vaimoni otti esiin sauvansa ja sanoi nussivansa mun peppuni auki minä luulin et tuoon naisten lelu mutta hyvin rasvattuna se meni myös minuun pitkälle ja se tärinä minkä hän kääntöi päälle eestaas työntely sai tajuntaani uuden laajennuksen sitten yhtäkkiä sain ja sain vaimo meinas ottaa sauvan pois minä jättää vielä värisemään voi poijaat mikä ihana olo
oi luoja kuinka hyvää
9
3642
Vastaukset
- Anonyymi
Onko se ite Mika Soramäki asialla.
- Anonyymi
Vittu sentään tottahan se on ei suoli täysin puhdas aina jää roiskeita ja pahimmassa tapauksessa saat verenmyrkytyksen jos bakteeri pääsee verenkiertoon.
On nämä tyhmiä.... Aaarrrggghh - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Vittu sentään tottahan se on ei suoli täysin puhdas aina jää roiskeita ja pahimmassa tapauksessa saat verenmyrkytyksen jos bakteeri pääsee verenkiertoon.
On nämä tyhmiä.... AaarrrggghhPitikö tulla kertoo tuokin tänne.Olisit pitänyt omana tietonasi.Sulle on käynyt noin ei se tarkoita sitä et muille käy samoin.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Pitikö tulla kertoo tuokin tänne.Olisit pitänyt omana tietonasi.Sulle on käynyt noin ei se tarkoita sitä et muille käy samoin.
Johan osui ja upposi kaappihomo runkkarin kasseihin
- Anonyymi
sitä vois jatkaa vaikka koko illan uskomattoman ihanaa
- Anonyymi
alat toivomaan yhä suurempaa itte saanut jo 26 cm pohjaan tärinä aivan ihana
- Anonyymi
Silläkös sun jälkeen jää paskavana
- Anonyymi
Palsta kyyläri se taas jaksaa päteä
Ketjusta on poistettu 11 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1721147
Anteeksipyynnöstä
Uskotko anteeksipyynnön voimaan? Mikä tekee anteeksipyynnöstä vaikeaa? Onko se mielestäsi joskus turhaa, joko pyytäjän132867- 84793
- 51738
Voisin jopa maksaa että saisin nähdä sut mies
Miten helvetissä joku voi olla tollanen kotihiiri. Edes mä en ole noin paha ku sä! Miten sua voi ikinä edes nähdä ?37561Olisitko oikeasti valmis rikkomaan
Perheesi? En haluaisi sitä, mutta ne on teidän välisiä asioita. Voin olla sinulle vain kaverikin… ei paineita. Minä kesk55549Stubb munasi - Suomessa kuuluu liputtaa Suomen lipulla
Presidentinlinnan ja Mäntyniemen salkoihin nostettiin sateenkaariliput lauantaina. Suurin osa kansasta ei varmasti pidä296538Martinan tarve valehdella.
Miksiköhän Martina valehtelee niin paljon,onko hän tietoinen siitä että valheistaan jää useimmiten kiinni? Esimerkkinä t216500Pakkomielle
Tahdon pyytää anteeksi, että olen kaivannut sinua kaikki nämä vuodet ja olet ollut minulle pakkomielle. Nyt on aika pääs45492- 49487