Yle kuulemma ei palstan Ainoan Totuuden mukaan anna puolueetonta tietoa aborttiin liittyen?
MIKÄ taho sitä antaa?
Yle ei anna puolueetonta tietoa?
8
<50
Vastaukset
- Anonyymi
Jos seuraisit hieman muitakin palstoja tämän hiekkalaatikkosi 247 vartioinnin sijaan niin tietäisit, että kaikki muut sen puolueellisuuden (yltiöliberalismin) tuntuu huomaavan, paitsi sinä.. Miksi oletat, että se antaisi aborteista puolueetonta tietoa?
- Anonyymi
Edelleenkin odotamme vastaustasi. Mistä sitä puolueetonta tietoa saa? Valista meitä tietämättömiä. Kai sinulla täytyy olla jokin oikean tiedon lähde, ellet sitten mutuile?
- Anonyymi
Täältäkin tietysti i.niset poistoon kaiken epämieluisan. Sitten saat taas jatkaa tivaustasi, ja irvailla "vastaamattomuudesta".
"Katsos kun minä olen huomannut julkisuudessa "
Tiedetään jo, huomaat vain sen minkä haluat. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Täältäkin tietysti i.niset poistoon kaiken epämieluisan. Sitten saat taas jatkaa tivaustasi, ja irvailla "vastaamattomuudesta".
"Katsos kun minä olen huomannut julkisuudessa "
Tiedetään jo, huomaat vain sen minkä haluat.Toistan: kerro nyt niitä puolueettomia tiedon lähteitä. Etkö halua, että palstan viattomat ja tietämättömät aborttia vahingossa harkitsevat saavat tietoa? Nopeasti nyt! Oikeat tiedon lähteet esille!
Anonyymi kirjoitti:
Edelleenkin odotamme vastaustasi. Mistä sitä puolueetonta tietoa saa? Valista meitä tietämättömiä. Kai sinulla täytyy olla jokin oikean tiedon lähde, ellet sitten mutuile?
"Juttusi ovat kuin parodiaa tietyn kansanosan jutuista. Trolliksi olet huono, sillä sanavarastosi on pieni ja lauserakenteesi ovat tökeröitä. "
Trolli näkee joskus vilauksen totuudesta - peilissään.- Anonyymi
murhia kirjoitti:
"Juttusi ovat kuin parodiaa tietyn kansanosan jutuista. Trolliksi olet huono, sillä sanavarastosi on pieni ja lauserakenteesi ovat tökeröitä. "
Trolli näkee joskus vilauksen totuudesta - peilissään.Voisitko kertoa niitä puolueettoman tiedon lähteitä? Tuo on jo todella noloa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Voisitko kertoa niitä puolueettoman tiedon lähteitä? Tuo on jo todella noloa.
Tiedon lähteet ei enää kelvanneet kun vastaus oli liian tyhjentävä ja vaihdoit vaatimukseksi "uutisten välittäjän".. Äärimmäisen noloa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tiedon lähteet ei enää kelvanneet kun vastaus oli liian tyhjentävä ja vaihdoit vaatimukseksi "uutisten välittäjän".. Äärimmäisen noloa.
Kerro nyt ihmeessä vielä kerran ne oikean tiedon lähteet ja anna näytteitä teksteistä, jotka tukevat aborttilinjaasi.
Outo juttu tuo haluttomuutesi nostaa esiin niitä lähteitä. Luulisi sinun haluavan pitää niitä esillä maksimimäärin. Eikös tänne kaivataan niitä faktoja?
Ketjusta on poistettu 5 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Tyttäreni kuoli lihavuusleikkaukseen.
Miettikää kuiten 2 kertaa, ennenkuin menette lihavuusleikkaukseen.33381331 Eurolla 35 euroa, 1.5x minimikerroin, 0x kierrätys ja minimitalletus vain 5e!
Noniin nyt pamahti sitten VB:ltä älyttömän kova tarjous ensitallettajille. Euron panoksella 35 euroa jos kokkishown voit12501Viiimeinen viesti
Sinulle neiti ristiriita vai mikä nimesi sitten ikinä onkaan. Mulle alkaa riittää tää sekoilu. Oot leikkiny mun tunteill672255- 1771906
epäonnen perjantain rikos yritys
onpa epäselvä kuva, tuolla laadullako keskustaa tarkkaillaan lego hahmotkin selvempiä161482Yllätyspaukku! Vappu Pimiä rikkoi vaikean rajapyykin yllättävässä bisneksessä: "Nyt hymyilyttää...!"
Wau, onnea, Vappu Pimiä, upea suoritus! PS. Pimiä tänään televisiossa, ohjelmatietojen mukaan hän on Puoli seiskassa vie91321- 1121317
Suomessa ei ole järkeä tarjota terveyspalveluita joka kolkassa
- Suomen väestötiheys 1.1.2022 oli 18,3 asukasta maaneliökilometriä kohden. - Uudenmaan maakunnassa asuu keskimäärin 181741264RÖTÖSHERRAT KIIKKIIN PUOLANGALLA.
Puolankalaisilla tehtävä ryhmäkanne itsensä yleintäneistä rötöstelijöista, sekä maksattaa kunnan maksama tyhmän koplan j601250Kirjoitin sinulle koska
tunnen sinua kohtaan niin paljon. Sydäntäni särkee, kun kätken ihastumisen, kaipauksen, sinua kohtaan tuntemani lämmön j421157