Ihmettelen tätä sutturaa. Itse ei mitään ole saanut aikaiseksi, omistaako edes omaa sänkyä ??? On vaan muuttamassa kotiin ??? Omistaako siitä jonkin osan ??? Postaa överikuvia instanssi, jotenkin kuvottaa tällainen suttura !!! Saas nähdä koska elättäjä vaihtuu .
Siis niin typerä Sofia
170
889
Vastaukset
- Anonyymi
Ei helppoa enää löytää uutta elättäjä nykyisen tahvon jälkeen.
- Anonyymi
Nyt laittanut kentokonekuvan instaan. Ei kai Nikon ajoilta?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mikä on kentokone?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mikä on kentokone?
😅 vähän ku hekokopteri mut ei sinnepäinkään.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
On se tyhmä kuin saapas!!! Pyhä yksinkertaisuus😣!!!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Todennäköistä vanha kuva ei kyllä hänen kone jonkun ystävän kone todennäkösti menossa töihin
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Todennäköistä vanha kuva ei kyllä hänen kone jonkun ystävän kone todennäkösti menossa töihin
On vanha kuva, oli silloin Nikon kanssa ja asui Espanjassa.Taitaa muistella ja ikävöidä taas entistään, Stefan saa taas raivarin, jos huomaa tilanteen.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
On vanha kuva, oli silloin Nikon kanssa ja asui Espanjassa.Taitaa muistella ja ikävöidä taas entistään, Stefan saa taas raivarin, jos huomaa tilanteen.
Stefulle hankittava yksityiskone tai Sohva alkaa käydä kylässä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
😅 vähän ku hekokopteri mut ei sinnepäinkään.
Onko se sitte helihopteri?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
On se tyhmä kuin saapas!!! Pyhä yksinkertaisuus😣!!!
Vai viisas?
TYHMÄ PALJON TYÖTÄ TEKEE
VIISAS PÄÄSEE VÄHEMMÄLLÄ. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Vai viisas?
TYHMÄ PALJON TYÖTÄ TEKEE
VIISAS PÄÄSEE VÄHEMMÄLLÄ.Työntekohan on parasta elämässä. Ainakin kun se on sitä mitä haluaa tehdä. Tietysti jos ei ole ikinä ollut töissä, niin sitten vaan jatkaa työn välttelyä ja kuvittelee itsensä prinsessaksi.
- Anonyymi
Joo semmoinen myötähäpeä ja ihan siksi, että on samaa sukupuolta. Hyi olkoon , miten oksettavaa elämää tällä naisella .
- Anonyymi
Antaa tyttelin kuvailla, eihän niitä kuvia ole pakko katsella eikä seurata, sillä siitä pääsee. En ole instassa enkä seuraa, juorulehdistä saa informaatiota riittävästi. Joku tarve hänellä osoittaa, että menee hyvin ja on rahaa, nostattaa itsetuntoa. Samanlaistahan se oli Nikonkin aikana. Herra Therman tiedostaa Sofian markkina-arvon ig:ssa, saa nyt ilmaista mainosta kiinteistöilleen, halpaa markkinointia. Koti se on Sofiallekin, vaikka ei omistaisi, hän asuu siellä.
- Anonyymi
Tää meni ilmiantoon!!!!!!!!!!!!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tää meni ilmiantoon!!!!!!!!!!!!
😴😴😴😴😂ja taas kerran...kuinka mones sadas kerta ja mitäköhän tapahtui 😄
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Antaa tyttelin kuvailla, eihän niitä kuvia ole pakko katsella eikä seurata, sillä siitä pääsee. En ole instassa enkä seuraa, juorulehdistä saa informaatiota riittävästi. Joku tarve hänellä osoittaa, että menee hyvin ja on rahaa, nostattaa itsetuntoa. Samanlaistahan se oli Nikonkin aikana. Herra Therman tiedostaa Sofian markkina-arvon ig:ssa, saa nyt ilmaista mainosta kiinteistöilleen, halpaa markkinointia. Koti se on Sofiallekin, vaikka ei omistaisi, hän asuu siellä.
Niin onhan se Sofian koti..
- Anonyymi
Mun mielestä ihanaa elämää. Vaihtaisin omani koska tahansa samanlaiseen 😊💕
- Anonyymi
Niimpä, Suomessa on paljon kotona olevia puolisoita. Minäkin jäisin heti kotiin jos olisi mahdollista ja ukko tienaisi tarpeeksi. Nuo on vaan kateellisten/Kateellisen puheita..
- Anonyymi
Etkö halua olla riipumaton miehen rahoista?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Niimpä, Suomessa on paljon kotona olevia puolisoita. Minäkin jäisin heti kotiin jos olisi mahdollista ja ukko tienaisi tarpeeksi. Nuo on vaan kateellisten/Kateellisen puheita..
Kyllä naisen on tienattava rahaa niin, että pärjää ilman miestä. Taloudellinen riipumattomuus on kyllä naiselle parasta mitä voi kuvitella. Saa ostaa omilla rahoilla mitä haluaa, eikä tarvitse selitellä, saatika pyytää rahaa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tunnen itse muutaman ja ei käy kateeksi, yhtä nöyristelyä välillä. Onkohan hyväksi kenenkään itsetunnolle?
- Anonyymi
Ai kkkamalla, never ever, vaihtaisi!!! Ei mitään omaa omaisuutta ja mimmi 30! Ikea-kassissa omaisuus, se siitä!
- Anonyymi
Samoin💕💕
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kyllä naisen on tienattava rahaa niin, että pärjää ilman miestä. Taloudellinen riipumattomuus on kyllä naiselle parasta mitä voi kuvitella. Saa ostaa omilla rahoilla mitä haluaa, eikä tarvitse selitellä, saatika pyytää rahaa.
Eikö se ole jokaisen oma asia? Vai oletko joku lainlaatija?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Oot vaan kateellinen..
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tunnen itse muutaman ja ei käy kateeksi, yhtä nöyristelyä välillä. Onkohan hyväksi kenenkään itsetunnolle?
Ja minä tunnen muutaman, joilla menee hyvin. Ei kaikki ole niin mustavalkoista.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Omat rahat pitää kaikilla naisilla olla, myös näillä kotona perhettä hoitavalla tai jos ei perhettä, niin vain oman itsetunnon takia.
Ja työ mielellään sellainen, jossa voi käyttää omaa ammattitaitoaan ja " hoksottimia " !
Kun olet ratkaissut, jonkun vaativan työtehtävän onnistuneesti, niin onhan se tunne mieletön. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Omat rahat pitää kaikilla naisilla olla, myös näillä kotona perhettä hoitavalla tai jos ei perhettä, niin vain oman itsetunnon takia.
Ja työ mielellään sellainen, jossa voi käyttää omaa ammattitaitoaan ja " hoksottimia " !
Kun olet ratkaissut, jonkun vaativan työtehtävän onnistuneesti, niin onhan se tunne mieletön.Jaa, niinkuin Martalla oli...
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mikä helvetin puoliso on mieheltä toiselle kiertävä elätti?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Oot vaan kateellinen..
