"Isännöintiyhtiö joka oikeasti välittää taloyhtiöstänne"

Anonyymi

Isännöintifirmoissa on suuria eroja. Ruohonjuurella työskentelevät ammattilaiset saattavat kärsiä suuresti siitä, ettei pääkallopaikan toimistoväki kykene vastaamaan haasteisiin: asiakaspalvelu ei toimi, talousasiat tehdään aina myöhässä ja tulipalo saparon alla, asukkaita ja osakkaita käsitellään kuin ymmärtämättöminä. Hyvänä esimerkkinä Liv Isännöinti Oy liputtaa sivullaan "Isännöitsijätoimisto, joka aidosti välittää taloyhtiöstänne!"mutta käytännössä se ei välitä edes vanhusten asioista. Kun yli 80-vuotias ottaa välimiehensä kanssa yhteyttä siitä, ettei yhtiön automaattinen laskutus ole toiminut ja vastike on jäänyt siltä maksamatta, Liv Isännöinti Oy sälyttää syyn Danske Bankille ja haukkuu päälle välimiehenkin. On kuulemma oikeus sanoa, mitä hän haluaa omassa yhtiössään. On myös oikeus puhua alentuvasti ja opettaa koodari-välimiehelle, mitä digitaalinen laskunmaksu on. Jos isännöintifirma oikeasti ei osaa pahoitella sitä, ettei ole lupauksestaan huolimatta ottanut yhteyttä soittopyyntöön, antanut välitiedotuksia, väittänyt selvittävänsä asiaa, vaikkei mitään ole tapahtunut, onko oikeasti kyse "aidosta välittämisesta".

3

295

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Tämmonen firma pitää kiertää kaukaa! Että pääsee kunnon miehet asialle!

    • Anonyymi

      Liv Isännöinti Oy "aidolla" hoidolla ;) Miksi taloyhtiöt kestää tätä potaskaa?

    • Anonyymi

      Olet kirjoittanut tämän saman asian nyt useampaan keskusteluun. Onko 80-vuotias osakas päässyt ensimmäistä kertaa nettiin vai mistä moinen floodaaminen?
      Mitä väärää tässä on oikeasti tapahtunut? Jos pankin virheen takia vastikemaksunne e ole päätynyt taloyhtiölle niin ei se ole mitään "syyn sälyttämistä" jos isännöitsijä toteaa, että virhe on käynyt pankissa.
      Ette yksilöi millään tavalla miten välimies on "haukuttu" ja "puhuttu alentuvasti", se kun on kovin subjektiivista ja tietyntyyppiset ihmiset tuntuvat usein ottavan todella henkilökohtaisesti ja negatiivisesti suunnilleen kaiken mikä ei mene heidän mielensä mukaan. Lisäksi jos asiakas on ihan pihalla siitä miten verkkopankki, e-lasku tai suoramaksu toimii niin kyllä isännöitsijä asian selittää riippumatta asiakkaan koulutus- tai ammatillisesta taustasta.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. YLE Äänekosken kaupunginjohtaja saa ankaraa arvostelua

      Kaupungin johtaja saa ankaraa kritiikkiä äkkiväärästä henkilöstöjohtamisestaan. Uusin häirintäilmoitus päivätty 15 kesä
      Äänekoski
      84
      1686
    2. Euroopan lämpöennätys, 48,8, astetta, on mitattu Italian Sisiliassa

      Joko hitaampikin ymmärtää. Se on aivan liikaa. Ilmastonmuutos on totta Euroopassakin.
      Maailman menoa
      271
      1584
    3. Asiakas iski kaupassa varastelua tehneen kanveesiin.

      https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/33a85463-e4d5-45ed-8014-db51fe8079ec Oikein. Näin sitä pitää. Kyllä kaupoissa valtava
      Maailman menoa
      285
      1343
    4. Martina lähdössä Ibizalle

      Eikä Eskokaan tiennyt matkasta. Nyt ollaan jännän äärellä.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      169
      1282
    5. Avustikset peruttu.

      Aettokosken ampuraan rahat otettu poekkeen valtiolle.
      Suomussalmi
      57
      905
    6. 66
      874
    7. Jos ei tiedä mitä toisesta haluaa

      Älä missään nimessä anna mitään merkkejä kiinnostuksesta. Ole haluamatta mitään. Täytyy ajatella toistakin. Ei kukaan em
      Ikävä
      66
      863
    8. Määpä tiijän että rakastat

      Minua nimittäin. Samoin hei! Olet mun vastakappaleeni.
      Ikävä
      46
      861
    9. Miksi mies tuntee näin?

      Eli olen mies ja ihastuin naiseen. Tykkään hänestä ja koskaan hän ei ole ollut minulle ilkeä. Silti ajoittain tunnen kui
      Ikävä
      40
      841
    10. Se nainen näyttää hyvältä vaikka painaisi 150kg

      parempi vaan jos on vähän muhkeammassa kunnossa 🤤
      Ikävä
      48
      818
    Aihe