Ei häiritä

Anonyymi

Nythän Skillanin toive toteutui. Kukaan ei ole häirinnyt häntä tänään.
Saa ihan rauhassa yksin säilöä ja pakastaa.

58

341

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

No...tuota...
      Taidat kohdistaa pettymyksesi väärään osoitteeseen.
      Skillania on turha sotkea palstariitoihin.
      Saitte kuitenkin toiveenne täytettyä ja palstan hiljaiseksi.

Toivottavasti se on kaiken sen vaivan arvoista.
      Ja Skillanille pahoittelut hänen saamastaan kohtelusta.

• Anonyymi

Tuskimpa tämä aloitus vaikuttaa mitenkään, osoittaa vaan jonkun kateellisuuden suositulle SkillaNille. Lauantai on siivous ja kaupoilla käyntipäivä, ei koko ajan olla palstoilla. Monilla on myös kyläilypäivä, kun viikolla on jälkikasvulla työt ja koulua. Minun saunavuoro oli jo kahdelta, nyt saunakahveet tippumassa ja karjalanpiirakoita lämpiämässä. Mukavaa saunapäivää!

• Anonyymi

SkillaN käyttäytyy oikein ja hyvin muita kirjoittajia kohtaan.

jos joku syyttää muita omista virheistään tai sairaudestaan,
        niin hänelle neuvo: mene muualle!

Nojatuoli on väärä ketju muiden syyttelemisiin!

• Anonyymi

Kyllä Skillanille on tärkeää tuo sarjakommentointi. Näin satunnaisena kävijänä olen havainnut, että melkein joka päivä, mahdollisuuksien mukaan, hänen on se jostain syystä tehtävä.
      Tänään hän sanoo, että ei ole aikaa viestikohtaisiin kommentteihin. Melko pian sen jälkeen mainitsee kuitenkin, että ei ole oikein mitään tekemistä, puikkojen heiluttamisesta vihjaisee.

• Anonyymi

Ohoh, on tullut ihan minulle oma ketju, oli mukava kun tulin kurkkaamaan, yllätys suuri;)
        Aloittaja iloitsee, että ei kukaan viestejä Noja-tuoliin laita ja yksin poloinen saan tuhertaa, älä moista huolta ota, selviän hyvin helposti, kun monta päivää yksin olen, jätän minäkin viestit lähettämättä, ei maailma minuun ei sinuunkaan lopu, uusia tulee tilalle.

Viimeiseen viestiin, ehkä pidän vaikka puikkojen kilisyttämistä tärkeämpänä, kuin lukea palstaa,, eipä nytkään olisi pitänyt tänne kurkata, vaikka eipä tämäkään mitään uutta ole, ainahan täällä joku on hampaissa, jos se nyt olen minä.
        Lueskelen, en edes hammasta pure, niin paljon en osaa suuttua tai pahaa mieltä kokea.

Kiitos viesteistä joissa myönteinen sävy minua kohtaan.

Palsta oli kovin hiljainen, kun tänne siirryin, nyt katsellessani lukijamääriä, voin vain hämmästellä, olisiko osuutta minullakin tuohon vilkkauden lisääntymiseen;)
        SkillaN tässä kehuskelee ja antaa lisää aihetta;)

• Anonyymi kirjoitti:

Ohoh, on tullut ihan minulle oma ketju, oli mukava kun tulin kurkkaamaan, yllätys suuri;)
        Aloittaja iloitsee, että ei kukaan viestejä Noja-tuoliin laita ja yksin poloinen saan tuhertaa, älä moista huolta ota, selviän hyvin helposti, kun monta päivää yksin olen, jätän minäkin viestit lähettämättä, ei maailma minuun ei sinuunkaan lopu, uusia tulee tilalle.

Viimeiseen viestiin, ehkä pidän vaikka puikkojen kilisyttämistä tärkeämpänä, kuin lukea palstaa,, eipä nytkään olisi pitänyt tänne kurkata, vaikka eipä tämäkään mitään uutta ole, ainahan täällä joku on hampaissa, jos se nyt olen minä.
        Lueskelen, en edes hammasta pure, niin paljon en osaa suuttua tai pahaa mieltä kokea.

Kiitos viesteistä joissa myönteinen sävy minua kohtaan.

