Rakas mulla on ikävä sua. Nähdäänkö?
Koska nähdään
30
<50
Vastaukset
- Anonyymi
Olisi maailman paras asia. Minullakin
- Anonyymi
Syliisi, kun pääsisin..
- Anonyymi
Olisiko meillä siihen realistiset mahdollisuudet? Myös sinun puoleltasi, erityisesti?
- Anonyymi
On. Sivusta.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
On. Sivusta.
Mitenkäs? -sivusta
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mitenkäs? -sivusta
Siten että nähdään eli ollaan samassa paikassa yhtäaikaa ja katsotaan toisiamme.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Siten että nähdään eli ollaan samassa paikassa yhtäaikaa ja katsotaan toisiamme.
Noin varmaan mutta kuulostaa yksinkertaisemmalta mitä kenties onkaan.
- Anonyymi
Tietenkin ja haluan..
- Anonyymi
Itse käyn tuon tapaista läpi. Ehkä meillä ei ole realistisia mahdollisuuksia hänen kanssaan. Vaikka kuinka haluaisi. Kun en jaksa riitojakaan. Ja muuttuisiko se edes siitä muunlaiseksi? Miettinyt, että olisi helpompaa, kun vaan hyväksyisi asian. Jos voisi.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Noin varmaan mutta kuulostaa yksinkertaisemmalta mitä kenties onkaan.
Höh, eikö se mitenkään onnistuisi?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Höh, eikö se mitenkään onnistuisi?
No täällähän voi kirjottaa ties mitkä randomit.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Itse käyn tuon tapaista läpi. Ehkä meillä ei ole realistisia mahdollisuuksia hänen kanssaan. Vaikka kuinka haluaisi. Kun en jaksa riitojakaan. Ja muuttuisiko se edes siitä muunlaiseksi? Miettinyt, että olisi helpompaa, kun vaan hyväksyisi asian. Jos voisi.
En tiedä oletko nainen, mutta jos olet niin oletko ajatellut ettet ehkä voi unohtaa jos asiat jäi kesken. Minulla näin naista kohtaan. Vaikka samoja ajatuksia siitä miten se voisi myös epäonnistua. Vaikea hyväksyä, niin älyttömän vaikea...
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
En tiedä oletko nainen, mutta jos olet niin oletko ajatellut ettet ehkä voi unohtaa jos asiat jäi kesken. Minulla näin naista kohtaan. Vaikka samoja ajatuksia siitä miten se voisi myös epäonnistua. Vaikea hyväksyä, niin älyttömän vaikea...
Niin kirjoitinkin, että ehkä olisi helpompi hyväksyä, jos voisi. En ole valmis jatkamaan matkaa. Haluan katsoa vielä.
- Anonyymi
Miks sä vielä jatkat tota samaa leikkii jossa loukkaat vain minun tunteita!!!??????etköhä oo jo tarpeeksi hyvin rikkonut minua!!!!!!!!!!!joo kyllä olen ymmärtänyt että en kelpaa sulle suhteeseen!!!!!!!!!!!!
- Anonyymi
Et kelpaa mene hysteerikko nainen pois.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Joo mutta et todellakaan saa nussia muiden kanssa ikinä!!!! ja kyllä me jutellaan irl tämä asia loppuun asti!!!!! siihen asti et todellakaan saa edes olla missään tekemisissä kenenkään kanssa! huoraaminen loppu Nyt sulta!
- Anonyymi
Ootko saanut pakit?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mieshän se on. Käyttää sanoja muten h*ora kullastaan.
- Anonyymi
Niin koska mies nähdään? Sanoit asuvasi lähelläni ajatuksissa.
- Anonyymi
Milloin a.t mies nähdään? Ikävä jo.
- Anonyymi
Tällä palstalla nähdään sillon tällöin. :)
- Anonyymi
Tikitiki, https://youtu.be/z6QTd_6Blu4
- Anonyymi
Nähdään vaan.
- Anonyymi
Vitsejähän nämä ketjut ovat.
- Anonyymi
Vaikka aloitukset eivät ihan järkeenkäypiä olisikaan, voi vastauksista löytyä joskus jotain. Jotain sellaista, mikä on itselläkin ajankohtaista parhaillaan. Täällä voi myös hoitaa itseään ja saada ehkäpä vertaistukeakin :) usko pois!
- Anonyymi
Ei sitten muutakuin rohkeasti ja rehellisesti yhteydenottopyyntö. Ilmaiset että haluat tavata ja that's it!
- Anonyymi
Siinä kans joku rehellisen rohkea kerjää täällä yhteydenottoa kun ei uskalla itse.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Siinä kans joku rehellisen rohkea kerjää täällä yhteydenottoa kun ei uskalla itse.
Ja siinä toinen urhollinen ritari?
- Anonyymi
Miehen kanssa? Silloin kun kohtalo meidät samaan paikkaan tuo. Ei oikein ole muuta reittiä. Kaikki jäi kesken.
- Anonyymi
Kun raska valmistuu, sillä kun ei ole hintaa. Mutta on tekeillä. https://yle.fi/uutiset/3-11535865
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kansalla on oikeus tietää miksi persut pettävät
Koko kulunut hallituskausi on kysytty persuilta, minkä vuoksi he ovat pettäneet käytännössä jokaisen vaalilupauksen, ain35010220Kunnissa - siis myös kaupungeissa - viihtyvät ovat kommunisteja
Nehän ovat osa yhteiskunnan tuottamia instansseja, joista on vain haittaa veronmaksajille ja yrittäjlle, kuten ollaan ve112922Ammattiliitto 900 euroa/vuosi - Työttömyyskassa 72 euroa/vuosi
Ammattiliitosta eroamalla voi säästää jopa 800 euroa vuodessa. Mitä enemmän tienaat, sitä enemmän maksat liitolle. Esim2852306Kansalla on oikeus tietää mikä on SDP:n talousohjelma jolla maan talous
saadaan nousuun? Miksi puolue piilottelee sitä, vai eikö sitä ole? Tähän asti olemme vaan saaneet kuulla hallituksen ha1222086Järkevä ehdotus: reilun 8 miljardin euron veronkorotukset
Nykyinen hallitus on päästänyt valtion tulopuolen rappeutumaan, vaikka varallisuutta on Suomessa enemmän kuin koskaan. U381873SDP todellisuudessa pahin pettäjä koskaan - se syyllistyi valtiopetokseen 1918
kun aloittivat kapinan maan laillista valtiojärjestystä vastaan. Punaiset saivat tukea Neuvosto-Venäjän bolsevikeilta,1001669Iski taas katumus kun en jutellut sun kanssa
Silloin kun halusit. Mutta en enää voi sille mitään, en saa muutettua sitä hetkeä..1411633- 1471557
Miksi vasemmisto ei vastusta ulkomaisen halpatyövoiman maahantuontia
joka heikentää suomalaisten duunarien työmarkkina-asemaa ja rasittaa Suomen julkista taloutta? Vasemmistolla ideologin721385Kyriake=Kirkko
Kirkko, Kyriake Kirkko-sana tulee kreikankielen sanasta Kyriake=Herran omat, Kristuksen omaksi kastettujen suuri joukko931046