Näytä mulle pala sielustasi
Sielukas hahmo, tule esiin
78
1536
Vastaukset
- Anonyymi
Sieluni on sekaisin.
- Anonyymi
Henkisestikö, yksinäisyys?
Paljon et raota syitä? - Anonyymi00076
Sielukas pieru tule esiin...
- Anonyymi
Haluaisin hänet vielä kerran istumaan vierelleni minne vain.
Tai etenkin eräälle sillalle, jolla me kerran vietimme pienen elämän hetken. Että hän näkisi saman kuin minä, saman maiseman, eläisi pienen hetken kanssani, jakaisi saman maailmaan.
Hänen (hän on mies) silmissään tuikkivat kymmenet tähdet, lempeä elämisen rauha ja palo.
Nämä ovat sieluni palasia.- Anonyymi
En tiedä, koskettaako tekstisi edesmennyttä tai muuten yhteisen taipaleen erilleen menoa.
Molemmissa sielua revitään ja aikakaan ei aina helpota. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
En tiedä, koskettaako tekstisi edesmennyttä tai muuten yhteisen taipaleen erilleen menoa.
Molemmissa sielua revitään ja aikakaan ei aina helpota.Ei ole edesmennyt eikä aika ole tuonut helpotusta.
- Anonyymi
Hän on juuri se oikea
Mies vailla menneisyyttä.
- Anonyymi
Hänen sielunsa on kaunis
näin palan siitä ja lumouduin.- Anonyymi
Uskon sen
- Anonyymi
Prööts.
- Anonyymi
Taas yksi sielu menetettiin taivaan tuuliin
- Anonyymi
Näytän nyrkkiä
- Anonyymi
Että sillä tavalla ja nainen tykkää siitäkin,,,
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Että sillä tavalla ja nainen tykkää siitäkin,,,
Juu ei sillä tavalla. Hiero jalkoja katsekontakti koko ajan.
- Anonyymi
Olen piilossa, etsi etsi
- Anonyymi
Tulethan esiin, kun aika käy pitkäksi:)
Jos tuo hiukan avais
https://youtu.be/nre0dfCFJJc- Anonyymi
Laittamasi linkki ei avautunut, jäi mysteeri päälle!
Anonyymi kirjoitti:
Laittamasi linkki ei avautunut, jäi mysteeri päälle!
Aukeaa se kun kokeilin👍✌️
- Anonyymi
JanneJohannes kirjoitti:
Aukeaa se kun kokeilin👍✌️
Hei JanneJ.
Nyt kun oot siellä, kirjoita oma näkemys kappaleen/sinun sielukkuudesta. Mitä haluaisit avata sellaiselle, jolle linkki ei aukea?? Anonyymi kirjoitti:
Hei JanneJ.
Nyt kun oot siellä, kirjoita oma näkemys kappaleen/sinun sielukkuudesta. Mitä haluaisit avata sellaiselle, jolle linkki ei aukea??Youtubeen.
Yrjö kallinen, uni3 varjominä- Anonyymi
JanneJohannes kirjoitti:
Youtubeen.
Yrjö kallinen, uni3 varjominäVaikuttavan voimakas, nykyaikaan omistettu moniselitteinen maailmankuvaus. Löysin sielukkuuden vivahteet heittäytymällä varjominän vaikutukseen.
Kiitos jakamastasi "erikoisuudesta". - Anonyymi
Huuhaata sekin on löytyykö jptakin ymmärrettävämpää?
- Anonyymi
😃😃 näinkö se on 🙃
- Anonyymi
😃😃 näinkö se onkin 🙃.
- Anonyymi00080
Anonyymi kirjoitti:
Huuhaata sekin on löytyykö jptakin ymmärrettävämpää?
vistonts yuhmsilusckuitenkik
- Anonyymi
Sori, mä oon kyllä aika lailla pintaa vaan, sielu taitaa olla aika pieni.
https://youtu.be/bt-28iNQnwY - Anonyymi
Illan tullen keiju miettii kimmellyksen talossaan kadonneen pojan sielua. Pojan kaunista ja herkkää sielua.
On poika kyllä ollut tuhmakin, keiju tietää sen kyllä. Keiju ei usko että koskaan ilkeyttään, poika ei ole sitä laatua. Lähinnä kai seikkailun ja vapaudenkaipuussaan,niinkuin keiju itsekin on toisinaan tuhmaillut.
Keiju ottaa luonnoslehtiön ja yrittää tallentaa siihen pojan sielua. Näppärät sormet saa aikaan vain hentoisia sydämiä, keiju hymyilee, hän rakastaa edelleen poikaa.
