Kun nähtiin lähes päivittäin ja flirttailtiin avoimesti toisillemme? Nykyään ei edes nähdä, tais mennä koko kesäkin, etten nähnyt sua kertaakaan.
Tää on syvältä koska tykkään susta edelleen.
Kaipaatko niitä aikoja mies
10
<50
Vastaukset
- Anonyymi
Kyllä sä tiäät... :I
- Anonyymi
En tiiä jollet sä sitä kerro😉
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
En tiiä jollet sä sitä kerro😉
Miksi vastaat aloittajan nimissä, kun et aloittaja ole.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Miksi vastaat aloittajan nimissä, kun et aloittaja ole.
Tuo pallopää on niin tyrkky, että välillä ihmetyttää. Miten se ehtii joka väliin. Se ei osaa itse tehdä aloituksia, kun ei vaan osaa.
Anonyymi kirjoitti:
Tuo pallopää on niin tyrkky, että välillä ihmetyttää. Miten se ehtii joka väliin. Se ei osaa itse tehdä aloituksia, kun ei vaan osaa.
Mun ei edes tarvinnut tehdä mitään aloitetta hänen kanssaan kun hän itse oli minun tissien lumoissa että hän suorastaan tuijotti niitä joka kohtaamisen yhteydessä!!!!!!! että en mitenkään voi olla mikään tyrkky!! minä vain annoin hänelle tilaisuuden nauttia minusta muutenkin 🤗🤣
- Anonyymi
KirsikkaKirsikka kirjoitti:
Mun ei edes tarvinnut tehdä mitään aloitetta hänen kanssaan kun hän itse oli minun tissien lumoissa että hän suorastaan tuijotti niitä joka kohtaamisen yhteydessä!!!!!!! että en mitenkään voi olla mikään tyrkky!! minä vain annoin hänelle tilaisuuden nauttia minusta muutenkin 🤗🤣
70 kymppiset on mahtavia😂
- Anonyymi
Kaipaan tietysti nainen, sinun hymyäsi ja muutakin. Pientä flirttiä oli koko kevään. Ikävä jäi käteen...
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Silmienvääntelijä-persut pääsivät Japanissa sarjakuvaan
Torille! https://www.hs.fi/kulttuuri/art-2000011943173.html1845052Nato kaatamassa Petterin haaveileman Tunnin junan?
Nato edellyttää pohjoisessa Jäämereltä Rovaniemelle saakka kapearaitesta suoraa rautatieväylää, joka maksaa paperirahaa,244453Donald Trump pääsi samalle listalle Sanna Marinin kanssa
Eli vasemmistolaisen Time-median top 100 jännäihmisten listalle. https://time.com/collections/time100-next-2021/593769993137Älkää vaan sairastuko syöpään Suomessa
Tilaston mukaan Suomi, Slovakia ja Latvia lääkitsee aivan pohjamudissa syöpää. Sairastunutta hoidetaan edelleen vanhana2573034Kyllä, maata ei halua puolustaa nimenomaan punavihreän puolen edustajat
"Esimerkiksi maanpuolustushenki on keskimääräistä alempana naisten, arvoliberaalien, heikossa taloustilanteessa olevien1432922- 522531
- 271939
- 541853
- 771814
- 221787