Koska nähdään

Anonyymi

Rakas mulla on ikävä sua. Nähdäänkö?

30

<50

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Olisi maailman paras asia. Minullakin

• Anonyymi

Syliisi, kun pääsisin..

• Anonyymi

Olisiko meillä siihen realistiset mahdollisuudet? Myös sinun puoleltasi, erityisesti?

• Anonyymi

On. Sivusta.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

On. Sivusta.

Mitenkäs? -sivusta

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Mitenkäs? -sivusta

Siten että nähdään eli ollaan samassa paikassa yhtäaikaa ja katsotaan toisiamme.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Siten että nähdään eli ollaan samassa paikassa yhtäaikaa ja katsotaan toisiamme.

Noin varmaan mutta kuulostaa yksinkertaisemmalta mitä kenties onkaan.

• Anonyymi

Tietenkin ja haluan..

• Anonyymi

Itse käyn tuon tapaista läpi. Ehkä meillä ei ole realistisia mahdollisuuksia hänen kanssaan. Vaikka kuinka haluaisi. Kun en jaksa riitojakaan. Ja muuttuisiko se edes siitä muunlaiseksi? Miettinyt, että olisi helpompaa, kun vaan hyväksyisi asian. Jos voisi.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Noin varmaan mutta kuulostaa yksinkertaisemmalta mitä kenties onkaan.

Höh, eikö se mitenkään onnistuisi?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Höh, eikö se mitenkään onnistuisi?

No täällähän voi kirjottaa ties mitkä randomit.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Itse käyn tuon tapaista läpi. Ehkä meillä ei ole realistisia mahdollisuuksia hänen kanssaan. Vaikka kuinka haluaisi. Kun en jaksa riitojakaan. Ja muuttuisiko se edes siitä muunlaiseksi? Miettinyt, että olisi helpompaa, kun vaan hyväksyisi asian. Jos voisi.

En tiedä oletko nainen, mutta jos olet niin oletko ajatellut ettet ehkä voi unohtaa jos asiat jäi kesken. Minulla näin naista kohtaan. Vaikka samoja ajatuksia siitä miten se voisi myös epäonnistua. Vaikea hyväksyä, niin älyttömän vaikea...

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

En tiedä oletko nainen, mutta jos olet niin oletko ajatellut ettet ehkä voi unohtaa jos asiat jäi kesken. Minulla näin naista kohtaan. Vaikka samoja ajatuksia siitä miten se voisi myös epäonnistua. Vaikea hyväksyä, niin älyttömän vaikea...

Niin kirjoitinkin, että ehkä olisi helpompi hyväksyä, jos voisi. En ole valmis jatkamaan matkaa. Haluan katsoa vielä.

• Anonyymi

Miks sä vielä jatkat tota samaa leikkii jossa loukkaat vain minun tunteita!!!??????etköhä oo jo tarpeeksi hyvin rikkonut minua!!!!!!!!!!!joo kyllä olen ymmärtänyt että en kelpaa sulle suhteeseen!!!!!!!!!!!!

• Anonyymi

Et kelpaa mene hysteerikko nainen pois.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Joo mutta et todellakaan saa nussia muiden kanssa ikinä!!!! ja kyllä me jutellaan irl tämä asia loppuun asti!!!!! siihen asti et todellakaan saa edes olla missään tekemisissä kenenkään kanssa! huoraaminen loppu Nyt sulta!

• Anonyymi

Ootko saanut pakit?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Mieshän se on. Käyttää sanoja muten h*ora kullastaan.

• Anonyymi

Niin koska mies nähdään? Sanoit asuvasi lähelläni ajatuksissa.

• Anonyymi

Milloin a.t mies nähdään? Ikävä jo.

• Anonyymi

Tällä palstalla nähdään sillon tällöin. :)

• Anonyymi
    • Anonyymi

Nähdään vaan.

• Anonyymi

Vitsejähän nämä ketjut ovat.

• Anonyymi

Vaikka aloitukset eivät ihan järkeenkäypiä olisikaan, voi vastauksista löytyä joskus jotain. Jotain sellaista, mikä on itselläkin ajankohtaista parhaillaan. Täällä voi myös hoitaa itseään ja saada ehkäpä vertaistukeakin :) usko pois!

• Anonyymi

Ei sitten muutakuin rohkeasti ja rehellisesti yhteydenottopyyntö. Ilmaiset että haluat tavata ja that's it!

• Anonyymi

Siinä kans joku rehellisen rohkea kerjää täällä yhteydenottoa kun ei uskalla itse.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Siinä kans joku rehellisen rohkea kerjää täällä yhteydenottoa kun ei uskalla itse.

Ja siinä toinen urhollinen ritari?

• Anonyymi

Miehen kanssa? Silloin kun kohtalo meidät samaan paikkaan tuo. Ei oikein ole muuta reittiä. Kaikki jäi kesken.

• Anonyymi

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kansalla on oikeus tietää miksi persut pettävät

Koko kulunut hallituskausi on kysytty persuilta, minkä vuoksi he ovat pettäneet käytännössä jokaisen vaalilupauksen, ain
      Maailman menoa
      350
      10220
    2. Kunnissa - siis myös kaupungeissa - viihtyvät ovat kommunisteja

Nehän ovat osa yhteiskunnan tuottamia instansseja, joista on vain haittaa veronmaksajille ja yrittäjlle, kuten ollaan ve
      Kommunismi
      11
      2922
    3. Ammattiliitto 900 euroa/vuosi - Työttömyyskassa 72 euroa/vuosi

Ammattiliitosta eroamalla voi säästää jopa 800 euroa vuodessa. Mitä enemmän tienaat, sitä enemmän maksat liitolle. Esim
      Maailman menoa
      285
      2306
    4. Kansalla on oikeus tietää mikä on SDP:n talousohjelma jolla maan talous

saadaan nousuun? Miksi puolue piilottelee sitä, vai eikö sitä ole? Tähän asti olemme vaan saaneet kuulla hallituksen ha
      Maailman menoa
      122
      2086
    5. Järkevä ehdotus: reilun 8 miljardin euron veronkorotukset

Nykyinen hallitus on päästänyt valtion tulopuolen rappeutumaan, vaikka varallisuutta on Suomessa enemmän kuin koskaan. U
      Maailman menoa
      38
      1873
    6. SDP todellisuudessa pahin pettäjä koskaan - se syyllistyi valtiopetokseen 1918

kun aloittivat kapinan maan laillista valtiojärjestystä vastaan. Punaiset saivat tukea Neuvosto-Venäjän bolsevikeilta,
      Maailman menoa
      100
      1669
    7. Iski taas katumus kun en jutellut sun kanssa

Silloin kun halusit. Mutta en enää voi sille mitään, en saa muutettua sitä hetkeä..
      Ikävä
      141
      1633
    8. Missä vaiheessa

Päätit irl luovuttaa minun suhteeni?
      Ikävä
      147
      1557
    9. Miksi vasemmisto ei vastusta ulkomaisen halpatyövoiman maahantuontia

joka heikentää suomalaisten duunarien työmarkkina-asemaa ja rasittaa Suomen julkista taloutta? Vasemmistolla ideologin
      Maailman menoa
      72
      1385
    10. Kyriake=Kirkko

Kirkko, Kyriake Kirkko-sana tulee kreikankielen sanasta Kyriake=Herran omat, Kristuksen omaksi kastettujen suuri joukko
      Kaste
      93
      1046
    Aihe