Keiju ymmärtää kyllä, ettei kenenkään sielua voi vangita paperille, eikä muuallekaan, varsinkaan kadonneen pojan sielua.
Miksi keiju rakastui poikaan.?Sitä hän miettii toisinaan. Miksi juuri siihen poikaan? Kaikista maailman pojista.?
Mutta kun keiju kerran katsoi niihin kimmeltäviin tähtisilmiin ja näki sen valloittavan hymyn, ei keiju muuta voinut.
Keijun sielu kohtasi kaltaisensa sielun.- Anonyymi
Älä jaksa raiskata tuota mytologiaa noilla raapusteluillasi
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Älä jaksa raiskata tuota mytologiaa noilla raapusteluillasi
Ei sinun ole pakko lukea raapusteluitani. Täällä voi vapaasti lukea mitä haluaa tai jättää lukematta. Itsekin luen vaan sellaisia tekstejä, mitkä minua kiinnostavat.
- Anonyymi
Ehkä noinkin voi tapahtua.
- Anonyymi
Kauniisti kirjoitettu.
- Anonyymi
Mitä tarkoittaa sielukkuus? Onko se herkkyyttä, taikuutta, mystiikkaa?
- Anonyymi
Herkkyydeksi sen ajattelen ja oikeanlaiseksi sisäiseksi ominaisuudeksi. Aika pian sen kyllä huomaa myös täälläkin oikeanlaisella tapakirjoituksella.
Se voi olla myös rasite/taakka, ellet osaa käsitellä sitä tavalla, jonka hallitset.
- Anonyymi
Koiratarha radalla tänäänkin? Senkö todella tahdot nähdä?
- Anonyymi
Ei se käskemällä tule. Sielukkuus vastaa sielukkuuteen.
- Anonyymi
Halutessaan tuoda omaa sisäistä luovuutta esiin, oikeanlainen lukija sen osaa poimia vaivatta niin halutessaan.
- Anonyymi
Näin tänään taas palan kultsin sielua. Mutta kultsi on hiljaa.
- Anonyymi
Ehkä rakastaa sinua enemmän kuin arvaatkaan. Hiljaa toivoo, että tuntisit sen syvällä sydämessä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ehkä rakastaa sinua enemmän kuin arvaatkaan. Hiljaa toivoo, että tuntisit sen syvällä sydämessä.
Ehkä. Toisen motiiveja on vaikea arvailla.
- Anonyymi
Miten se ilmeni sulle se toisen sielu?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Miten se ilmeni sulle se toisen sielu?
En kerro tässä.
- Anonyymi
Just a little bit. https://m.youtube.com/watch?v=H-HUBM7nFcc
- Anonyymi
Elton kolahtaa uudelleen ja uudelleen, koskettavaa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Elton kolahtaa uudelleen ja uudelleen, koskettavaa.
Pitäköön näppinsä omissa pakaroissaan
- Anonyymi
*näppäilee laiskasti etusormella sellon kieltä ja katselee autiomaan horisonttiin*. - cu-
- Anonyymi
Sello on kuin viritetty elämän sulosointuihin, lempeän sielukas vertaus, helppo samaistua suurempaankin tunnelataukseen.
- Anonyymi
Syyttä. https://m.youtube.com/watch?v=QM5D6N4wiMQ
Hyvää syyttä. - Anonyymi
Joko se joku on sen palansa näyttänyt? Jos ei niin kokeile tällä.
https://m.youtube.com/watch?v=b1_B-IKEufg- Anonyymi
Etkö osaa muuten tuoda sielukkuuttasi esille kuin heittämällä linkin? Et ole ainoa, joka jatkuvasti linkittää ties minne.
Linkittäjät eivät ole mun juttu, anteeksi vaan.
Ollaan keskustelemassa sanojen ja lauseiden välityksillä. - Anonyymi00073
Anonyymi kirjoitti:
Etkö osaa muuten tuoda sielukkuuttasi esille kuin heittämällä linkin? Et ole ainoa, joka jatkuvasti linkittää ties minne.
Linkittäjät eivät ole mun juttu, anteeksi vaan.
Ollaan keskustelemassa sanojen ja lauseiden välityksillä.Joku toinen on jo voinut tiivistää sen kaiken palstalöperryksen pariin minuuttiin sanoja ja säveliä paremmin kuin mitä koko palstalla on luettavissa. sivusta.
- Anonyymi
Sielu, henki ja ruumis on ihminen..
- Anonyymi
Sulka tukkaan voudou.
- Anonyymi
Nousee päivä laskee päivä.
Mitä muuta voi vaatia.
Vaatelias - Anonyymi
Hahmo ei etsi enää ei pyydä mitään.
