Minun oman elämäni pohtiminen - Jukka

Anonyymi

Moikkulimoi,

Olen tässä Gorona-Wiiruksen aikana miettinyt entistä enemmän, mitä minä oikeasti haluan elämältä kun tämä Wiirus poistuu maapallolta. Työskentelen nyt panimossa tuotanto harjoittelijana avustavissa tehtävissä koeajalla, ja olen viihtynyt hyvin. En vain tiedä, onko tämä pitkällä tähtäimellä unelmani vai eikö ole unelmani vaan jotain muuta.

Minua kiinnostaisi myös tiski Jukan ura, mutta en ole uskaltanut ottaa askelta tämän unelman eteen. Toisaalta en myöskään tiedä, onko kellään ravintolalla tarjota tiskaajan työtä nyt kun tiskiä ei tule palhoa niin tämä unelma vähän jäissä on. Kertokaa mitä pitäisi, tehdä, kohti unelmaa vai kohti panimoa auttamaan kahvin keitossa ja paperi töissä mistä kuitenkin maksetaan ihan hyvin.

-J

1

55

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Ikävä kyllä tällä hetkellä ei ole varaa unelmoida, ellei sinulla ole hyviä suhteita millä saat työpaikan.
      Jos oikeasti on hyvä harjoittelu paikka jossa viihdyt, olet jo voittanut lotossa. Se on todella paljon, että sinulla on sellainen mahdollisuus ja siitä tulevaisuus.
      Työpaikkoja ei saa mistään. Vielä huonommin löytyy sellaisia paikkoja missä on oikeasti hyvät tyypit ja sopimus, että se ei tuhoa työntekijää.

      Sinulla on mahtanut elämä mennä tähän mennessä hyvin ja suojeltuna, kun et ole tietoinen kuinka paha tilanne on ollut jo pitkään nuorilla kohta kaksi sukupolvea, ja korona vain pahensi tilanteen. Nyt on 30 vuotiaat ja 17 vuotiaat samalla lähtölijalla, koska aikaisemmat nuoret ei päässeet eteen päin minnekkään ja on tullut seuraava sukupolvi vain päälle, eikä ne mahdollisuudet määrältään kasva samaan tahtiin.
      Tämä koko homma tulee oikeasti räjähtämään käsiin jossain vaiheessa.
      Pidä harvinaisesta onnestasi kiinni niin kauan kuin mahdollista.

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Metsäkoneen kuljettaja huuteli tutkijalle

      "voisit kyllä ottaa rintaliivit pois ennen kuin tulet minulle juttelemaan, hän sanoo." https://yle.fi/a/74-20106446 On
      Suomussalmi
      704
      9970
    2. Suomi on täysin sekaisin

      Jo ties monettako päivää hirveä itku ja poru jostain helvetin nilviäisistä. https://www.is.fi/taloussanomat/art-2000010
      Maailman menoa
      409
      4353
    3. Kaikki ei vieläkään usko luontokatoon.

      Suomussalmen Hukkajoella foliohattu metsäkoneen kuljettaja tuhosi tuhansia harvinaisia jokihelmisimpukoita eli raakkuja
      Kajaani
      90
      2996
    4. Sano vain suoraan, että nyt riittää

      ettei kiinnosta. Sano, että lopeta! En ihmettelisi, jos olet saanut tarpeeksesi ja toivot minun ymmärtävän lopettaa. Eh
      Ikävä
      43
      2855
    5. Mari Rantanen asettaa sairaan lapsen edun oman uransa edelle - (tekikö Marin samaa)

      Noin toimii kunnon vastuuntuntoinen äiti, mutta siitäkin nämä mt-ongelmaiset vasemmistolaiset häntä täällä haukkuvat. "
      Maailman menoa
      230
      2658
    6. Ohhoh! Ex-pääministeri Sanna Marinin Joni-rakas paljasti ilouutisen: "Tässä kuussa..."

      Sanna Marin on ollut naimisissa Markus Räikkösen kanssa. Nyt hänen seurassaan on usein julkkishiusmuotoilija Joni Willb
      Kotimaiset julkkisjuorut
      55
      2654
    7. Mitä ajattelet aina

      Kun hän tulee näköpiiriin?
      Ikävä
      153
      1845
    8. Luokatonta toimintaa

      Tyrmistyttävää toimintaa Stora Enson korjuu yrittäjältä Hukkajoella. Täyttä piittaamattomuutta laeista ja luontoarvoista
      Suomussalmi
      71
      1700
    9. Ensimmäisestä kohtaamisesta saakka

      minulla on ollut hämmentynyt olo. Miten voit tuntua siltä, että olisin tuntenut sinut aina? Sinun kanssasi on yhtä aikaa
      Ikävä
      14
      1620
    10. Maailmankuulu homopingviini on kuollut

      Minä niin toivoin että pariskunta olisi saatu kunniavieraiksi ensi kesän Prideen. 💔 "Maailmankuulu homopingviini on k
      Lapua
      6
      1423
    Aihe