"Isännöintiyhtiö joka oikeasti välittää taloyhtiöstänne"

Anonyymi

Isännöintifirmoissa on suuria eroja. Ruohonjuurella työskentelevät ammattilaiset saattavat kärsiä suuresti siitä, ettei pääkallopaikan toimistoväki kykene vastaamaan haasteisiin: asiakaspalvelu ei toimi, talousasiat tehdään aina myöhässä ja tulipalo saparon alla, asukkaita ja osakkaita käsitellään kuin ymmärtämättöminä. Hyvänä esimerkkinä Liv Isännöinti Oy liputtaa sivullaan "Isännöitsijätoimisto, joka aidosti välittää taloyhtiöstänne!"mutta käytännössä se ei välitä edes vanhusten asioista. Kun yli 80-vuotias ottaa välimiehensä kanssa yhteyttä siitä, ettei yhtiön automaattinen laskutus ole toiminut ja vastike on jäänyt siltä maksamatta, Liv Isännöinti Oy sälyttää syyn Danske Bankille ja haukkuu päälle välimiehenkin. On kuulemma oikeus sanoa, mitä hän haluaa omassa yhtiössään. On myös oikeus puhua alentuvasti ja opettaa koodari-välimiehelle, mitä digitaalinen laskunmaksu on. Jos isännöintifirma oikeasti ei osaa pahoitella sitä, ettei ole lupauksestaan huolimatta ottanut yhteyttä soittopyyntöön, antanut välitiedotuksia, väittänyt selvittävänsä asiaa, vaikkei mitään ole tapahtunut, onko oikeasti kyse "aidosta välittämisesta".

3

61

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Tämmonen firma pitää kiertää kaukaa! Että pääsee kunnon miehet asialle!

    • Anonyymi

      Liv Isännöinti Oy "aidolla" hoidolla ;) Miksi taloyhtiöt kestää tätä potaskaa?

    • Anonyymi

      Olet kirjoittanut tämän saman asian nyt useampaan keskusteluun. Onko 80-vuotias osakas päässyt ensimmäistä kertaa nettiin vai mistä moinen floodaaminen?
      Mitä väärää tässä on oikeasti tapahtunut? Jos pankin virheen takia vastikemaksunne e ole päätynyt taloyhtiölle niin ei se ole mitään "syyn sälyttämistä" jos isännöitsijä toteaa, että virhe on käynyt pankissa.
      Ette yksilöi millään tavalla miten välimies on "haukuttu" ja "puhuttu alentuvasti", se kun on kovin subjektiivista ja tietyntyyppiset ihmiset tuntuvat usein ottavan todella henkilökohtaisesti ja negatiivisesti suunnilleen kaiken mikä ei mene heidän mielensä mukaan. Lisäksi jos asiakas on ihan pihalla siitä miten verkkopankki, e-lasku tai suoramaksu toimii niin kyllä isännöitsijä asian selittää riippumatta asiakkaan koulutus- tai ammatillisesta taustasta.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Tykkään sinusta tosi tosi paljon

      Siksi en pysty sisäistämään sitä, että se ei ole molemminpuolista. Sattuu liikaa. En osaa käsitellä sitä tunnetta, koska
      Ikävä
      54
      3643
    2. Mikä sai sut ihastumaan

      Mitä tapahtui?
      Ikävä
      165
      2252
    3. Kaupan kassalla kannataa olla kylmä käytös

      https://www.is.fi/taloussanomat/art-2000010488540.html "19-vuotias Minja ja 59-vuotias Anne työskentelevät sillä todelli
      Sinkut
      212
      1969
    4. Mitä tehdä asialle?

      Jos laitan deitti-ilmon "40-vuotias nainen etsii seuraa" niin ketään ei kiinnosta (korkeintaan paria runkkaripenaa joill
      Sinkut
      139
      1844
    5. Mitä helvettiä pakolaisille pitäisi tehdä RAJALLA?

      Jos Venäjä työntää rajalle pakolaisia ja tekee Suomelle selväksi että heidän puolelleen ei ole pakolaisilla asiaa - mitä
      Maailman menoa
      397
      1279
    6. 80
      1195
    7. Hyvää heinäkuuta

      Hyvää huomenta ihanaa. 🦗🌾☔🤗🌻❤️
      Ikävä
      235
      1135
    8. Ethän syytä itseäsi

      siitä miten asia menivät. Mä en antanut sulle tilaisuutta.
      Ikävä
      134
      1081
    9. Olen pahoillani mies

      Olen surullinen puolestasi, ettet saanut kaipaamaasi naista. Yrititkö lopulta edes? Teistä olisi tullut hyvä pari
      Ikävä
      55
      1010
    10. Olet mies varmasti peto

      Makkarin puolella. 🤤
      Ikävä
      74
      970
    Aihe