Rietas rippileiri

Anonyymi

Tositarina 90-luvun puolenvälin paikkeilta. Olin edellisenä kesänä ollut itse rippileirillä ja nyt olin menossa isoseksi yhdelle kesän ripareista. Sain seurakunnasta kirjeen, jossa oli ohjeet leirille valmistautumisesta ja tarvittavista väleneistä yms. Kirjeessä oli myös luettelo leirin "henkilökunnasta". Muita isosia lukiessani jäin tuijottamaan yhtä nimistä....Sanna.... Hemmetti, koko edellisen vuoden olin tätä mimmiä yrittänyt saada lämpenemään. Harrastimme samassa seurassa molemmat urheilua vaikkakin eri lajeja. Sanna pelasi lentopalloa ja minä jääkiekkoa, molemmat suht koht tosissaan. Sanna on minua vuoden vanhempi ja se selitti sen miksi hän ei ollut isoskoulutuksessa samaanaikaan minun kanssa, hän oli käynyt sen jo vuotta aiemmin. Odotin leirin alkua, no, malttamattomana. Ensimmäisenä aamuna hommat lähtivät liikkeelle normaalisti ja iltapäivästä oli vuorossa ensimmäiset liikunta-aiheiset jutut. Erilaisten pelien ja temppuratojen yms. vetäminen oli annettu minun ja Sannan hoidettavaksi. Pelattiin jalkapalloa ja osa porukasta tietysti ranta-lentistä Sannan johdolla. Sanna näytti shortseissaan ja hihattomassa paidassaan aivan upealta. Reilusti yli 170 senttinen ja jo selkeästi naisellisia muotoja kroppaansa saanut blondi. Leirin pojat olivat kaikki selvästi jo ekana päivänä täysin lääpällään Sannaan. Itse koitin olla mahdollisimman normaalisti ja heitin vain pientä juttua päivän mittaan. Iltaohjelman jälkeen menin uimaan, uin melko kauas laiturista ja kun tuli takaisin päin näin laiturilla Sannan ja seurakunnan nuoriso-ohjaajan, joka sanoi "Me laitettiin saunaan tulet vielä, lapset nukkuu jo, me käydään naiset ensin saunassa ja menkää te Mikan kanssa sen jälkeen" Mika oli toinen meistä isos-pojista, jonka kanssa jaoin saman huoneen. Jäin istuskelemaan rantasaunan terassille ja kun tytöt menivät uimaan hetken päästä Sanna alkoi kiusoittelemaan minua siitä. " Aapee näköjään täällä valvoo ettei meille käy kuinkaan" ja katsoi minua hymyillen samalla upeasti... "No siellä on isoja haukia ja vaikka mitä järvessä....onhan tässä nyt jonkun katsottava teidän perään" sanoin. Kaikki neljä tyttöä tirskuivat kun Sanna sanoi jotain mitä en enää kuullut. Samalla saunassa ollut nuoriso-ohjaaja, noin 30:nen nainen tuli istumaan terassille pyyhe ympärillään ja juttelimme ensimmäisestä päivästä. Ja kävimme läpi seuraavan päivän ohjelmaa. Sanna ja muut tytöt tulivat uimasta, siinä ohi kävellessään Sanna loi minuun katseen mistä ei voinut erehtyä. Oma saunareissu meni nopeasti ja olin pettynyt kun kaikki muut olivat menneet huoneisiinsa sillä aikaa. Menin omaan huoneeseeni ja siellä Mika nukkui jo tyytyväisenä. Kävin vielä itse ulkona, mutta uskottava se oli, kaikki olivat nukkumassa. Kävin itsekin nukkumaan. Heräsin siihen, kun peittoni alle tuli joku ja tarttui kiinni kulliini. Säikähdin ja hetken jo luulin, että kerrossängyn yläpedillä nukkuva Mika olisi herännyt. Peitonallakin oli hetken hiljaista, mutta sitten tunsin kuinka boxerini vedettiin alas ja kullini upposi märkään ja lämpöiseen suuhun. Huoneessa oli hieman hämärää,enkä nähnyt kuin tytöstä kuin vähän matkaa jalkoja, mutta olin varma, että se oli Sanna joka kulliani imutti. En uskaltanut sanoa mitään ja otin tyynyn pääni eteen, jotta huohotukseni ei kuuluisi. Montaa minuuttia en tilannetta kestänyt, yritin saada kullini ulos suusta, mutta peiton alla tartuttiin kulliini tiukasti kiinni käsin ja hieman hampaillakin. Kuiskakin hiljaa "nyt tulee" ja purkauduin tuohon lämpöiseen suuhun. Olin ikäisekseni jo melko kokenut seksin saralla, mutta tämä suihinotto sai minut silti lähes sanattomaksi. Peitonalla kulliani imettiin ja nuoltiin puhtaaksi ja yritin nostaa peittoa varovasti. Ilmeeni oli varmasti näkemisen arvoinen kun peiton alta tuli esiin pieni punatukkainen Heidi.... Järkytykseni senkuin paheni, kun tajusin asian koko laidan. Heidin isä oli seurakunnan kanttori, joka vastasi leirillä musiikista ja säesti kaikki laulut yms. kitaralla tai pianolla. Ja kanttori nukkui viereisessä huoneessa papin kanssa... Heidiä olisi naurattanut niin, että hän puri peittoani ja minä vain hain sanoja..."Mitä...miks....eikai kukaan nähny kun tulit tänne..." Heidi konttasi lattiaa pitkin minua kohti ja kuiskasi korvaani. "Mä tuun ensi yönäkin käymään"... ja nousi ylös ja hiipi hiljaa ulos. Olin täysin epäuskoinen ja hämmennyksessä. En tuntenut Heidiä ollenkaan ja päivän aikana olimme vain puhuneet normaalisti leirin asioista. Siitä asti kun olin saanut tietää Sannan olevan leirillä olin ollut täysin keskittynyt häneen. Hieman rauhoituttuani aloin miettimään miten ja missä Heidi oli oppinut tuollaiseksi suihinottajaksi, sänkyyn ei jäänyt pisaraakaan ja kullini oli kuin pesun jälkeen. Sain nukutuksi tunnin tai kaksi ennen aamuherätystä. Jatkoakin on jos haluatte ja kyseessä on tosiaan tosijuttu, vaikka se varsinkin leirin myöhempien öiden osalta voi uskomattomalta kuulostaakin. Nimet olen muuttanut.