Palsta oli kovin hiljainen, kun tänne siirryin, nyt katsellessani lukijamääriä, voin vain hämmästellä, olisiko osuutta minullakin tuohon vilkkauden lisääntymiseen;)
        SkillaN tässä kehuskelee ja antaa lisää aihetta;)

Skillan, mitä me julkkikset aina tramilla ja eturivissä. Tuokin soseuttaja, ei pystynyt omaa ukkoaan hoitamaan, nyt ihmettelee kuinka minä tein sen. No, hyvä minä, Että hää on nykyisin hyvä syömänen.

• Anonyymi
        korppis kirjoitti:

Skillan, mitä me julkkikset aina tramilla ja eturivissä. Tuokin soseuttaja, ei pystynyt omaa ukkoaan hoitamaan, nyt ihmettelee kuinka minä tein sen. No, hyvä minä, Että hää on nykyisin hyvä syömänen.

Mikä trami se on, missä olet ja Skillaninkin sinne olet raahaamassa? Sinä se niistä lääkintäsoseistasi poikakaverillesi vaahtosit, muut vie sairaat läheisensä lääkärin hoitoon.

• Anonyymi
        korppis kirjoitti:

Että oikein tramilla :)

• Anonyymi kirjoitti:

Mikä trami se on, missä olet ja Skillaninkin sinne olet raahaamassa? Sinä se niistä lääkintäsoseistasi poikakaverillesi vaahtosit, muut vie sairaat läheisensä lääkärin hoitoon.

Ketkä muut?

• Anonyymi kirjoitti:

Että oikein tramilla :)

Aika monta aloitusta on persoonani poikinut. Joku on sairastunut pysyvästi korppi oireyhtymään.

• Anonyymi
        korppis kirjoitti:

Aika monta aloitusta on persoonani poikinut. Joku on sairastunut pysyvästi korppi oireyhtymään.

Se joku joka on sairastunut, olet juuri sinä itse.

• Makriina2

Miten määrittelet sanonnan "satunnainen kävijä"?
        Oudolta tuntuu, että satunnaisesti palstalla käynyt on selvillä jonkun ketjun jokapäiväisestä kirjoittelusta.
        Tarkoittaako Anonyymi, että hän netissä surffaillessaan satunnaisesti eksyy 80+ palstalle ja tulee ihan sivumennen lukeneeksi päivittäin Noja-Tuolin kirjoitelmat, melkein kuin huomaamattaan.

• Anonyymi
        korppis kirjoitti:

Tämä aloitus ei koskenut korppista vaan skillania.
        Skillan kirjoittaa jo kirjoitettuja tekstejä, ruotien niitä hienosäädöllä.
        Hän ei koskaan keskustele kenenkään kanssa suoraan.
        Palsta kun on keskusteluryhmät.
        Pidän sitä melkoisena miinuksena.
        Hänen joka aamuinen avauksensa tuo mieleen kansakoulun aamuvirret ja karttakepin.
        Onko kaikki paikalla ja onko läksyt tehty.
        Jotensakin tulee tunne jostain itselleen luulottelusta.
        Aivan kuin hänen sanansa olisi laki.
        Kun on jo kauan vetänyt jotain feikkipirttiä, alkaa itsekin uskomaan unelmaan.

• Makriina2
        Anonyymi kirjoitti:

Tämä aloitus ei koskenut korppista vaan skillania.
        Skillan kirjoittaa jo kirjoitettuja tekstejä, ruotien niitä hienosäädöllä.
        Hän ei koskaan keskustele kenenkään kanssa suoraan.
        Palsta kun on keskusteluryhmät.
        Pidän sitä melkoisena miinuksena.
        Hänen joka aamuinen avauksensa tuo mieleen kansakoulun aamuvirret ja karttakepin.
        Onko kaikki paikalla ja onko läksyt tehty.
        Jotensakin tulee tunne jostain itselleen luulottelusta.
        Aivan kuin hänen sanansa olisi laki.
        Kun on jo kauan vetänyt jotain feikkipirttiä, alkaa itsekin uskomaan unelmaan.

Nojatuoli-palstan tarkoitus on olla keskusteluryhmä, arkisten asioiden kertominen. Ketjulla ei ole sen ihmeellisempiä tavoitteita kuin yhteisistä asioista jutustelu.

