Olen alkanut inhota puolisoani

rakastunut leijona

Olen alkanut inhota puolisoani.Hän varmaankin jo vaistoaa tunteeni.Meidän suhde ei ole mikään pitkä ja matkan varrella on tiellemme osunut useita ongelmia parisuhteen ja muun siihen liittyvän kanssa.Ne ongelmat on aina ratkottu ja elämää eletty eteenpäin.Nyt vain tilanne on ollut päällä liian pitkään, seksi on ollut loppu useita viikkoja ja omat tunteeni tuntuvat latistuneen.Niin monta kertaa odotin seksiä ja sain pettymyksen etten enää edes halua häntä.Rakastan kyllä mutta nyt on se tietty raja ylitetty.Luulen että tämä inho on jonkinlainen puolustusmekanismi millä pystyn elämään tätä seksitöntä elämää.Tuntuu vain niin pahalta kun rakastaa eikä saa kaikkea sitä vastarakkautta mitä tarvitsisi.En edes harkitse pettämistä mutta valehtelematta on pakko myöntää että muutto pois yhteisestä kodista on alkanut tuntua yhä järkevämmältä vaihtoehdolta.Pelkkä puhe ei enää riitä,puolisoni kyllä tietää kuinka tärkeä seksi ja läheisyys on minulle, vaan jos ei sille asialle tee mitään niin en voi mitään.Ja se satuttaa todella paljon kun tulee koko ajan torjutuksi.Tekisin tilanteelle jotain jos pystyisin mutta tuntuu siltä että tilanne on lukossa.
Onko inho normaali reaktio? tuntuu pahalta vaikka rakastan häntä.

13

5525

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Toinen Leijona

Mulla on kokemusta. Mieheni ei anna seksiä, ei ole antanut vuosiin. Minua äällöttää miehei läheisyys, hän haluaa halata ja nukkua lähellä minua, mutta ei halua seksiä. Inhoan jopa hänen "hajuaan".

Luulen, että kyseessä on itsesuojelu, reagoin näin, koska en kestä enään pettymystä siitä etten saa muuta läheisyyttä kuin halausta.

• luulin että olen ainoa

onneksi muillakin on samoja tuntemuksia.Aika pelottavaa.Vaikka rakastaa toista niin silti tuntee tuollalailla.Niskakarvat nousee pystyyn kun menen toisen lähelle, en pysty enää rentoutumaankaan hänen lähellään.Haluan vieläkin että tilanne rauhoittuu ja elämä jatkuu kuten ennen mutta tilanne vain on lukossa.Mitä ihmettä voisin tehdä?

• olen samassa jamassa
        luulin että olen ainoa kirjoitti:

onneksi muillakin on samoja tuntemuksia.Aika pelottavaa.Vaikka rakastaa toista niin silti tuntee tuollalailla.Niskakarvat nousee pystyyn kun menen toisen lähelle, en pysty enää rentoutumaankaan hänen lähellään.Haluan vieläkin että tilanne rauhoittuu ja elämä jatkuu kuten ennen mutta tilanne vain on lukossa.Mitä ihmettä voisin tehdä?

....jälleen olohuoneessa ei pysty edes samassa sängyssä enää nukkumaan kun tuntuu että välissä olisi kilometrien paksuinen jäävuori ,itse olen depiksessä koko suhteen tähden ja en näe minäkään enää pitkään asioita vatvottuani muuta mahdollisuutta kuin muuttaa pois kun tiedän ettei toinen pysty/lähde kun maailma on mitä on ja mainoksen sanoin.... ELÄMÄ ON!

• naimisissa
        olen samassa jamassa kirjoitti:

....jälleen olohuoneessa ei pysty edes samassa sängyssä enää nukkumaan kun tuntuu että välissä olisi kilometrien paksuinen jäävuori ,itse olen depiksessä koko suhteen tähden ja en näe minäkään enää pitkään asioita vatvottuani muuta mahdollisuutta kuin muuttaa pois kun tiedän ettei toinen pysty/lähde kun maailma on mitä on ja mainoksen sanoin.... ELÄMÄ ON!