9

5906

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Ja koko juttu olikin täyttä diipadaapa liibalaabaa juuhh

      • Anonyymi

        Vähän niin kuin sinäkin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Vähän niin kuin sinäkin.

        Ja heti osui ja upposi suoraan suoleen


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ja heti osui ja upposi suoraan suoleen

        Ai sinulle kivat sulle.Hienoo onko nyt loppu elämäsi onnellisin päivä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ja heti osui ja upposi suoraan suoleen

        Sulla meneekin loppupäivä makustella tätä onnellista sattumaa mikä sua kohtasi juuri tänään.


    • Anonyymi

      Noniin, tuli yksi peukku niin voin jatkaa :)

      Seuraavana aamuna lipunnostossa etsin katseellani Heidiä leiriläisten joukosta. Tyttö hymyili minulle iloisesti ja taisi iskeä silmääkin. Itse olin todella ymmälläni vieläkin. Aamupalalla istuin muiden isosten kanssa samassa pöydässä. Vastapäätä minua istunut Sanna katseli minua ja kysyi " Mikä sulla Aapee on?" Vastasin lautastani tuijotellen, että " Ei mikään". Päivän mittaan Sanna hakeutui seuraani useamman kerran ja kyseli aina mikä minua vaivaa. Heidi taas kiusasi minua koko päivän aina tilaisuuden tullen. Iltaruoan jälkeen pääsin hetkeksi juttelemaan Heidin kanssa kahden kesken. Hän sanoi uudelleen tulevansa yöllä "kylään".... minä vastasin, että laitan huoneen oven tällä kertaa lukkoon yöksi. Heidi ihmetteli asiaa kovin ja siinä jutellessamme selvisi myös se,että hän seurusteli parikymppisen miehen kanssa. " En mä anna sen panna mua, mutta suikkaria oon antanut senkin edestä" tyttö kertoi. Illalla leiriläisten mentyä nukkumaan Sanna pyysi mua mukaansa rantasaunalle ja tivasi taas syytä oudolle käytökselleni. Aikani sain kierreltyä ja kaarreltua mutta sitten yks kaks kerroin kaiken.... Sanna selvästi ei pitänyt kuulemastaan ja yritin sönköttää " mä....mä luulin että se on joku toinen...". Luulitko sä että se olin mä?" Sanna kysyi....myönsin asian vaisusti... Sanna nousi ylös ja lähti saunalta kohti leirikeskusta kovalla vauhdilla. Painelin itsekin omaan huoneeseeni ja laitoin oven lukkoon. Uni ei meinannut tulla ja kuuntelin yläpunkalla nukkuvan Mikan tasaista hengitystä. Samalla ovenkahva kilahti alas, mutta ovi ei tietenkään auennut....hento koputus seurasi. Nousin hiljaa ylös ja menin ovelle, valmistauduin lähettämään Heidin takaisin nukkumaan. Ovella olikin Sanna, joka kyyneleet silmissään kaatui suoraan syliini ja suuteli minua todella kovaa. Horjuimme kynnyksellä edestakaisin ja käteni hapuilivat pitkin Sannan selkää ja takapuolta. "Mennään takaisin saunalle" Sanna sanoi. Saunalla jatkoimme seisten suutelua ja siinä samalla Sanna heitti t-paitansa pois ja siitä merkistä aloin itsekin kuoria vähiä vaatteitani pois. Hetken kuluttua