Keskustelupalstoilla tulee olla ketjuja jokaiseen makuun. On kokonaisia ryhmiä niin politiikalle kuin uskonnollekin. On perhesivuja, terveyteen liittyviä ketjuja, on "Maailman menoa"-palsta, joka ottaa kantaa mitä moninaisimpiin asioihin. Esimerkkejä mainitakseni.
        80+ - ikäpalstaan kirjoittelevat ikääntyneet kirjoittajat.
        Palstan on avannut Skillan, ja hän vetää sitä kiitettävästi lähes päivittäisillä kirjoituksillaan, jotka Noja-tuolin luonteen mukaisesti käsittelevät arkisen elämän tapahtumia.
        Ketjun tarkoitus on juuri arkiasioista jutustelu.
        Onko se nyt niin vaikea ymmärtää?

Eihän kenelläkään ole velvollisuutta osallistua jokaiseen ketjuun. Kun se aiheuttaa sinulle ahdistusta, ei kukaan todellakaan pahastu, jollet käy siellä lukemassa kuvauksia meidän laiturimme rakentamisesta, pakastamisestamme tai pölynimurin taluttelusta.
        Emme pahastu, koska emme edes tunnista sinua, etkä ole esittäytynyt kirjoittajille. Etkö sinä ymmärrä, että meille on samantekevää, mitä ajattelet?

Alkaa vähitellen tässä tuntea myötätuntoa ja sääliä, kun yksi Suomi24:n ketju satojen joukossa aiheuttaa noin suurta ahdistusta yhdelle lukijalle. On varmasti raskasta, kun vielä ikäihmisenäkin joutuu palaamaan muistoissaan kouluun, josta ei ilmeisesti ole mukavia muistoja.
        Koukuttavaksi muuttunut ketju aiheuttaa päivittäisen alakulon, jota sitten torjutaan ärtyneillä kommenteilla..

• Anonyymi
        Makriina2 kirjoitti:

Nojatuoli-palstan tarkoitus on olla keskusteluryhmä, arkisten asioiden kertominen. Ketjulla ei ole sen ihmeellisempiä tavoitteita kuin yhteisistä asioista jutustelu.

Keskustelupalstoilla tulee olla ketjuja jokaiseen makuun. On kokonaisia ryhmiä niin politiikalle kuin uskonnollekin. On perhesivuja, terveyteen liittyviä ketjuja, on "Maailman menoa"-palsta, joka ottaa kantaa mitä moninaisimpiin asioihin. Esimerkkejä mainitakseni.
        Palstan on avannut Skillan, ja hän vetää sitä kiitettävästi lähes päivittäisillä kirjoituksillaan, jotka Noja-tuolin luonteen mukaisesti käsittelevät arkisen elämän tapahtumia.

Eihän kenelläkään ole velvollisuutta osallistua jokaiseen ketjuun. Kun se aiheuttaa sinulle ahdistusta, ei kukaan todellakaan pahastu, jollet käy siellä lukemassa kuvauksia meidän laiturimme rakentamisesta, pakastamisestamme tai pölynimurin taluttelusta.
        Emme pahastu, koska emme edes tunnista sinua, etkä ole esittäytynyt kirjoittajille. Etkö sinä ymmärrä, että meille on samantekevää, mitä ajattelet?

Alkaa vähitellen tässä tuntea myötätuntoa ja sääliä, kun yksi Suomi24:n ketju satojen joukossa aiheuttaa noin suurta ahdistusta yhdelle lukijalle. On varmasti raskasta, kun vielä ikäihmisenäkin joutuu palaamaan muistoissaan kouluun, josta ei ilmeisesti ole mukavia muistoja.
        Koukuttavaksi muuttunut ketju aiheuttaa päivittäisen alakulon, jota sitten torjutaan ärtyneillä kommenteilla..

Turha marista. Teidän haluamanne määrätyntyyppinen ystävyysseura on yleisellä palstalla. Se on silloin "tuulisella" paikalla. Keskusteluryhmänne on kuin "tuulenpesässä"

• Anonyymi
        korppis kirjoitti:

"pystynyt omaa ukkoaan hoitamaan,"

Ukkohan minä, mutta akkaani en älynnyt soseilla hoitaa, joten syöpä vei hänet.

