Tarviiko jarrutonta h-auton peräkärryä katsastaa säännöllisesti rekisteröintikatsastuksen jälkeen?
Peräkärryn katsastus
4
6278
Vastaukset
- katsastusta
ainoastaan jos ollut pois rekisteristä, mutta miksi ottaakkaan pois, eihän maksa mitään
Ainoastaan vakuutus maksaa vajaat parikymppiä vuodessa, jos ei halua vakuutusta maksaa, sanoo sen vain irti, ja ottaa taas uuden kun on tarvista, ei saa seisomaan tätä vakuutusta kuin autoissa - leeb
ei tarvitse
- ms
ei tarvitse jarrutonta katsastaa niinkuin jarrullista, mutta nyt olen kuullut sellaista että, nyt näinä vuosina tuloo pakolliseksi jarruttomankin kärryn katsastus. En tiedä onko totta vai tarua
- suikkapää
tarvitse katsastaa myöskään jarrullista peräkärryä jos sen kokonaispaino on alle 750kg.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kumpi vetoaa enemmän sinuun
Kaivatun ulkonäkö vai persoonallisuus? Ulkonäössä kasvot vai vartalo? Mikä luonteessa viehättää eniten? Mikä ulkonäössä?921826- 851272
- 1101133
- 761017
- 105919
Okei nyt mä ymmärrän
Olet siis noin rakastunut, se selittää. Onneksesi tunne on molemminpuolinen 😘56848- 47761
- 36752
Olen huolissani
Että joku päivä ihastut/rakastut siskooni. Ja itseasiassa haluaisin, ettei hän olisi mitenkään sinun tyyppiäsi ja pitäis47701- 33683