Onko kokemuksia kyseisestä liikkeestä muilla? Tänään oli suhteellisen outoa toimintaa vanhemmalta rouvalta. Olin näön tutkimuksessa, kun yhtäkkiä tuli joku 70v mummo kesken tutkimusten sisään ja alkoi itse tutkimaan näköäni. Ihmeissäni olin kyllä, mutta odotin tutkimuksen loppuun. Lopuksi kirjoitti lapun missä lukee että minulla on silmissä painetta ja toivotti hyvää matkaa lääkäriin.
Specsavers
16
1424
Vastaukset
- Anonyymi
Minä kävin kerran karjalaisessa nävönparannuksessa. Kaivoivat multa siltmät päästä ja lähetivät postipakettina kotiin. Oli vaikea mennä postiin kun ei ollu silmiä.
- Anonyymi
Tuskinpa siellä yhtään 70 -vuotiasta mummoa on ja vaikka olisikin, niin mitä väliä sillä kun työnsä osaa ja nimenomaan vanhemmat ihmiset osaa!
- Anonyymi
On sellaista kokemusta että ei ko. liikkeen ovea tulla enää koskaan avaamaan.
Tekivät sopimattomat linssit ja kun ei niitä pystynyt käyttämään, eikä suostunut niitä ottamaan, alkoi uhkailu että pitävät huolen ettei saa laseja muualtakaan.
Todella ihmeellistä touhua.- Anonyymi
Tuutko pyyhkimään??
- Anonyymi
Ei oo kun kävin just nissanilla liikenneylpyrässä kakilla. Mennessä käytin vakonopeusturistinta ja kakkimisen aikana oli sumutusvalotkin päällä. Kyllä oli hyvä kakkkia ja sitten jatkaa matkaa nissanilla pekscaveriin ostamaan sumutusvaloihin uusia linssijä,.
- Anonyymi
On kokemuksia ja ovat aina olleet erinomaisia.
Toivottavasti varaat ajan silmälääkärille, koska liiallinen silmänpaine vahingoittaa näköhermoa. - Anonyymi
Iso kyltti kadulla: Ilmainen näön tarkastus!
Todellisuus: Ilmainen vain silmälasien ostajille...
Eikö asiakkaita saada kuin valehtelemalla?- Anonyymi
Mitä te oikein vouhotatte?
Specsavers on hyvä firma!
Menkää ihan rauhassa asioimaan sinne.
Ite oon ollut tyytyväinen. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mitä te oikein vouhotatte?
Specsavers on hyvä firma!
Menkää ihan rauhassa asioimaan sinne.
Ite oon ollut tyytyväinen.Se ei siitä hyvää tee jos sinä olet tyytyväinen. Kokemuksia on muillakin monenlaisia.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Se ei siitä hyvää tee jos sinä olet tyytyväinen. Kokemuksia on muillakin monenlaisia.
Eli yksikin huono kokemus tekee liikkeestä huonon?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Eli yksikin huono kokemus tekee liikkeestä huonon?
Kyllä tekee, sen kokeneelle ja hänen lähipiirilleen.
Yksikin asiakkaalle tuotettu huono kokemus tekee liikkeelle moninkertaisen vahingon, sillä tarina kulkee ja sana leviää.
Mitä useammalle sen huonon kokemuksen onnistuu tuottamaan, sitä varmemmin sen yrittäjä tuntee nahoissaan ajan kanssa.
- Anonyymi
Minusta sexshavers on hyvä kioski.
- Anonyymi
Kävin joskus muutama vuosi sitten lasit kyseisestä liikkeestä. Asiakaspalvelussa on parannettavaa. Yritin kysellä eri sangoista, ohennuksista ja tummennuksista vaan ei oikeen mitään osattu vastata. Kylmä katse vain. "Valitse myt jotkut sangat ja lähde vittuun."
- Anonyymi
Ala arvoista palvelua kyseisessä firmassa suosittelen silmä asemaa.
- Anonyymi
Kamalaa palvelua. Halpahalli suorastaan. Työntekijät yskivät valtoimenaan ilman maskeja. Ei mitään tieto taitoa lasten laseihin. Ei enää koskaan sinne.
Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kaksi vuotta
Sitten mä ihastuin suhun päätä pahkaa, kun meillä klikkasi heti ekasta päivästä lähtien. Et varmasti tunne samoin ja tek195143Raamatun kiroukset ja uhkaukset osoittavat sen ihmisperäisyyden
"Se sanotaan galatalaiskirjeessä, että jos joku levittää väärää evankeliumia: "...jos joku julistaa teille evankeliumia5392615Alahan tulla paikkaamaan tekojas
Ja lopeta se piilossa oleminen. Olet vastuussa mun haavoista. Vien asian eteenpäin jos ei ala kuulumaan.192332Onko kenellekään muulle käynyt niin
Että menetti tilaisuutensa? Kaivattu oli kuin tarjottimella, osoitti kiinnostusta vahvasti, silmät ja olemus täynnä rakk1512210- 241967
- 821654
- 1461535
- 1251229
- 128946
Olisitko maailmani?
Ajattelen sinua ja pelkään välillä, että olenko antanut sinulle liikaa kannettavaksi. Olenko vaatinut sinulta aivan liik40889