Venäläiset huorat

Anonyymi

Olen seksiaddikti, ja minulle on vuosien mittaan kertynyt kokemusta venäläisistä maksullisista naisista.

Millään sovitulla jutulla ei ole mitään merkitystä!!! Jos maksat kahdesta kerrasta, saat kerran. Jos maksat pidemmästä ajasta, haluaa huora käyttää sen nukkumiseen.

On toki niitäkin yksilöitä jotka ovat OK. He tekwvät sen mitä on luvattu ja mistä on maksettu. Nämä naiset löytää arvostelujen perusteella.

Puhelimessa ei venäläistä aina tunnista. Viron venäläiset oppivat suomen hyvin, jos osaavat jo puhua viroa. Jotkut ovat asuneet englannin kielisissä maissa ja puhuvat englantia niin että heitä ei huomaa venäläiseksi.

Kannattaa mennä vain sellaiselle naiselle jolla on hyvä maine. Netistä löytää tietoja.

On järjen vähyyttä näiltä naisilta lähteä ulkomaille kusemaan silmään miehiä! Pilaavat oman kansansa maineen!!! Rautaa rajalle, ja pidetään puolustuskyky yllä että koskaan emme joudu itänaapurin hyväksikäyttämiksi suuremmassa mittakaavassa.

5

898

Vastaukset

• Venäläiset blondit on parhaita.

• Jaa. Mulle ovat aina olleet tosi reiluja. Kai sulla ollut huonoa onnea matkassa.

• Lapsellista väittää että jonkin maan ihmiset olisivat parempia seksiasioissa. Riittää kun tietää että suomalaiset ovat siinä hommassa maailman surkeimpia. Jos suomalainen haluaa hyvää seksiä niin matkustaa muualle.

• Anonyymi kirjoitti:

Lapsellista väittää että jonkin maan ihmiset olisivat parempia seksiasioissa. Riittää kun tietää että suomalaiset ovat siinä hommassa maailman surkeimpia. Jos suomalainen haluaa hyvää seksiä niin matkustaa muualle.

Tossa on kyllä rautaista totuutta. Itseasiassa jos suomalainen haluaa yhtään mitään hyvää niin parempaa löytyy ulkomailta. Ihan sama puhutaanko naisista, palkoista, ruoasta, asunnoista, työpaikoista tai mistä vaan. Eikä tarvitse edes pitkälle mennä kunhan menee rajan yli mihin ilmansuuntaan tahansa.

• Tiedätkö sä mikä on NOVELLI?

Idiootti.

suomi24-logo

Osallistu keskusteluun

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Vastaamon omistajat miljonäärejä

https://www.iltalehti.fi/talous/a/3c760edc-f921-4bd9-8d2c-622719ab8e2e Yksityinen firma, josta myytiin iso siivu pääomasijoittajille. Ahneusko ajoi
      Maailman menoa
      262
      8085
    2. Stefulla miljoonavelat

Seiska kertoo Stefun lainanneen hurjan summan pokerimiljonääri jens kyllöseltä. Stefulla saattaa mennä kuulemma kymmeniä tuhansia strippibaareihin. Ku
      108
      5454
    3. Korona ei tartu julkkiksiin?

Selittäkää mulle, miksi nimenomaan nää julkut ryntäävät nyt ulkomaille. Tuttavistani en tiedä ketään, joka nyt lähtisi matkoille. Ei edes työmatkalle
      Kotimaiset julkkisjuorut
      98
      4796
    4. Vastaamon potkut saanut toimitusjohtaja tiesi turva-aukosta 1,5 vuotta

Tietoturvaskandaalissa rypevän Vastaamon toimitusjohtajalle potkut – yhtiön hallituksen mukaan pimitti tietomurtoa 1,5 vuotta: https://yle.fi/uutiset/
      Maailman menoa
      103
      2718