olen pohjois-pohjanmaalta oleva 18vuotias neitsyt ja hakusessa olisi nainen kuka haluaisi poikuuteni viedä ja opettaa minua:) iällä ei ole väliä, ota yhteyttä niin kerron lisää.
yhteydenotot: [email protected]
18v poika etsii naista joka veisi poikuuden:)
8
256
Vastaukset
- Anonyymi
Täällä olisi yli 10 vuotta vanhempi samasta maakunnasta...toivotonta hommaa, naisia kiinnostaa vain tummat etelän miehet ja vieraita kieliä puhuvat.
Mistään et naista löydä, jos olet alle 180 cm, tulot alle 100 000 vuodessa, naama alle 6/10 JA SUOMALAINEN.- Anonyymi
Juurikin näin minkäs tekee kun Suomi äijä tyypillinen juntti joka
ei puhu eikä pussaa ku kaljapulloa.. Ei kiitos. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
ei puhu eikä pussaa ku kaljapulloa.. Ei kiitos.Minä en ole koskaan maistanutkaan alkoholia ja se voi olla osasyynä siihen, että en ole tavannut naisia.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
ei puhu eikä pussaa ku kaljapulloa.. Ei kiitos.Kerroit totuuden itsestäsi...Kiitos.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
ei puhu eikä pussaa ku kaljapulloa.. Ei kiitos.ei tuo nyt ihan paikkaansa pidä:D
- Anonyymi
Eikö täällä ole oikeasti mulle halukkaita naisia:/
Ketjusta on poistettu 14 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Persujen kannatusromahduksen syynä bensan ja kaljan hinnan nostot
Marinin aikaan bensalitra 1,3e ja laatikon Sandelsia sai Lidlistaä 22 eurolla. Nyt hinnat ovat nousseet noin 50 prosent342578Juhana Vartiainen(ex-sd): Köyhien pitää tehdä jotain elämälleen säilyttääkseen tukensa
Juhana Vartiainen ehdottaa Suomeen ”Tanskan mallia”, jossa sosiaaliturvaa saadakseen pitäisi hakea ensisijaisesti etuuks1692559Miksi tunnustukselliset muslimit saapuvat länteen?
Onko koskaan kysytty, että miksi islamilaisesta maailmasta tuleva tunnustuksellinen muslimi tarvitsisi turvapaikkaa väär561813En ymmärrä näitä SDP:n ja muun vasemmiston kannattajia
Eivätkö ihmiset tiedä, että Suomen ongelmat johtuvat vasemmistolaisesta yhteiskuntamallista? Suomessa on ollut vasemmis1041487Kuka tekee näitä aloituksia
jotka aina ovat tällaisia.... Nämä on jonkun saman ihmisen käsialaa, joka paukuttaa tänne loputtomasti ketjuja, joissa281255Mikä on mielestäsi paras miestyyppi?
Esimerkit kärjistettyinä: a) perustavallinen/tasainen b) himourheilija c) varakas, turvallinen elättäjä d) puolikrimina1831169viikonloppu lähestyy
ja tiiän sen jo valmiiks et en pysty olee selvinpäin. oisitpa kieltämässä ja rauhoittamassa minua. en tiedä olisiko sinu12880Rippituoli
Kerro joku synkkä tai outo salaisuus, joka liittyy ikävääsi kaivattuasi kohtaan. Tee tunnustus anonyyminä. Se helpottaa61862Ei rakennuslupaa
Eihän hyvinvointitalon työmaalla tehdä luvattomia ja keskeytettyjä töitä pimeyden turvin?83831Kyllä se on mukavoo kahtoa kun tämä Pipe Hannele tekköö terveellistä
suolapalloo (siis savolaisittain terveellistä) itelleen. Ihan tullee itellekin vesi kilelle.54757