Aihe

Onko Kuntokeskus Ykkönen uusinut laitteensa?

Anonyymi

Vanha keskustelu venähtänyt pitkäksi. Mikä on tilanne tätä nykyä?

28

173

Vastaukset

• Sitä päivää odotellessa

• Käy katsomassa...

• ... et takuulla ylläty

• Uusia odoteltu +20 vuotta

• Miksi aina negatiivissävytteistä kommentointia Ykkösestä?

• Ne on kakkosen miehii.

• Mistä luulisit johtuvan ?? :D

• Voisin muuten hyvin käydä ykkösellä ja tukea yrittäjää, mutta viimeisimmästä käynnistä jäi niin epäsiisti kuva, että mielummin käyn puhtailla ja uusilla saleilla jotka sijaitsevat samalla etäisyydellä. Toki onhan ykkösellä jumpat, joita en itse harrasta

• Anonyymi kirjoitti:

Voisin muuten hyvin käydä ykkösellä ja tukea yrittäjää, mutta viimeisimmästä käynnistä jäi niin epäsiisti kuva, että mielummin käyn puhtailla ja uusilla saleilla jotka sijaitsevat samalla etäisyydellä. Toki onhan ykkösellä jumpat, joita en itse harrasta

Minä en tätä öyhöttäjää tue.

• Kaikki salit on aluksi puhtaita, mutta sitten tulevat ne asiakkaat.

• Parhaimmat imut olen saanut miesten pukkarissa ykkösellä.

• Niin ne väittää että uudet laitteet olisi tilattu. Tänään powerilla oli yksi ykkösellä kävijä puhunut.

• Jos omistaja vaihtuisi sitten voisi harkita Ykköstä.

• Anonyymi kirjoitti:

Jos omistaja vaihtuisi sitten voisi harkita Ykköstä.

Onko nykyisellä omistajalla edes ykköstä?

• Uskoisko tuota..

• Tai kuinka monta kappaletta niitä laitteita sitten on tilattu jos on tilattu?

• Anonyymi kirjoitti:

Tai kuinka monta kappaletta niitä laitteita sitten on tilattu jos on tilattu?

1 kpl läppäri, vanhasta hajosi näppäimistö liiasta somettamisesta.

• Toivotaan että juttu uusista laitteista pitää tällä kertaa paikansa.
      Vois vaikk sitten siirtyä ykköselle

• Kommenteista löytyy paljon hyvin perusteltua ja osuvaa kritiikkiä salista, sekä selvästi tutkittuja ja luotettavia vastauksia kysymykseesi. Voi kun ei kaikki olisi anonyyminä laitettuja -- silloinhan tästä saisi melko rakentavaa keskustelua aikaan.

• Varmaati monella kouvolalaisella on lämpimiä muistoja vanhan ykkösen ajasta savonkadulta, jolloin siellä oli kyllä todella mahtava ilmapiiri treenata.

• Eikö saa kysyä uusista laitteista, kun viesti poistettiin. Olisihan se hyvä tietää ettei ihmisten tarvitsisi täällä paskaa kirjoitella?

• No mutta sinähän osaat varmasti vastata aloittajan kysymykseen?

• Anonyymi kirjoitti:

Varmaati monella kouvolalaisella on lämpimiä muistoja vanhan ykkösen ajasta savonkadulta, jolloin siellä oli kyllä todella mahtava ilmapiiri treenata.

Minulla ainakin on. Treenasin siellä yli 15 vuotta. Uusien omistajien tultua siivous unohtui kokonaan. Ei siellä paskan keskellä oikein viihtynyt. Laitteet oli aika vanhoja,mutta kyllä ne vielä mulle kelpasi.

• Mitä kitisette?? Yrityksen tavoitteena on tuottaa omistajalleen voittoa. Mukavampi laittaa rahat omaan taskuun kuin vaikkapa uusiin laitteisiin.

• Totta. Ja asiakashan siinä tyhmä on kun maksaa tuollaisesta palvelusta.

• Joko uudet laitteet ovat tulleet?

• Olisin eilen käynyt pitkästä aikaa ykkösellä... Mutta henkilökuntaa ei vaan näkynyt... Sen mitä aulasta näin, ei ollut uusia laitteita ei... Paskapuhetta uusista laitteista...

• Yllätys... taitaa siellä herra virologi olla nyt hieman kiireinen laatiessaan älyvapaita viestejään someen.

Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Korona räjähtämässä käsiin 618 uutta tartuntaa 5 uutta kuolemaa

Marin ja Kiuru karjaisivat kunnille mm. HUS-alueelle viime hetkellä, eivät ne pysty hoitamaan asioitansa vaan tarvitaan Marinin hallituksen tiukkaa oh
      Maailman menoa
      727
      13080
    2. Seiska: Sedu Koskinen vaihtaa nimensä eksoottiseksi Zedu Di Lucaksi!

No nyt! Ja nimen takana vanha ystävä Andy McCoy... https://www.suomi24.fi/viihde/seiska-sedu-koskinen-vaihtaa-nimensa-eksoottiseksi-zedu-di-lucaksi-ni
      Kotimaiset julkkisjuorut
      93
      9044