- Anonyymi
Katso valokuvaa. Siihen on kätkeytyneenä osa ihmisen sielua. Siksi joissain kulttuureissa ei haluta valokuvaan. Kamera vangitsee sielun hetkeksi; peitetyt tunteet, ilon, surun, kaipauksen, unelmat. Riippuen sielusta… :)
- Anonyymi
Tiedän minusta ei ole valokuvaa missään netissä.
- Anonyymi00075
Mieluusti mä katsoisin jos voisin, eli jos mulla olis kuva miehestä. -sivusta joku
- Anonyymi
Kamera vangitsee sielun
- Anonyymi
Kyl sää mun sielun tunnet
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kyl sää mun sielun tunnet
Niin tunnen
- Anonyymi
Tuliko esiin?
- Anonyymi
Sielusta sieluun
- Anonyymi
Kun vaan löytyisi se oikea.
- Anonyymi
No niin. Joku on yrittänyt kaivaa asian ydintä ja veti jälleen vesiperät.
Ei tarvi suuri salapoliisi olla, että tietää mistäpäin tuulee.
Nyt jos koskaan kannattaa ottaa selvää ketä kirjoitellut,ettei kannata tuhlata elämäänsä hakemalla jotain, mitä ei koskaan löydä!
Hyvää pyhäinpäivää! - Anonyymi
Sielukkuus on kai jotain rehellistä, aitoa ja herkkää vakavoitumista. En ehkä osaa olla aito.
Kaija K puhui eilen dokumentissaan heikkoudesta, koska en muista sanatarkasti, mitä hän puhui, niin en voi täysin siteerata. Muistan vain ajatuksen heikkoudesta ja sen näyttämisestä. Voit olla heikko vain silloin, kun ympärilläsi on riittävän vahvoja ihmisiä. Jos et luota siihen, että he kestävät heikkoutesi, et voi olla rehellisesti oma itsesi.
En ole koskaan voinut olla siten heikko. Olen aina kannatellut jotain ihmistä. Yleensä on ollut kyse itsetunnosta, mutta myös monesta muusta asiasta. - Anonyymi
Onko nyt varmasti tsputeltu?
- Anonyymi
Että on taputeltu
- Anonyymi
Selvä
- Anonyymi00067
Brasilialainen naudanliha tulossa Eurooppaan ja Suomeen. Kuinka onnistuu kuljetus ja mikä on kilohinta?
- Anonyymi00068
Hyvää yötä
- Anonyymi00069
Ruumis ja sielu
- Anonyymi00070
- Anonyymi00071
Jos luulet pääseväsi lähemmäs suuta,
Katso kuuta. - Anonyymi00072
Jäätävä sade tulossa Suomeen
- Anonyymi00074
Pitkäaikais sää kevään sää. Kerropa siitä jotakin. Lauhaa on toiveissa tietenkin.
- Anonyymi00077
Sielu on kiveä ja jäätä, jos ...
- Anonyymi00078
Jos tarvitaan.
Ketjusta on poistettu 5 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Orpo hiiri kadoksissa, Marin jo kommentoi
Kuinka on valtiojohto hukassa, kun vihollinen Grönlantia valloittaa? Putinisti Purra myös hiljaa kuin kusi sukassa.1176329Lopeta jo pelleily, tiedän kyllä mitä yrität mies
Et tule siinä onnistumaan. Tiedät kyllä, että tämä on just sulle. Sä et tule multa samaan minkäänlaista responssia, kosk3806142Nuori lapualainen nainen tapettu Tampereella?
Työmatkalainen havahtui erikoiseen näkyyn hotellin käytävällä Tampereella – tämä kaikki epäillystä hotellisurmasta tie695970Tampereen "empatiatalu" - "Harvoin näkee mitään näin kajahtanutta"
sanoo kokoomuslainen. Tampereen kaupunginvaltuuston maanantain kokouksessa käsiteltävä Tampereen uusi hyvinvointisuunni3443962Lidl teki sen mistä puhuin jo vuosikymmen sitten
Eli asiakkaat saavat nyt "skannata" ostoksensa keräilyvaiheessa omalla älypuhelimellaan, jolloin ei tarvitse mitään eril1452365Ukraina, unohtui korona - Grönlanti, unohtu Ukraina
Vinot silmät, unohtui Suomen valtiontalouden turmeleminen.42345Orpo pihalla kuin lumiukko
Onneksi pääministerimme ei ole ulkopolitiikassa päättäjiemme kärki. Hänellä on täysin lapsellisia luuloja Trumpin ja USA1191403- 121241
- 1861085
- 59887