olimme molemmat alasti ja tuijottelimme toisiamme hämärässä takkatuvassa. Sanoin Sannalle,että hän on parasta mitä olen koskaan nähnyt alasti. Sanna oli edelleenkin hieman liikuttuneen oloinen ja ajattelin kaapata hänet syliini. En oikeastaan edes ollut tajunnut, että minulla oli jo täysi erektio päällä ja kullini sojotti hieman yläviistoon niinkuin sillä oli/on tapana. "Eipä sullakaan ole mitään hävettävää" Sanna hymyili. Sanna tuli eteeni ja sanoi " Mä en aio ottaa sulta suihin niinkuin se pikkuhuora teki, mutta haluan sut sisääni".... Suutelimme hetken ja sitten hamusin Sanna rintoja vuoron perään suuhuni. Leikin nänneillä kieleni kanssa. Sanna tarttui kulliini samalla ja puristeli sitä varovasti. Puristin kovaa Sannan täydellisiä pakaroita ja vein huuleni hänen kaulalleen. Se tuntui olevankin oikea liike ja Sannan hengitys muuttui todella raskaaksi kun suutelin ja nuolin hänen kaulaansa. Sanna päästi irti kullistani ja painoi päätäni kaulaansa vasten. Minä vein toisen käteni alemmas ja kosketin hänen alavatsaansa. Liu`utin kättäni alemmas ja aloin hyväillä hänen lämpöistä pillua. Sanna oli todella lämmin ja värisi joka kerta kun sormeni kosketti hänen klitoristaan. Varovasti työnsin keskisormeani aina pidemmälle ja palasin sitten taas klitorikseen. Sanna huohotti jo todella raskaasti sylissäni, nopealla liikkeellä hän työnsi minut sohvalle istumaan ja tuli itse perässä. Siirsin itseäni lähemmäs sohvan reunaa ja Sanna tuli hajareisin seisomaan eteeni. Hän laski toisen polvensa sohvalle ja laskeutui alemmas. Tunsin kullini osuvan Sannan pilluun ja heiluttelin sitä hieman edes takaisin kädelläni. Sanna alkoi varovasti painamaan itseänsä alemmas. Jännityksestä huolimatta onnistuimme. Sanna oli sylissäni ja nosti toisenkin polvensa sohvalle. Suutelimme rajusti ja Sanna aloitti varovaisen edes takaisen liikkeen. Ei niinkään ylös alas, mutta Sannan todella tiukka ja kuuman kostea pillu tuntui silti aivan taivaalliselta. Pidin toisella kädellä kiinni hänen lantiostaan ja toisella kädellä hyvälin Sannan rintoja. Sanna nautti silminnähden ja kohta hän alkoi liikkumaan hieman myös ylös ja alas. Tuijotin Sannaa ja hänen katseessaan oli valtavaa himoa ja uhmaa. Pian Sanna liukui ylös ja alas koko kullini pituutta käyttäen. Alle kymmenessä minuutissa tunsin tutun tunteen kiveksissäni. Kohta lähtisi lasti liikkeelle. Sopersin Sannalle kiireesti,että pitäisikö hänen nousta pois. " Anna tulla vaan mulla on pillerit" Sanna vastasi. Jos mahdollista niin orgasmi oli vielä voimakkaampi kuin edellisenä iltana. Sanna painautui niin syvälle kuin mahdollista syliini ja istuimme sylikkäin jonkun aikaa. Suutelimme ja sanoin että haluaisin antaa myös hänelle orkun. Hän vain nauroi ja sanoi, että "Huomenna sit on mun vuoro". Annoin t-paitani Sannalle jotta hän voisi pyyhkiä itseään. JATKUU

