Minun oman elämäni pohtiminen - Jukka

Anonyymi

Moikkulimoi,

Olen tässä Gorona-Wiiruksen aikana miettinyt entistä enemmän, mitä minä oikeasti haluan elämältä kun tämä Wiirus poistuu maapallolta. Työskentelen nyt panimossa tuotanto harjoittelijana avustavissa tehtävissä koeajalla, ja olen viihtynyt hyvin. En vain tiedä, onko tämä pitkällä tähtäimellä unelmani vai eikö ole unelmani vaan jotain muuta.

Minua kiinnostaisi myös tiski Jukan ura, mutta en ole uskaltanut ottaa askelta tämän unelman eteen. Toisaalta en myöskään tiedä, onko kellään ravintolalla tarjota tiskaajan työtä nyt kun tiskiä ei tule palhoa niin tämä unelma vähän jäissä on. Kertokaa mitä pitäisi, tehdä, kohti unelmaa vai kohti panimoa auttamaan kahvin keitossa ja paperi töissä mistä kuitenkin maksetaan ihan hyvin.

-J

1

147

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Ikävä kyllä tällä hetkellä ei ole varaa unelmoida, ellei sinulla ole hyviä suhteita millä saat työpaikan.
      Jos oikeasti on hyvä harjoittelu paikka jossa viihdyt, olet jo voittanut lotossa. Se on todella paljon, että sinulla on sellainen mahdollisuus ja siitä tulevaisuus.
      Työpaikkoja ei saa mistään. Vielä huonommin löytyy sellaisia paikkoja missä on oikeasti hyvät tyypit ja sopimus, että se ei tuhoa työntekijää.

Sinulla on mahtanut elämä mennä tähän mennessä hyvin ja suojeltuna, kun et ole tietoinen kuinka paha tilanne on ollut jo pitkään nuorilla kohta kaksi sukupolvea, ja korona vain pahensi tilanteen. Nyt on 30 vuotiaat ja 17 vuotiaat samalla lähtölijalla, koska aikaisemmat nuoret ei päässeet eteen päin minnekkään ja on tullut seuraava sukupolvi vain päälle, eikä ne mahdollisuudet määrältään kasva samaan tahtiin.
      Tämä koko homma tulee oikeasti räjähtämään käsiin jossain vaiheessa.
      Pidä harvinaisesta onnestasi kiinni niin kauan kuin mahdollista.

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Israel aloitti 3. maailmansodan

https://www.is.fi/ulkomaat/art-2000011297979.html Israel se sitten aloitti näköjään kolmannen maailmansodan.
      Maailman menoa
      367
      1841
    2. Kaksi vuotta

Sitten mä ihastuin suhun päätä pahkaa, kun meillä klikkasi heti ekasta päivästä lähtien. Et varmasti tunne samoin ja tek
      Ikävä
      11
      1668
    3. Nainen, meidän talossa on säännöt

1. Mies on aina oikeassa. 2. Ei vastaväitteitä. 3. Mäkättäminen kielletty. 4. Suhde on tärkein. 5. Ei salaisuuksia. 6. E
      Ikävä
      241
      1338
    4. Oliko Farmi-finaalitehtävät mielestäsi tasaveroisia Lloydin ja Johannan välillä?

Onnea Farmi-voitosta, Lloyd. Et tainnut olla ihan kaikkien suosikki, mutta puskit voittoon! Oliko finaalitehtävät miel
      Tv-sarjat
      51
      940
    5. Raamatun kiroukset ja uhkaukset osoittavat sen ihmisperäisyyden

"Se sanotaan galatalaiskirjeessä, että jos joku levittää väärää evankeliumia: "...jos joku julistaa teille evankeliumia
      Hindulaisuus
      402
      888
    6. Miksi me ei mies voida edes viestitellä irl?

En odota enkä vaadi mitään, voitaisiin vain olla yhteyksissä jollain tapaa ihan oikeasti.
      Ikävä
      69
      879
    7. Rakennetaanko yhdessä?

Haluaisin rakentaa sun kanssa yhteistä tulevaisuutta❤️ Onko meistä siihen? Huomaan että sulta puuttuu se joku tärkeä elä
      Ikävä
      32
      714
    8. Hyvää yötä mies

Nuku hyvin. Viikonloppuna on tulossa hellettä, se on mukavaa. Juhannuskin kohta. Mun tekis mieli huolehtia susta. Semmo
      Tunteet
      68
      676
    9. Onko hän elämäsi rakkaus?

Itse olen sitä mieltä että kyllä se näin taitaa nyt olla
      Ikävä
      53
      676
    10. Mies haluaisin sinun kanssa

Rakkauslapsen. Hänestä tulisi tosi söpö ja fiksu.
      Ikävä
      63
      673
    Aihe