Oikea Nainen ja Mies

Anonyymi

Oikea Nainen ja Oikea Mies

- Ymmärtää ja suojelee elämää.
- Kantaa vastuunsa omista teoistaan.
- Tuntee vastuunsa muista ihmisistä.
- Huolehtii perheestään ja lapsistaan.
- Välttää pahuutta.
- Ei käytä hyväkseen muita ihmisiä.
- Ei vahingoita lastaan eikä öyhötä muiden lapsia abortoitaviksi ”rasituksina”.
- On muutoinkin selväjärkinen.
- Elää hyvän sekä tasapainoisen elämän.

52

50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Elääkö se oikea mies tai nainen sossun piikkiin?

      • Anonyymi

        Oikean Naisen ja Miehen ei tarvitse rakentaa eläketurvaansa muiden kasvattamien lasten varaan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Oikean Naisen ja Miehen ei tarvitse rakentaa eläketurvaansa muiden kasvattamien lasten varaan.

        "Oikean Naisen ja Miehen ei tarvitse rakentaa eläketurvaansa muiden kasvattamien lasten varaan."

        Miksikähän abortin vastustajat sitten kehottaa antamaan lapset adoptioon eli just muitten kasvatettavaksi.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        "Oikean Naisen ja Miehen ei tarvitse rakentaa eläketurvaansa muiden kasvattamien lasten varaan."

        Miksikähän abortin vastustajat sitten kehottaa antamaan lapset adoptioon eli just muitten kasvatettavaksi.

        Miksi ei, jos vaihtoehtona on niiden tappaminen?


    • Anonyymi

      Aloituksessa on hyvät lähtökohdat elämään.

    • Anonyymi

      "Ymmärtää ja suojelee elämää.
      - Kantaa vastuunsa omista teoistaan.
      - Tuntee vastuunsa muista ihmisistä.
      - Huolehtii perheestään ja lapsistaan.
      - Välttää pahuutta.
      - Ei käytä hyväkseen muita ihmisiä.
      - Ei vahingoita lastaan eikä öyhötä muiden lapsia abortoitaviksi ”rasituksina”.
      - On muutoinkin selväjärkinen.
      - Elää hyvän sekä tasapainoisen elämän"

      No et sitten itse ainakaan edusta tuota porukkaa. 😆

      • Anonyymi

        Suuri ja Mahtava Ylijumalainen Mutumeedio tietää taas kaiken toisten elämistä. XD


    • Anonyymi

      Elämä on onnea, kun välttää ahneutta ja kantaa vastuunsa ihmisenä.

      • Anonyymi

        Jokainen voi kertoa itse mistä oma onni koostuu. Ei toiselle voi sanella niitä.

        Vapaus juuri määritellä itse onnensa puitteet on tärkein onni.


      • Anonyymi

        Abortti on parasta vastuunkantoa. Sehän estää niin monen ihmisen murhetta ja kärsimystä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Abortti on parasta vastuunkantoa. Sehän estää niin monen ihmisen murhetta ja kärsimystä.

        Hah, mistä lähtien toisten itsekäs tappaminen on ollut muuta kuin vastuun mitä pelkurimaisinta pakenemista? Monelleko lapsen elämä olisi lisännyt yksinomaan murhetta ja kärsimystä, keneltä kaikilta kysyttiin? Ehkä perheeltä joka on odottanut adoptiolasta turhaan jo vuosikaudet..? Vai lisäisikö sitä vuosittain tuhansien viattomien uhrien kuoleman kitaan survomiset omanapaisten ä.mmien turhissa mukavuusaborteissa...


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Hah, mistä lähtien toisten itsekäs tappaminen on ollut muuta kuin vastuun mitä pelkurimaisinta pakenemista? Monelleko lapsen elämä olisi lisännyt yksinomaan murhetta ja kärsimystä, keneltä kaikilta kysyttiin? Ehkä perheeltä joka on odottanut adoptiolasta turhaan jo vuosikaudet..? Vai lisäisikö sitä vuosittain tuhansien viattomien uhrien kuoleman kitaan survomiset omanapaisten ä.mmien turhissa mukavuusaborteissa...

        Ei lapsettoman perheen lapsettomuus ole sentään kenenkään toisen vastuulla.

        Sama kun väittäisit että joku sairas pitäisi omaan sairauteensa vastuullisena sitä joka ei suostu luovuttamaan elimiään sairaalle.

        Jokaisella omat vaikeutensa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Hah, mistä lähtien toisten itsekäs tappaminen on ollut muuta kuin vastuun mitä pelkurimaisinta pakenemista? Monelleko lapsen elämä olisi lisännyt yksinomaan murhetta ja kärsimystä, keneltä kaikilta kysyttiin? Ehkä perheeltä joka on odottanut adoptiolasta turhaan jo vuosikaudet..? Vai lisäisikö sitä vuosittain tuhansien viattomien uhrien kuoleman kitaan survomiset omanapaisten ä.mmien turhissa mukavuusaborteissa...

        Ja vielä mainiitsen, että ei kukaan tee päätöksiään elämässä sen perusteella mitä joku tuntematon kokee tai ajattelee. Ei kukaan tee abortti päätöstä muun kuin oman tilanteen ja elämän ehtojen vuoksi. Ei siinä kyllä käy edes mielessä jonkun täysin sivullisen ongelmat tai lisääntymisvaikeudet. Itselläkin niitä haasteita jokaisella riittää. Moni voi ihan päättää olla lapseton ekologisista syistä ja siitä että puhdas vesi ja ilma alkaa loppua eikä halua että omia lapsia on kärsimässä niistä vaikutuksista.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei lapsettoman perheen lapsettomuus ole sentään kenenkään toisen vastuulla.

        Sama kun väittäisit että joku sairas pitäisi omaan sairauteensa vastuullisena sitä joka ei suostu luovuttamaan elimiään sairaalle.

        Jokaisella omat vaikeutensa.

        "Ei lapsettoman perheen lapsettomuus ole sentään kenenkään toisen vastuulla."

        Ompa, silloin jos olisi voinut antaa omansa niille.

        "ei suostu luovuttamaan elimiään sairaalle"

        Ontuvaa vertailua taas.. eihän raskaudessa joudu luopumaan mistään kehonsa osasta lopullisesti. Eikä kenenkään tarvi/pidä menettää henkeään siinä. Myöskään elimen antaja ei yleensä ole mitenkään toiminnallaan vastuussa siitä että joku muu tarvii sitä, toisin kuin aborttööri lapsen olemassaolosta.

        "ei kukaan tee päätöksiään elämässä sen perusteella mitä joku tuntematon kokee tai ajattelee."

        Ehkei, sen sijaan monelle kyllä oman lapsen elämä merkitsee niin paljon ettei sitä haluta tuhota.

        "Moni voi ihan päättää olla lapseton ekologisista syistä ja siitä että puhdas vesi ja ilma alkaa loppua eikä halua että omia lapsia on kärsimässä niistä vaikutuksista."

        Se on vain joidenkin viherhörhöjen ym. "naisen oikeus" -kiimaisten trendikkään ideologista poseerausta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        "Ei lapsettoman perheen lapsettomuus ole sentään kenenkään toisen vastuulla."

        Ompa, silloin jos olisi voinut antaa omansa niille.

        "ei suostu luovuttamaan elimiään sairaalle"

        Ontuvaa vertailua taas.. eihän raskaudessa joudu luopumaan mistään kehonsa osasta lopullisesti. Eikä kenenkään tarvi/pidä menettää henkeään siinä. Myöskään elimen antaja ei yleensä ole mitenkään toiminnallaan vastuussa siitä että joku muu tarvii sitä, toisin kuin aborttööri lapsen olemassaolosta.