• Anonyymi kirjoitti:

Turha marista. Teidän haluamanne määrätyntyyppinen ystävyysseura on yleisellä palstalla. Se on silloin "tuulisella" paikalla. Keskusteluryhmänne on kuin "tuulenpesässä"

Turha on Sinunkaan marista noja-tuolista.
        Jos ei pidä, miksi sinne sitten tarvitsee tulla.
        Täällä on lukemattomia palstoja ja ketjuja, on se kumma ettei niistä löydä itselleen sopivaa.
        Jatkuva haukkuminen ja solvaaminen ei ainakaan ole mitään keskustelua.

• Anonyymi
        Eliaana kirjoitti:

Täällä on lukemattomia palstoja ja ketjuja, on se kumma ettei niistä löydä itselleen sopivaa.

Herättäähän se huomiota, koska se on niin poikkeava.
        Huomaatko lainkaan niitä poikkeavuuksia, vai oletko niin paatunut?
        Paatuneet yleensä kaikenlaisilla verukkeilla yrittävät puolustella itseään. Oli sitten kysymys vastoin ohjeiden mukaisesta käytännöstä tai ristiriitaisuuksista omissa kirjoituksissa.

• Anonyymi
        Makriina2 kirjoitti:

En tiennyt että Skillan on avannut Nojatuoli nimisen palstan.
        Luulin palstaa 80 plus keskustelupalstaksi.
        Joka on avoin kaikille esittää mielipiteensä,

Olen ymmärtänyt että Skillan vetää ja ruotii nojatuoli ketjua.
        Sinähän voit olla pois tästä ketjusta, jos et kestä arvostelua.

• Anonyymi
        Eliaana kirjoitti:

Miksi sinä tulet nojatuoli-ketjusta tänne päsmäröimään.

• Anonyymi kirjoitti:

Miksi sinä tulet nojatuoli-ketjusta tänne päsmäröimään.

Jaa, että minun, kun yhden kommentin laitan tuosta nuputuksesta, niin se on heti päsmäröintiä.
        Enkä minä ole noja-tuoliketjusta tänne tullut.
        Ihan istun omalla sängylläni ja kommentoimassa.

• Anonyymi kirjoitti:

Herättäähän se huomiota, koska se on niin poikkeava.
        Huomaatko lainkaan niitä poikkeavuuksia, vai oletko niin paatunut?
        Paatuneet yleensä kaikenlaisilla verukkeilla yrittävät puolustella itseään. Oli sitten kysymys vastoin ohjeiden mukaisesta käytännöstä tai ristiriitaisuuksista omissa kirjoituksissa.

´´Paatunut´´, kiitos hyvistä nauruista.
        Enpä ole täällä viimeaikoina paatumaan kerennyt.
        Missä minä nyt
        olen itseäni puolustanut.
        Rupesi vaan ottamaan päähän tuo Skillanin ja noja-tuolin haukkuminen.
        Kerro ny vielä mitä ristiriitaisuuksia kirjoituksissani on ollut.
        Kahvipirtti ja noja-tuoli ovat palstalla olleet niin kauan, että eiköhän ylläpito jo olisi ne huomannut poistaa, jos katsoisi. että niissä on ollut jotain väärää.

• Anonyymi
        Eliaana kirjoitti:

Jaa, että minun, kun yhden kommentin laitan tuosta nuputuksesta, niin se on heti päsmäröintiä.
        Enkä minä ole noja-tuoliketjusta tänne tullut.
        Ihan istun omalla sängylläni ja kommentoimassa.

Etkö huomaa mitään outoa kirjoituksessasi.
        Olet niin kiinni noja-tuolifantasiassa, että kirjoitat ikäänkuin vaihtaisit oikeasti paikkaa tuolista sängylle.
        Ketjusta ketjuun.
        Olisiko mietinnän paikka

• Anonyymi kirjoitti:

Etkö huomaa mitään outoa kirjoituksessasi.
        Olet niin kiinni noja-tuolifantasiassa, että kirjoitat ikäänkuin vaihtaisit oikeasti paikkaa tuolista sängylle.
        Ketjusta ketjuun.
        Olisiko mietinnän paikka

Höpöhöpö.
        Taitaisi itsesi kannattaa vähän miettiä.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Vai niin.

