Suomen Pride-mädätyksen Pääkaupungiksi! Tämä on korkein mahdollinen huomion osoitus myöskin niille 24 valtuutetulle jotka 15.4. 2019 suoritetussa valtuuston äänestyksessä myötävaikuttivat tämän huomionosoituksen kohdentumiseksi juuri Riihimäelle! Kantakaa te 24 valtuutettua moraalinne edellyttämällä ylpeydellä Suomen suurimpia ja korkeimpia sateenkaarilippujanne! menettelynne tuossa äänestyksessä oli moraalittomuutenne pohjalukema !
Julistan täten Riihimäen kaupungin
6
<50
Vastaukset
- Anonyymi
Moralistimies on jälleen kiihottuneessa tilassa, johtuuko se hänen miehestään?
- Anonyymi
Valvojan tehtäviä hoitavan mellastelulle tulee vielä loppu! Tässä loukataan jälleen kerran törkeästi kansalaisen ilmaisu- ja sananvapautta valvojan mielivaltaisella tulkinnalla
sääntöjenvastaisuudesta!!! Toiminta vaikuttaa vahvasti olevan Homolistin tekosia !!!
Iljettävää ! - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Valvojan tehtäviä hoitavan mellastelulle tulee vielä loppu! Tässä loukataan jälleen kerran törkeästi kansalaisen ilmaisu- ja sananvapautta valvojan mielivaltaisella tulkinnalla
sääntöjenvastaisuudesta!!! Toiminta vaikuttaa vahvasti olevan Homolistin tekosia !!!
Iljettävää !Moralistimiehen kirjoitukset ovat todellakin iljettäviä ja ihmisiä loukkaavia.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Moralistimiehen kirjoitukset ovat todellakin iljettäviä ja ihmisiä loukkaavia.
Moralistin kirjoituksien "iljettävyyksiltä ja loukkaavilta " tuntumiset johtuvat homojen
herkkähipiäisyyden aiheuttamasta loukkaantumisherkkyydestä! Homouden kaikenlainen
kyseenalaistavuus on homoille myrkkyä ja loukkaavaa! Sinä Homolisti olet siitä selvä näyte. Minun Riihimäen mädättäjät-avaukseni 54 vastauksesta on poistettu tähän mennessä 25 minun vastaustani: Uskon vahvasti että sinä Homolisti olet jollakin tavalla näiden poistojen takana! Poistojen ajallinen rytmitys tuntuu sopivan yhteen valvojan
työvuorojen kanssa! Homaiheisissa keskusteluissa tämä poistojen määrä on ylivoimaisesti suurinta ja kertoo siitä tosiasiasta että homot haluavat torpata homoutta kritisoivia kirjoituksia! - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Moralistin kirjoituksien "iljettävyyksiltä ja loukkaavilta " tuntumiset johtuvat homojen
herkkähipiäisyyden aiheuttamasta loukkaantumisherkkyydestä! Homouden kaikenlainen
kyseenalaistavuus on homoille myrkkyä ja loukkaavaa! Sinä Homolisti olet siitä selvä näyte. Minun Riihimäen mädättäjät-avaukseni 54 vastauksesta on poistettu tähän mennessä 25 minun vastaustani: Uskon vahvasti että sinä Homolisti olet jollakin tavalla näiden poistojen takana! Poistojen ajallinen rytmitys tuntuu sopivan yhteen valvojan
työvuorojen kanssa! Homaiheisissa keskusteluissa tämä poistojen määrä on ylivoimaisesti suurinta ja kertoo siitä tosiasiasta että homot haluavat torpata homoutta kritisoivia kirjoituksia!Taitaa olla moralistimiehellä miehensä kanssa ns. hautalerppa kummallakin.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Taitaa olla moralistimiehellä miehensä kanssa ns. hautalerppa kummallakin.
Sinussa Homolisti on pahanlaatuinen dementia! Siitä päätellen kun olen lukuisia kertoja tuonut julki olevani heteronaisen kanssa parisuhteessa oleva heteromies!
Siitä huolimatta hoet dementiassasi samaa mantraa moralistimiehen miehestä!
Joko olet käyttnyt hyväksesi Setan homovärväreille järjestämää työterveyshuollon
kirurgista pienennys operaatiota!!! "Hautalerppa on homojen "ammattisairaus"
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Jos ottaisit yhteyttä, näyttäisin viestin kaikille
Yhdessä naurettaisiin sulle. Ymmärräthän tämän?1631483Aivosyöpää sairastava Olga Temonen TV:ssä - Viimeinen Perjantai-keskusteluohjelma ulos
Näyttelijä-yrittäjä Olga Temonen sairastaa neljännen asteen glioomaa eli aivosyöpää, jota ei ole mahdollista leikata. Hä261328Heikki Silvennoinen ( Kummeli)
Kuollut 70-vuotiaana. Kiitos Heikille hauskoista hetkistä. Joskus olen hymyillyt kyynelten läpi. Sellaista se elämä on701298Mikä saa ihmisen tekemään tällaista?
Onko se huomatuksi tulemisen tarve tosiaan niin iso tarve, että nuoruuttaan ja tietämättömyyttään pilataan loppuelämä?2151164- 1271096
Kauanko valitatte yöpäivystyksestä?
Miks tosta Oulaisten yöpäivystyksen lopettamisesta tuli nii kova myrsky? Kai kaikki sen ymmärtää että raha on nyt tiuk3201031Hyvää huomenta 18. luukku
Hyvää keskiviikkoa. Vielä pari päivää ja sitten on talvipäivänseisokki. 🎄🌌❄️😊❤️2261023- 42959
Nyt kun Pride on ohi 3.0
Edelliset kaksi ketjua tuli täyteen. Pidetään siis edelleen tämä asia esillä. Raamattu opettaa johdonmukaisesti, että280938IL - VARUSMIEHIÄ lähetetään jatkossa NATO-tehtäviin ulkomaille!
Suomen puolustuksen uudet linjaukset: Varusmiehiä suunnitellaan Nato-tehtäviin Puolustusministeri Antti Häkkänen esittel303926