Mitä helvetin kadehdittavaa on Sohvan elämässä? Ei mitään omaa vaan omat kamat mahtuu Ikea- kassiin ja muilta osin täysin muiden armoilla aivan kuin alaikäinen kersa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mitä helvetin kadehdittavaa on Sohvan elämässä? Ei mitään omaa vaan omat kamat mahtuu Ikea- kassiin ja muilta osin täysin muiden armoilla aivan kuin alaikäinen kersa.
Holhouksen alla ja edunvalvoja hoitaa asioita, aivan kuin aidolla mt-potilaalla konsanaan!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Aina pitää olla valmiudet ottaa oma elämä haltuunsa sillä voi tulla ero.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Etkö halua olla riipumaton miehen rahoista?
Murheet ne on Sofiallakin . Voi olla että vaihtaisin aika pian entiseen. Ja jos ukko lähtee niin tilanne ei ole ollenkaan mukava. Kiva eläke tiedossa jne..
- Anonyymi
Mä kans
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kun tienaa itse omat rahat, ei tarvia naukua ukolta rahaa. aina ollut omat rahat. en tajua akkoja, jotka elää ukon armopalojen varassa.
- Anonyymi
Minua vähän säälittää tämä kurjimus. Ei mitään omaa , sinne vaan muka omaan kotiin, vaikka ei mitään kai omista siitä asunnosta. Voi voi mihin on itsensä lykännyt. Entinen oli kumminkin enemmin jees pitemmällä aikajaksolla, luukun näin.
- Anonyymi
Miksi täytyy omistaa jotain? Ei kukaan saa hautaan mukaan näitä omistuksiaan ja lähtö on joskus jokaisella edessä.
Siksikö, että täytyy päästä muille kehumaan, että omistan sitä ja tätä ja tämä on mun? Itse olen omistanut taloja, osakkeita ym., nyt asun vuokralla ja niin aion asuakin. En huomaa mitään eroa asumisessa, onko asunto oma vai vuokra-asunto.
Samanlainen koti kuin muutkin ja tavarat yhteisiä.
Eikä mitään ostotarvetta edes kymmenen vuoden välein.
Onko se itsetunnon puutetta, että täytyy omistaa... - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Miksi täytyy omistaa jotain? Ei kukaan saa hautaan mukaan näitä omistuksiaan ja lähtö on joskus jokaisella edessä.
Siksikö, että täytyy päästä muille kehumaan, että omistan sitä ja tätä ja tämä on mun? Itse olen omistanut taloja, osakkeita ym., nyt asun vuokralla ja niin aion asuakin. En huomaa mitään eroa asumisessa, onko asunto oma vai vuokra-asunto.
Onko se itsetunnon puutetta, että täytyy omistaa...Ei vaan se, että joudut nöyristelemään toiseen edessä, että saat rahaa johonkin. Ja olen seurannut vierestä, kun nainen ei päässyt mihinkään kotoa rahatromana ja mies kulki rakastajattarensa luona. No onni oli, ettei potkinut asunnosta pois. Vai oliko se onni?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei vaan se, että joudut nöyristelemään toiseen edessä, että saat rahaa johonkin. Ja olen seurannut vierestä, kun nainen ei päässyt mihinkään kotoa rahatromana ja mies kulki rakastajattarensa luona. No onni oli, ettei potkinut asunnosta pois. Vai oliko se onni?
Kun ottaa oikean miehen, niin mitään nöyristelyjä ei ole. Nuo tuollaiset tapaukset ovat erikseen ja viimeistään silloin naisen on älyttävä lähteä omille teilleen...nykyisin se onnistuu helpomminkin. Mutta normaali perhe elää toisin, rahat ovat yhteisiä ja perheen eteen kukin tekee työtä tavallaan, toinen kotona hoitaa asiat, toinen käy ulkopuolella töissä jne.
Ei taida nykyisin vaan kohta olla normaaleja perheitä missään mielessä.
Ja moni ei ole nähnytkään normaalia perhe-elämää, luulee kaikkien olevan tuollaisia toisten alistajia ja nöyryyttäjiä. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Onko se itsetunnon puutetta, että täytyy omistaa...Tuskin nyt olet itsekään mikään äijältä toiselle pyörivä tyhjäntoimittaja.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Onko se itsetunnon puutetta, että täytyy omistaa...Ei tarvii omistaa. Miksi tarvii leveillä muiden tavaroilla?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Onko se itsetunnon puutetta, että täytyy omistaa...Sillä paikataan tyhjää elämää.
- Anonyymi
Sääli on eka tunne mikä tulee mieleen, kun katsoo hänen instaa ja tajuu mitä elämää hän elää .........
- Anonyymi
Joo mimmi ei tee mitään muuta kun kuvaa sitä typerää koiraansa aamulenkillä ja sitte taas iltalenkillä. Välissä sitten muutama kuva omasta naamasta kun käpsytelee jossakin. Luulis, että tuon ikäinen tahtois päteä jossain töissä ym . Nyt vaan jonkun typeryksen siis mikä lie viihdyttäjä .
- Anonyymi
Älä unohda päikkäteitä 😊
- Anonyymi
Onko niitä Sofian postauksia pakko katsoa? Miksi ihmeessä kiusaatte itseänne? Kateus kalvaa vaan teidän sisintä. Mitä Sofia on tehnyt teille?
- Anonyymi
Kateus? Sofiaa kohtaan? Voi herra siunaa ja varjele!!!! Ei, ei ikinä!!! En koskaan pahimmassa painajaisessa vaihtsisi osaa ko ihmisraunion kanssa. Todella vastenmielinen sekakäyttäjä äijä kumppanina, toisen omaisuudella eläminen, työttömänä oleminen, jne, jne lista loputon. Ihminen vaeltaa aikuisena paikasta toiseen vailla mitään määränpäätä! Pitää olla huolissaan itsestään!!!! Säälin ja myötähäpeän tuota!!!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kateus? Sofiaa kohtaan? Voi herra siunaa ja varjele!!!! Ei, ei ikinä!!! En koskaan pahimmassa painajaisessa vaihtsisi osaa ko ihmisraunion kanssa. Todella vastenmielinen sekakäyttäjä äijä kumppanina, toisen omaisuudella eläminen, työttömänä oleminen, jne, jne lista loputon. Ihminen vaeltaa aikuisena paikasta toiseen vailla mitään määränpäätä! Pitää olla huolissaan itsestään!!!! Säälin ja myötähäpeän tuota!!!
Miksi sitten seuraat Sofiaa? Elä omaa elämääsi ja anna sen elää omaansa. Lopeta tuo surkee ruikutus. Reppanan kuvan annat itsestäsi noilla ruikutuksilla.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Miksi sitten seuraat Sofiaa? Elä omaa elämääsi ja anna sen elää omaansa. Lopeta tuo surkee ruikutus. Reppanan kuvan annat itsestäsi noilla ruikutuksilla.
Jokainenhan täälä elää omaa elämäänsä, ja nyt varmaankin voisi jo lopettaa hokemisen: MIKSI SEURAAT SOFIAA, ÄLÄ SEURAA, HANKI OMA ELÄMÄ, KATEUSKORTTI jne.