• Anonyymi
        korppis kirjoitti:

Sinä et kyllä ole missään eturivissä muualla kuin leipäjonossa.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ylläpito on poistanut tästä viestin sääntöjen vastaisena.

Ehkä ei ole diagnoosia vielä, mutta potee.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Suuruudenhulluus on yksi hulluudenlaji.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

"pystynyt omaa ukkoaan hoitamaan,"

Ukkohan minä, mutta akkaani en älynnyt soseilla hoitaa, joten syöpä vei hänet.

Oletko ajatellut, että anonyymi on henkilö, jolla ei ole sukupuolta Anonyymit eivät ole miehiä tai naisia, vaan sukupuolettomia.

Korppis

• Anonyymi kirjoitti:

No, luin, että leipäjonoilla ei voida enää meitä köyhiä auttaa koska kauppaketjut myyvät parasta ennen päiväyksien lähestyessä ruokatuotteita 30 -60 % alennuksella. Eipä kannata enää jonottaa kylmässä syyssäässä kostuneita näkkileipiä kun halpaa ruokaa saa kaupan hyllyiltä.

• Anonyymi
        Eliaana kirjoitti:

Missä minä nyt
        Kahvipirtti ja noja-tuoli ovat palstalla olleet niin kauan, että eiköhän ylläpito jo olisi ne huomannut poistaa, jos katsoisi. että niissä on ollut jotain väärää.

Ilmeisesti on nähty, että kaikkine kinaamisrajoituksineen luotu hegemonia on niin vahvaa, että on haluttu katsoa armollisesti läpi sormien.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ilmeisesti on nähty, että kaikkine kinaamisrajoituksineen luotu hegemonia on niin vahvaa, että on haluttu katsoa armollisesti läpi sormien.

Vai niin.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Oletko ajatellut, että anonyymi on henkilö, jolla ei ole sukupuolta Anonyymit eivät ole miehiä tai naisia, vaan sukupuolettomia.

Korppis

Anonyymi tarkoittaa nimettömyyttä, tuntemattomuutta.
        Se EI tarkoita sukupuolettomuutta.

Kerro mikä on tram tai trami ?

• Anonyymi
        Eliaana kirjoitti:

Missä minä nyt

Ponnahdit 60 plus palstalta suoraan 80 plus palstalle.
        Eri nikillä.
        Missä vaiheessa olet Kahvipirttiin tutustunut.
        Eikös se pyörinyt 70 plussassa.
        Ja ikää on?

• Makriina2
        Anonyymi kirjoitti:

Eri nikillä.
        Ja ikää on?

Täytyykö täällä esittää syntymätodistus, että saa kirjoitella ikäpalstalle? Minkäs ikäinen Anokki 12.26 itse mahtaa olla?
        Nikin saa vaihtaa, on ihan pakkokin, jos jostain syystä joutuu entisestä luopumaan. Sitä ei voi uusia.
        Ihan vaan tiedoksi.

• Anonyymi kirjoitti:

Eri nikillä.
        Ja ikää on?

Rauhoitu hyvä ihminen.
        Eri nikillä siirryin 70+ ja siellä kommentoin edelleen, jos sopiva kommentti mieleen johonkin tulee.
        Tosin näin kesäaikaan harvemmin palstailen. Kunhan talviasustoon muutan, olen täällä riesana useamminkin.
        Joten kahvipirtti oli palstalla jonkin aikaa 70 täytettyäni.
        80-palstalle olen silloin tällöin kirjoittanut, paitsi noja-tuoliin useimmin.
        En nyt ole näitä ikärajoja niin kirjaimellisesti ottanut.
        Kun siirryin 60+lta 70+lle ilmoitin palstalla kyllä ihan avoimesti nikkini vaihdosta.
        Jos se nyt joitakuita vaivaa, niin ennen olin eppu2 ja nyt olen Eliaana.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Anonyymi tarkoittaa nimettömyyttä, tuntemattomuutta.
        Se EI tarkoita sukupuolettomuutta.

Kerro mikä on tram tai trami ?

Jos se on joku kunniakoroke kainuun kielellä. Mutta mikäs se tröngten oikein on? Paikallinen hoitomuotoko?

• Anonyymi

" Näin satunnaisena kävijänä olen havainnut, että melkein joka päivä, mahdollisuuksien mukaan, hänen on se jostain syystä tehtävä".??

