Etsitään suomikonepistoolia mielellään talvisota mallia eli suujarruton ja että ei olisi eri osista koottu yksilö vaan aseen osat samaa sarjaa.mutta kaikkea voi silti tarjota. Sähköpostiin [email protected]
Ostetaan deaktivoitu suomi konepistooli
8
1403
Vastaukset
- Anonyymi
Minulla on mutta valitettavasti dekottu vanhalla tyylillä, pitää teettää se muutos uuteen.
- Anonyymi
AI niin ja siinä kyllä on se suujarru
- Anonyymi
OK , minulla on jo yksi ostaja, jos se ei mene purkkiin niin laitan viestiä. On myös ns peltiheikki konepistooli.
- Anonyymi
Olisin kiinnostunut molemmista, mainitset että ovat vanhenpaa dekolakia noudattavat. Osaatko arvioida paljonko maksaa dekota ne uuden lain mukaiseksi?
- Anonyymi
Uusintadeko maksaa varmaankin satasen kaksi. Olet tietenkin voinut ostaa ne jo aikaisemmin vanhan lain aikaan, joloin ei tarvitse tehdä mitään. Dekojen omistussuhteita ei ole rekisteröity mihinkään, joten kaupat on voitu sopia jo paljon aikaisemmin.
- Anonyymi
Niin meneehän se aika rumaksi koko hienopala historiaa.
- Anonyymi
Näin on. Uusi dekotapa raiskaa aseen toimimattomaksi metalliklöntiksi, joka menettää teknisen ja historiallisen arvonsa.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kuolemanrangaistus
Mielestäni kuolemanrangaistus on väärin kaikissa tilanteissa. Vaikka joku olisi murhannut 10 ihmistä, hänen surmaaminen1176824Miksi persut eivät häädä mamuja pois Suomesta?
Sitä vartenhan persut äänestettiin valtaan. Nyt valta on persuilla. Mamut nostaa työttömyyskorvauksia. Persut huutaa mam464513Riikka Purra ei estä tehomaksun käyttöönottoa
Sähkön hinnoittelua koskevan määräyksen on määrä astua voimaan vuoden 2029 alusta, Energiavirastosta kerrotaan. Määräyk723672Sinä olet minun forEver
Sinä olet minun sielussain, sydämessäin, huulillain, sinä olet ain, Sinä olet vieressäin, kainalossain, sylissäin, ain,272654Sanna Marinille pedataan paluuta pääministeriksi?
Näyttäisi mylly lähteneen käyntiin nyt toden teolla. Nykyiset oikeistodemarit haukutaan vasemmistodemareiden toimesta ni282401Jos kaikki lopulta kuolevat, onko edes pahimmillakaan rikoksilla mitään väliä?
Kaikki kuolevat lopulta. Siksi ihmisten tekemillä rikoksillakaan ei lopulta ole mitään merkitystä. Joidenkin mielestä t221886Mies joka vetäytyy osoittaa teoillaan
Ettei halua olla tekemisissä. Mies joka ei vastaa viesteihin, ei halua sua. Mies joka jättää sut epätietoisuuteen, ei1981388Martinan prinsessahäät peruuntui
Seiska uutisoi Kauneus ja Terveyslehden artikkeliin perustuen mihin nämä häät kosahti.3191204Vakavasti psyykkisesti sairas on pakkohoidossa - Ja asuu silti kotona
Miten käy, kun vakavasti psyykkisesti sairas "hoidetaan" kotona? Norjassa psyykkisesti sairaiden vuodepaikkojen määrä on361011- 88868