        "ei kukaan tee päätöksiään elämässä sen perusteella mitä joku tuntematon kokee tai ajattelee."

        Ehkei, sen sijaan monelle kyllä oman lapsen elämä merkitsee niin paljon ettei sitä haluta tuhota.

        "Moni voi ihan päättää olla lapseton ekologisista syistä ja siitä että puhdas vesi ja ilma alkaa loppua eikä halua että omia lapsia on kärsimässä niistä vaikutuksista."

        Se on vain joidenkin viherhörhöjen ym. "naisen oikeus" -kiimaisten trendikkään ideologista poseerausta.

        "Ompa, silloin jos olisi voinut antaa omansa niille."

        Kumma logiikka. Eli minun tehtäväni on synnyttää lapsia kaikille haluaville? Siksi koska pystyn ja sikiän?? Mitäh? Minun pitää antaa toinen lapseni jollekin lapsettomalle vai? Ihan sen takia kun minulla on kaksi ja lapsettomalla ei yhtään!?? 😳


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        "Ompa, silloin jos olisi voinut antaa omansa niille."

        Kumma logiikka. Eli minun tehtäväni on synnyttää lapsia kaikille haluaville? Siksi koska pystyn ja sikiän?? Mitäh? Minun pitää antaa toinen lapseni jollekin lapsettomalle vai? Ihan sen takia kun minulla on kaksi ja lapsettomalla ei yhtään!?? 😳

        "Eli minun tehtäväni on synnyttää lapsia kaikille haluaville? Siksi koska pystyn ja sikiän??"

        On kyse vahingossa jo alkaneista raskauksista, ei mistään varta vasten massasynnyttelyistä, tehtailusta tms. kuten pyrit vääristelemään naurettavia. Valtaosalle tuskin edes tulee koskaan elämässä ensimmäistäkään vahinkoraskautta.

        "Minun pitää antaa toinen lapseni jollekin lapsettomalle vai?"

        Jos sinulla olisi muuallakin kuin fantasioissasi lapsia, se kieltämättä olisi niille taatusti parempi. Sinun oikukkaissa kynsissäsi olisi jatkuvassa hengenvaarassa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        "Eli minun tehtäväni on synnyttää lapsia kaikille haluaville? Siksi koska pystyn ja sikiän??"

        On kyse vahingossa jo alkaneista raskauksista, ei mistään varta vasten massasynnyttelyistä, tehtailusta tms. kuten pyrit vääristelemään naurettavia. Valtaosalle tuskin edes tulee koskaan elämässä ensimmäistäkään vahinkoraskautta.

        "Minun pitää antaa toinen lapseni jollekin lapsettomalle vai?"

        Jos sinulla olisi muuallakin kuin fantasioissasi lapsia, se kieltämättä olisi niille taatusti parempi. Sinun oikukkaissa kynsissäsi olisi jatkuvassa hengenvaarassa.

        "Valtaosalle tuskin edes tulee koskaan elämässä ensimmäistäkään vahinkoraskautta."

        Esitit kuitenkin ajatuksen että se joka saa lapsia on vastuullinen hoitamaan lapsettoman mielipahaa.

        Vahingossa raskaaksi tulleen vieläpä. Miksi kummassa vahinkoraskaudesta pitäisi alkaa miettimään jonkun lapsettomuutta. Ei se lapsi siinä paikassa ole valmis vaan sikiö pitää jonkun keholla kasvattaa elinkelpoiseksi 9 kk. Helppo olis lähettää alkio postissa haluavalle. Synnytystä ei kukaan halua kokea.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        "Eli minun tehtäväni on synnyttää lapsia kaikille haluaville? Siksi koska pystyn ja sikiän??"

        On kyse vahingossa jo alkaneista raskauksista, ei mistään varta vasten massasynnyttelyistä, tehtailusta tms. kuten pyrit vääristelemään naurettavia. Valtaosalle tuskin edes tulee koskaan elämässä ensimmäistäkään vahinkoraskautta.

        "Minun pitää antaa toinen lapseni jollekin lapsettomalle vai?"

        Jos sinulla olisi muuallakin kuin fantasioissasi lapsia, se kieltämättä olisi niille taatusti parempi. Sinun oikukkaissa kynsissäsi olisi jatkuvassa hengenvaarassa.

        "Jos sinulla olisi muuallakin kuin fantasioissasi lapsia, se kieltämättä olisi niille taatusti parempi. Sinun oikukkaissa kynsissäsi olisi jatkuvassa hengenvaarassa."

        Mihin tosiasiaan tuo väittämäsi perustuu? Tunnetko kirjoittajan henkilökohtaisesti? Vain hänen mieliputeensäkö kertoo sen, millainen hän on vanhempana?

        Oletatko, että sinun jutuistasi välittyy hyvinkin esimerkillisen ja osaavan vanhemman mielikuva?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        "Valtaosalle tuskin edes tulee koskaan elämässä ensimmäistäkään vahinkoraskautta."

        Esitit kuitenkin ajatuksen että se joka saa lapsia on vastuullinen hoitamaan lapsettoman mielipahaa.

        Vahingossa raskaaksi tulleen vieläpä. Miksi kummassa vahinkoraskaudesta pitäisi alkaa miettimään jonkun lapsettomuutta. Ei se lapsi siinä paikassa ole valmis vaan sikiö pitää jonkun keholla kasvattaa elinkelpoiseksi 9 kk. Helppo olis lähettää alkio postissa haluavalle. Synnytystä ei kukaan halua kokea.

        "pitäisi alkaa miettimään jonkun lapsettomuutta."

        Miten olisi ihan "vaan" sen lapsen ELÄMÄN takia?

        "Mihin tosiasiaan tuo väittämäsi perustuu? Tunnetko kirjoittajan henkilökohtaisesti?"

        Mikset tivaa samaa suosijatrolleilta jotka täällä kuvittelee tietävänsä yhtä sun toista muiden kirjoittajien elämistä? Suuntaappa tämä vaikka sinne; Oletatko, että sinun jutuistasi välittyy hyvinkin esimerkillisen ja osaavan vanhemman mielikuva?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        "Eli minun tehtäväni on synnyttää lapsia kaikille haluaville? Siksi koska pystyn ja sikiän??"

        On kyse vahingossa jo alkaneista raskauksista, ei mistään varta vasten massasynnyttelyistä, tehtailusta tms. kuten pyrit vääristelemään naurettavia. Valtaosalle tuskin edes tulee koskaan elämässä ensimmäistäkään vahinkoraskautta.

        "Minun pitää antaa toinen lapseni jollekin lapsettomalle vai?"

        Jos sinulla olisi muuallakin kuin fantasioissasi lapsia, se kieltämättä olisi niille taatusti parempi. Sinun oikukkaissa kynsissäsi olisi jatkuvassa hengenvaarassa.

        "Jos sinulla olisi muuallakin kuin fantasioissasi lapsia, se kieltämättä olisi niille taatusti parempi. Sinun oikukkaissa kynsissäsi olisi jatkuvassa hengenvaarassa."

