Jämsäläiset, medbörjare

Anonyymi

Nyt ois peiliinkatsomisen paikka. Niitten satojen disinformaatioviestien kirjoittajat, jotka leimasivat Katajan jutun tekijät ulkomaalaisiksi, oisko aika ottaa vastuu omasta kirjoituksista? Ja oodinin sotureiden himokannattajat ja jäsenet. Eikös oodinien pitäny suojella suomalaisia rikoksilta eikä suinkaan yrittää tappaa suomalaisia? Kaiken huippu on se, että ensin huudettiin pää punasena oikeutta Katajalle, ja päitä vadille ulkomaalaisille tekijöille, sekä huudettiin jämsän seudusta, sekä muista medioista että ne suojelevat tekijöitä. Nyt kun joka mediassa tuutataan tekijöiden nimet ja kerrotaan tekijöiden olevan suomalaisia, on alkanut raadollinen puhe siitä, että Kataja olikin oikeutettu saaman opetuksen. Ei voi todeta muuta kun että jämsäläiset ovat kylmiä, ja tunteettomia ihmisiä..

16

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Mitähän muutaaan jämsäläiset tai muutkaan pikkupaikkakunnan luuserit vois olla ?
      ei täällä kukan vastuuta ota yhtään mistään, täällä on tapahtunut monenmoista ilkeen ikävää jopa perhe piirissäkin ja aiheetta, täällä ei osata eikä halutakkaan keskustella aikuisten tavoin, vaan kitistää juoruillaan musta maalataan jne,, kuin pikku kakarat hiekkalaatikolla.
      syy. heikko itsetunto ja omat vaikeudet, niin henkiset kuin sosiaaliset, taloudelisista puhumattakaan.

    • Anonyymi

      Yllätyitkö perussuomalaisten voimakkaasta propagandasta tapauksen yhteydestä? Minä en, se on heidän tapansa tuoda itseään esille, vaikka sitten valheilla.

    • Anonyymi

      Keitä nämä tekijät ovat,nyt se paskanjauhanta on saatava loppumaan,nimet esiin,eikä vain vihjailla,on se kumma kun ei tälläista saada selvitettyä,kuukausi kaupalla jauhetaan sontaan.

      • Anonyymi

        Onhan nuo nimet olleet esissä eilisestä lähtien.


    • Anonyymi

      Siis pitäisikö nyt jämsäläisten pyytää kaikilta ulkomaalaisilta anteeksi, kuin ppp konsanaan? Turha tässä on muita syyttää kuin sitä toimittajaa, joka tälläisen jutun on kirjoittanut että olivat ulkomaalaisia. Typerää oli lähteä saalistamaan juttua juuri murhayrityksestä selvinneeltä ihmiseltä joka on vielä sekavassa tilassa.

      • Anonyymi

        Tässä huomaa peräkammaripoikien koulutustason. Ei kansakoulua eteenpäin olla päästy, kun ei ymmärretä edes miten vastuu otetaan omista kirjoituksista..


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tässä huomaa peräkammaripoikien koulutustason. Ei kansakoulua eteenpäin olla päästy, kun ei ymmärretä edes miten vastuu otetaan omista kirjoituksista..

        Tämän toimittajan pitää ottaa vastuun joka jutun on tehnyt.


      • Anonyymi

        Jos oikein muistan, niin eikös Pekka itse soittanut ambulanssista tutulle toimittajalle tapahtuman jälkeen.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jos oikein muistan, niin eikös Pekka itse soittanut ambulanssista tutulle toimittajalle tapahtuman jälkeen.

        Harvoin on toimittajilla niin hyviä haastateltavia kuin Pekka.
        Haastateltava soittaa heti verissäpäin itse medialle ja aloittaa raportoinnin.


    • Anonyymi

      Olen samaa mieltä kuten tiedät ei maahanmuutajat ole koskaan eikä missään osalistuneet väkivaltaiseen käyttäytymiseen. Sitä paitsi he noudattavat pilkulleen Suomen lakia tuomalla maalemme uusia ulottuvuuksia .

    • Anonyymi

      Eiköhän medän jokaisen tulisi tehdä tuttavuutta medialuku taidon kanssa ja muutoikin ymmärtää ettei ihan kaikki ole sitä miltä sen halutaan näyttävän.
      ei kai kukaan enää usko joulupukkiin?

      • Anonyymi

        Eikä Jumalaan!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Eikä Jumalaan!

        Mutta hyvin monet ovat fanaattisia islam uskovaisia.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Eikä Jumalaan!

        Minä uskon.


    • Anonyymi

      Mutta missä piileskelee Pupu-Jussi?

    • Anonyymi

      Traktaatin ojentamiseen ei aina tarvita vasaraa, kun ne on lautojen kiinnitystä varten. Ai niin, mutta melkein sinne hän joutuikin.

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Heikki Silvennoinen petti vaimoaan vuosien ajan

      Viiden lapsen isä Heikki kehuu kirjassaan kuinka paljon on pettänyt vaimoaan vuosien varrella.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      169
      3090
    2. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      24
      2101
    3. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      23
      2044
    4. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      90
      1875
    5. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      71
      1583
    6. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      26
      1336
    7. Avaa sydämesi mulle

      ❤ ❤❤ Tahdon pelkkää hyvää sulle Sillä ilmeisesti puhumalla Avoimesti välillämme Kaikki taas selviää Kerro kaikki, tahdo
      Ikävä
      37
      1242
    8. Söpö lutunen oot

      Kaipaan aina vaan, vaikkakin sitten yksipuolisesti.
      Ikävä
      8
      1231
    9. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      34
      1201
    10. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      6
      1188
    Aihe