Täällähän jokainen voi/saa kirjoittaa mielipiteen, just niin kuin sen haluaa, osa poistetaan ja osaa ei.
Mun ei tarvi kysyä siihen keneltäkään lupaa, eikä mulla ole kateuden tunnetta, ja omakin elämä toimii vallan mainiosti, kuten sullakin joka muuta ehkä väität tämän lukiessasi.
Jokainen vanhempi haluaa lapselleen vain parasta elämässään, ja tän päivän maailmassa myös, että lapsi menestyisi opiskelun kautta saaden mahdollisimman hyvän ammatin, mikä toisi sen elannon, että sillä pärjää, eikö?
No, nyt Sofia on itse halunnut luoda itsestään tälläisen julkisuus hahmon hinnalla millä hyvänsä, ja jäädä myös julkisuuteen hinnalla millä hyvänsä...
Mitä hyvää hänestä voi sanoa tämän hetkisen julkisuukuvan perusteella?
Kauneus on katsojan silmin..en sanoisi niinkään, en vähättele Mm-kultaa, mut en myöskään nosta sitä kovinkaan korkealle, valmennukset, joita ei hoitanut kunnialla loppuun, ja nyt nämä viimevuodet... Nikot ja nyt Stefu, niin ihmetellä täytyy Sohvin itsetuntoa kuinka hän kykenee toimimaan noin itsekkäästi, vaikka elää toisten armoilla,ja haluaa edelleen tuoda kaiken julkisuuteen.
Hän ei tunnista rehellisyyttä, kiitollisuutta... Ei koska narsisti ei kykene sellaiseen, eikä paljon muuhunkaan. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Jokainenhan täälä elää omaa elämäänsä, ja nyt varmaankin voisi jo lopettaa hokemisen: MIKSI SEURAAT SOFIAA, ÄLÄ SEURAA, HANKI OMA ELÄMÄ, KATEUSKORTTI jne.
Täällähän jokainen voi/saa kirjoittaa mielipiteen, just niin kuin sen haluaa, osa poistetaan ja osaa ei.
Mun ei tarvi kysyä siihen keneltäkään lupaa, eikä mulla ole kateuden tunnetta, ja omakin elämä toimii vallan mainiosti, kuten sullakin joka muuta ehkä väität tämän lukiessasi.
Jokainen vanhempi haluaa lapselleen vain parasta elämässään, ja tän päivän maailmassa myös, että lapsi menestyisi opiskelun kautta saaden mahdollisimman hyvän ammatin, mikä toisi sen elannon, että sillä pärjää, eikö?
No, nyt Sofia on itse halunnut luoda itsestään tälläisen julkisuus hahmon hinnalla millä hyvänsä, ja jäädä myös julkisuuteen hinnalla millä hyvänsä...
Kauneus on katsojan silmin..en sanoisi niinkään, en vähättele Mm-kultaa, mut en myöskään nosta sitä kovinkaan korkealle, valmennukset, joita ei hoitanut kunnialla loppuun, ja nyt nämä viimevuodet... Nikot ja nyt Stefu, niin ihmetellä täytyy Sohvin itsetuntoa kuinka hän kykenee toimimaan noin itsekkäästi, vaikka elää toisten armoilla,ja haluaa edelleen tuoda kaiken julkisuuteen.
Hän ei tunnista rehellisyyttä, kiitollisuutta... Ei koska narsisti ei kykene sellaiseen, eikä paljon muuhunkaan.Erittäin hyvä mielipidekirjoitus! Asiaa kaikki tuo em. Täysin samaa mieltä kaikesta 👍!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Meni ilmiantoon!!!!!!!!!!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Hän ei tunnista rehellisyyttä, kiitollisuutta... Ei koska narsisti ei kykene sellaiseen, eikä paljon muuhunkaan.Käytät paljon energiaa näköjään Sofian ajatteluun ja analysointiin. Mitä jos kohdistaisit sen energian vaikka liikuntaan vielä enemmän. Käy vaikka nyrkkeilemässä paha olosi pois. Se helpottaa kummasti.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Käytät paljon energiaa näköjään Sofian ajatteluun ja analysointiin. Mitä jos kohdistaisit sen energian vaikka liikuntaan vielä enemmän. Käy vaikka nyrkkeilemässä paha olosi pois. Se helpottaa kummasti.
😂😂😂Kiitos&Kuin myös👊🤛👏
Mennään hyvillä energioilla tämäkin päivä, kuitenkin ilman tuota kehottamaasi nyrkkeilyä, ja seurataan Sofia elämää täältä käsin, kun se sinuakin näyttää kovin kiinnostavan😘😘 - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
😂😂😂Kiitos&Kuin myös👊🤛👏
Mennään hyvillä energioilla tämäkin päivä, kuitenkin ilman tuota kehottamaasi nyrkkeilyä, ja seurataan Sofia elämää täältä käsin, kun se sinuakin näyttää kovin kiinnostavan😘😘Osuiko ytimeen.. Oikein onnellista aikaa sinulle. Koeta pärjätä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Osuiko ytimeen.. Oikein onnellista aikaa sinulle. Koeta pärjätä.
Ohi meni ytimestä, mutta onnellista aikaa myös sinulle näiden kommenttejen myötä, mitä täälä luet ja kirjoittelet.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mikä meni?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Käytät paljon energiaa näköjään Sofian ajatteluun ja analysointiin. Mitä jos kohdistaisit sen energian vaikka liikuntaan vielä enemmän. Käy vaikka nyrkkeilemässä paha olosi pois. Se helpottaa kummasti.
Mitä jos lopettaisit muiden ohjailun ja neuvomisen?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Hän ei tunnista rehellisyyttä, kiitollisuutta... Ei koska narsisti ei kykene sellaiseen, eikä paljon muuhunkaan.Ottamatta sen enempää kantaa puolesta tai vastaan, ihmettelen mistä tulee tuo "toimii noin itsekkäästi"?
Millä tavalla Sofia toimii itsekkäästi? Pitäisikö hänen madella ja pyydellä anteeksi olemassaoloaan koska sattuu olemaan mies joka maksaa kaiken, ilmeisen vapaaehtoisesti vielä? - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ottamatta sen enempää kantaa puolesta tai vastaan, ihmettelen mistä tulee tuo "toimii noin itsekkäästi"?
Millä tavalla Sofia toimii itsekkäästi? Pitäisikö hänen madella ja pyydellä anteeksi olemassaoloaan koska sattuu olemaan mies joka maksaa kaiken, ilmeisen vapaaehtoisesti vielä?Siis onko Sofia mies?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ottamatta sen enempää kantaa puolesta tai vastaan, ihmettelen mistä tulee tuo "toimii noin itsekkäästi"?
