Haluttomuus suhteessa

Anonyymi

Mikähän siinä on kun avokin kanssa n 10 vuotta oltu yhdessä, lapsiakin on.. Niin aina seksielämä ollut helvetin vaikeaa mulle kyseisen henkilön kanssa.. Oon ajatellut että mulla on jotain traumoja lapsuudesta mitä en ala avaamaan, mutta outoa tässä on se että olen pari kertaa nyt alkanut ihastumaan muihin (ennen tällaista ei ole ollut) ja saatan himoita näitä ihastuksen kohteita seksuaalisesti ja oma kumppani alkanut jotenkin ahdistamaan..tunnen hänet liikaa perheenjäseneksi..onkohan seksuaalisuudelle jotenkin huonoa se että asutaan kumppanin kanssa saman katon alla.? Tuntee toisen liian hyvin ja ei pysty heittäytymään hetkeen samanlailla.. Liian vähän aikaa, liian erilaiset elämäntilanteet, ei ymmärrystä toista kohtaan, kyllästyttää. Oon kuin yhtäkkiä herännyt päästäni ja alkanut vituttaa tietynlainen elämä. Etenkin kun miettii vanhoja pariskuntia jotka on ollut kauan yhdessä, eihän ne muutaku tappele ja oo masentuneita (ainaki ne mitä MINÄ olen nähnyt. En näe järkeä. Sekin jos ehdotan jotain vaikka avointa suhdetta, jos saisin löydettyä niin seksuaalisuuteni eikä tarvitse miettiä sitä kun toinen hakee kuitenkin tyydytyksen muualta jos minä en halua, niin ei onnistu, mies ei halua jakaa naistaan. En saa omistaa siis itseäni eikä me olla edes kihloissa ja naimisiinkaan en menis mistään hinnasta. Ahdistaa kahleet mitä parisuhde on tuonut, varsinkin kun olen sen verran nuori että en ole ehtinyt hakemaan itseäni ennen suhdetta ja nyt olen niin perkeleen hukassa. Kumppanini ei ole mitään ammattiapua ikinä huolinut (parisuhdeterapia) ja minun mielipiteillä ei ole väliä. Ja koska olen etääntynyt, ajattelee vielä heti että petän. Uhkailisi vielä että häntä ei olisi jos en olisi hänen kanssaan. Jotkut ovat sanoneet kumppaniani narsistiksi ja jotkut halunneet että eroan hänestä. Pahinta on se että kumppanini on valehtelija jotenkin luonteeltaan, äiti ilmeisesti kasvattanut niin ettei rehellisyys kannata eikä hän tunnu kasvavan siitä aikuiseksi. Ehkä hänen lapsellisuus tappaa seksuaaliset haluni ja hän on vielä minua nuorempi. Onkohan kellään mitään vastaavia kokemuksia? Kun mä tän tekstin tähän kirjoitan, niin järkytyn tyhmyydestäni, että miksi en uskalla lähteä tästä suhteesta?

0

64

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Yh:n pihalla aina eri auto

Ompa jännä seurata ohiajaessa, että millainen auto on nyt erään yksinhuoltajan pihassa. Näyttääpä siellä taaskin olevan
        Suomussalmi
        201
        4224
      2. Pääsiäisen terveiset kaivatullesi

kaivatullesi tähän alas 💕💕
        Ikävä
        244
        3374
      3. Oulaisten vaalit, hyvä alku mutta lisää toimenpiteitä tarvitaan.

Hallituksen toimet rikollisuutta vastaan alkavat tuottaa tulosta. Puolueväriin katsomatta demokratian valtaa ja perustus
        Oulainen
        1
        2831
      4. En vittujakaan enää välitä sinusta nainen

Toivottavasti en näe sinua enää koskaan. Jos näen, niin en ole näkevinäni. Et merkitse minulle enää mitään.
        Ikävä
        79
        2295
      5. Olet minua

vanhempi, mutta se ei vaikuta tunteisiini. Tunnen enemmän kuin ystävyyttä. Olo on avuton. Ikävöin koko ajan. Yhtäkkiä va
        Ikävä
        85
        1963
      6. Exän käytös hämmentää (taas)

Osaisivatko palstan herrat kenties helpottaa tulkitsemista? Toki naispuolisetkit saavat antaa tulkinta-apua, mutta nyt k
        Sinkut
        239
        1609
      7. Helena Koivun rikosrekisteri

Kasvaa. Tällä kertaa murtautuminen...😁
        Kotimaiset julkkisjuorut
        138
        1270
      8. Onko Kuhmossa salapareja

Eli varattuja joilla salasuhde tai suhteita
        Kuhmo
        15
        1228
      9. Milloin se sitten

On? Se oikea hetki kun kerrot sille naiselle mitä tunnet häntä kohtaan?
        Ikävä
        48
        1208
      10. Miksi sä olet jatkanut tätä näin pitkään?

Kerro tai vaikene iäksi
        Ikävä
        99
        1131
      Aihe