Venäläiset huorat

Anonyymi

Olen seksiaddikti, ja minulle on vuosien mittaan kertynyt kokemusta venäläisistä maksullisista naisista.

Millään sovitulla jutulla ei ole mitään merkitystä!!! Jos maksat kahdesta kerrasta, saat kerran. Jos maksat pidemmästä ajasta, haluaa huora käyttää sen nukkumiseen.

On toki niitäkin yksilöitä jotka ovat OK. He tekwvät sen mitä on luvattu ja mistä on maksettu. Nämä naiset löytää arvostelujen perusteella.

Puhelimessa ei venäläistä aina tunnista. Viron venäläiset oppivat suomen hyvin, jos osaavat jo puhua viroa. Jotkut ovat asuneet englannin kielisissä maissa ja puhuvat englantia niin että heitä ei huomaa venäläiseksi.

Kannattaa mennä vain sellaiselle naiselle jolla on hyvä maine. Netistä löytää tietoja.

On järjen vähyyttä näiltä naisilta lähteä ulkomaille kusemaan silmään miehiä! Pilaavat oman kansansa maineen!!! Rautaa rajalle, ja pidetään puolustuskyky yllä että koskaan emme joudu itänaapurin hyväksikäyttämiksi suuremmassa mittakaavassa.

5

4199

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Venäläiset blondit on parhaita.

    • Anonyymi

      Jaa. Mulle ovat aina olleet tosi reiluja. Kai sulla ollut huonoa onnea matkassa.

      • Anonyymi

        Lapsellista väittää että jonkin maan ihmiset olisivat parempia seksiasioissa. Riittää kun tietää että suomalaiset ovat siinä hommassa maailman surkeimpia. Jos suomalainen haluaa hyvää seksiä niin matkustaa muualle.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Lapsellista väittää että jonkin maan ihmiset olisivat parempia seksiasioissa. Riittää kun tietää että suomalaiset ovat siinä hommassa maailman surkeimpia. Jos suomalainen haluaa hyvää seksiä niin matkustaa muualle.

        Tossa on kyllä rautaista totuutta. Itseasiassa jos suomalainen haluaa yhtään mitään hyvää niin parempaa löytyy ulkomailta. Ihan sama puhutaanko naisista, palkoista, ruoasta, asunnoista, työpaikoista tai mistä vaan. Eikä tarvitse edes pitkälle mennä kunhan menee rajan yli mihin ilmansuuntaan tahansa.


    • Anonyymi

      Tiedätkö sä mikä on NOVELLI?

      Idiootti.

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Tykkään sinusta tosi tosi paljon

      Siksi en pysty sisäistämään sitä, että se ei ole molemminpuolista. Sattuu liikaa. En osaa käsitellä sitä tunnetta, koska
      Ikävä
      54
      3683
    2. Mikä sai sut ihastumaan

      Mitä tapahtui?
      Ikävä
      166
      2297
    3. Kaupan kassalla kannataa olla kylmä käytös

      https://www.is.fi/taloussanomat/art-2000010488540.html "19-vuotias Minja ja 59-vuotias Anne työskentelevät sillä todelli
      Sinkut
      212
      2009
    4. Mitä tehdä asialle?

      Jos laitan deitti-ilmon "40-vuotias nainen etsii seuraa" niin ketään ei kiinnosta (korkeintaan paria runkkaripenaa joill
      Sinkut
      139
      1884
    5. Mitä helvettiä pakolaisille pitäisi tehdä RAJALLA?

      Jos Venäjä työntää rajalle pakolaisia ja tekee Suomelle selväksi että heidän puolelleen ei ole pakolaisilla asiaa - mitä
      Maailman menoa
      398
      1306
    6. 80
      1215
    7. Hyvää heinäkuuta

      Hyvää huomenta ihanaa. 🦗🌾☔🤗🌻❤️
      Ikävä
      235
      1135
    8. Ethän syytä itseäsi

      siitä miten asia menivät. Mä en antanut sulle tilaisuutta.
      Ikävä
      135
      1104
    9. Olen pahoillani mies

      Olen surullinen puolestasi, ettet saanut kaipaamaasi naista. Yrititkö lopulta edes? Teistä olisi tullut hyvä pari
      Ikävä
      55
      1030
    10. Olet mies varmasti peto

      Makkarin puolella. 🤤
      Ikävä
      74
      980
    Aihe