Millä tavalla Sofia toimii itsekkäästi? Pitäisikö hänen madella ja pyydellä anteeksi olemassaoloaan koska sattuu olemaan mies joka maksaa kaiken, ilmeisen vapaaehtoisesti vielä?Ja mies joka on viimeaikoina ilmeisesti miettinyt mihin on kätensä pistänyt?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
😂😂😂Kiitos&Kuin myös👊🤛👏
Mennään hyvillä energioilla tämäkin päivä, kuitenkin ilman tuota kehottamaasi nyrkkeilyä, ja seurataan Sofia elämää täältä käsin, kun se sinuakin näyttää kovin kiinnostavan😘😘😄😄😄👍👍👍👍
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mikä meni?
Kuka ja missä meni, ui katiskaanko 😂😘???
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tuossa ei ole mitään sääntöjen vastaista.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Todella, noi surkeaa
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Hän ei tunnista rehellisyyttä, kiitollisuutta... Ei koska narsisti ei kykene sellaiseen, eikä paljon muuhunkaan.Älä vaivaa suurta päätäsi Sofialla. Voit yksinkertaisesti unohtaa sen elämän seuraamisen. Vai liippaako sua tai sun lähipiiriä kovastikin se mitä Sofia tekee. Kukin taaplaa täällä tyylillään. Turha vetää lapsikorttia esiin.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
😂😂😂Kiitos&Kuin myös👊🤛👏
Mennään hyvillä energioilla tämäkin päivä, kuitenkin ilman tuota kehottamaasi nyrkkeilyä, ja seurataan Sofia elämää täältä käsin, kun se sinuakin näyttää kovin kiinnostavan😘😘Minua kiinnostaa lähinnä täällä tämä fanaattinen ihmisten elämän arvosteleminen. Ei nämä enää juoruja ole kun haukutaan kuin rakkikoirat. Tulin juoruja lukee, mutta täällä vaan arvostellaan. Ylläpito voisi vähän kommentoida väliin. Onneksi se poistaa suorat herjaukset.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Miksikö seurataan, tuntee itsensä ihan täyspäiseksi ja jopa fiksuksi sekä saa aina hän hihitellä välillä. 😄
- Anonyymi
Laskiko teidän/Sun elintaso kun Stefan alkoi oleen Sofian kanssa? Luovuta jo tuosta katkeruudesta. Ei se kannata enää.
- Anonyymi
Katkeruudesta??
- Anonyymi
Laskee viimeistään silloin, kun yhteiskunta maksaa varattoman henkilön oikeudenkäyntikulut sekä verovelat. Näin se vai menee. Mulla
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Katkeruudesta??
Niin juuri. Vaikuttaa siltä että tuo Sofian ja Stefanin juttu on mennyt sun ihon alle. Älä seuraa niitä niin saat varmaan yösikin nukuttua paremmin.
- Anonyymi
Samaa vois sanoa Martasta. Tyhmää touhua on ensin ilmoittaa, että lähtee reissuun eikä avaa sitä reissua somessa. Sit laittaa kuitenkin kuvia joka päivä instaan. Sen leukaluut on varmaan kipeet narskuttelusta kun se on saanut seurata mitä Suomessa tapahtuu.
- Anonyymi
Martinalle on oma ketju.
- Anonyymi
Voi sinua reppanaa, sinulla näköjään pitkä matka aikuisuuteen. Tämä miehen puolikas on varmaan varoissaan... mitä muuta... ei päihderiippuvainen ole mikään ihana kumppani.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Martinalle on oma ketju.
Oletko Martta-fani kun et kestä kun mainitaan se.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Voi sinua reppanaa, sinulla näköjään pitkä matka aikuisuuteen. Tämä miehen puolikas on varmaan varoissaan... mitä muuta... ei päihderiippuvainen ole mikään ihana kumppani.
Lässyn Lässyn..
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Lässyn Lässyn..
Ei vaan vanha viisaus: tosiasoiden tunnustaminen on viisauden alku.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Oletko Martta-fani kun et kestä kun mainitaan se.
En, mutta luin Maisan ketjun, niin sinnekin oli työnnetty Martina.
- Anonyymi
Kyllä tässä on vaan säälintunne kyseessä . Ei todellakaan käy kateeksi hänen riippuvaisuus-suhde miehistä ja lisäksi riippuvaisuus asunnista ym. Siis mistä pitäis kadehtia ?
- Anonyymi
No, miksi seuraat sitten Sofiaa?
- Anonyymi
Mikä on asunni?
- Anonyymi
Koko elämä on riippuvainen, mitä miehet hänelle kustantavat.
- Anonyymi
Todellakin. Mitä kadehdittavaa on mieheltä toiselle pyörivässä tyhjäntoimittajassa.
- Anonyymi
Jotenkin kuvottava nainen. Miten psyyke antaa periksi ton ainaisen toisen rahoilla elämisen. Pummi akka
- Anonyymi
Sepä se 😣😣😣!!!
- Anonyymi
Teillä tämän haukkumisen??
- Anonyymi
Minkä ihmeen takia sä kyttäät sen instaa, jos noin ärsyttää 😂 Taidat olla tosi tyhmä.
- Anonyymi
Mitä v...tua se sinulle kuuluu? Teen juuri elämässäni mitä haluan 😚
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mitä v...tua se sinulle kuuluu? Teen juuri elämässäni mitä haluan 😚
Niin tekee Sofiakin. Taitaa ärsyttää ne tyypit, jotka ei alistu sinun itsekkyydelle?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Niin tekee Sofiakin. Taitaa ärsyttää ne tyypit, jotka ei alistu sinun itsekkyydelle?
Sofiako ei alistu... ei joudu muuta tekemäänkään.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ja Sofia on todella kaunis, jota tuskin nämä kaunaiset kirjoittajat ovat:) Nainen on naiselle susi...etenkin kun toisella on kauneus etuna.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Olellinsena erona se että Sohva ylvästelee muiden rahoilla ja me muut omillamme jos ylvästelyyn on taipumusta.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ja Sofia on todella kaunis, jota tuskin nämä kaunaiset kirjoittajat ovat:) Nainen on naiselle susi...etenkin kun toisella on kauneus etuna.
Tuollainen muovinen naamavärkki ja perä ei ole kenenkään etu.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kaunis? Ennenaikaisesti kulahtanut ja väsähtänyt sekä leikelty.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei sinun mieliksi, pirttihirmu
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sohvahan tässä itsekäs ihmisten hyväksikäyttäjä on.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tasan näin. Sen lauluja laulat kenen leipää syöt.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei sinun mieliksi, pirttihirmu
Ite oot!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sohvahan tässä itsekäs ihmisten hyväksikäyttäjä on.
