Minun oman elämäni pohtiminen - Jukka

Anonyymi

Moikkulimoi,

Olen tässä Gorona-Wiiruksen aikana miettinyt entistä enemmän, mitä minä oikeasti haluan elämältä kun tämä Wiirus poistuu maapallolta. Työskentelen nyt panimossa tuotanto harjoittelijana avustavissa tehtävissä koeajalla, ja olen viihtynyt hyvin. En vain tiedä, onko tämä pitkällä tähtäimellä unelmani vai eikö ole unelmani vaan jotain muuta.

Minua kiinnostaisi myös tiski Jukan ura, mutta en ole uskaltanut ottaa askelta tämän unelman eteen. Toisaalta en myöskään tiedä, onko kellään ravintolalla tarjota tiskaajan työtä nyt kun tiskiä ei tule palhoa niin tämä unelma vähän jäissä on. Kertokaa mitä pitäisi, tehdä, kohti unelmaa vai kohti panimoa auttamaan kahvin keitossa ja paperi töissä mistä kuitenkin maksetaan ihan hyvin.

-J

1

210

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Ikävä kyllä tällä hetkellä ei ole varaa unelmoida, ellei sinulla ole hyviä suhteita millä saat työpaikan.
      Jos oikeasti on hyvä harjoittelu paikka jossa viihdyt, olet jo voittanut lotossa. Se on todella paljon, että sinulla on sellainen mahdollisuus ja siitä tulevaisuus.
      Työpaikkoja ei saa mistään. Vielä huonommin löytyy sellaisia paikkoja missä on oikeasti hyvät tyypit ja sopimus, että se ei tuhoa työntekijää.

Sinulla on mahtanut elämä mennä tähän mennessä hyvin ja suojeltuna, kun et ole tietoinen kuinka paha tilanne on ollut jo pitkään nuorilla kohta kaksi sukupolvea, ja korona vain pahensi tilanteen. Nyt on 30 vuotiaat ja 17 vuotiaat samalla lähtölijalla, koska aikaisemmat nuoret ei päässeet eteen päin minnekkään ja on tullut seuraava sukupolvi vain päälle, eikä ne mahdollisuudet määrältään kasva samaan tahtiin.
      Tämä koko homma tulee oikeasti räjähtämään käsiin jossain vaiheessa.
      Pidä harvinaisesta onnestasi kiinni niin kauan kuin mahdollista.

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mitäs peitsarissa on tapahtunut eilen illalla

Mikkelissä iso poliisioperaatio https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/39ef020c-2d81-4d72-b720-651f458ba3e2
      Mikkeli
      94
      2543
    2. Mitä jos saisit selville

että kaivattusi tekee susta pilaa?
      Ikävä
      188
      907
    3. Mitä ajattelit ensimmäisenä kun

näit kaivattusi ekaa kertaa?
      Ikävä
      53
      733
    4. Sofia teki aika pahat oharit

Leikkiikö Sofia kansainvälistä kosmopoliittia vai menikö rehdisti pupu pöksyyn, kun perui viestillä tulonsa puoli tunti
      Kotimaiset julkkisjuorut
      119
      662
    5. Mikä on toinen nimesi?

Tiedätkö naisen?
      Ikävä
      49
      562
    6. Peräännytkö nainen vai mitä sanot

Jos sanon sulle että rakastan sua? Suututko oletko vihainen vai olisiko tunteet molemminpuolisia?
      Ikävä
      52
      484
    7. Havaintoja ihmisen ulosteesta lenkkeilypoluilla

Oletteko havainneet ihmisen ulostetta taajamaa kiertävillä lenkkeilypoluilla?
      Kuhmo
      12
      481
    8. Mies, toivotko että kaivatullasi

olisi vähän isommat rinnat? Kuinka paljon isommat olisi kivat?
      Ikävä
      48
      477
    9. Mitä nainen tekisit J-miehen kanssa?

Jos saisit juoksemalla kiinni?
      Ikävä
      55
      445
    10. Auto katolleen Huhtalantiellä

Iso poliisioperaatio Lapualla, 7 poliisipartiota ajoi rosvoja takaa,loppu tuli kun rosvot osuivat pihlajaan lentäen siit
      Lapua
      11
      440
    Aihe