        Eli sinun mielestäsi minun pitäisi antaa lapseni pois? Vaikka he ei ole vahinkoja? Sanoit että vain vahinko lapset tulee antaa pois! Pitääkö niidenkin antaa lapsensa pois jotka sattumanvaraisesti joutuu vihasi kohteeksi? Eikö lapsilla ole mielestäsi mitään oikeuksia biologiseen äitiinsä?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        "Jos sinulla olisi muuallakin kuin fantasioissasi lapsia, se kieltämättä olisi niille taatusti parempi. Sinun oikukkaissa kynsissäsi olisi jatkuvassa hengenvaarassa."

        Eli sinun mielestäsi minun pitäisi antaa lapseni pois? Vaikka he ei ole vahinkoja? Sanoit että vain vahinko lapset tulee antaa pois! Pitääkö niidenkin antaa lapsensa pois jotka sattumanvaraisesti joutuu vihasi kohteeksi? Eikö lapsilla ole mielestäsi mitään oikeuksia biologiseen äitiinsä?

        Millaisia oikeuksia ne voi saada jos ns. äiti päättää itsekkyyden puuskan oikussaan tappaa ne?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        "Eli minun tehtäväni on synnyttää lapsia kaikille haluaville? Siksi koska pystyn ja sikiän??"

        On kyse vahingossa jo alkaneista raskauksista, ei mistään varta vasten massasynnyttelyistä, tehtailusta tms. kuten pyrit vääristelemään naurettavia. Valtaosalle tuskin edes tulee koskaan elämässä ensimmäistäkään vahinkoraskautta.

        "Minun pitää antaa toinen lapseni jollekin lapsettomalle vai?"

        Jos sinulla olisi muuallakin kuin fantasioissasi lapsia, se kieltämättä olisi niille taatusti parempi. Sinun oikukkaissa kynsissäsi olisi jatkuvassa hengenvaarassa.

        "On kyse vahingossa jo alkaneista raskauksista,"

        Jos minun lapseni on syntynyt vahingossa minun pitää antaa, se jollekin lapsettomalle pois? En usko että mieheni hyväksyisi sitä kun minäkään en hyväksy.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        "On kyse vahingossa jo alkaneista raskauksista,"

        Jos minun lapseni on syntynyt vahingossa minun pitää antaa, se jollekin lapsettomalle pois? En usko että mieheni hyväksyisi sitä kun minäkään en hyväksy.

        Tietysti useimmat vahingotkin pidetään itsellä, ja yleensä hyvä niin.
        Et varmaankaan sitten halunnut antaa sitä pois, et vihaa lastasi jne.?
        Se ei tietenkään tarkoita että mukavuusaborttööri olisi paras mahdollinen hoivaaja lapselle.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        "Eli minun tehtäväni on synnyttää lapsia kaikille haluaville? Siksi koska pystyn ja sikiän??"

        On kyse vahingossa jo alkaneista raskauksista, ei mistään varta vasten massasynnyttelyistä, tehtailusta tms. kuten pyrit vääristelemään naurettavia. Valtaosalle tuskin edes tulee koskaan elämässä ensimmäistäkään vahinkoraskautta.

        "Minun pitää antaa toinen lapseni jollekin lapsettomalle vai?"

        Jos sinulla olisi muuallakin kuin fantasioissasi lapsia, se kieltämättä olisi niille taatusti parempi. Sinun oikukkaissa kynsissäsi olisi jatkuvassa hengenvaarassa.

        Joo missäs olenkaan kuullut tehtävän niin että lisääntymiskykyiset on valjastettu lapsettomien palvelukseen? Taisi olla Gilead?


    • Jaa, yhden yön jutusta vai? Ei kuule kiinnostaisi pätkääkään kantaa vastuuta jostain kerta panosta, älä unta nää.

      • Anonyymi

        Sinähän et tunnetusti haluakaan kantaa vastuutasi mistään, se The Oma Napa kun menee toisten hengenkin edelle. Mitä kaikkea se sitten sinusta kertookaan..


      • Anonyymi kirjoitti:

        Sinähän et tunnetusti haluakaan kantaa vastuutasi mistään, se The Oma Napa kun menee toisten hengenkin edelle. Mitä kaikkea se sitten sinusta kertookaan..

        En ainakaan ei-toivotusta lapsesta, ei ole mikään velvollisuus, siinä voi tehdä oman päätöksen, toisin kuin veron maksusta joka on pakollista.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Sinähän et tunnetusti haluakaan kantaa vastuutasi mistään, se The Oma Napa kun menee toisten hengenkin edelle. Mitä kaikkea se sitten sinusta kertookaan..

        "Sinähän et tunnetusti haluakaan kantaa vastuutasi mistään, se The Oma Napa kun menee toisten hengenkin edelle. Mitä kaikkea se sitten sinusta kertookaan.."

        Sinäkö et ole itsekäs? Tuskin jätät syömättä ruokaa ja viet ne naapurin köyhälle. Tuskinpa autat ketään yksinhuoltajaa tai annat mitään vaan se oma napa on tärkein. Vielä kun näkee mistä masturboit kun se on sadistin pakko vaan saada se tyydytys jostain:

        "No, se on vaan niin nautinnollista aiheuttaa paskoille ihmisille entistäkin paskempi olo :) Se kun on niille aivan oikein. On tosi ihanaa hierasta vähän lisää suolaa kirveltäviin haavoihin ja säälinsekasella huvituksella seurata kuinka ne sekoo aina vaan lopullisemmin XD"
        ">>sekoiluja
        25.12.2007 16:09
        hauskoja
        näillä aborttitrauman hankkijoilla.. oikein viihteellistä hupia.
        Mikä nautinto katsella kuinka näitä murhaajia kirvelee vastustajien moralisoinnit ja sitte ne vielä koittaa säälittävänä esittää että joo, ei tässä mitää... :DDDD>>

        Kyllä minä tuollaista nautinnonhalua pitäisin hedonistisena ja narstisena, aika sairaana potkia maassa makaavaa, ei enää mitään itsekästäkään. Kaikesta sitä jotkut nauttiikin, seksin puutteessa?


      • Anonyymi
        tieteilijä kirjoitti:

        "Sinähän et tunnetusti haluakaan kantaa vastuutasi mistään, se The Oma Napa kun menee toisten hengenkin edelle. Mitä kaikkea se sitten sinusta kertookaan.."

        Sinäkö et ole itsekäs? Tuskin jätät syömättä ruokaa ja viet ne naapurin köyhälle. Tuskinpa autat ketään yksinhuoltajaa tai annat mitään vaan se oma napa on tärkein. Vielä kun näkee mistä masturboit kun se on sadistin pakko vaan saada se tyydytys jostain:

        "No, se on vaan niin nautinnollista aiheuttaa paskoille ihmisille entistäkin paskempi olo :) Se kun on niille aivan oikein. On tosi ihanaa hierasta vähän lisää suolaa kirveltäviin haavoihin ja säälinsekasella huvituksella seurata kuinka ne sekoo aina vaan lopullisemmin XD"
        ">>sekoiluja
        25.12.2007 16:09
        hauskoja
        näillä aborttitrauman hankkijoilla.. oikein viihteellistä hupia.
        Mikä nautinto katsella kuinka näitä murhaajia kirvelee vastustajien moralisoinnit ja sitte ne vielä koittaa säälittävänä esittää että joo, ei tässä mitää... :DDDD>>

        Kyllä minä tuollaista nautinnonhalua pitäisin hedonistisena ja narstisena, aika sairaana potkia maassa makaavaa, ei enää mitään itsekästäkään. Kaikesta sitä jotkut nauttiikin, seksin puutteessa?

        Tuollaisten juttujen kirjoittaja on sairas ihminen. Hyvä kun nostot esille. Ilmeisesti muiden ololla ei ole väliä vaan ainoastaan alkion.


