Kun nähtiin lähes päivittäin ja flirttailtiin avoimesti toisillemme? Nykyään ei edes nähdä, tais mennä koko kesäkin, etten nähnyt sua kertaakaan.
Tää on syvältä koska tykkään susta edelleen.
Kaipaatko niitä aikoja mies
10
<50
Vastaukset
- Anonyymi
Kyllä sä tiäät... :I
- Anonyymi
En tiiä jollet sä sitä kerro😉
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
En tiiä jollet sä sitä kerro😉
Miksi vastaat aloittajan nimissä, kun et aloittaja ole.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Miksi vastaat aloittajan nimissä, kun et aloittaja ole.
Tuo pallopää on niin tyrkky, että välillä ihmetyttää. Miten se ehtii joka väliin. Se ei osaa itse tehdä aloituksia, kun ei vaan osaa.
Anonyymi kirjoitti:
Tuo pallopää on niin tyrkky, että välillä ihmetyttää. Miten se ehtii joka väliin. Se ei osaa itse tehdä aloituksia, kun ei vaan osaa.
Mun ei edes tarvinnut tehdä mitään aloitetta hänen kanssaan kun hän itse oli minun tissien lumoissa että hän suorastaan tuijotti niitä joka kohtaamisen yhteydessä!!!!!!! että en mitenkään voi olla mikään tyrkky!! minä vain annoin hänelle tilaisuuden nauttia minusta muutenkin 🤗🤣
- Anonyymi
KirsikkaKirsikka kirjoitti:
Mun ei edes tarvinnut tehdä mitään aloitetta hänen kanssaan kun hän itse oli minun tissien lumoissa että hän suorastaan tuijotti niitä joka kohtaamisen yhteydessä!!!!!!! että en mitenkään voi olla mikään tyrkky!! minä vain annoin hänelle tilaisuuden nauttia minusta muutenkin 🤗🤣
70 kymppiset on mahtavia😂
- Anonyymi
Kaipaan tietysti nainen, sinun hymyäsi ja muutakin. Pientä flirttiä oli koko kevään. Ikävä jäi käteen...
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 933441
- 1063119
- 542324
- 221892
Mietin että
Onko tästä enää paluuta entiseen? Ainut asia joka päiviini toi taannoin iloa, oli meidän yhteinen hassuttelu ja huumorin201735Olisitpa rakkaimpani
Kaipaan sinua. Ikävä sinun läsnäoloa ja kaikkea sinussa. Päivistä, jolloin nähdään tulee onnellisia päiviä. Sinun seuras61708Nyt rupeaa löytymään talonmiestä ja muuta sankaria hallipaloon
Kyllä on naurettavia juttuja tuossa paikallislehdessä, että saa tosiaan nauraa niille..111680Tajusin vaan...
Että olen pelkkä kroonistunut mielisairas. Olen sairauspäissäni luullut itsestäni liikaa. Luulin, että olen vain korkein231509Aaamu on täällä taas!
Hyvää ja rauhallista työpäivää rakkauteni. Kunpa vaan hymyilisit enemmän. Toivon, että joku kaunis päivä kanssani et vaa131411Noin ulkonäkö-jutut ei multa
Nainen, koskaan en ole kirjoittanut siitä mitään ilkeää. Ei kuulu tapoihin381394