"Isännöintiyhtiö joka oikeasti välittää taloyhtiöstänne"

Anonyymi

Isännöintifirmoissa on suuria eroja. Ruohonjuurella työskentelevät ammattilaiset saattavat kärsiä suuresti siitä, ettei pääkallopaikan toimistoväki kykene vastaamaan haasteisiin: asiakaspalvelu ei toimi, talousasiat tehdään aina myöhässä ja tulipalo saparon alla, asukkaita ja osakkaita käsitellään kuin ymmärtämättöminä. Hyvänä esimerkkinä Liv Isännöinti Oy liputtaa sivullaan "Isännöitsijätoimisto, joka aidosti välittää taloyhtiöstänne!"mutta käytännössä se ei välitä edes vanhusten asioista. Kun yli 80-vuotias ottaa välimiehensä kanssa yhteyttä siitä, ettei yhtiön automaattinen laskutus ole toiminut ja vastike on jäänyt siltä maksamatta, Liv Isännöinti Oy sälyttää syyn Danske Bankille ja haukkuu päälle välimiehenkin. On kuulemma oikeus sanoa, mitä hän haluaa omassa yhtiössään. On myös oikeus puhua alentuvasti ja opettaa koodari-välimiehelle, mitä digitaalinen laskunmaksu on. Jos isännöintifirma oikeasti ei osaa pahoitella sitä, ettei ole lupauksestaan huolimatta ottanut yhteyttä soittopyyntöön, antanut välitiedotuksia, väittänyt selvittävänsä asiaa, vaikkei mitään ole tapahtunut, onko oikeasti kyse "aidosta välittämisesta".

3

215

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Tämmonen firma pitää kiertää kaukaa! Että pääsee kunnon miehet asialle!

    • Anonyymi

      Liv Isännöinti Oy "aidolla" hoidolla ;) Miksi taloyhtiöt kestää tätä potaskaa?

    • Anonyymi

      Olet kirjoittanut tämän saman asian nyt useampaan keskusteluun. Onko 80-vuotias osakas päässyt ensimmäistä kertaa nettiin vai mistä moinen floodaaminen?
      Mitä väärää tässä on oikeasti tapahtunut? Jos pankin virheen takia vastikemaksunne e ole päätynyt taloyhtiölle niin ei se ole mitään "syyn sälyttämistä" jos isännöitsijä toteaa, että virhe on käynyt pankissa.
      Ette yksilöi millään tavalla miten välimies on "haukuttu" ja "puhuttu alentuvasti", se kun on kovin subjektiivista ja tietyntyyppiset ihmiset tuntuvat usein ottavan todella henkilökohtaisesti ja negatiivisesti suunnilleen kaiken mikä ei mene heidän mielensä mukaan. Lisäksi jos asiakas on ihan pihalla siitä miten verkkopankki, e-lasku tai suoramaksu toimii niin kyllä isännöitsijä asian selittää riippumatta asiakkaan koulutus- tai ammatillisesta taustasta.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Jäätävä epävarmuus

      Mistä tää hirveä epävarmuus molemminpuolin johtuu? Pohjimmiltaan uskon, että molemmat tietää, että tunteita on. Vai onko
      Ikävä
      85
      2330
    2. Ainakin hän on elossa

      ehdin jo huolestua.
      Ikävä
      43
      1910
    3. Persut romahti Haapaveellä, kiitos Ilkka!

      Persut saivat historiallisen tappion haapaveellä! Kiitos Ilkka!
      Haapavesi
      79
      1708
    4. Hyvää yötä, olen rakastunut suhun

      Sanon tämän kyllä vielä sulle henkilökohtaisestikin. 😘
      Ikävä
      76
      1466
    5. Pitsaa selliiä

      Onko uudet pitsat hyviä, kannatteooko käyvä vai suosiollako pittää hilipasta sotkamoon
      Kuhmo
      26
      1244
    6. Tiedätkö et olet

      Ärsyttävän hyvännäköinen.
      Ikävä
      48
      1233
    7. Mitä hellittelynimiä

      Sinulla on kaivatustasi?
      Ikävä
      77
      1211
    8. Nyt tiedän

      Että joku on lahjonut jonkun tai olemme idiootteja. Nuo kokkareiden päsmärit tuli valituksi valtuustoon. Onnea vaan kai
      Sysmä
      44
      1169
    9. Mitä meille oikein

      Tapahtuu vai tapahtuuko mitään?
      Ikävä
      59
      1101
    10. Olet vain kiltimpi

      Ja rauhallisempi ja rakastavampi. Se vetoaa
      Ikävä
      48
      1098
    Aihe