Suomeksi sanottuna jotta tyhmäkin ymmärtää: loinen.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Niimpä olen samaa mieltä! Sofia on huomiotaherättävän kaunis , myös sisältä❤🥰. Se ero Martinassa ja Sofiassa on että toisen lämpö ja kauneus tulee myös sisältä, toinen on jääkylmä palikka vaikka on ns.kaunis. Kyllä Sofialla on myös omaa rahaa, ei se elä pelkästään Stefanin rahoilla, te mollaajat ette vaan halua tajuta sitä. Kyllä mä ymmärrän täysin miksi Stefan vaihtoi Sofiaan ❤. Likimain jokainen äijä olis vaihtanut, veikkaampa😅. Kuka nyt tommosta piinkovaa pomottajaa haluaa vìereensä?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Niimpä olen samaa mieltä! Sofia on huomiotaherättävän kaunis , myös sisältä❤🥰. Se ero Martinassa ja Sofiassa on että toisen lämpö ja kauneus tulee myös sisältä, toinen on jääkylmä palikka vaikka on ns.kaunis. Kyllä Sofialla on myös omaa rahaa, ei se elä pelkästään Stefanin rahoilla, te mollaajat ette vaan halua tajuta sitä. Kyllä mä ymmärrän täysin miksi Stefan vaihtoi Sofiaan ❤. Likimain jokainen äijä olis vaihtanut, veikkaampa😅. Kuka nyt tommosta piinkovaa pomottajaa haluaa vìereensä?
Oma raha on pestyä rahaa ja kauneus on muoviläntit naamassa. Kukaan ei halua mitään aikaan saamatonta, rahaa väijyvää akkaa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei se pelkkä ulkokuori, mitä jatkuvasti filsuilla kuvaa, jos on sisältä ilkeän ruma...
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kysyn,mikä Sofiassa on kaunista? MAAILMASSA,Suomessa on paljon kauniimpia naisia ,vaaleita,sinisilmäisiä naisia kuin Sofia.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sofialla oli kaikki ässät kädessä, kun alkoi tehdä valmennuksia ja hyvä elämä edessä. Nyt on kaikki ässät käytetty ja aivan oma vika kun on miesten armoilla.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sitten on verottajalta pimitetty jotain, jos on omaa rahaa. Ulosotossa veroja ja ei mitenkään mahdollista Suomessa pitää tilillä rahaa.
- Anonyymi
Siis kuka ? Ei tartte seurata kun seiskaa niin tajuu mikä hyödytön veronmaksaja hän on tähän yhteiskuntaan. Painuis sinne Marokkoon mistä ne juuret on kotoisin.
- Anonyymi
Seiskassa ei oo montaakaan juttua Sofiasta ollut.
- Anonyymi
Painu itse sinne volgan mutkaan josta sun juuret on kotoisin.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
No höpö, höpö!!! Aika monta juttua viime vuoden kesältä tähän hetkeen! Kaikki negatiivista mitä kirjoitettu! Rikokset, oikeudenkäynnit, kännisekoilut ym, ym. Ja luultavasti loppua ei heti huomenna näy!
- Anonyymi
Ilmiantoon!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ilmiantoon!
Voi sinua ILMIANTOON🤦♀️🤦♀️
Keitä hyvät aamukahvit, ja nauti alkavasta viikonlopusta, ja ota ihan rennosti. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Eikö? Joka lehdessä katiskasta ja Sofiahan liittyy katiskaan, huumeiden käyttöön, maksamattomat verot, huudot kaupungilla jne. Ei mitään positiivista ko. henkilöstä ? Syytteet, oikeudenkäynnit, nyt odotellaan syytteiden toimeenpanoa. Hänen onnensa, että hänellä on miesystävä, joka tukee häntä. Toivottavasti tämä miesystävä nähdään myös oikeudenistunnoissa Sofian rinnalla henkisenä tukena.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Painu itse sinne volgan mutkaan josta sun juuret on kotoisin.
Niin sinunkin!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
No höpö, höpö!!! Aika monta juttua viime vuoden kesältä tähän hetkeen! Kaikki negatiivista mitä kirjoitettu! Rikokset, oikeudenkäynnit, kännisekoilut ym, ym. Ja luultavasti loppua ei heti huomenna näy!
Juu ja näistä ei pitäsi kirjoittaa mutta Martinan synnit tongitaan aina esille. Oma johtopäätökseni onkin se, että kun on lusikalla annettu, ei voi kauhalla vaatia.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Eikö? Joka lehdessä katiskasta ja Sofiahan liittyy katiskaan, huumeiden käyttöön, maksamattomat verot, huudot kaupungilla jne. Ei mitään positiivista ko. henkilöstä ? Syytteet, oikeudenkäynnit, nyt odotellaan syytteiden toimeenpanoa. Hänen onnensa, että hänellä on miesystävä, joka tukee häntä. Toivottavasti tämä miesystävä nähdään myös oikeudenistunnoissa Sofian rinnalla henkisenä tukena.
Heh heh!!!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Eipä tullut oikeudenkäyntiin tukemaan rakastaan. Yksin sai soffe mennä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Eipä Stefu ollut tukena Sofialle,livisti Kotkaan muka työasiota.
- Anonyymi
Just nIn, tuo naikkonen ei ole tehnyt päivääkään työtä tämän yhteiskunnan hyväksi. Nyt elää taas kai kolmannen hurahtaneen kustannuksella laittamalla uusia ripsiä, kynsiä ym. Ällöttävää .....
- Anonyymi
Se on voi voi sulle aloittaja, sofia elää ja on tyytyväinen miehensä kanssa parisuhteen alkuaikoja, ihan normi meininkiä, muutetaan yhteen ja perustetaan kotia, se maksaa jolla on rahaa, mitä siitä kitiset joka paikassa. Etkä mitenkään voi tietää kummankaan raha-asioita.
Typeräähän se olisi sofian omassa asunnossa asua, kun kuitenkin on parisuhteessa. - Anonyymi
Osoita kysymyksesi herra Thermannille. On hänen rahapussinsa ja rahansa, hän jakelee kenelle tahtoo. Sofia ei elä hänen kustannuksellaan. Tiedätkö miksi? Herra Therman, kuten moni varakas mies, pitää perheestään huolta ja Sofia on nyt osa hänen perhettään. Toivottavasti herra ei jälkikäteen itke seiskan toimittajalle, jos tilapäinen rahapula/käteisen puute iskee taas (niin kuin kävi alkuvuodesta, firmaa taidettiin hakea konkurssiin maksamattomien eläke -vero yms. laskujen takia /IL, itkettiin täällä, kun eksä oli vienyt rahat. Mitkä ihmeen rahat, kun ukkelilla oli vain pino hoitamattomia laskuja kysyn minä??)
Turha syyttää naisia lokkeilusta, kun mies itse vapaaehtoisesti haluaa kustantaa. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Osoita kysymyksesi herra Thermannille. On hänen rahapussinsa ja rahansa, hän jakelee kenelle tahtoo. Sofia ei elä hänen kustannuksellaan. Tiedätkö miksi? Herra Therman, kuten moni varakas mies, pitää perheestään huolta ja Sofia on nyt osa hänen perhettään. Toivottavasti herra ei jälkikäteen itke seiskan toimittajalle, jos tilapäinen rahapula/käteisen puute iskee taas (niin kuin kävi alkuvuodesta, firmaa taidettiin hakea konkurssiin maksamattomien eläke -vero yms. laskujen takia /IL, itkettiin täällä, kun eksä oli vienyt rahat. Mitkä ihmeen rahat, kun ukkelilla oli vain pino hoitamattomia laskuja kysyn minä??)
