GALLUP!

LaBambola

Minua aina jaksaa askarruttaa tälläinen asia, kuin että mikä teidän mielestä on se RHCP:n kaikkien aikojen paras levy/biisi ja miksi?
Mielipiteitä :)

Olen kasvanut RHCP:n soidessa. Jätkät aloitti ennen kuin olin edes syntynytkään :) Suuri unelma olisi vielä joskus päästä näkemään livenä. Harmitti kyllä kun pari vuotta sitten missasin niiden keikan suomessa!

20

2473

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • LaBambola

      hetkonen? Kuinka kauan siitä oikeasti on kun ne oli täällä suomessa?

    • duff

      paras levy on blood sugar sex magik (luonnollisesti), hyvä kakkonen on uplift mofo party plan.

      biiseistä mm. under the bridge, apache rose peacock, knock me down, scar tissue, taste the pain, suck my kiss.. äsh, kohta mä luettelen kaikki biisit (aina käy näin), jätetään tähän xP

      miksi noi? eipä noita paljoa tarvitse perustella, musa puhuu puolestaan :)

      viimeksi olivat suomesssa -03 maaliskuussa. kait..? loistava keikka oli joka tapauksessa :D

    • poika

      Biisistä en tiedä, niitä on niin monta hyvää, mutta albumiksi voisin sanoa että, Blood sugar sex magik tai Californication, mutta makuasia

    • masapasa

      Warped!!!

    • Ti-ia

      Toi on tosi vaikea kysymys, koska mulla aina vaihtuu lempilevy väliajoin :P Mutta ehkä nyt sanotaan kuitenkin BSSM. Parhaita biisejä:

      Give it away, Californication, Knock me down, Under the bridge, Venice queen, True men don´t kill the coyoter ym ym ym.

    • Mepelpeepe

      Omat suosikkilevyni ovat BSSM ja Californication. Pidän jopa One Hot Minutesta.

      Biiseistä taas mm. Give it away, Breaking the girl, Dosed, Don't forget me, Scar tissue, Otherside, Behind the sun, Pea, Warped, Deep kick...

      Bändin näin livenä jo Provinssissa -88. Ah tätä nostalgiaa...

      • backwood

        harmittaa lukea kommentteja keikoista kun itse jostain käsittämättömästä syystä missasin vuoden 03 keikan! ja ikää on niin vähän ettei mitään muutakaan keikkaa ole tullut nähtyä... toivotaan siis että bändi tulee vielä suomeen tai edes tukholmaan, sitten en epäröi kahta kertaa!
        niin, parhaat albumit/biisit... vaihtelee kokajan. tällä hetkellä levyt mother's milk ja californication, suurimmat suosikit biiseistä taste the pain, why don't you love me, venice queen, californication (livelevyllä on ihana pitkä flean ja johnin intro), knock me down, aeroplane, sir psycho sexy, i could have lied... siinä muutama mutta jos rupeisin luettelemaan kaikki mitkä tulee mieleen niin koneen kapasiteetti ei edes riittäisi siihen! :)


      • jonsku_85

        ...ole yleisesti sanottu että one hot minute on surkein..jopa poikien itsensä mieleistä..... bssm:n jälkeinen krapula olen kuullut joskus anthonyn sanovan...


    • patajan

      Heidän uusi tuotantonsa rulaa. Mulla on heidän Greatest hits and videos sekä Live at Hyde park. Ne ovat mahtavia! Vaikea sanoa parasta biisiä. Faija omistaa tuon Live at Slane-dvd:n joka, on aivan mahtava! Mulla on myöskin se Funky Monks-dvd.

      • patajan

        Se on muutes mahtava uusi biisi heiltä.


      • Ti-ia

        Joka on minulta saatu ;P


      • patajan
        Ti-ia kirjoitti:

        Joka on minulta saatu ;P

        Tack så mycket!


    • kajfklasj

      on blood sugar sex magic

    • Red Hot

      Niin paras levy on äärimmäisen vaikea valinta, ehkäpä Blood Sugar Sex Magik.Ja biiseistä en sano mitään,koska äsken kun yritin niitä listata, niin tajusin, että siihen olisi tullut lähes kaikki biisit.

    • jonsku_85

      luultavasti. rhcp on seurannut minua kasvaessani... jo pienstä pitäen...ja vieläkin on paras bändi...
      biiseistä on niinkin suosittu kuin otherside, mutta siinä on vaan jotain... my friends on kans hyvä....

    • geavy hlow

      siis mm on varmaan paras levy, hyvin punk rock ja niin edespäin. biisejä suck my kiss (kaikkien aikojen suosikki), sir psycho sexy, get on top, coffee shop, deep kick, warped ja apache rose peacock. ai niin, ja buckle down.

    • Kiedis

      True men don't kill coyotes on RHCP:n legenda. Wow, mikä video.

    • Andy1977

      RHCP paras albuumi: Freaky styley
      Paras biisi: around the world...likaa hyviä..

      Freaky styley on loistava kokonaisuus josta löytyy torvea ja funkya enemmänkuin mistään muusta RHCP-levystä. Tuoreen kuulonen näin 20-v jälkeenkin.

      Biisi valinta on liian vaikea, mutta Californicationin eka raita on dynaaminen ja sopivan pervo kertomaan yhdessä biisissä bänsin idean.

      -Anddddy

    • Soberana

      Paras levy mun mielestä on Blood Sugar Sex Magik. Siinä on vaan NIIN monta biisii mitkä jaksaa iskee AINA. Oon ihan hulluna siihen levyyn:) ja koko bändiin!! Oottelen ihan innolla uutta levyä.

      • Frusciante-fani

        täysin samaa mieltä...bloodsugarsexmagig


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      114
      8464
    2. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      40
      2575
    3. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      122
      2297
    4. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      23
      1946
    5. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      15
      1684
    6. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      11
      1509
    7. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      16
      1462
    8. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      14
      1409
    9. Näkymätöntä porukkaa vai ei

      Mon asuu yksin. Mitas mieltä ootte ?
      Ikävä
      15
      1282
    10. Kristityt "pyhät"

      Painukaa helvettiin, mä tulen sinne kans. Luetaan sitten raamattua niin Saatanallisesti. Ehkä Piru osaa opetta?!.
      Kristinusko
      13
      1193
    Aihe