Pride-viikko

Anonyymi

Eikö Ilomantsin kunta tue ihmisoikeuksia ja tasa-arvoa, vai miksi ei Pride-viikon kunniaksi näkynyt sateenkaarilippuja tangoissa?

terv. pitkänmatkalainen

22

1706

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Mielestäni Pride-liputus ei ole kannanotto ihmisoikeuksien ja tasa-arvon puolesta, sen enempää kuin liputtamattomuus osoitus niiden vastustamisesta. Pride on vain yksi maailmanlaajuinen liike ja filosofia monien muiden joukossa, joten Pride ajaa omaa asiaansa siinä missä muutkin. Jotain tolkkua näihin aloituksiin, pliis ja pusipusi

    • Anonyymi

      Ei ilomantsissa ole homoja... Tyrsk...!

      • Anonyymi

        Mistäpä siäkin sen tiiät? Jos on tuokin trendi ilomantsiin löytänyt niin ei voi kun ihmetellä tämän päivän menoa. Kohta koirat ja kissatkin laitetaan keskenään lisääntymään. Vaan taivaan portilla se jokainen tuomitaan sinne kun ei sateen kaari lippulla onneksi mennä vaan toisen laiset arvot ja teot punnitaan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mistäpä siäkin sen tiiät? Jos on tuokin trendi ilomantsiin löytänyt niin ei voi kun ihmetellä tämän päivän menoa. Kohta koirat ja kissatkin laitetaan keskenään lisääntymään. Vaan taivaan portilla se jokainen tuomitaan sinne kun ei sateen kaari lippulla onneksi mennä vaan toisen laiset arvot ja teot punnitaan.

        Sinullako sitten on sellaisia tekoja joilla portista sisään pääsee?
        Ihanko meinasit sisään heilahtaa mainostamalla Pietarille tuota raamatun ja kristinuskon vastaista elämänasennettasi?
        Että olet paskat välittänyt raamatun ohjeista; Rakasta lähimmäistä kuten itseäsi. Kohtele lähimmäistäsi kuten itseäsi toivot kohdeltavan. Joka itsensä ylentää se alennetaan...
        Jos sinunlaisiasi sarvipäitä pääsee taivaaseen niin ainakaan minä en taida sinne edes halutakaan.


    • Anonyymi

      Eipä kait se sateenkaarilippu vielä ketään homoksi tee... enemmän huolestuttaa tämä ihmisten kyttääminen ja ilkeämielinen juoruilu kuin seksuaalivähemmistöjen yksityisasiat.

      • Anonyymi

        Voi juku!

        Pakottamalla pakotetaan ihmisiä homoiksi!

        Tää homotouhu on niitä ihmiskunnan lopun touhuja, lukekaa Wilkersonia.

        Miksi ihmeessä pitää Ilomantsiin jäyhätä tätä aatetta????
        Ilomantsissa on eletty iät kaiket ilomantsilaisittain, eikä oo tarvittu näitä lippuja.
        Tekopyhää touhua kaikki, ei sovi Ilomantsiin.

        Antakaa Ilomantsin olla rauhassa!


    • Anonyymi

      Heh heh... Mikäpäs kuva se on liikenneympyrän luona pogostanportin mainostaulussa? No sateenkaarikuviohan siinä! Ihan toivottaa tervetulleeksi gaymantsiin...

      • Anonyymi

        paskan vitut


    • Anonyymi

      Kepu Hoskonen liputtaa Trumpin puolesta?
      Aika älynväläys, jos vähänkään on nähnyt Trumpin puheita.
      Syrjäkylän ukko yrittää mielistellä ,onkohan omatkin tekonsa ilomantsilaisten asukkaita kohtaan trumppimaisia??

      • Anonyymi

        Vassareita harmittaa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Vassareita harmittaa.

        Sekö kun pogostanportissa on sateenkaaritunnus?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sekö kun pogostanportissa on sateenkaaritunnus?

        No se sateenkaaritunnus ei vassareita harmita pätkääkään.


    • Anonyymi

      Mielestäni Pride-liputus on homojen hommaa :DDD

    • Anonyymi

      Ilomantsi ei tue Pride-liputusta

    • Anonyymi

      Olet syntyessäsi fysiologisesti mies tai nainen., tai sitten olet syntynyt molempina ja se on poikkeavuus. ) Sille et voi mitään. Mitä sen jälkeen tapahtuu, niin on ihan "mielestä" kiinni haluatko olla nainen, mies, homo, lesbo, muunsukupuolinen...jne jne! Sitä ei ole pakko hyväksyä jos ei tahdo ja siihen ette te pride ihmiset voi meitä pakottaa!

      • Anonyymi

        Elä selitä, olet homomantsissa ja sillä hyvä!


    • Anonyymi

      miksi pitäisi näkyä tämä ei ole usa ja kaikki liput mitä haluan nähdä täällä on SUOMEN LIPPU tämä on isänmaa ei hullujenhuone

      • Anonyymi

        nationalismi on vastenmielinen piirre ihmisessä


    Ketjusta on poistettu 13 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Kuka tai ketkä tappo eilen?

      Kenet ja miksi?
      Varkaus
      37
      1812
    2. Arvostele kaivattusi

      ulkonäköä, asteikolla 1-10. Perustelut myös 🧢
      Ikävä
      50
      818
    3. Mitä teet mies?

      Oletko jonkun naisen kanssa? 😞
      Ikävä
      69
      786
    4. Miksi sitä miestä tuijotetaan joka paikassa

      Onko maine jonkinlainen?
      Ikävä
      108
      740
    5. Kuka varasti Sisun rahat

      Kun lukee Sisun pöytäkirjaa, niin kuka on se, joka on varastanut Sisun rahat?!
      Sysmä
      7
      661
    6. Miten sulla on niin kaunis

      Ääni. Sellainen rauhoittavan vangitseva, jolloin aika kuin hidastuu. Ihmettelen sua vielä aika paljon. Lähes joka aamu t
      Ikävä
      33
      639
    7. Ajattelen sinua

      vain. Ihoasi vasten ihoani, huuliasi huulillani, sormiasi vartalollani... Olen katkera elämälle siitä että se antoi sinu
      Ikävä
      27
      580
    8. Taas on Festarit ohi ja saatu toisten muijia kylläseksi asti

      2 päivää täyttä jytinää ja rytkettä kyllä kelpaa vielä Kaupunkin tukemana.
      Parkano
      15
      559
    9. Olen työtön ilman työnhakuvelvoitetta

      Saan 600e/kk. En voi tehdä töitä. En osaa laittaa ruokaa. En pysty kävelemään tai olemaan jalkeilla tuntia pidempään.
      Ikävä
      141
      471
    10. Mikä sai sinut ajattelemaan mies...

      Ettet riittäisi minulle?😔
      Ikävä
      52
      465
    Aihe