      • Anonyymi
        tieteilijä kirjoitti:

        "Sinähän et tunnetusti haluakaan kantaa vastuutasi mistään, se The Oma Napa kun menee toisten hengenkin edelle. Mitä kaikkea se sitten sinusta kertookaan.."

        Sinäkö et ole itsekäs? Tuskin jätät syömättä ruokaa ja viet ne naapurin köyhälle. Tuskinpa autat ketään yksinhuoltajaa tai annat mitään vaan se oma napa on tärkein. Vielä kun näkee mistä masturboit kun se on sadistin pakko vaan saada se tyydytys jostain:

        "No, se on vaan niin nautinnollista aiheuttaa paskoille ihmisille entistäkin paskempi olo :) Se kun on niille aivan oikein. On tosi ihanaa hierasta vähän lisää suolaa kirveltäviin haavoihin ja säälinsekasella huvituksella seurata kuinka ne sekoo aina vaan lopullisemmin XD"
        ">>sekoiluja
        25.12.2007 16:09
        hauskoja
        näillä aborttitrauman hankkijoilla.. oikein viihteellistä hupia.
        Mikä nautinto katsella kuinka näitä murhaajia kirvelee vastustajien moralisoinnit ja sitte ne vielä koittaa säälittävänä esittää että joo, ei tässä mitää... :DDDD>>

        Kyllä minä tuollaista nautinnonhalua pitäisin hedonistisena ja narstisena, aika sairaana potkia maassa makaavaa, ei enää mitään itsekästäkään. Kaikesta sitä jotkut nauttiikin, seksin puutteessa?

        Jotkut saa nautintonsa kyllä puistattavasti muiden kiusaamisesta ja vielä kertoo sen noin suoraan ITSE.


      • Anonyymi
        tieteilijä kirjoitti:

        "Sinähän et tunnetusti haluakaan kantaa vastuutasi mistään, se The Oma Napa kun menee toisten hengenkin edelle. Mitä kaikkea se sitten sinusta kertookaan.."

        Sinäkö et ole itsekäs? Tuskin jätät syömättä ruokaa ja viet ne naapurin köyhälle. Tuskinpa autat ketään yksinhuoltajaa tai annat mitään vaan se oma napa on tärkein. Vielä kun näkee mistä masturboit kun se on sadistin pakko vaan saada se tyydytys jostain:

        "No, se on vaan niin nautinnollista aiheuttaa paskoille ihmisille entistäkin paskempi olo :) Se kun on niille aivan oikein. On tosi ihanaa hierasta vähän lisää suolaa kirveltäviin haavoihin ja säälinsekasella huvituksella seurata kuinka ne sekoo aina vaan lopullisemmin XD"
        ">>sekoiluja
        25.12.2007 16:09
        hauskoja
        näillä aborttitrauman hankkijoilla.. oikein viihteellistä hupia.
        Mikä nautinto katsella kuinka näitä murhaajia kirvelee vastustajien moralisoinnit ja sitte ne vielä koittaa säälittävänä esittää että joo, ei tässä mitää... :DDDD>>

        Kyllä minä tuollaista nautinnonhalua pitäisin hedonistisena ja narstisena, aika sairaana potkia maassa makaavaa, ei enää mitään itsekästäkään. Kaikesta sitä jotkut nauttiikin, seksin puutteessa?

        On olemassa tiettyyn rajaan normaalia, tervettä itsekkyyttä ja sitten sitä umpi sairasta jota mm. mukavuusaboirttöörit harjoittaa..

        "Vielä kun näkee mistä masturboit"

        Jos noin olisikin, niin harmittaisiko kovastikin? :) Ihan piruuttaan ja huvikseenhan täällä on hauska heitellä bensaa suosijasakin raivoisiin liekkeihin.. XD Tämä "sadismi" on sentään ihan oikeudenmukaisesti kohdistuvaa.
        Yleensä terveesti oikeudentuntoiset saa nautintoa siitä, että pahantekijät saa ansaitsemansa rangaistuksen. Tai edes sen mitä täällä palstalla saavat..

        "potkia maassa makaavaa"

        Senkö se loistava "naisen oikeus" tuokin, eikä suinkaan "voimaannnuttavaa vapautta, laatuelämän ja onnen taivaita" jne.?

        "puistattavasti muiden kiusaamisesta"

        No voi nyyhky. Muistetaan nyt kuitenkin että ne "kiusatut" on itse ensin kiusanneet jonkun kuoliaaksi..


      • Anonyymi kirjoitti:

        On olemassa tiettyyn rajaan normaalia, tervettä itsekkyyttä ja sitten sitä umpi sairasta jota mm. mukavuusaboirttöörit harjoittaa..

        "Vielä kun näkee mistä masturboit"

        Jos noin olisikin, niin harmittaisiko kovastikin? :) Ihan piruuttaan ja huvikseenhan täällä on hauska heitellä bensaa suosijasakin raivoisiin liekkeihin.. XD Tämä "sadismi" on sentään ihan oikeudenmukaisesti kohdistuvaa.
        Yleensä terveesti oikeudentuntoiset saa nautintoa siitä, että pahantekijät saa ansaitsemansa rangaistuksen. Tai edes sen mitä täällä palstalla saavat..

        "potkia maassa makaavaa"

        Senkö se loistava "naisen oikeus" tuokin, eikä suinkaan "voimaannnuttavaa vapautta, laatuelämän ja onnen taivaita" jne.?

        "puistattavasti muiden kiusaamisesta"

        No voi nyyhky. Muistetaan nyt kuitenkin että ne "kiusatut" on itse ensin kiusanneet jonkun kuoliaaksi..

        " Muistetaan nyt kuitenkin että ne "kiusatut" on itse ensin kiusanneet jonkun kuoliaaksi.."

        Abortissa ei voi kiusata kuin naista jos hänelle ei aborttia myönnetä. Mikä on tänä päivänä kyllä malko mahdotonta jos on vaan ajoissa liikkeellä ja osaa asiansa sopivasti esittää. Ja miksei osaisi, on se vaan niin paha paikka kun raskautuu ei-toivotusti, kyllä siinä mielikuvitus kehittyy sopivan syyn muodossa, jossei satu olemaan "oikeaa" syytä.


      • Minusta abortti on ihan pätevä vastuun kantotapa. Vastuuttomuutta olisi vain antaa asian olla, ja ajatella että kyllä tämä menee itsestään ohi.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        On olemassa tiettyyn rajaan normaalia, tervettä itsekkyyttä ja sitten sitä umpi sairasta jota mm. mukavuusaboirttöörit harjoittaa..

        "Vielä kun näkee mistä masturboit"

        Jos noin olisikin, niin harmittaisiko kovastikin? :) Ihan piruuttaan ja huvikseenhan täällä on hauska heitellä bensaa suosijasakin raivoisiin liekkeihin.. XD Tämä "sadismi" on sentään ihan oikeudenmukaisesti kohdistuvaa.
        Yleensä terveesti oikeudentuntoiset saa nautintoa siitä, että pahantekijät saa ansaitsemansa rangaistuksen. Tai edes sen mitä täällä palstalla saavat..

        "potkia maassa makaavaa"

        Senkö se loistava "naisen oikeus" tuokin, eikä suinkaan "voimaannnuttavaa vapautta, laatuelämän ja onnen taivaita" jne.?

        "puistattavasti muiden kiusaamisesta"

        No voi nyyhky. Muistetaan nyt kuitenkin että ne "kiusatut" on itse ensin kiusanneet jonkun kuoliaaksi..

