Poliiseja on aina kaksi ja jos vaativampi tehtävä niin tulee toinen tai kolmaskin partio apuun. Poliisilla välineet, koulutus ja valtuudetkin aivan eri luokkaa kuin vartijalla. Yksin en ala mihinkään sankaritekoihin, ei näillä palkoilla, samaa suosittelen muillekin. Painimiset jätän poliiseille, he saavat siitä paljon parempaa palkkaakin.
Yksin sankaritekoja, ei kiitos
6
139
Vastaukset
- Anonyymi
Montako ketjua olet ajatellut samasta aiheesta aloittaa?
Vie vartijakortti poliisin lupatoimistoon ja lopeta ulinasi siitä, että et halua tehdä kiinniottoja ja poistoja.- Anonyymi
Toi nyt on kaikkien tiedossa mitä uutta?
😂⚽️⚽️
- Anonyymi
Vartija on yhtä kuin kassaneiti.
- Anonyymi
Kassaneiti on yhtä kuin vartija?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kassaneiti on yhtä kuin vartija?
No, kyllä kassamammoilla on aika hyvä käsitys kaupan asiakaskunnasta. Kassan takaa on myös hyvä pitää kulunvalvontaa, jos sattuu pärstä olemaan sisääntulolle päin. Monesti kassamamma huikkaa vartijalle heti, kun näkee epäilyttävän hepun astelevan vessaan, kauppaan taikka minne tahansa lähistöllä. Heillä on usein parempi vaisto siitä, onko kyseinen asiakas, oikealla asialla taikka ei. Että kyllä, kassamimmikin voi olla vartija.
- Anonyymi
Ymmärrän aloittajaa hyvin. Mitä yksinäinen vartija voi tehdä tilanteessa, jossa vastassa on vahvempi ja isokokoisempi henkilö? Tai useampi henkilö? Tai puukon kanssa varustautunut henkilö?
Eipä oikein muuta kuin perääntyä tilanteesta ja soittaa poliisit paikalle.
Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Työeläkeloisinta Suomen suurin talousongelma
Työeläkeloisinta maksaa vuodessa lähes 40 miljardia euroa, josta reilut 28 miljardia on pois palkansaajien ostovoimasta.2772885Veroaste on Suomessa viitisen prosenttiyksikköä liian matala
Veropohjaa on rapautettu käytännössä koko kulunut vuosituhat, jonka vuoksi valtion menoja on jouduttu rahoittamaan velka472280Israel euroviisujen 2.
Israel sai taas eniten yleisöääniä. Suomesta täydet 12 pistettä, poliittinen ”ammattiraati” antoi 0 pistettä. Hyvä Is3471987- 1131717
Euroviisut ei enää niin musiikkikilpailu?
Kappaleiden taso ei enää ole mikä sijoituksen ratkaisee.Eikö kukaan ihmettele että Israel pärjää lähes joka vuosi kisois1051644Mun mielestäni on tosi loukkaavaa
Nainen, että luulet palatan typeriä, sekavia ja ilkeitä viestejä mun kirjoittamiksi. Mä en ole katkera, epätoivoinen, ra2121365- 661307
- 681243
- 551179
Rakas nainen ymmärsin
Että minun pitää pitää kiinni sinusta. Haluan, että sä olet onnellinen. Olet mulle se oikea ja mä sulle. Rakastan Sua yl771161