Samaa tyyliä, samoja housuja, yksi paita ja tennarisukkia.
Kaikki väärää kokoa.
Mitä Suomea vaivaa.
Ikään kuin kaupat unohtivat ostajat.
Kaupasta ei saa miehen vaatteita
2
112
Vastaukset
- Anonyymi
Aina voi poiketa vaatturin /räätälin pakeilla. Tai tehdä ostosreissun ulkomaille. Hongkongissa on hyviä vaattureita. Kokemuksesta tiedän.
- Anonyymi
Tuo muuten on ihan totta. Olen jo pitkään ihmetellyt että puehtimoissa on tarjolla hehtaarikaupalla naisten vaatetta ja sitten jossain peränurkassa yksi rekki miesten tamineita ja sekin rekki on monensentin pölyharson alla.
Siis miehet eivät ilmeisesti osta itse tai rouvallaan ostata itselleen vaatteita ja silti kun kulkee tuolla kaupungilla niin kaikki vastaan tulevat miespuoliset kumminkin on asusteitten peittämiä. Mutta vaikka naisille sitä vaatetavaraa on tarjolla älyttömät määrät niin silti yleinen suuntaus näyttäisi olevan että alle 30 vuoden ikäiset naiset ovat julkisilla paikoillakin käytännössä kaiken aikaa lähestymässä alastomuutta. ja hyvä niin.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Minulla heräsi huoli sinusta ajatteluni kohteesta!
Toivottavasti sinulla on siellä jossain kaikki hyvin. Välitän sinusta edelleen vaikka olet varattu, etkä tykkää minusta.764026- 1613513
- 533129
Missä Sanna nyt suvaitsevaisuus?
Tekijä on nyt kuitenkin jotain muuta kuin suomalainen niin eikös nyt pitäisi suvaita kulttuuri eroja ja rakastaa tekijä1911905- 271737
- 441736
- 231734
- 571684
- 191587
- 181571