Satunain kävijä, uskoisin että joka päivä kurkkaat kuitenkin nimenomaan tänne Noja-tuoliin, mitä tänne kuuluu, koska et muuten tietäisi, mitä täällä tapahtuu.

Olisiko mahdollista, että sinäkin istahdaisit tänne Noja-tuoliin ja juomaan kupposen kahvia, noin virtuaalisesti meidän kanssa ja kertoisit esim. "Mitä sinulle kuuluu"?, kuten tuolla toisaalla kyseltiin ja siellähän on jo alan koulutuksen saanut mielenterveys expertti, joka hoiti avopuolisonsa taudin sekoitellen hänelle soseita ja antoi ohjeet Finnairille, kuinka hänet saadaan turvallisesti takaisin tänne Suomeen!D

• Anonyymi

Eihän tämä ketju ole mikä nojatuoli.
        Enempikin leposohva-kutsuu.
        Täällä ei keitetä eikä paisteta.
        Ei käydä puolukoilla eikä olla hyttysten syötteinä jossain rämeikössä.
        Ollaan nykyaikaisempia ja pyydetään siivojia ja kauppiaita avuksi.
        Samoin kampaajat ja jalkahoitajat pyydetään kotikäynneille.
        Annetaan nuorten rakentaa omanlaisensa maailma.
        Me olemme nyt osamme tehneet.
        Ei me olla mitään kestikievaraita tai lapsenpiikoja.
        Omat on hoidettu. Hoitakoon jokainen omansa.
        Me vain olemme.
        Emme ole selityksiä velkaa kenelleään.
        Vaikka makaisimme päivät pitkät ja sylkisimme kattoon.
        Olemme sen arvoisia.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Eihän tämä ketju ole mikä nojatuoli.
        Enempikin leposohva-kutsuu.
        Täällä ei keitetä eikä paisteta.
        Ei käydä puolukoilla eikä olla hyttysten syötteinä jossain rämeikössä.
        Ollaan nykyaikaisempia ja pyydetään siivojia ja kauppiaita avuksi.
        Samoin kampaajat ja jalkahoitajat pyydetään kotikäynneille.
        Annetaan nuorten rakentaa omanlaisensa maailma.
        Me olemme nyt osamme tehneet.
        Ei me olla mitään kestikievaraita tai lapsenpiikoja.
        Omat on hoidettu. Hoitakoon jokainen omansa.
        Me vain olemme.
        Emme ole selityksiä velkaa kenelleään.
        Vaikka makaisimme päivät pitkät ja sylkisimme kattoon.
        Olemme sen arvoisia.

Ei muuten olla!

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ei muuten olla!

Jos et itse arvosta itseäsi, ei sitä kukaan muukaan tee.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Jos et itse arvosta itseäsi, ei sitä kukaan muukaan tee.

Jumala ei tarkoittanut yletöntä itserakkautta sanoessaan:
        Rakasta lähimmäistäsi kuin itseäsi.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Jumala ei tarkoittanut yletöntä itserakkautta sanoessaan:
        Rakasta lähimmäistäsi kuin itseäsi.

Ei vai?

• Anonyymi

Hyasintti sai melkoisesti takkinsa 70 plussassa,
      vaikkei sitä edes ymmärrä.

• Anonyymi

Samaistuuko niin mukava Skillan korppikseen vai
      miksi korppis katsoo oikeudekseen kehua:
      "Mitä me julkkikset, minä ja Skillan"

• Anonyymi

"Mitä me julkkikset aina tramilla ja eturivissä".
        Oi sitä narsistisen itserakkauden ja itsekeskeisyyden määrää.

Niinkö luulet ja mikä se trami mahtaa olla ?

• Anonyymi kirjoitti:

Ylläpito on poistanut tästä viestin sääntöjen vastaisena.

Sinä seuraat minua palstalta toiselle etsien huomiotani. Huomioitu on, hyvää yötä. Koeta nukkua ilman minua, unileluna.

• Anonyymi
        korppis kirjoitti:

Sinä seuraat minua palstalta toiselle etsien huomiotani. Huomioitu on, hyvää yötä. Koeta nukkua ilman minua, unileluna.