Turha syyttää naisia lokkeilusta, kun mies itse vapaaehtoisesti haluaa kustantaa.Kodin taso suhteutettuna luksus matkoihin jne ei vastaa rikkaan miehen kotia. Rahaa palaa aivan älyttömästi muuhun ja sitten muutetaan tuollaiseen asuntoon asumaan. Olkoot vaikka tuhat neliötä, niin halvan näköinen asunto. Koti pitäisi olla se ensimmäinen , mihin laitetaan rahaa ja sitten muut hurvitukset tulee perässä. En olisi Stefuna kehdannut esitellä tuota asuntoa ollenkaan. Kaukana miljonäärin asunnosta ja huonolla maulla toteutettu. Sofia sopi paremmin Nikon asunnolle Espanjaan.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Turha syyttää naisia lokkeilusta, kun mies itse vapaaehtoisesti haluaa kustantaa.Fiksua puhetta
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kodin taso suhteutettuna luksus matkoihin jne ei vastaa rikkaan miehen kotia. Rahaa palaa aivan älyttömästi muuhun ja sitten muutetaan tuollaiseen asuntoon asumaan. Olkoot vaikka tuhat neliötä, niin halvan näköinen asunto. Koti pitäisi olla se ensimmäinen , mihin laitetaan rahaa ja sitten muut hurvitukset tulee perässä. En olisi Stefuna kehdannut esitellä tuota asuntoa ollenkaan. Kaukana miljonäärin asunnosta ja huonolla maulla toteutettu. Sofia sopi paremmin Nikon asunnolle Espanjaan.
Oikeasti rahaa ei ole,kulissit pidetään yllä,etenkin prinsessan takia.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Se on voi voi sulle aloittaja, sofia elää ja on tyytyväinen miehensä kanssa parisuhteen alkuaikoja, ihan normi meininkiä, muutetaan yhteen ja perustetaan kotia, se maksaa jolla on rahaa, mitä siitä kitiset joka paikassa. Etkä mitenkään voi tietää kummankaan raha-asioita.
Typeräähän se olisi sofian omassa asunnossa asua, kun kuitenkin on parisuhteessa.Tämä huumerikollinen on epäiltynä myös rahanpesusta. Ihan julkista tietoa tämä raha-asia.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kodin taso suhteutettuna luksus matkoihin jne ei vastaa rikkaan miehen kotia. Rahaa palaa aivan älyttömästi muuhun ja sitten muutetaan tuollaiseen asuntoon asumaan. Olkoot vaikka tuhat neliötä, niin halvan näköinen asunto. Koti pitäisi olla se ensimmäinen , mihin laitetaan rahaa ja sitten muut hurvitukset tulee perässä. En olisi Stefuna kehdannut esitellä tuota asuntoa ollenkaan. Kaukana miljonäärin asunnosta ja huonolla maulla toteutettu. Sofia sopi paremmin Nikon asunnolle Espanjaan.
Lämmityskustannukset vie konkkaan tai aiheuttaa mehevän riidan.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Turha syyttää naisia lokkeilusta, kun mies itse vapaaehtoisesti haluaa kustantaa.Toivottavasti Teppulin silmät avautuvat!!!
- Anonyymi
No ei omista eikä ole ostanut mitään eikä ole laittanut tikkuakaan ristiin ja jalatkin on ollu koko ajan levällään.
Super turha ja tyhmä ämmä. - Anonyymi
Sofian instastory on muutunut parempaan suuntaan. Luulen, että mainostoimisto on muokannut Sofiasta vähän tavallisemman. En jaksanut katsoa pitkään aikaan ja nyt olen taas katsonut. Selvä muutos ja sisältö on parantunut.
- Anonyymi
Niin ja pidennykset on otettu pois. Ilmeisesti nyt luopuu tästä entisestä tyylistä ja vähän näyttää mikä oikeasti on ihmisenä. Toivon ainakin niin.
- Anonyymi
Enemmän jalat maassa kuin Martinalla.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Enemmän jalat maassa kuin Martinalla.
Sohvi ei Martan tasolle pääse, valitettavasti. 😄
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei se Sofia haluakaan olla mikään nyrkkien heiluttaja ym ym...
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sohva meneekin Tuksun ja Mervin edelle 😄
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei se Sofia haluakaan olla mikään nyrkkien heiluttaja ym ym...
Sofialla on enemmän järkeä päässä kuin Thermanin ex:llä , joka osasi puhua vain nyrkkien kautta.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Onneksi ei=)
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Niin ja pidennykset on otettu pois. Ilmeisesti nyt luopuu tästä entisestä tyylistä ja vähän näyttää mikä oikeasti on ihmisenä. Toivon ainakin niin.
HAHAHAHAAA 😂😂😂😂
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Hahahahaa.... korkeammalle pääsee
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Seurasin eilisiltaan asti mutta lopetin. Juuri se lentokonekuva, muuttaminen, minä ja siivooja, yms. meni yli. Välillä hän vaikutti jopa sympaattiselta mutta viimeisempien perusteella tuli kuva hyvin itsekkäästä ihmisestä. Somessa on niin paljon muitakin mielenkiintoisia ihmisiä!
- Anonyymi
Stefulla on varallisuutta, elättihän tuo sen eksänsäkin. Martina on itse kertonut lehtien palstoilla saamistaan eduista ja kuinka voidaan vaikka huomenna hypätä lentokoneeseen. Kuinka on saanut lepyttelylahjoina mitä vaan on osannut pyytää. Ei ole omia rahojaan halunnut edes käyttää, kun Stefu on ostanut kuitenkin.Stefu maksoi ulkomaanmatkat ja ylläpiti kotia myös eksänsä tyttärelle edellisestä liitosta. On huvilaa Levillä, Espanjassa ja Hangossa ja näissä kaikissa reissataan lomilla Stefun maksamana. Stefu sai nyt vihdoin sen, minkä halusi jo vuosia, eli Sofian. Kaikki muistaa wknd-festarin ja Martinan äidilliset otteet, kyse oli silloinkin Stefusta ja Sofiasta.
Rakkautta ei voi pakottaa ja miksi pitäisi?
Stefun ja Martinan suhde alkoi aikoinaan poikien välisestä vedosta, saako Stefu Martinan sänkyyn. No sai ja syntyipä sitten tytärkin, joka johti 9 vuoden suhteeseen. Koko tuon ajan Stefulla oli muita.
Näin tässä kävi ja siihen on eksänkin vaan totuttava.- Anonyymi
Eiköhän Martina jo kannata unohtaa näiden kahden suhteesta kokonaan. Elää omaa elämää ja nämä kaksi omaa. Tyttö ilmoitti vuoden seurustelun jälkeen tulosta, joten ei ihan mennyt täysin putkeen tämä tarina. Stefu ja Sofia on nyt pari ja yritä sinäkin päästä tästä edellisestä suhteesta yli. Ei taida kukaan muu enää muistella vanhoja, paitsi sinä.
- Anonyymi
Karma voi kohdata Stefun, kun lähti vedonlyöntiin mukaan ja petti Martinaa koko suhteen ajan. Yleensä näin elämässä menee ja edestään jokainen löytää kaiken.