      • Anonyymi

        Nesteeni ja hänen omat pillunesteensä valuivat pitkin Sannan reisiä ja hän pyyhki niitä T-paidallani. Itse ajattelin mennä järveen pesulle. Sanna pyysi minua odottamaan ja pukeitui nopeasti. Astuimme ulos ja säikähdin pahasti kun rantasaunan rappusilla istuikin tuttu pieni punatukka. Ihmettelin hieman Sannan tyyntä reaktiota kun hän vain käski Heidin mennä nukkumaan ja nopeasti. Heidi katsoi meitä hymyillen ja lähti kävelemään ylämäkeen kohti leirikeskusta. Sanna otti minua kädestä kiinni ja mentiin rantaveteen jossa hän pesi hellästi minut lämpöisellä järvivedellä. " Se pikkulutka kurkki ikkunoista koko ajan kun me sekstattiin" Sanna sanoi....itse en ollut huomannut mitään ja sanoin vain " Ei kai?" " Mä halusin vähän näyttää sille" Sanna sanoi. Nappasin Sannan syliini ja suutelin kovasti ja sanoin " Sä oletkin tuhma tyttö".... "Älä kuule tytöttele, sä olet mua melkein kaks vuotta nuorempi" Sanna nauroi. Vetäisin shortsini jalkaan ja kävelimme takaisin leirikeskukseen. Suutelimme pihalla vielä pitkään ja sitten menimme molemmat omiin huoneisiimme. Sinä yönä uni tuli nopeasti.

