Olen seksiaddikti, ja minulle on vuosien mittaan kertynyt kokemusta venäläisistä maksullisista naisista.
Millään sovitulla jutulla ei ole mitään merkitystä!!! Jos maksat kahdesta kerrasta, saat kerran. Jos maksat pidemmästä ajasta, haluaa huora käyttää sen nukkumiseen.
On toki niitäkin yksilöitä jotka ovat OK. He tekwvät sen mitä on luvattu ja mistä on maksettu. Nämä naiset löytää arvostelujen perusteella.
Puhelimessa ei venäläistä aina tunnista. Viron venäläiset oppivat suomen hyvin, jos osaavat jo puhua viroa. Jotkut ovat asuneet englannin kielisissä maissa ja puhuvat englantia niin että heitä ei huomaa venäläiseksi.
Kannattaa mennä vain sellaiselle naiselle jolla on hyvä maine. Netistä löytää tietoja.
On järjen vähyyttä näiltä naisilta lähteä ulkomaille kusemaan silmään miehiä! Pilaavat oman kansansa maineen!!! Rautaa rajalle, ja pidetään puolustuskyky yllä että koskaan emme joudu itänaapurin hyväksikäyttämiksi suuremmassa mittakaavassa.
Venäläiset huorat
7
2022
Vastaukset
- Anonyymi
Näin kertoo itse munaton palsta kyyläri
- Anonyymi
Tulihan se kaikki oleellinen tieto itsestäsi.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tulihan se kaikki oleellinen tieto itsestäsi.
Siis susta palsta kyyläri menehän peilin eteen leikkimään luumuillasi diu diu 😚
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Joka toisia haukkuu se ite on.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tais diu diu tätiä sattuu nyt kupoliin
- Anonyymi
onko venäläisiä maksullisia poikia miehiä jossain
- Anonyymi
Venäläinen nainen on nainen isolla ännällä, suominainen ei edes ole nainen hänen rinnallaan.
Suomen läskit on kuin ravunsyötiksi luotuja.
Ketjusta on poistettu 14 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Porvarimediat paniikissa demareiden huiman kannatuksen vuoksi
Piti sitten keksiä "nimettömiin lähteisiin" perustuen taas joku satu. Ovat kyllä noloja, ja unohtivat sen, että vaalit1197041KATASTROFI - Tytti Tuppurainen itse yksi pahimmista kiusaajista!!!
STT:n lähteiden mukaan SDP:n eduskuntaryhmän puheenjohtaja Tytti Tuppurainen on käyttäytynyt toistuvasti epäasiallisesti4046753Mikä siinä on ettei persuille leikkaukset käy?
On esitetty leikkauksia mm. haitallisiin maataloustukiin, kuin myös muihin yritystukiin. Säästöjä saataisiin lisäksi lei693413Lääppijä Lindtman jäi kiinni itse teosta
Lindtman kyselemättä ja epäasiallisesti koskettelee viestintäpäällikköä. https://www.is.fi/politiikka/art-20000117808521302976Juuri nyt! Tytti Tuppurainen on käyttäytynyt toistuvasti epäasiallisesti
Ai että mä nautin, Tytti erot vireille! "Käytös on kohdistunut avustajia ja toisia kansanedustajia kohtaan, uutisoi STT1092564Huomaatteko Demari Tytti ei esitä pahoitteluitaan
Samanlainen ilmeisesti kuin Marin eli Uhriutuu no he ovat Demareita ja muiden yläpuolella siis omasta mielestään432124- 1251864
Puolen vuoden koeaika
Voisi toimia meillä. Ensin pitäis selvittää "vaatimukset" puolin ja toisin, ennen kuin mitään aloittaa. Ja matalalla pro211727Tytti Tuppurainen nöyryyttää avustajiaan
Tytti Tuppurainen nöyryyttää SDP:n eduskuntaryhmän kokouksissa sekä avustajia että kansanedustajia. Hän nolaa ihmisiä ju1821397- 741287