- Anonyymi
Miksi Stefu aina palasi takaisin Martinan luo? Älä vaan selitä mitään typerää, koska hyvät asianajajat hoitavat tyylikkäästi eron. Lasta Stefu ei ole ehtinyt pahemmin kesällä nähdä, joten ei voi vedota siihenkään, että oli Martinan kanssa lapsen takia. Sofiassa ei ole mitään vikaa, mutta Stefu pilaa tämänkin suhteen
- Anonyymi
En nyt sanoisi rakkaudeksi, jos on juuri potkittu pois poikaystävän asunnosta ja joutu kadulle.
Sofiahan oli rakastunut Nikoon eikä Stefaniin, näin kertonut vielä keväällä/kesän alussa ?
Sanoisin paremminkin pakottavasta tarpeesta saada katto päänsä päälle.
Tulihan se 9 vuottakin taas sieltä, katkeruus istuu tiukassa. Jos Stefan ei olisi rakastunut Martinaan, olisi jäänyt yhden illan jutuksi, faktat puhuvat puolestaan. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Eiköhän Martina jo kannata unohtaa näiden kahden suhteesta kokonaan. Elää omaa elämää ja nämä kaksi omaa. Tyttö ilmoitti vuoden seurustelun jälkeen tulosta, joten ei ihan mennyt täysin putkeen tämä tarina. Stefu ja Sofia on nyt pari ja yritä sinäkin päästä tästä edellisestä suhteesta yli. Ei taida kukaan muu enää muistella vanhoja, paitsi sinä.
Martinan ja Stefun ensitapaaminen oli Levillä uutenavuotena 2011.Tytär syntyi seuraavan vuoden (2012) syyskuussa.
Levin ja tyttären syntymällä on väliä tasan 9 kk, sen mitä raskaus naisella kestää.
Miten saat tästä väännettyä:" Tyttö ilmoitti vuoden seurustelun jälkeen tulosta"?
Ai niin!
Olet tietenkin lukenut idolisi kirjaa, josta tämä valhe on peräisin.
Martina kertoo asiasta kirjassaan: "Yhteinen tyttäremme Isabella syntyi reilu vuosi seurustelun aloittamisen jälkeen."
Nykyään netistä löytyy monesti se oikea tieto, varsinkin silloin, kun totuus ei ole kertojalle suotuisa.
https://www.is.fi/viihde/art-2000006473449.html - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
En nyt sanoisi rakkaudeksi, jos on juuri potkittu pois poikaystävän asunnosta ja joutu kadulle.
Sofiahan oli rakastunut Nikoon eikä Stefaniin, näin kertonut vielä keväällä/kesän alussa ?
Tulihan se 9 vuottakin taas sieltä, katkeruus istuu tiukassa. Jos Stefan ei olisi rakastunut Martinaan, olisi jäänyt yhden illan jutuksi, faktat puhuvat puolestaan.Sofian rakkaus nikoa kohtaan lopahti siis silloin kun kävi ilmi että Niko on syyllinen.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sofian rakkaus nikoa kohtaan lopahti siis silloin kun kävi ilmi että Niko on syyllinen.
Höpö höpö. Thermania tapaili jo ennen kuin Niko tunnusti.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sofian rakkaus nikoa kohtaan lopahti siis silloin kun kävi ilmi että Niko on syyllinen.
Sofia tiesi jo Espanjassa oleillessaan huumeista ja Nikon rikollisista kavereista, jengikuva "Nacci". Eipä palannut Suomeen. Miksi ei? Oli kivaa saada viettää rikasta luksuselämää, postata kuvia, näyttää ulospäin varallisuutta, leveillä. Kun Niko istui vankilassa ja sai kuulla S & S suhteesta, rahahanat menivät kiinni, oikein, tämä kaikki on myös luettavissa lehdistä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Karma voi kohdata Stefun, kun lähti vedonlyöntiin mukaan ja petti Martinaa koko suhteen ajan. Yleensä näin elämässä menee ja edestään jokainen löytää kaiken.
Niin, jokainen kuolee enemmin tai myöhemmin ja enne sitä hankitaan maine - hyvä tai huono.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Vielä lisäisin, että hyvään saumaan tuli Martinan raskaus, olisiko jo siinä vaiheessa ollut suhde loppumetreillä.
Loppu hyvin kaikki hyvin vai miten se nyt menikään..... - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Martinan ja Stefun ensitapaaminen oli Levillä uutenavuotena 2011.Tytär syntyi seuraavan vuoden (2012) syyskuussa.
Levin ja tyttären syntymällä on väliä tasan 9 kk, sen mitä raskaus naisella kestää.
Miten saat tästä väännettyä:" Tyttö ilmoitti vuoden seurustelun jälkeen tulosta"?
Ai niin!
Olet tietenkin lukenut idolisi kirjaa, josta tämä valhe on peräisin.
Martina kertoo asiasta kirjassaan: "Yhteinen tyttäremme Isabella syntyi reilu vuosi seurustelun aloittamisen jälkeen."
Nykyään netistä löytyy monesti se oikea tieto, varsinkin silloin, kun totuus ei ole kertojalle suotuisa.
https://www.is.fi/viihde/art-2000006473449.htmlNäin juuri, kyllä sen totuuden sieltä aina löytää, Aitolehti nyt puhuu aina omaan pussiinsa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tulihan se 9 vuottakin taas sieltä, katkeruus istuu tiukassa. Jos Stefan ei olisi rakastunut Martinaan, olisi jäänyt yhden illan jutuksi, faktat puhuvat puolestaan.Ja sinä sisäpiiriläisenä tiedät tämän kaiken faktana;-)
Anna jo olla. Oletko sinä ollut elämäsi aikana rakstunut tai ihastunut vain yhteen ihmiseen? Tuskin. Rakkaus pysyy mutta kohde voi muuttua. Annetaan nyt näille ihmisille rauha ja aikaa näyttää miten menee. Ei täällä tarvitse aina olla ennustamassa pahinta ihmisille.
Rauhallista viikonloppua! - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ja sinä sisäpiiriläisenä tiedät tämän kaiken faktana;-)
Anna jo olla. Oletko sinä ollut elämäsi aikana rakstunut tai ihastunut vain yhteen ihmiseen? Tuskin. Rakkaus pysyy mutta kohde voi muuttua. Annetaan nyt näille ihmisille rauha ja aikaa näyttää miten menee. Ei täällä tarvitse aina olla ennustamassa pahinta ihmisille.
Rauhallista viikonloppua!Annatteko te S & S fanittajat Martinalle rauhan? Ei , aina samat laulut 9 vuotta jne.
Kenellä mahtanee olla 9 vuoden katkeruus ? Vaikea arvata vai mitä? Riippuu tilanteesta, "puolustan" täällä molempia naisia, sillä en voi ymmärtää, miten kaikki on aina naisten syytä ja miehestä tehdään pyhimystä. Nauti sinäkin ja avarra näkemystäsi toiseenkin suuntaan avoimesti. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ja edelliseen Nikoon kun pankkitili oli vahvasti miinuksella!!!!!!!!!!!!!!!!!
