä on tullut eräänlainen "avohoitola".
      Yksi lääkärintarkastusta vailla oleva on EU-parlamentissakin.
      Sen sijaan, että niille tulee suoria "kutsuja" käräjille,
      kutsu voisi tulla sitä ennen "pollan tarkastukseen".

• Anonyymi

Katselin vähänaikaa lähetystä eduskunnasta ...on se aika sirkusta ...Harakkakin nauroi.

Mikkelissä on paljon lisääntynyt korona tapaukset ... muista olla varovainen ja tarkkana.
      mimmimum-..mi

• Virusten on parempi pysyä asuntoni ulkopuolella, Tytär tekstitelly pysy ukko kotona.
        Näitä koronaryppäitä esiintynyt vähän joka puolella, aivan varma näin on koko loppuvuoden et sen mukaan mennään ja eletään onhan tähän totuttu..

• Jos perussuomalaiset saisi päättää Halla-ahon suulla suomi eroaisi EUa ja lähtisi kulkemaan yksin manner-euroopassa.

EU elvytyskeskustelussa persuilta vaadittiin monen monen suulla selvitys mitä sen jälkeen kun suomi olisi eeuun ulkopuolella, EI Persut osaa esittää minkälainen olisi suomi yksin, mikä olisi taloutemme ulkopuolella, Britannia menossa katasrofiin eeuun ulkopuolella, suomen hyvinvointi asemama menisi eeuun ulkopuolella EI persut siitä välittäisi.

• Anonyymi

Britannia on mallimaa miten menee yksin, ei ainakaan nyt hyvin, ja Britannia on sentään "mahtivaltio" verrattuna piskuiseen Suomeen.

Persut pelleilyillään laskee eduskunnan kokonaisarvovaltaa.
        Toisaalta oikeitten poliitikkojen arvostus nousee.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mitä elukkaa kaivattusi

muistuttaa? Vastaan ite myöhemmin. Miehelt.
      Ikävä
      85
      4568
    2. Haleja ja pusuja

Päivääsi kulta 🤗🤗💋❤️❤️❤️ kaipaan sinua Tänäänkin.. Miksikäs se tästä muuttuisi kun näin kauan jatkunut 🥺
      Ikävä
      86
      4416
    3. Onko mukava nähdä minua töissä?

Onko mukava nähdä minua töissä vai ei? Itse ainakin haluan nähdä sinut 🤭
      Työpaikkaromanssit
      43
      3759
    4. Oi mun haniseni

Mul on ihan törkee ikävä sua. En jaksais tätä enää. Oon odottanut niin kauan, mutta vielä pitää sitä tehdä. Tekis mieli
      Ikävä
      16
      3493
    5. Hei rakas sinä

Vaikka käyn täällä vähemmän, niin ikäväni on pahempaa. Pelkään että olen ihan hukassa😔 mitä sinä ajattelet? naiselle
      Tunteet
      40
      2977
    6. Kyllä mulla on sua ikävä

Teen muita juttuja, mutta kannan sua mielessäni mukana. Oot ensimmäinen ajatus aamulla ja viimeinen illalla. Välissä läm
      Ikävä
      10
      2764
    7. En kirjoita sulle tänne

Enään nainen. Olen kyllä kiltisti enkä ala mihinkään kuin tosirakkaudesta. Kanssasi sitten jos se on mahdollista ja pidä
      Ikävä
      21
      2701
    8. IS:n tiedot: Toni Immonen irtisanottiin MTV:ltä Toni Immonen työskenteli pitkään MTV:llä.

IS:n tiedot: Toni Immonen irtisanottiin MTV:ltä Toni Immonen työskenteli pitkään MTV:llä. IS uutisoi torstaina Toni Imm
      Maailman menoa
      39
      2093
    9. Nainen, tunnusta että olet varattu ja tyytymätön suhteeseesi

Ja siksi pyörit täällä ikävä palstalla etsien sitä jotain jota elämääsi kaipaat. ehkäpä olet hieman surullinen, koska ta
      Ikävä
      158
      1758
    10. Savon murteella viäntäminen asiakaspalvelussa?

Olin äsken tekemisissä puhelimitse rahoitusalan firman asiakasneuvonnassa. Tyyppi väänsi leveää savoa oikein perusteelli
      Maailman menoa
      106
      1307
    Aihe