        Jos tarkoituksesi on nimenomaan aiheuttaa toisille pahaa oloa, olet sairas ihminen. Siitä ei ole epäselvyyttä. Terve ihminen voi kyllä pitää aborttia vääränä ratkaisuna ja myös tuomita sen, mutta normaali, terve ihminen ei tietoisesti pyri loukkaamaan ja satuttamaan toista.

        Jutuistasi välittyy kuva ihmisestä, joka ilmeisesti oikeuttaa minkä tahansa teon, kunhan se vain tapahtuu oikean asian nimissä. Sinulle se asia on abortti. Se on sinun maailmassasi rikoksista pahin ja se maalitaulu, johon sinä kohdistat kaikki nuolesi.

        Sinut erottaa terveestä ihmisestä myös se, että sinä et näe omissa toimissasi ikinä mitään sellaista, mistä voitaisiin puhua. Koska sinä olet oman maailmasi kuningas, sinä vain toitotat mielipiteesi ja ajatuksesi julki ja sitä vaihtoehtoa ei ole ilmeisesti ikinä olemassa, että olisit väärässä. Sinä olet absoluuttisen oikean ja käytännössä ainoan oikean tiedon lähde ja se siitä. Eri mieltä oleva on aina väärässä ja se lisäksi myös paha aborttiasiamies.

        En näe sinun kohdallasi kuin tutut kaksi vaihtoehtoa ja ne kummatkin ovat oikeastaan aika kamalia: sinä joko oikeasti ajattelet samoin kuin kirjoitat tai sitten sinä olet jaksanut vuosien ajan trollata äärimmäisen typerästi. Molemmat motiivit tuntuvat suoraan sanoen kauheilta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        On olemassa tiettyyn rajaan normaalia, tervettä itsekkyyttä ja sitten sitä umpi sairasta jota mm. mukavuusaboirttöörit harjoittaa..

        "Vielä kun näkee mistä masturboit"

        Jos noin olisikin, niin harmittaisiko kovastikin? :) Ihan piruuttaan ja huvikseenhan täällä on hauska heitellä bensaa suosijasakin raivoisiin liekkeihin.. XD Tämä "sadismi" on sentään ihan oikeudenmukaisesti kohdistuvaa.
        Yleensä terveesti oikeudentuntoiset saa nautintoa siitä, että pahantekijät saa ansaitsemansa rangaistuksen. Tai edes sen mitä täällä palstalla saavat..

        "potkia maassa makaavaa"

        Senkö se loistava "naisen oikeus" tuokin, eikä suinkaan "voimaannnuttavaa vapautta, laatuelämän ja onnen taivaita" jne.?

        "puistattavasti muiden kiusaamisesta"

        No voi nyyhky. Muistetaan nyt kuitenkin että ne "kiusatut" on itse ensin kiusanneet jonkun kuoliaaksi..

        "Ihan piruuttaan ja huvikseenhan täällä on hauska heitellä bensaa suosijasakin raivoisiin liekkeihin.. XD Tämä "sadismi" on"....

        Kaikesta joku hupinsa saakin 😳 Tuolta pohjalta ei oikein ole uskottava elämän puolustamisessa. Kun joku joka tekee toivotun raskauden keskeytyksen tai muuten kokee neuvottomuutta ja näkee moisen pirullisen ilkkkumisen. Liekö sinä tosiaan myynyt itses sille "pirulle"mistä täällä joku kirjoitti, sinä? Ei ihme että on rakas hahmo. Pimeetä....


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        On olemassa tiettyyn rajaan normaalia, tervettä itsekkyyttä ja sitten sitä umpi sairasta jota mm. mukavuusaboirttöörit harjoittaa..

        "Vielä kun näkee mistä masturboit"

        Jos noin olisikin, niin harmittaisiko kovastikin? :) Ihan piruuttaan ja huvikseenhan täällä on hauska heitellä bensaa suosijasakin raivoisiin liekkeihin.. XD Tämä "sadismi" on sentään ihan oikeudenmukaisesti kohdistuvaa.
        Yleensä terveesti oikeudentuntoiset saa nautintoa siitä, että pahantekijät saa ansaitsemansa rangaistuksen. Tai edes sen mitä täällä palstalla saavat..

        "potkia maassa makaavaa"

        Senkö se loistava "naisen oikeus" tuokin, eikä suinkaan "voimaannnuttavaa vapautta, laatuelämän ja onnen taivaita" jne.?

        "puistattavasti muiden kiusaamisesta"

        No voi nyyhky. Muistetaan nyt kuitenkin että ne "kiusatut" on itse ensin kiusanneet jonkun kuoliaaksi..

        "Yleensä terveesti oikeudentuntoiset saa nautintoa siitä, että pahantekijät saa ansaitsemansa rangaistuksen."

        Määrittelet terveeksi nautinnon lähteeksi omituisia asioita... On aika hälyttävää että ainoa ilo jonkun elämässä on vahingonilo.


      • Anonyymi
        koivupuu55 kirjoitti:

        " Muistetaan nyt kuitenkin että ne "kiusatut" on itse ensin kiusanneet jonkun kuoliaaksi.."

        Abortissa ei voi kiusata kuin naista jos hänelle ei aborttia myönnetä. Mikä on tänä päivänä kyllä malko mahdotonta jos on vaan ajoissa liikkeellä ja osaa asiansa sopivasti esittää. Ja miksei osaisi, on se vaan niin paha paikka kun raskautuu ei-toivotusti, kyllä siinä mielikuvitus kehittyy sopivan syyn muodossa, jossei satu olemaan "oikeaa" syytä.

        Eli ketään ei voi mielestäsi kiusata kuoliaaksi? Mitä se tappava väkivalta suojatonta lasta kohtaan sitten mahtaa olla?

        "osaa asiansa sopivasti esittää"

        Ts. valehdella sujuvasti.. ja näin kiertää lain edellytykset tappamisluvalle.

        "Minusta abortti on ihan pätevä vastuun kantotapa. "

        Ei yllätä, että sinusta toisten itsekäs tappaminen on jonkinlaista "vastuun kantoa". Päteekö sama logiikka syntyneisiinkin uhreihin?

        "normaali, terve ihminen ei tietoisesti pyri loukkaamaan ja satuttamaan toista. "

        Sinähän sen normaalin ja terveen määritätkin.. muut ei tietenkään voi tietää, mikä on oikeudenmukainen ja vähintään ansaittu rangaistus vääristä teoista.
        Yleisesti ottaen kai puolustuskyvyttömien pienten lasten itsekäs tappaminen on tosiaan melko kammottava rikos, ainakin ihmisoikeustasolla.

        "sinä joko oikeasti ajattelet samoin kuin kirjoitat tai sitten sinä olet jaksanut vuosien ajan trollata äärimmäisen typerästi"

        Noinhan sinä ajattelet kaikista jotka kehtaa olla eri mieltä kanssasi.

        "Kun joku joka tekee toivotun raskauden keskeytyksen"

        Taas vedellään mukaan nämä mitkä ei tähän edes ole kuuluneet..

        Minkä sille voi jos jollekin pimeyden hahmoille valoon tuosut ikävät totuudet on "pirullista ilkkumista" ym. Silloin voi miettiä kuka on myynyt kenelle ja mitä..


      • Anonyymi kirjoitti:

        Eli ketään ei voi mielestäsi kiusata kuoliaaksi? Mitä se tappava väkivalta suojatonta lasta kohtaan sitten mahtaa olla?