        Loppuleirin ajan harrastimme seksiä rantasaunalla joka yö. Heidi oli katsomassa meidän touhuja joka yö. Kahtena viimeisenä yönä Sanna halusi, että Heidin ei tarvitse kurkkia ikkunoista vaan, että hän voi tulla sisälle mökkiin katselemaan. Sanna ei antanut Heidin koskea minuun tai itseensä, ainoastaan katselevan. Enkä minäkään olisi halunnut jakaa Sannaa kenenkään kanssa. Leirin viimeisenä päivänä oli kauhuissani kun en tiennyt miten juttu jatkuu. Sanna ilmeisesti fiksumpana ja kypsempänä tajusi tilanteen ja kuiskasi mulle kesken lentopallopelin tuomaroinnin. " Voi kulta, en mä pane kenenkään kanssa tosta noin vaan, sä olet vasta toinen jätkä kuka mulla on, mä haluan seurustella sun kanssa, mä tiedän että sulla on tyttöjä siellä täällä, mutta jos voit alkaa olemaan vaan mun kanssa ni sano" Siinä oli nimittäin kovempikin lätkäjätkä aikalailla herkillään, pussasin Sannaa keskellä leirin pihaa, kesken lentopallopelin kaikkien nähden ja kuiskasin " Mä haluan olla sun kanssa, eikä mulla ole mitään siellä täällä. " Seurusteltiin kaikkiaan yli 5 vuotta. Vasta kun armeijan jälkeen en päässytkään jatko-opiskeluihin Sannan kanssa samaan kaupunkiin ajauduimme hiljalleen erilleen. Sittemmin me molemmat tahoillamme mentiin naimisiin ,saatiin lapsia jne normaalia. Itse erosin aiemmin tänä vuonna ja olen nyt kesän ajan koronasta johtuen etsinyt seuraa netistä. Sitä kautta löysin tämänkin sivun ja ajattelin jakaa tämän nuoruusmuiston. Ero on näet saanut aikaan senkin, että on tullut muisteltua elettyä elämää ja nuoruutta todella paljon. Sannan kanssa olemme tekemisessä aika ajoin, nyt tosin eroni jälkeen Sannan mies, joka tietää historiamme, ei hirveästi pidä siitä. Heidiä en ole nähnyt sen jälkeen kun lukiosta pääsin. En usko,että kumpikaan heistä lukee tätä ketjua, mutta Terkkuja vaan jos näin on :D . Voisin jossain vaiheessa kirjoittaa vielä mitä tapahtui yhtenä noista öistä kun Heidi oli katsomassa vierestä meidän touhuja.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Nesteeni ja hänen omat pillunesteensä valuivat pitkin Sannan reisiä ja hän pyyhki niitä T-paidallani. Itse ajattelin mennä järveen pesulle. Sanna pyysi minua odottamaan ja pukeitui nopeasti. Astuimme ulos ja säikähdin pahasti kun rantasaunan rappusilla istuikin tuttu pieni punatukka. Ihmettelin hieman Sannan tyyntä reaktiota kun hän vain käski Heidin mennä nukkumaan ja nopeasti. Heidi katsoi meitä hymyillen ja lähti kävelemään ylämäkeen kohti leirikeskusta. Sanna otti minua kädestä kiinni ja mentiin rantaveteen jossa hän pesi hellästi minut lämpöisellä järvivedellä. " Se pikkulutka kurkki ikkunoista koko ajan kun me sekstattiin" Sanna sanoi....itse en ollut huomannut mitään ja sanoin vain " Ei kai?" " Mä halusin vähän näyttää sille" Sanna sanoi. Nappasin Sannan syliini ja suutelin kovasti ja sanoin " Sä oletkin tuhma tyttö".... "Älä kuule tytöttele, sä olet mua melkein kaks vuotta nuorempi" Sanna nauroi. Vetäisin shortsini jalkaan ja kävelimme takaisin leirikeskukseen. Suutelimme pihalla vielä pitkään ja sitten menimme molemmat omiin huoneisiimme. Sinä yönä uni tuli nopeasti.

        Loppuleirin ajan harrastimme seksiä rantasaunalla joka yö. Heidi oli katsomassa meidän touhuja joka yö. Kahtena viimeisenä yönä Sanna halusi, että Heidin ei tarvitse kurkkia ikkunoista vaan, että hän voi tulla sisälle mökkiin katselemaan. Sanna ei antanut Heidin koskea minuun tai itseensä, ainoastaan katselevan. Enkä minäkään olisi halunnut jakaa Sannaa kenenkään kanssa. Leirin viimeisenä päivänä oli kauhuissani kun en tiennyt miten juttu jatkuu. Sanna ilmeisesti fiksumpana ja kypsempänä tajusi tilanteen ja kuiskasi mulle kesken lentopallopelin tuomaroinnin. " Voi kulta, en mä pane kenenkään kanssa tosta noin vaan, sä olet vasta toinen jätkä kuka mulla on, mä haluan seurustella sun kanssa, mä tiedän että sulla on tyttöjä siellä täällä, mutta jos voit alkaa olemaan vaan mun kanssa ni sano" Siinä oli nimittäin kovempikin lätkäjätkä aikalailla herkillään, pussasin Sannaa keskellä leirin pihaa, kesken lentopallopelin kaikkien nähden ja kuiskasin " Mä haluan olla sun kanssa, eikä mulla ole mitään siellä täällä. " Seurusteltiin kaikkiaan yli 5 vuotta. Vasta kun armeijan jälkeen en päässytkään jatko-opiskeluihin Sannan kanssa samaan kaupunkiin ajauduimme hiljalleen erilleen. Sittemmin me molemmat tahoillamme mentiin naimisiin ,saatiin lapsia jne normaalia. Itse erosin aiemmin tänä vuonna ja olen nyt kesän ajan koronasta johtuen etsinyt seuraa netistä. Sitä kautta löysin tämänkin sivun ja ajattelin jakaa tämän nuoruusmuiston. Ero on näet saanut aikaan senkin, että on tullut muisteltua elettyä elämää ja nuoruutta todella paljon. Sannan kanssa olemme tekemisessä aika ajoin, nyt tosin eroni jälkeen Sannan mies, joka tietää historiamme, ei hirveästi pidä siitä. Heidiä en ole nähnyt sen jälkeen kun lukiosta pääsin. En usko,että kumpikaan heistä lukee tätä ketjua, mutta Terkkuja vaan jos näin on :D . Voisin jossain vaiheessa kirjoittaa vielä mitä tapahtui yhtenä noista öistä kun Heidi oli katsomassa vierestä meidän touhuja.

