Tuleeko iPhone 6s puhelimeen korona appi ja voiko sen poistaa?
Tuli puhelimeen päivitys!
9
128
Vastaukset
- Anonyymi
Ei tule mitään appia, sisäänrakennettuna tulee ja sitä ei ole pakko käyttää.
- Anonyymi
Mistä voi poistaa?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mistä voi poistaa?
Johan sanoin että ei tule appia joten ei tarvi poistaa.
Asetuksista voi ottaa käyttöön tai pois käytöstä sisäänrakennetun ominaisuuden. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Johan sanoin että ei tule appia joten ei tarvi poistaa.
Asetuksista voi ottaa käyttöön tai pois käytöstä sisäänrakennetun ominaisuuden.Okei, kiitos!
- Anonyymi
Minun puhelimessa voi itse valita ottaako mitään päivityksiä tai appeja. En ole ikinä ottanut vastaan yhtäkään.
- Anonyymi
Kyllä päivitykset pitää aina ladata..
- Anonyymi
Itse ne apit valitaan,aina kannattaa päivittää,täällä paljon vainoharhaisia.
- Anonyymi
Jep aina kannattaa päivittää taikka ne lopulta lakkaa toimimasta ja tulee tietoturva-ongelmia..
- Anonyymi
Se on vain lisäominaisuus ja ios:n sisään rakennettuna, "altistusilmoitukset". Ei ole automaattisesti päällä ja jos suomalainen IOS haluaa laittaa "altistusilmoitukset" päälle, niin se kehottaa hakemaan Appstoresta Koronavilkun.
Ei ole automaattisesti päällä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 751191
- 741184
- 481064
Miltä se tuntuu
Miltä se tuntuu havahtua, että on ollut ihmistä kohtaan, joka on rakastanut ja varjellut, täysi m*lkku? Vai havahtuuko s1041018- 51985
- 34747
- 49714
- 54646
Mitä se olisi
Jos sinä mies saisit sanoa kaivatullesi mitä vain juuri nyt. Ilman mitään seuraamuksia yms. Niin mitä sanoisit?39642Nanna Karalahti :Paljastus bisneksistä Jere Karalahden kanssa!
Ottanut yhteyttä seiskalehden toimittajaan ja kertonut totuuden yhteisestä Herotreeni-nimisestä verkkovalmenuksesta.118577