        "osaa asiansa sopivasti esittää"

        Ts. valehdella sujuvasti.. ja näin kiertää lain edellytykset tappamisluvalle.

        "Minusta abortti on ihan pätevä vastuun kantotapa. "

        Ei yllätä, että sinusta toisten itsekäs tappaminen on jonkinlaista "vastuun kantoa". Päteekö sama logiikka syntyneisiinkin uhreihin?

        "normaali, terve ihminen ei tietoisesti pyri loukkaamaan ja satuttamaan toista. "

        Sinähän sen normaalin ja terveen määritätkin.. muut ei tietenkään voi tietää, mikä on oikeudenmukainen ja vähintään ansaittu rangaistus vääristä teoista.
        Yleisesti ottaen kai puolustuskyvyttömien pienten lasten itsekäs tappaminen on tosiaan melko kammottava rikos, ainakin ihmisoikeustasolla.

        "sinä joko oikeasti ajattelet samoin kuin kirjoitat tai sitten sinä olet jaksanut vuosien ajan trollata äärimmäisen typerästi"

        Noinhan sinä ajattelet kaikista jotka kehtaa olla eri mieltä kanssasi.

        "Kun joku joka tekee toivotun raskauden keskeytyksen"

        Taas vedellään mukaan nämä mitkä ei tähän edes ole kuuluneet..

        Minkä sille voi jos jollekin pimeyden hahmoille valoon tuosut ikävät totuudet on "pirullista ilkkumista" ym. Silloin voi miettiä kuka on myynyt kenelle ja mitä..

        Älä käsitä taas tahalkasi väärin, abortti on oikein ja oikeus, jo syntyneen tappaminen on rikoslain alainen asia.

        Ainoastaan syntyneen voi kiusata kuoliaaksi, ei solumöykkyä.

        Abortin saamiseksi ovat kaikki keinot sallittuja. Sitä ei sellainen henkilö ymmärrä joka ei ole ei-toivotusti raskaana. Se on aivan hirveä paikka! Mitään kamalampaa en ole kokenut, ainoastaan ehkä sota voittaisi sen; tämäkin on vaan spekulaatio kun en ole sotaa kokenut. Mutta rauhanoloissa ei kauheampaa asiaa ole kuin ei toivottu raskaus.


      • Anonyymi
        koivupuu55 kirjoitti:

        Älä käsitä taas tahalkasi väärin, abortti on oikein ja oikeus, jo syntyneen tappaminen on rikoslain alainen asia.

        Ainoastaan syntyneen voi kiusata kuoliaaksi, ei solumöykkyä.

        Abortin saamiseksi ovat kaikki keinot sallittuja. Sitä ei sellainen henkilö ymmärrä joka ei ole ei-toivotusti raskaana. Se on aivan hirveä paikka! Mitään kamalampaa en ole kokenut, ainoastaan ehkä sota voittaisi sen; tämäkin on vaan spekulaatio kun en ole sotaa kokenut. Mutta rauhanoloissa ei kauheampaa asiaa ole kuin ei toivottu raskaus.

        "abortti on oikein ja oikeus"

        Murhaajan mielestä varmaan noin.

        "Ainoastaan syntyneen voi kiusata kuoliaaksi, ei solumöykkyä."

        Sinäkin olet pelkkä solumöykky, jos joku haluaa olla sitä mieltä.

        "Abortin saamiseksi ovat kaikki keinot sallittuja."

        Useimmat eivät tapa lapsiaan ja suojelee toistenkin lapsia kaikin keinoin.

        "Se on aivan hirveä paikka!"

        Lapsen tappaminen se vasta onkin, eikä herkkua näytä olevan sen jälkeenkään.


      • Anonyymi kirjoitti:

        "abortti on oikein ja oikeus"

        Murhaajan mielestä varmaan noin.

        "Ainoastaan syntyneen voi kiusata kuoliaaksi, ei solumöykkyä."

        Sinäkin olet pelkkä solumöykky, jos joku haluaa olla sitä mieltä.

        "Abortin saamiseksi ovat kaikki keinot sallittuja."

        Useimmat eivät tapa lapsiaan ja suojelee toistenkin lapsia kaikin keinoin.

        "Se on aivan hirveä paikka!"

        Lapsen tappaminen se vasta onkin, eikä herkkua näytä olevan sen jälkeenkään.

        En ole lasta tappanut mutta voin kuvitella sen vihan ja halveksunnan jonka saisin osakseni moisen teon tehtyäni. Vankiloissakin he ovat pohjasakkaa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        "abortti on oikein ja oikeus"

        Murhaajan mielestä varmaan noin.

        "Ainoastaan syntyneen voi kiusata kuoliaaksi, ei solumöykkyä."

        Sinäkin olet pelkkä solumöykky, jos joku haluaa olla sitä mieltä.

        "Abortin saamiseksi ovat kaikki keinot sallittuja."

        Useimmat eivät tapa lapsiaan ja suojelee toistenkin lapsia kaikin keinoin.

        "Se on aivan hirveä paikka!"

        Lapsen tappaminen se vasta onkin, eikä herkkua näytä olevan sen jälkeenkään.

        "Lapsen tappaminen se vasta onkin, eikä herkkua näytä olevan sen jälkeenkään."

        Varmaan omasta kokemuksesta puhut. Jos kerran olet oikein sadistiksi itsesi määritellyt.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        On olemassa tiettyyn rajaan normaalia, tervettä itsekkyyttä ja sitten sitä umpi sairasta jota mm. mukavuusaboirttöörit harjoittaa..

        "Vielä kun näkee mistä masturboit"

        Jos noin olisikin, niin harmittaisiko kovastikin? :) Ihan piruuttaan ja huvikseenhan täällä on hauska heitellä bensaa suosijasakin raivoisiin liekkeihin.. XD Tämä "sadismi" on sentään ihan oikeudenmukaisesti kohdistuvaa.
        Yleensä terveesti oikeudentuntoiset saa nautintoa siitä, että pahantekijät saa ansaitsemansa rangaistuksen. Tai edes sen mitä täällä palstalla saavat..

        "potkia maassa makaavaa"

        Senkö se loistava "naisen oikeus" tuokin, eikä suinkaan "voimaannnuttavaa vapautta, laatuelämän ja onnen taivaita" jne.?

        "puistattavasti muiden kiusaamisesta"

        No voi nyyhky. Muistetaan nyt kuitenkin että ne "kiusatut" on itse ensin kiusanneet jonkun kuoliaaksi..

        "Senkö se loistava "naisen oikeus" tuokin, eikä suinkaan "voimaannnuttavaa vapautta, laatuelämän ja onnen taivaita" jne.?"

        Niimpä. Jos sinä lopettaisit sen muiden potkimisen. Vastaat vain omasta käytöksestäsi.


      • Anonyymi
        koivupuu55 kirjoitti:

        En ole lasta tappanut mutta voin kuvitella sen vihan ja halveksunnan jonka saisin osakseni moisen teon tehtyäni. Vankiloissakin he ovat pohjasakkaa.

        "voin kuvitella sen vihan ja halveksunnan jonka saisin osakseni moisen teon tehtyäni. Vankiloissakin he ovat pohjasakkaa."

        Eihän sinun tarvi kuvitella kun tulet tänne vaan katsomaan mitä kaltaisistasi oikeasti ajatellaan vaikkei ääneen sanottaisikaan. Olet todellakin siellä lapsentappajien pohjasakassa, hyvä kun tajuat itsekin.