        Koitahan herätä äitis tissiltä


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Koitahan herätä äitis tissiltä

        Isosena oli Kaisa, joka olikin melkoinen herkku. En päässyt koskaan maistamaan koska en päässyt.
        Sen sijaan pikkusena oli ebony emilia. Siitä jäi arvet selkään ja hapan muisto. Hän maistui vähän happamalta, kuin juolukka.
        Mutta selvisin siitäkin kun olen kielimiehiä.


    Ketjusta on poistettu 13 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Cynthia Woods

      😋😍😋😍😋😍😋😍😋 💋 ­­­N­­y­m­­­f­o­­m­­a­­a­­­n­i -> https://x18.fun/girl04372247#CynthiaWoods 🔞💋❤️💋❤️💋🔞�
      YIT-Yhtymä
      2
      14851
    2. Aimee Dvorak

      😍😋😍😋😍😋😍😋😍 💋 ­­N­­­y­­­m­­f­o­m­a­a­n­­­i -> https://x18.fun/girl02740429#AimeeDvorak 🔞❤️❤️❤️❤️❤️🔞💋💋
      0
      3059
    3. Molly Graham

      😍😋😍😋😍😋😍😋😍 😍 ­­N­­­y­­m­­­f­­­o­­m­­a­a­n­i -> https://x18.fun/girl02277975#MollyGraham 🔞❤️💋❤️💋❤️🔞❤️
      Puhelimet
      0
      3055
    4. Rachelle Reynolds

      😋😍😋😍😋😍😋😍😋 🔞 ­N­­­y­­m­f­­­o­­m­­­a­­a­n­i -> https://x18.fun/girl03175674#RachelleReynolds 🔞❤️💋❤️💋❤️
      Etelä-Savo
      0
      3055
    5. Pamela Orr

      😋😋😋😋😋😋😋😋😋😋 🍒 ­­­N­y­­m­f­­o­­­m­a­­­a­­­n­­­i -> https://x18.fun/girl06055581#PamelaOrr 🔞❤️💋❤️💋❤️🔞
      Star Wars
      0
      3054
    6. Lakeisha Coleman

      🍑🍒🍑🍒🍑🍒🍑🍒🍑 💋 ­­N­y­­­m­f­­o­­m­a­­­a­n­­i -> https://x18.fun/girl08105348#LakeishaColeman 🔞💋❤️💋❤️💋🔞
      Synnytys
      0
      3050
    7. Stephanie Love

      😋😋😋😋😋😋😋😋😋😋 ❤️ ­­N­y­­­m­f­­o­­m­­­a­a­­n­­­i -> https://x18.fun/girl01692207#StephanieLove 🔞❤️💋❤️💋❤️
      Lappi
      0
      3046
    8. Becky Steele

      🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑 💋 ­­N­y­­­m­­f­­­o­­­m­­a­a­­­n­­i -> https://x18.fun/girl05250014#BeckySteele 🔞❤️💋❤️
      Arkkitehtuuri
      0
      3045
    9. Allison Queen

      🍒🍑🍒🍑🍒🍑🍒🍑🍒 ❤️ ­N­­­y­m­­­f­­­o­­m­a­a­­­n­­­i -> https://x18.fun/girl07854217#AllisonQueen 🔞❤️❤️❤️❤️❤️🔞
      Vedonlyönti
      0
      3044
    10. Nancy Taylor

      😍😍😍😋😋😋😋😍😍😍 ❤️ ­­­N­­­y­m­­­f­o­m­­­a­­­a­n­­­i -> https://x18.fun/girl01560856#NancyTaylor 🔞💋❤️💋❤️💋
      Kauris
      0
      3044
    Aihe