Olen seksiaddikti, ja minulle on vuosien mittaan kertynyt kokemusta venäläisistä maksullisista naisista.
Millään sovitulla jutulla ei ole mitään merkitystä!!! Jos maksat kahdesta kerrasta, saat kerran. Jos maksat pidemmästä ajasta, haluaa huora käyttää sen nukkumiseen.
On toki niitäkin yksilöitä jotka ovat OK. He tekwvät sen mitä on luvattu ja mistä on maksettu. Nämä naiset löytää arvostelujen perusteella.
Puhelimessa ei venäläistä aina tunnista. Viron venäläiset oppivat suomen hyvin, jos osaavat jo puhua viroa. Jotkut ovat asuneet englannin kielisissä maissa ja puhuvat englantia niin että heitä ei huomaa venäläiseksi.
Kannattaa mennä vain sellaiselle naiselle jolla on hyvä maine. Netistä löytää tietoja.
On järjen vähyyttä näiltä naisilta lähteä ulkomaille kusemaan silmään miehiä! Pilaavat oman kansansa maineen!!! Rautaa rajalle, ja pidetään puolustuskyky yllä että koskaan emme joudu itänaapurin hyväksikäyttämiksi suuremmassa mittakaavassa.
Venäläiset huorat
7
1709
Vastaukset
- Anonyymi
Näin kertoo itse munaton palsta kyyläri
- Anonyymi
Tulihan se kaikki oleellinen tieto itsestäsi.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tulihan se kaikki oleellinen tieto itsestäsi.
Siis susta palsta kyyläri menehän peilin eteen leikkimään luumuillasi diu diu 😚
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Joka toisia haukkuu se ite on.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tais diu diu tätiä sattuu nyt kupoliin
- Anonyymi
onko venäläisiä maksullisia poikia miehiä jossain
- Anonyymi
Venäläinen nainen on nainen isolla ännällä, suominainen ei edes ole nainen hänen rinnallaan.
Suomen läskit on kuin ravunsyötiksi luotuja.
Ketjusta on poistettu 14 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Aivosyöpää sairastava Olga Temonen TV:ssä - Viimeinen Perjantai-keskusteluohjelma ulos
Näyttelijä-yrittäjä Olga Temonen sairastaa neljännen asteen glioomaa eli aivosyöpää, jota ei ole mahdollista leikata. Hä411743Jos ottaisit yhteyttä, näyttäisin viestin kaikille
Yhdessä naurettaisiin sulle. Ymmärräthän tämän?1641637Heikki Silvennoinen ( Kummeli)
Kuollut 70-vuotiaana. Kiitos Heikille hauskoista hetkistä. Joskus olen hymyillyt kyynelten läpi. Sellaista se elämä on701378Mikä saa ihmisen tekemään tällaista?
Onko se huomatuksi tulemisen tarve tosiaan niin iso tarve, että nuoruuttaan ja tietämättömyyttään pilataan loppuelämä?2381316Pelotelkaa niin paljon kuin sielu sietää.
Mutta ei mene perille asti. Miksi Venäjä hyökkäisi Suomeen? No, tottahan se tietenkin on jos Suomi joka ei ole edes soda2001214- 1281145
Kauanko valitatte yöpäivystyksestä?
Miks tosta Oulaisten yöpäivystyksen lopettamisesta tuli nii kova myrsky? Kai kaikki sen ymmärtää että raha on nyt tiuk3321127- 781076
Hyvää huomenta 18. luukku
Hyvää keskiviikkoa. Vielä pari päivää ja sitten on talvipäivänseisokki. 🎄🌌❄️😊❤️2271057Nyt kun Pride on ohi 3.0
Edelliset kaksi ketjua tuli täyteen. Pidetään siis edelleen tämä asia esillä. Raamattu opettaa johdonmukaisesti, että3141057