        "Varmaan omasta kokemuksesta puhut. Jos kerran olet oikein sadistiksi itsesi määritellyt."

        Ei omia kokemuksia tarvi, kun vaan seuraa tätä traumojen tunkiota.
        Mitä ihmettä sadismi tuohon liittyy, siis "omaan kokemukseen" ja ettei ole herkkua? Tajuatko edes mitä se tarkoittaa?

        "Jos sinä lopettaisit sen muiden potkimisen."

        Minkä potkimisen? Minkä sille voi jos tosiasiat "potkii" väärintekijöitä?


      • Anonyymi kirjoitti:

        "voin kuvitella sen vihan ja halveksunnan jonka saisin osakseni moisen teon tehtyäni. Vankiloissakin he ovat pohjasakkaa."

        Eihän sinun tarvi kuvitella kun tulet tänne vaan katsomaan mitä kaltaisistasi oikeasti ajatellaan vaikkei ääneen sanottaisikaan. Olet todellakin siellä lapsentappajien pohjasakassa, hyvä kun tajuat itsekin.

        "Varmaan omasta kokemuksesta puhut. Jos kerran olet oikein sadistiksi itsesi määritellyt."

        Ei omia kokemuksia tarvi, kun vaan seuraa tätä traumojen tunkiota.
        Mitä ihmettä sadismi tuohon liittyy, siis "omaan kokemukseen" ja ettei ole herkkua? Tajuatko edes mitä se tarkoittaa?

        "Jos sinä lopettaisit sen muiden potkimisen."

        Minkä potkimisen? Minkä sille voi jos tosiasiat "potkii" väärintekijöitä?

        Onko ymmärryksessäsi jotain häikkää; lasta en ole tappanut, abortoinut solumöykyn joka ei ole lasta nähnytkään.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        "Senkö se loistava "naisen oikeus" tuokin, eikä suinkaan "voimaannnuttavaa vapautta, laatuelämän ja onnen taivaita" jne.?"

        Niimpä. Jos sinä lopettaisit sen muiden potkimisen. Vastaat vain omasta käytöksestäsi.

        Mulla kyllä menee mukavaasti.Sinulla taitaa olla huonommin? Just kerkisin käydä tyhjennyksillä ennen lomamatkaa jonka laitoin abortin syyks. En siis ees valehellut! 🍹🏝️😊 En ymmärrä näitä jotka väittää että pitäis jotain satuja keksiä. Mulla oli just paha hetki kun oli matka koronan jälkeen jo tilattu.
        Hyvin lääkäri ymmärsi, nuori nainen. Ei ongelmaa, rehellinen pitää olla.


      • Anonyymi
        koivupuu55 kirjoitti:

        Älä käsitä taas tahalkasi väärin, abortti on oikein ja oikeus, jo syntyneen tappaminen on rikoslain alainen asia.

        Ainoastaan syntyneen voi kiusata kuoliaaksi, ei solumöykkyä.

        Abortin saamiseksi ovat kaikki keinot sallittuja. Sitä ei sellainen henkilö ymmärrä joka ei ole ei-toivotusti raskaana. Se on aivan hirveä paikka! Mitään kamalampaa en ole kokenut, ainoastaan ehkä sota voittaisi sen; tämäkin on vaan spekulaatio kun en ole sotaa kokenut. Mutta rauhanoloissa ei kauheampaa asiaa ole kuin ei toivottu raskaus.

        Sama mulla! Oli järkytys kuin olis saanut peräsuolisyövän joka tuhoaa elämän 9 kuukauden sisällä. Olisin kuollut jo viimeistään siihen pelkoon kuinka keilapallon 🎳kokoinen kappale repii alapään veriseksi repaleiseksi ja venyneeksi tohjoksi ja kuukausien toipuminen jos selviäisi hengissäkään.. Katoin oksettavan synnytys videon ja päätin jo teininä ettei ikinä kakaroita. Tehkööt muut jos tykkää ja nauttii siitä kun perse revitään tohjoksi...,🤢🤢🤢🤮 viihteensä kullakin ei voi sanoo muuta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mulla kyllä menee mukavaasti.Sinulla taitaa olla huonommin? Just kerkisin käydä tyhjennyksillä ennen lomamatkaa jonka laitoin abortin syyks. En siis ees valehellut! 🍹🏝️😊 En ymmärrä näitä jotka väittää että pitäis jotain satuja keksiä. Mulla oli just paha hetki kun oli matka koronan jälkeen jo tilattu.
        Hyvin lääkäri ymmärsi, nuori nainen. Ei ongelmaa, rehellinen pitää olla.

        Hohhoijaa. Yritä nyt vaan keksiä jotain edes vähän uskottavampaa trollattavaa.. ;O
        No tämä on kyllä aina vaan yhtä hyvä vitsi, "Mulla kyllä menee mukavaasti" XD XD XD Näkiskin vaan joskus...

        "Niin olet ainut.... "

        Vai että "ainut" (mutu mutu..) ja "sairas" kun mieluummin haluaa suojella lasten elämää kuin tappaa niitä..?? XD

        "peräsuolisyövän joka tuhoaa elämän 9 kuukauden sisällä."

        Lapsi kohdudssa ei ole sairaus, ääriharvoin tappavaakaan. Toisin kuin sen väkivalloin sieltä ulos repiminen ja alapään luonnoton sorkinta abortilla. Psyykehän sinullakin näyttää mössöytyneen. Perseesihän on muutenkin joja vanhemmiten viimeistään verinen repaletohjo, kalmankammiostasi puhumattakaan. Helppo päättää noita kammottavia seurauksia lukiessa ettei ainakaan mukavuusaborttia ikinä!!


      • Anonyymi kirjoitti:

        Hohhoijaa. Yritä nyt vaan keksiä jotain edes vähän uskottavampaa trollattavaa.. ;O
        No tämä on kyllä aina vaan yhtä hyvä vitsi, "Mulla kyllä menee mukavaasti" XD XD XD Näkiskin vaan joskus...

        "Niin olet ainut.... "

        Vai että "ainut" (mutu mutu..) ja "sairas" kun mieluummin haluaa suojella lasten elämää kuin tappaa niitä..?? XD

        "peräsuolisyövän joka tuhoaa elämän 9 kuukauden sisällä."

        Lapsi kohdudssa ei ole sairaus, ääriharvoin tappavaakaan. Toisin kuin sen väkivalloin sieltä ulos repiminen ja alapään luonnoton sorkinta abortilla. Psyykehän sinullakin näyttää mössöytyneen. Perseesihän on muutenkin joja vanhemmiten viimeistään verinen repaletohjo, kalmankammiostasi puhumattakaan. Helppo päättää noita kammottavia seurauksia lukiessa ettei ainakaan mukavuusaborttia ikinä!!

        Lapsi kohdussa on sairaus jos MINÄ niin päätän. Ja sairautta jonka voi poistaa, kuka sitä viitsii katsella, en minä ainaskaan. Onneksi pääsin kätevästi eroon.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Hohhoijaa. Yritä nyt vaan keksiä jotain edes vähän uskottavampaa trollattavaa.. ;O
        No tämä on kyllä aina vaan yhtä hyvä vitsi, "Mulla kyllä menee mukavaasti" XD XD XD Näkiskin vaan joskus...

        "Niin olet ainut.... "

        Vai että "ainut" (mutu mutu..) ja "sairas" kun mieluummin haluaa suojella lasten elämää kuin tappaa niitä..?? XD

        "peräsuolisyövän joka tuhoaa elämän 9 kuukauden sisällä."