- Anonyymi
Miksi ottaa just Sofia silmätikuksi?
Näitä miesten kustannuksella eläviä on muitakin. Esimerkiksi Martina, Mailis ja Sara C.
Sofia on ollut vailla töitä hieman yli vuoden, hänen valmennuksensa otettiin pois myynnistä pidätyksen jälkeen. Mun mielestä on ihan ymmärrettävää että katiskan takia ei oo voinut töitä tehdä.
Muistetaan myös että Niko oli valmis elättämään Sofian vielä eron jälkeen mutta Sofia sanoi ei kiitos.- Anonyymi
Rikollisen suojelua katiskan takia... Eikö muuta suojelua, miten olis harvinaisen lajin sukupuuttoon katoaminen.
- Anonyymi
Niin koska hölmö luuli että saa Stefusta miehen, joka on läsnä 😂 Olis kyllä Nikon rahoilla eläny leveemmin yksin ja odotellut (tai siskot olisivat pitäneet välillä seuraa)
Nyt Sofialla ei ole kuin vakituinen iso hotellihuone olemassa, missä on täysin yksin. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Niin koska hölmö luuli että saa Stefusta miehen, joka on läsnä 😂 Olis kyllä Nikon rahoilla eläny leveemmin yksin ja odotellut (tai siskot olisivat pitäneet välillä seuraa)
Nyt Sofialla ei ole kuin vakituinen iso hotellihuone olemassa, missä on täysin yksin.Täällä liuta elämäänsä tyytyväisiä ihmisiä kun ovat saaneet koko yön haukkua heille tuntemattomia ihmisiä.
Läheisenne ovat ylpeitä teistä. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Nyt Sofialla ei ole kuin vakituinen iso hotellihuone olemassa, missä on täysin yksin.Hyvänen aika, vai olisi kannattanut olla yksin, ja Nikon rahoilla? Idioottiko olet? Ei ikinä, ihan oikein kun ei suostunut, en olisi minäkään, hyvä Sofia. Mikä huuto, parjaus ja herjaus kamppanja siitäkin olisi syntynyt.
Onnea uudelle parille ja uuteen upeaan kotiin, tykkään mustistasta ja valkoisesta sisustuksessa, on tyylikäs.
- Anonyymi
Täällä törpöt jaksaa yhä puolustella soffaa. Soffa on niin täydellinen ja virheetön. Ja kun muuta ei keksitä niin vedetään Marttina mukaan. Marttinasta keksitte mitä sairaampia juttuja ja kun joku kommentoi niin kerrotte että tämä on keskustelupalsta. Samaa pätee tähän lokkiin. Tosin ette osaa keskustella kun samaa lapsellista virttä veisataan joka väliin. Enkä ymmärrä tälläistä kaiken hyväksyvää, järjetöntä fanitusta.
- Anonyymi
Ottakaa ihan rauhallisesti. Kaikki teidän ilkeiden kommenttienne kohteet elävät elämäänsä niinkuin itse haluavat. Te ette elä heidän elämäänsä, joten he eivät kaipaa teidän kommenttejanne.
- Anonyymi
Anteeksi vain mutta Sofiasta ja Stefusta vasta niitä juttuja keksitään. Viime viikon parin päivän somehiljaisuus sai jo aikaseksi vaikka mitä shittiä.
Marasta suurin osa jutuista on ikävä kyllä totta, ei hänestä tarviste keksiä mitään, mara hoitaa sen puolen ihan itse tyhmyydellään.
Ei todellakaan mikään järjenjättiläinen mutta taitava varastamaan muiden ohjelmia ja juttuja ja väittämään niitä omikseen;-) - Anonyymi
Keskittykää oman elämänne paremmaksi tekemiseen. Se ei tule haukkumalla muita.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Keskittykää oman elämänne paremmaksi tekemiseen. Se ei tule haukkumalla muita.
Uhkailu ja vähättely sekä komentelu kommentoijia kohtaan ilmiannetaan.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ottakaa ihan rauhallisesti. Kaikki teidän ilkeiden kommenttienne kohteet elävät elämäänsä niinkuin itse haluavat. Te ette elä heidän elämäänsä, joten he eivät kaipaa teidän kommenttejanne.
Kommentoijalla on oma itsenäisyys, ei sinun eikä muiden fanien. Eikä ole tarve eikä pidäkään toimia joidenkin huumerikollisten kaipausten mukaan.
- Anonyymi
Otahan sinä nyt rauhallisesti. En ole kirjoittanut mitään ilkeää. Tämä on uhä keskustelupalsta. Jos ei psyyke kestä niin kannattaa pysyä pois.
- Anonyymi
Jos keskusteluksi kutsutaan toisten vähättelyä, ulkonäön ja käytöksen arvostelua niin arvot eivät ole kohdallaan.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Jos keskusteluksi kutsutaan toisten vähättelyä, ulkonäön ja käytöksen arvostelua niin arvot eivät ole kohdallaan.
Miksi laittoi instaan kuvan Nikon aikaisesta elämästä. Luksuskoneesta.
- Anonyymi
Sulle pitäis laittaa tänne kokonaan esto kirjoittaa kun selvästi vihanhallinta ongelmaa!Tuntemattomia kohtaan!
- Anonyymi
Ota yhteyttä Stefuun tai poliisiin.
- Anonyymi
Kelpaa Stefanin perheelle, ovatkin fiksuja.
Ketjusta on poistettu 7 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kunnissa - siis myös kaupungeissa - viihtyvät ovat kommunisteja
Nehän ovat osa yhteiskunnan tuottamia instansseja, joista on vain haittaa veronmaksajille ja yrittäjlle, kuten ollaan ve173000Järkevä ehdotus: reilun 8 miljardin euron veronkorotukset
Nykyinen hallitus on päästänyt valtion tulopuolen rappeutumaan, vaikka varallisuutta on Suomessa enemmän kuin koskaan. U481995Iski taas katumus kun en jutellut sun kanssa
Silloin kun halusit. Mutta en enää voi sille mitään, en saa muutettua sitä hetkeä..1781848SDP todellisuudessa pahin pettäjä koskaan - se syyllistyi valtiopetokseen 1918
kun aloittivat kapinan maan laillista valtiojärjestystä vastaan. Punaiset saivat tukea Neuvosto-Venäjän bolsevikeilta,1031784Miksi vasemmisto ei vastusta ulkomaisen halpatyövoiman maahantuontia
joka heikentää suomalaisten duunarien työmarkkina-asemaa ja rasittaa Suomen julkista taloutta? Vasemmistolla ideologin821483- 711026
Miksi kaikki avioeronneet miehet eivät kunnioita naisia?
Niin. Miksi avioeronneet miehet kohtelevat huonosti naisia, jotka lähestyvät heitä? Tämä on kokemuksen rintaääntä. Tämä200988Martina Aitolehti murtui Erikoisjoukoissa Matias Petäistön käsittelyssä - Tästä oli kyse
Yksi Erikoisjoukot-kauden julkkiskisaajista on yrittäjä ja hyvinvointivalmentaja Martina Aitolehti. Aitolehti on pärjän11958- 59860
- 18854