Kuka haluaisi mielipuolisen hevosenrohjon unilelukseen ?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Se on sen oma haaveuni yksinäisinä öinä tönön ylisillä.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ei kukaan. Turhaan meille sitä tarjoat, pidä vain itselläsi!

• Anonyymi

Miksi näiden palstojen pitää olla näin kamalan riitaisia? Aina ollaan toistansa nokittelemassa. Eikö jo näillä kymmenillä voitaisi olla sovussa?
      Kyselee yökyöpeli

• Anonyymi

Minustakin on ihan kamalaa kun yhtä ressukkaa vedätetään ja mitä enemmän, sitä suurenmoisempi se luulee olevansa. Se provosoituu kaikesta kehumaan itseään
      lisää ja lisää, mutta itserakkaudellahan ei ole ylärajaa.

• Anonyymi

En minä ainakaan tätä ystävyysseuraa häiritse.
      En jaksa lukea niin pitkiä kirjoituksia, koska ovat sitä samaa pyöritystä.
      Ei siitä tule hullua hurskaamaksi - savolaista pyöritystä.

• Anonyymi

Eikös se ole sellainen punaisten seura - pyörittäjäkin juuriaan myöten punainen?

• Anonyymi

Älä etsi hurskautta täältä. Erikseen on uskontopalsta.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Eikös se ole sellainen punaisten seura - pyörittäjäkin juuriaan myöten punainen?

Ai niinku se korkeasaaren punapersepaviaanikin!?

• Makriina2
        Anonyymi kirjoitti:

Ai niinku se korkeasaaren punapersepaviaanikin!?

Onko paviaani erityisen hurskas?
        Mistä te aina saattekin nämä tiedot!

Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Koronan levittäminen kapakoissa on perusoikeus ja rokotus&rokotepassi on pian pakko, hienoa Hjallis!

Nyt Suomeen puuhataan rokotepassipakkoa - Hjallis Harkimo: sanktiot käyttöön rokottamattomille https://www.iltalehti.fi/politiikka/a/cfdb73b1-d86e-481
      Maailman menoa
      303
      4137
    2. Sofia ja Stefan kihloissa

Sormus on kuvissa
      Kotimaiset julkkisjuorut
      70
      2322
    3. Hyvinvointivalmentaja voi pahoin

Kyllä niin kaikesta näkee että hyvin ei mene. Ktuota juoksua ja menoa on nyt jo liikaa . Miten käy kisojen. Keskeyttää tietenkin . Mitä sen jälkeen ..
      Kotimaiset julkkisjuorut
      137
      2040
    4. "Marbella tuntuu niin kodilta, on aina tuntunut" sanoo Martina.

Jep, nainen ei osaa edes vähän maan kieltä ja elää siellä turistielämää, urheilee ja syö dinnereitä. Ei mitään tekemistä oikean arjen kanssa kun pitää
      Kotimaiset julkkisjuorut
      125
      1770
    5. Tuomo Ylipulli on kuollut

Olympiavoittaja Tuomo Ylipulli on kuollut tänään perjantaina sairauskohtaukseen kotonaan Rovaniemellä. Tuomo oli kuollessaan vasta 56-vuotias.
      Rovaniemi
      28
      1513
    6. Sofia ja Stefan yhdessä!

Tämä tieto henkilöllr, joka kyselee Sofian hinnastoa päivät. Ei ole sinkku, vaan lähes 2v parisuhteessa. Ei ole ollut Sofialla vuodessa 3 eri miestä!!
      Kotimaiset julkkisjuorut
      144
      1329
    7. Monen päivän Marttiinan ja Hannun erospekulaatiot meni hukkaan

Tunnen suurta vahingoniloa että te suurimmat ja fanaattisimmat Mara vihaajat olette täällä antikliimaksissa viettäneet monta kesäpäivää iloiten heidän
      Kotimaiset julkkisjuorut
      66
      995
    8. Atlantis FC:n pelaajia syytetään lapsiin

kohdistuneista raiskauksista ja seksuaalisista hyväksikäytöistä.
      Maailman menoa
      41
      803
    9. Cowboy Pikkarainen

Mitä toi sen cowboy insta video tarkoittaa..
      Kotimaiset julkkisjuorut
      19
      775
    10. Tarvitsen sinua

Mies. Ja sinä tiedät sen.
      Ikävä
      67
      762
    Aihe