Joka kerta baarissa melkein turpaan

Anonyymi

Joka kerta on hieman outoa tässä tapauksessa kun olen käynyt baarissa 10 vuoden aikana tasan kaksi kertaa. En edes juo mutta päätin molemmilla kerroilla käydä katsomassa mikä meno.

No ekalla kerralla joku iso kaljupää hitonmoisessa kännissä kävi päälle. Pääsin irti ja otin jalat alleni. En ollut edes minuuttia sisällä.

Toisella kertaa olin sisällä noin 10 minuuttia. Näin siellä puolitutun ja jäin jutulle. Siihen tuli sellainen pelottavan näköinen suuri mies. Sanoi että mikäs *ittu täällä on ja heitti minut kumoon. Päätin taas etten ala tappelemaan vastaan koska kokoeroa oli. Otin jalat alle kuin mikäkin pelkuri.

Mikä ihme siinä on että aina pitää olla tappelemassa? Omat kokemukseni baariväestä on että he ovat väkivaltaista roskasakkia.

6

97

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Arvelen että olet sellainen jonka kuvaus löytyy lähinnä lintukirjasta.

    • Anonyymi

      Hyvin ja osuvasti päätelty.

    • Anonyymi

      Missä kummallisissa baareissa olet oikein käynyt? Onkohan ollut kyse jonkin "kerhon" oma privaattibaari jäsenilleen. Kyllä minä olen saanut niinä kymmeninä kertoina kun olen käynyt baarissa (en ole mikään baarikärpänen) olla aivan rauhassa, eikä kukaan ole tullut haastamaan riitaa kanssani, yleensä muut asiakkaat eivät ole edes kiinnittänyt minuun mitään huomiotakaan.

    • Anonyymi

      En ole oudon näköinen jos "lintukirjalla" viitataan siihen. En eroa muista mitenkään.

      Baarit on tavallisia kyläjuottoloita. Ei mitään privaatteja.

      • Anonyymi

        Ei tuolla baarissa turpaan tule ellet ite mee viisastelemaan, huvikseen harva lyö.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei tuolla baarissa turpaan tule ellet ite mee viisastelemaan, huvikseen harva lyö.

        Peräkammarin persuilla on vihanhallintaongelmia, niitä on lähiö- ja kyläräkälöissä.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Kuka maksaa Elokapinan töhrinnän?

      Vieläkö tukevat Elokapinan toimintaa mm. Aki Kaurismäki, Sofi Oksanen, Paleface, Koneen Säätiö ym. ? Kenen kukkarosta ot
      Maailman menoa
      585
      3879
    2. Muuttaisiko viesti mitään

      Haluaisin laittaa viestin, mutta muuttaisiko se mitään. Oletko yhä yhtä ehdoton vai valmis kyseenalaistamaan asenteesi j
      Ikävä
      48
      3318
    3. Jos sinulla kiinnostaisi

      Nyt, miten antaisit minun ymmärtää sen?
      Ikävä
      38
      2801
    4. Valpuri Nykänen elokapina

      Aikas kiihkomielinen nainen kun mtv:n uutiset haastatteli. Tuollaisiako ne kaikki on.
      Maailman menoa
      66
      2759
    5. Oon vähän ihastunut suhun nainen

      Vaikka toisin jokin aika sitten väitin mutta saat mut haluamaan olemaan parempi ihminen :)
      Ikävä
      19
      2144
    6. Jospa me nähtäisiin

      Sinne suuntaan menossa🤣
      Ikävä
      32
      2091
    7. Se että tavattiin

      Hyvin arkisissa olosuhteissa oli hyvä asia. Olimme molemmat lähestulkoon aina sitä mitä oikeasti olemme. Tietysti pieni
      Ikävä
      12
      1967
    8. Elämä jatkuu

      Onneksi ilman sinua
      Ikävä
      29
      1865
    9. Oot pala mun sielua

      Jos toivot, että lähden mä lähden. Jos toivot, että jään mä jään. Koen, että olet mun sielunkumppani, mutta lämmöllä my
      Ikävä
      17
      1810
    10. Hei T........

      Ajattelin kertoa että edelleen välillä käyt mielessä.... En ole unohtanut sinua, enkä varmasti ikinä... Vaikka on kulunu
      Suhteet
      47
      1759
    Aihe