olen pohjois-pohjanmaalta oleva 18vuotias neitsyt ja hakusessa olisi nainen kuka haluaisi poikuuteni viedä ja opettaa minua:) iällä ei ole väliä, ota yhteyttä niin kerron lisää.
yhteydenotot: [email protected]
18v poika etsii naista joka veisi poikuuden:)
8
238
Vastaukset
- Anonyymi
Täällä olisi yli 10 vuotta vanhempi samasta maakunnasta...toivotonta hommaa, naisia kiinnostaa vain tummat etelän miehet ja vieraita kieliä puhuvat.
Mistään et naista löydä, jos olet alle 180 cm, tulot alle 100 000 vuodessa, naama alle 6/10 JA SUOMALAINEN.- Anonyymi
Juurikin näin minkäs tekee kun Suomi äijä tyypillinen juntti joka
ei puhu eikä pussaa ku kaljapulloa.. Ei kiitos. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
ei puhu eikä pussaa ku kaljapulloa.. Ei kiitos.Minä en ole koskaan maistanutkaan alkoholia ja se voi olla osasyynä siihen, että en ole tavannut naisia.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
ei puhu eikä pussaa ku kaljapulloa.. Ei kiitos.Kerroit totuuden itsestäsi...Kiitos.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
ei puhu eikä pussaa ku kaljapulloa.. Ei kiitos.ei tuo nyt ihan paikkaansa pidä:D
- Anonyymi
Eikö täällä ole oikeasti mulle halukkaita naisia:/
Ketjusta on poistettu 14 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Suomen kansa haluaa Antti Lindtmanista pääministerin
Lindtman on miltei tuplasti suositumpi kuin etunimikaimansa Kaikkonen. Näin kertoo porvarimedian teettämä kysely. http2444288Vain 21% kannattaa Lindtmania pääministeriksi
se on selvästi vähemmän kuin puolueen kannatus, mites nyt noin?1202744Miten löydän sinut
Ja saan sanottua kaiken mitä haluan sinulle kertoa? Ja kuinka kuuntelisit minua sen hetken? Kuinka voin ilmaista sen mit412502Yöllinen autolla kaahari Heinolan seudulla
Asukkaita häiriköivän nuoren herran autokaahaus keskustelu poistettu, onko jokin hyvävelijärjestelmä käytössä ?851529Vaikea tilanne
Hieman kolkuttaa omatuntoa, kun on osoittanut kiinnostusta väärää naista kohtaan. En ymmärrä miten toinen on voinut te1161476- 481199
- 781117
- 45986
- 59983
Julkinen sektori on elänyt aivan liian leveästi yli varojensa!
Viimeisen 15 vuoden aikana julkisen puolen palkat ovat nousseet n. 40%, kun taas yksitysellä sektorilla vain n. 20%. En173965