Jos mies ei halua, niin voisiko olla kysymyksessä avioliiton ulkopuolinen suhde? on kokemusta, sillä minun mies käyttäytyi näin kuten kuvasit. Mies seinää vasten joko seksiä tai pihalle? Kyllä sillä halut tulee. Ei mies voi kovinkaan kauaa olla ilman. Jääköön rakastaja ilman jos pitää kerran ukko kuiviihn imeä ettei vaimolle jää mitään annettavaa. Näin on jämpti.

• seksitön naaras

Meillä tuli ero kun olimme liian kauan ilman seksiä. Minä olin haluton ja reagoin riitatilanteissa toisen kaikkiin lähestymis-yrityksiin laittamalla jalat vielä tiukemmin yhteen.Nyt sen tiedän että suhteeseen kuuluu seksi ja läheisyys vaikkei sitä aina mieli teekkään. Mies kiukutteli ja sulkeutui kunnes eräänä päivänä ilmoitti muuttavansa pois.Minulle seksi ei ikinä ole ollut mikään tärkeä asia vaikka se hyvää onkin.

Niin typerältä kun se kuulostaakin niin se läheisyyden ja seksin puute ajoi meidät lopulisesti erilleen. Haluaisin yrittää vieläkin mutta nyt miehellä uusi perhe.

• mies

ilman seksiä vieraannuttaa kumppanista ja kynnys kasvaa seksin aloittamiseen koko ajan. Olen huomannut sen itsestäni ja vaimostani.

• Tietäjäinen

Liha on heikko, varmaan tiedät sen?
      Olet tilanteessa jossa on mietittävä mitä tehdä sitten kun tilanne osuu kohdalle -baarissa joku nainen osoittaa kiinnostustaan eikä puolisosi ole lähellä.

Mieti sitä ennen kuin se on edessä että tiedät mitä teet tai jätät tekemättä

• Silja

Keneltä ja mitä on pois, jos käy vieraissa sen takia, että oma parisuhde seksin osalta ei toimi?

• Mutta harkitsen

pettäminen on väärin mutta minä harkitsen sitä. En vain pysty olemaan onnellinen ilman molemminpuolista halua. Meidän suhteessa olen ainoa joka seksiä haluaa, toinen jopa kehtaa myöntää ettei tarvitse seksiä.Pahaltahan tämä tuntuu mutta vaihtoehdot alkavat olla vähissä. Joko minä tai hän.
        Eli joko petän tai lähden.Mietin vielä

• Pettäjä
        Mutta harkitsen kirjoitti:

pettäminen on väärin mutta minä harkitsen sitä. En vain pysty olemaan onnellinen ilman molemminpuolista halua. Meidän suhteessa olen ainoa joka seksiä haluaa, toinen jopa kehtaa myöntää ettei tarvitse seksiä.Pahaltahan tämä tuntuu mutta vaihtoehdot alkavat olla vähissä. Joko minä tai hän.
        Eli joko petän tai lähden.Mietin vielä

mielestäsi olet petturi jos pidät huolta omasta hyvinvoinnistasi vain siksi että toisella ei ole siihen pienintäkään kiinnostusta?Näitä eronneita kujan kiertäjiähän kyllä riittääkin oman enemmän tai vähemmän typerän moraalikäsityksen ansiosta.

• ajatuksissani

Mitä on parisuhde.
      Kyllä se on kahden ihmisen läheinen suhde.Mitä on läheisyys?
      Se on sitä mitä se joskus alussakin oli.
      Siinä kaksi sydäntä pumppaa yhteen kiihkeästi.
      Jos se lakkaa olemasta niin ei ole enään sitä suhdetta ,miksi yhdessä ollaan.
      Näin ehdottaisin että keskustelemme kaikki puolisoidemme kanssa asiasta.
      Se vaatii rauhallisen hetken joten sopikaa etukäteen aika jolloin ei katsota tv:tä eikä tehdä mitään muutakaan.Vain aletaan selvittämään asiaa.
      Minusta avioparin on oikeus tietää se että kuinka vakavasta asiasta on kyse.Kenenkään ei tule kärsiä suhteessaan.Ei kenenkään.
      Ne ihmiset jotka joskus tapasivat ja jotka yhteen menivät ovat yhä siinä olemassa.
      Jos toteatte yhdessä sen rauhallisin mielin että enään ei onnistu niin sitten se on tosiasia, eikä sitä tarvitse enään jatkaa epätietoisena.
      Hyvä on selvittää niitä asioita rehellisesti jotka ovat muuttaneet elämää ,miksi ne ovat muuttaneet ja voiko asiaa muuttaa että onnellisuus palaisi.
      Kaikki me toivomme että ihmisten ei tarvitsisi aiheuttaa tuskaa toisillemme.Sille läheiselleen!?