        Lapsi kohdudssa ei ole sairaus, ääriharvoin tappavaakaan. Toisin kuin sen väkivalloin sieltä ulos repiminen ja alapään luonnoton sorkinta abortilla. Psyykehän sinullakin näyttää mössöytyneen. Perseesihän on muutenkin joja vanhemmiten viimeistään verinen repaletohjo, kalmankammiostasi puhumattakaan. Helppo päättää noita kammottavia seurauksia lukiessa ettei ainakaan mukavuusaborttia ikinä!!

        "Lapsi kohdudssa ei ole sairaus, ääriharvoin tappavaakaan"

        Kyllä se sairastuttaa, ja tappaakin monta naista vuodessa. Abottia nääs käytetään pelastamaan nainen joten raskaus se vaara on. Fyysisesti ja psyykkisesti ja kaikin tavoin muutenkin sosiaalisesti. Ei aborttia vois edes sallittua tehdä KOTONA jis se olis vaara, se olis KIELLETTY epäterveellisenä. Sikiö tulee ihan luonnollisesti pois, ei tarv repiä. Etkö ole tiennyt että on olemassa lääke joka lopettaa istukan toiminnan jolloin kohdun sisältö poistuu. Se on kuin normi keskenmeno. Luonto hoitaa ja vähän autetaan.

        Miten sitä nyt vois repiä on ees, miks pitöis? Eihän sitä alkioita ees erota sieltä, en mä ainakaan...


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Hohhoijaa. Yritä nyt vaan keksiä jotain edes vähän uskottavampaa trollattavaa.. ;O
        No tämä on kyllä aina vaan yhtä hyvä vitsi, "Mulla kyllä menee mukavaasti" XD XD XD Näkiskin vaan joskus...

        "Niin olet ainut.... "

        Vai että "ainut" (mutu mutu..) ja "sairas" kun mieluummin haluaa suojella lasten elämää kuin tappaa niitä..?? XD

        "peräsuolisyövän joka tuhoaa elämän 9 kuukauden sisällä."

        Lapsi kohdudssa ei ole sairaus, ääriharvoin tappavaakaan. Toisin kuin sen väkivalloin sieltä ulos repiminen ja alapään luonnoton sorkinta abortilla. Psyykehän sinullakin näyttää mössöytyneen. Perseesihän on muutenkin joja vanhemmiten viimeistään verinen repaletohjo, kalmankammiostasi puhumattakaan. Helppo päättää noita kammottavia seurauksia lukiessa ettei ainakaan mukavuusaborttia ikinä!!

        ".Psyykehän sinullakin näyttää mössöytyneen. Perseesihän on muutenkin joja vanhemmiten viimeistään verinen repaletohjo, kalmankammiostasi puhumattakaan. Helppo päättää noita kammottavia seurauksia lukiessa ettei ainakaan mukavuusaborttia ikinä!!"

        Ei sinun elämä tosiaan mukavalta näytä. Mistä sinä muiden perseet tiedät. Synnytyksessä se menee. Ok sit sinäkin välttänyt noin kurjan elämän abortilla, varmaan kaduttaa?


      • Anonyymi
        koivupuu55 kirjoitti:

        Lapsi kohdussa on sairaus jos MINÄ niin päätän. Ja sairautta jonka voi poistaa, kuka sitä viitsii katsella, en minä ainaskaan. Onneksi pääsin kätevästi eroon.

        Sinä et vaan mutuvalheillasi biologiaa ym. tieteitä muuta, vaikka kuinka kaikkitietoharhoissa ja suuruudenhulluusluuloissa elätkin.
        Ethän sinä vielä vuosikuymmentenkään jälkeen näytä päässeen eroon lapsesta, hänen haamustaan ja tekosi irvokkuudesta, joka luultavasti piinaa sinua hamaan hautaan saakka. Kukaties siitä eespäinkin..

        "Abottia nääs käytetään pelastamaan nainen joten raskaus se vaara on."

        Sen jälkeen vaara on kuitenkin moninkertainen synnytykseen verrattuna.

        " se olis KIELLETTY epäterveellisenä. 2

        Kyllä siinä on suositeltu että joku on seurana "tyhjennyksessä", koska väkisin kesken riivitty raskaus voi aiheuttaa niin massiivisen vuodon että voi oikeasti kuolla verilammikkoonsa.
        Ja edelleen, miksei kotona synnyttämistä ole kielletty?

        "Se on kuin normi keskenmeno. Luonto hoitaa ja vähän autetaan."

        Kova vähättelyn tarve sulla näkyy tappamiselle olevan. Luonto ei hoida mitään väkivalloin lopetetussa raskaudessa, vaan ainoastaan kohtu tyhjenee synteettisillä myrkyillä, jos niilläkään. Keskenmenossa sen sijaan kuolema on luonnollinen ja johtuu yleensä lapsen elinkelvottomuudesta. Abortilla sen sijaan reivtään useimmiten täysin terveitä lapsia irti elämänlähteestään joidenkin itsekkäiden lellikkiämmien hinkuamisten takia.

        "Synnytyksessä se menee. "

        Ei sinun elämä tosiaan mukavalta näytä. Mistä sinä muiden perseet tiedät. Aborttisorkinnassa se menee. Ok sit sinäkin välttänyt noin kurjan elämän synnytyksellä, varmaan kaduttaa?


    • Anonyymi

      Oikea mies ottaa molon esille vain kun heittää vettä jos ei ole saanut lupaa lapsentekoon.

    Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä hittoa tapahtuu nuorille miehillemme?

      Mikä on saanut heidän päänsä sekaisin ja kadottamaan järjellisyytensä normaalista elämästä ja ryhtymään hörhöiksi? https
      Maailman menoa
      362
      4399
    2. En sitten aio sinua odotella

      Olen ollut omasta halustani yksin, mutta jossain vaiheessa aion etsiä seuraa. Tämä on aivan naurettavaa pelleilyä. Jos e
      Ikävä
      83
      1839
    3. Martina jättää triathlonin: "Aika kääntää sivua"

      Martina kirjoittaa vapaasti natiivienkusta suomeen käännetyssä tunteikkaassa tekstissä Instassaan. Martina kertoo olevan
      Kotimaiset julkkisjuorut
      65
      1580
    4. Muistatko kun kerroin...

      että palelen..? Myös nyt on kylmä. Tahtoisin peittosi alle.
      Ikävä
      44
      1546
    5. En vain ole riittävä

      Muutenhan haluaisit minut oikeasti ja tekisit jotain sen eteen. Joo, ja kun et varmaan halua edes leikisti. Kaikki on o
      Ikävä
      29
      1380
    6. Oon pahoillani että

      Tapasit näin hyödyttömän, arvottoman, ruman ja tylsän ihmisen niinku minä :(
      Ikävä
      59
      1351
    7. Persut vajosivat pinnan alle

      Sosiaali- ja terveysministeri Kaisa Juuson (ps) tietämättömyys hallinnonalansa leikkauksista on pöyristyttänyt Suomen ka
      Maailman menoa
      205
      1345
    8. Kuka sinä oikeen olet

      Joka kirjoittelet usein minun kanssa täällä? Olen tunnistanut samaksi kirjoittajaksi sinut. Miksi et anna mitään vinkkej
      Ikävä
      53
      1333
    9. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      28
      1225
    10. Hei, vain sinä voit tehdä sen.

      Only you, can make this world seem right Only you, can make the darkness bright Only you and you alone Can make a change
      Ikävä
      8
      1218
    Aihe