Koettakaa saada toimimaan

Anonyymi

Edes sen verran, että Windowsin tavanomainen ETSI-toiminto eli ctrl f toimisi. Tehän sen toiminnan olette estäneet.

9

319

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Samoin olen halukas saamaan tuon aikaisempaan toimivaan tilaan. Nykyinen on raastavan rasittavaa. Joillakin jossain selaimissa Etsi toimii, ei kaikissa.

      En usko ylläpidon keksineen tällaista kammottavaa kiusaa. Tästä on S24:lle itselleen vain pahaa haittaa. Minulla on omat epäilykseni aiheuttajasta.

      Nyt ollaan todella puistattavan jännän äärellä mitä ylläpito vastaa.........

      • Anonyymi

      • Anonyymi

      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        En löytänyt linkeistäsi ylläpidon selitystä enkä vahvistusta Etsi sivulta -asiaan...........

        "Tota hakua sivulta nämä ääliöt kerran oikein kehuivat. Kuinka ketju ei lataudu kuin osina. Voi hemmetti. Saisivat tehdä sen kuntoon."

        Kas kun ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä. Se oli heidän oma vastauksensa!


      • Anonyymi

        Nyt vastasivat, taas kerran samasta, minkä aiemmin poistivat.
        Vahvistivat aloituksen.
        Mutta kun tämäkään vastaus ei ole totuuden mukainen. Se, että on menty sivun loppuun, ei takaa findin toimivuutta.


      • Anonyymi kirjoitti:

        "Tota hakua sivulta nämä ääliöt kerran oikein kehuivat. Kuinka ketju ei lataudu kuin osina. Voi hemmetti. Saisivat tehdä sen kuntoon."

        Kas kun ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä. Se oli heidän oma vastauksensa!

        Moi, kyseisessä poistetussa viestissä haukuttiin toista käyttäjää. Ylläpito ei ole vastannut kumpaankaan yllä linkitettyyn ketjuun. Toinen ketjuista on aloitettu vuonna 2015, joten aloituksen aiheena oleva asia ei ole enää ajankohtainen. Jokin muu hakuun liittyvä asia voi toki olla ajankohtainen. Kaikissa ongelmatilanteissa kannattaa olla yhteydessä käyttäjätukeen palautelomakkeella


      • Anonyymi
        suomi24 kirjoitti:

        Moi, kyseisessä poistetussa viestissä haukuttiin toista käyttäjää. Ylläpito ei ole vastannut kumpaankaan yllä linkitettyyn ketjuun. Toinen ketjuista on aloitettu vuonna 2015, joten aloituksen aiheena oleva asia ei ole enää ajankohtainen. Jokin muu hakuun liittyvä asia voi toki olla ajankohtainen. Kaikissa ongelmatilanteissa kannattaa olla yhteydessä käyttäjätukeen palautelomakkeella

        ". Toinen ketjuista on aloitettu vuonna 2015, joten aloituksen aiheena oleva asia ei ole enää ajankohtainen."

        Niin, viisi vuotta mennyt eikä edelleenkään toimi. Aikako määrää ajankohtaisuuden, ei toimivuus.

        Tehkää älkääkä selitelkö!

        Missä muka haukuttiin? Todentamaton väite.


    • Moikka! Jos haluat tehdä sivulta hakuja, sinun kannattaa selata keskustelun loppuun asti ja tehdä haut vasta sen jälkeen. Sivu latautuu vähän kerrallaan, koska koko sivun lataamiseen kerralla menee enemmän aikaa.

      Terkuin,
      Emma,
      Suomi24-tiimi

    • Anonyymi

      Eipä ole vieläkään tehty mitään.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      125
      1278
    2. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      97
      950
    3. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      89
      934
    4. Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?

      Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede
      Kuhmo
      25
      897
    5. Tuleeko Martinasta rouva Muhis

      Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat
      Kotimaiset julkkisjuorut
      294
      781
    6. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      95
      748
    7. Ei enää kauaa rakkaani

      Ensin minun pitää saatella narsistit oikeuden eteen ❤️
      Ikävä
      109
      656
    8. Miten näytät / näytit ihastumisesi hänelle?

      Toimiko, miten hän vastasi? vinkki5
      Ikävä
      34
      648
    9. Eipä oo näkyny montakkasn etelänvetelää vielä kylällä.

      Liekkö tuo pensanhinta vetelille liian kallista, kun ovat jeäneet kesäksi kottiinsa vetelehtimmään. Pärjätään iliman vet
      Suomussalmi
      139
      586
    10. Oletko miettinyt sitä

      Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.
      Ikävä
      50
      581
    Aihe