Hyvä on selvittää se että jollei läheisyyttä löydy niin sitten se etsitään muualta.Ihmisen perustarve on läheisyys eikä sitä tule väheksyä mitenkään kenenkään kohdalla.

• met

muutin pois epätyydyttävästä liitosta,jossa kumpikin petimme.. ja löysin pian uuden ihanan kumppanin.mutta mutta..seksiä saan tosi harvoin, elän puutteessa, mutta olen päättänyt etten enää koskaan ikinä lähde pettämisen tielle.miehelläni on sairauksia,joista hän sanoo haluttomuuden johtuvan.ymmärrän häntä ja välillä meneekin paremmin, kunnes yhtäkkiä hänen seksihalunsa loppuvat,ei viikkokausiin mitään.. vakuuttelee rakastavansa minua, mutta epäilen häntä SILTI..EN VOI YMMÄRTÄÄ,että komea ihana mieheni voi olla ilman seksiä viikkokaudet.aina sairas, tai joku muu syy, stressi..ym ym.ruinaaminen hävettää ja hänkin kokee sen ahdisteluksi.epäilen häntä, josko hän onkin homomies..??Mitä merkkejä siitä voisi olla?apua, kertokaa,jos tiedätte!!

• Anonyymi

Kertomuksesi ei täsmää kuinka voit rakastaa häntä jos muka inhoat

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ruotsalaisuuden Päivän virallinen liputuspäivä poistettava VÄLITTÖMÄSTI!

Suomen valtion ja suomalaisuuden kannalta ei ole minkäänlaisia perusteita liputtaa virallisesti ruotsalaisuuden päivää,
      Maailman menoa
      105
      5731
    2. Mikaela Nylander: Jos pakkoruotsi poistetaan, niin ruotsin kielen asema romahtaa

(Nylander on vanha RKP:nen) Mutta niin heikossa vedossa muumiruotsi siis on Suomessa, että vain tekohengityksellä se pys
      Maailman menoa
      65
      2572
    3. Nainen aion pilata elämäsi täysin, opetus sulle, että pelasit väärän ihmisen sydämellä.

Empatiani sua kohtaan katosi siinä kohtaan, kun teit tietoisen valinnan leikkiä mun sydämellä. Luulet olevas joku älykäs
      Ikävä
      241
      1585
    4. Kaivattusi nimi vol.3

Kaipaajankin nimi olisi kiva. 🥰
      Ikävä
      94
      1380
    5. Alkanut tuntua siltä

Että taisi olla kusetusta koko homma alusta saakka.
      Ikävä
      124
      1097
    6. 6 vkoa kulunut ilman sua

…ihme että olen vielä hengissä. 😔 Kyynelillä pessyt lattioita. Rakastan ja odotan sua ikuisesti❤️Projekti jäi kesken jo
      Ikävä
      8
      901
    7. Viestisi kaipaamallesi ihmiselle

Mitä ajattelet tilanteestanne tänään?
      Ikävä
      65
      882
    8. Nii, mites ne

Hampaat??
      Ikävä
      66
      857
    9. Joululahja/Jouluntoivotus

Millainen kaivatulle
      Ikävä
      75
      798
    10. Salailu jatkuu, poliisi tutkii

Nykyään Pienimäki toimii Ylitornion kaupunginjohtajana. HS tavoitti hänet puhelimitse. Pienimäki korosti, ettei ole enää
      Ähtäri
      17
      741
    Aihe