Minna ja Roope voittivat faniäänestyksen.

Anonyymi

Ja tässä on tulos, Minna joutui häätöön! Jopa oli palkinto ja kiitos faniäänestyksen voitosta ?! No tiia onneksi tänään lähtee. Mut tuo Kiehnääjä Sini ! Aaarg ! ei vaan kestä sitä itsensä tyrkyttäjää ja ihme piikittelijä.

15

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Joo, Olis tuon fanien suorittaman äänestyksen voittajille antaa jonkun palkinnon. Mitä virkaa tuolla koko äänestyksellä sitten oli, Jos siitä ei edes hyödy mitenkään ??

      • Anonyymi

        Taitaa olla typsy tatinkippee.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Taitaa olla typsy tatinkippee.

        No on todellakin kun itseään lähes väkisin artulle tyrkyttää.


    • Anonyymi

      En minäkään kestä katsoa tuota Sinin touhua ,on niin läpimätä ämmä .pois vaan koko puljusta,tulee vähän terveempi ilmapiiri sitten .Sini on munannu itsensä jo yhden viikon aikana.Ei jatkoon.

      • Anonyymi

        Jep, Muutama päivä meni ja Sini paljastui ääliöksi. Täys floppi.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jep, Muutama päivä meni ja Sini paljastui ääliöksi. Täys floppi.

        Sinin mies hakee sinistä avioeroa, (näin kertoo iltalehti 14.9)


    • Anonyymi

      Palkinnostahan kerrottiin lähetyksessä vain sen verran että saa edun nimeämisiin ja helpotusta viikkotehtävään, mikäli on vielä talossa ensiviikolla. Eli tällä viikolla se tulee selviämään millaisesta edusta ja helpotuksesta viikkotehtävään on kyse.

      • Anonyymi

        Ok. Että edes jotain "palkintoa".


    • Anonyymi

      Eihän Minnaa häädetty, siirtyi vain siihen mökkiryhmään.

      • Anonyymi

        No sen nyt tietävät kaikki.


      • Anonyymi

        Tavallaanhan Minna sai rangaistuksen, kun joutui siirtymään mökkiryhmään. On aika stressaavaa tutustua näin lyhyellä ajalla uuteen yhteisöön, kun ei ole kunnolla päässyt sisäistämään itseään edes edelliseen ryhmään. Mun mielestä mökkiin olisi voinut tyrkätä Sinin, Ellan ja Sasun. Vaikka toisaalta, Minnalle voi olla mielenkiintoisempia keskustelukumppaneita juurikin tuolla mökissä. Tsemppiä Minnalle!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tavallaanhan Minna sai rangaistuksen, kun joutui siirtymään mökkiryhmään. On aika stressaavaa tutustua näin lyhyellä ajalla uuteen yhteisöön, kun ei ole kunnolla päässyt sisäistämään itseään edes edelliseen ryhmään. Mun mielestä mökkiin olisi voinut tyrkätä Sinin, Ellan ja Sasun. Vaikka toisaalta, Minnalle voi olla mielenkiintoisempia keskustelukumppaneita juurikin tuolla mökissä. Tsemppiä Minnalle!

        Minna vaikuttaa herkältä ihmiseltä. Tuotanto pistää talon herkimmälle ihmiselle shokkia shokin perään. Minnaa pitää pakita tästä höykytyksestä ruhtinaallisesti jossakin vaiheessa. Sini olisi pitänyt siirtää yksin mökille. Mökillä on sen verran railakkaampaa jengiä että olisi Sinille vastusta.


    • Anonyymi

      En mä ainakaan pidä Roopesta. On liian itsevarma joka asiassa. Liikaa äänessä.

      • Anonyymi

        Roope alkuun arvosteli Kessua ja jostain muustakin puhui pahaa. Luulen et esittää mukavaa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Roope alkuun arvosteli Kessua ja jostain muustakin puhui pahaa. Luulen et esittää mukavaa.

        Aika epätoivoisesti yrität mustamaalata tiettyjä asukkaita.


    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Millä voin

      Hyvittää kaiken?
      Ikävä
      97
      2823
    2. Jotain puuttuu

      Kun en sinua näe. Et ehkä arvaisi, mutta olen arka kuin alaston koivu lehtiä vailla, talven jäljiltä, kun ajattelen sinu
      Ikävä
      104
      2390
    3. Haluan sut

      Haluatko sinä vielä mut?
      Ikävä
      91
      2170
    4. Ampuminen Iisalmessa

      Älytöntä on tämä maailman meno.
      Iisalmi
      17
      1972
    5. Pohjola kadulla paukuteltu

      Iltasanomissa juttua.
      Iisalmi
      42
      1816
    6. 160
      1804
    7. Hei A, osaatko

      sanoa, miksi olet ihan yhtäkkiä ilmestynyt kaveriehdotuksiini Facebookissa? Mitähän kaikkea Facebook tietää mitä minä en
      Ikävä
      45
      1777
    8. Haluaisin aidosti jo luovuttaa ja unohtaa

      Ei tästä mitään tule koskaan.
      Ikävä
      78
      1716
    9. Synnittömänä syntyminen

      Helluntailaisperäisillä lahkoilla on Raamatunvastainen harhausko että ihminen syntyy synnittömänä.
      Helluntailaisuus
      132
      1513
    10. Mitä tämä tarkoittaa,

      että näkyy vain viimevuotisia? Kirjoitin muutama tunti sitten viestin, onko se häipynyt avaruuteen?
      Ikävä
      41
      1304
    Aihe