Vaivaantumaan ja mä sut punastumaan. Haluaisin niin koskea sua ja..
Sä saat mut
26
173
Vastaukset
- Anonyymi
Olin varmaan ihan tomaatti sillon kun puhuttiin mies.
- Anonyymi
🍅oot suloinen..
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
🍅oot suloinen..
Mutta olenko se oikea tomaatti, meitä on monia.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mutta olenko se oikea tomaatti, meitä on monia.
On, kaikenlaisia 🍎poskia.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
On, kaikenlaisia 🍎poskia.
Vaivaannuitko silloin? Enhän sanonut pahasti, se ei ollut tarkoitus.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mutta olenko se oikea tomaatti, meitä on monia.
Oikea jollekkin olet vaan oletko hänelle.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Vaivaannuitko silloin? Enhän sanonut pahasti, se ei ollut tarkoitus.
Vaivautunut siitä, että tuli tunne kummankin haluavan iholle, koskettamaan...vaan ei se olis ollut soveliasta...
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Vaivautunut siitä, että tuli tunne kummankin haluavan iholle, koskettamaan...vaan ei se olis ollut soveliasta...
On se soveliasta, kun vaan päätetään niin. Mutta isommat koskettelut pitää tehdä jossain muualla kuin siellä missä on nähty.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
On se soveliasta, kun vaan päätetään niin. Mutta isommat koskettelut pitää tehdä jossain muualla kuin siellä missä on nähty.
Punaposki samaa mieltä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
On se soveliasta, kun vaan päätetään niin. Mutta isommat koskettelut pitää tehdä jossain muualla kuin siellä missä on nähty.
Ihanaa..koska kosketellaan.. missä kosketellaan..
- Anonyymi
Tänään?
- Anonyymi
Siitä on ihan liian pitkä aika, kun oot mut viimeks saanut punastumaan.
- Anonyymi
Ja, ja mitä? Kerro miten jatkuu. :)
- Anonyymi
Vielä kun vaivautunut ja punastunut saataisiin synkronoitua samaan hissiin mikä jumittuisi kerrosten välille.. Tiedän, meni "ilkeäksi" mutten voinut.. ;) - cu-
- Anonyymi
Sillä menis ne paskat housuun kuitenki siinä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sillä menis ne paskat housuun kuitenki siinä.
Kummalla? Vaivautuneella vai punastuneella? - cu-
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kummalla? Vaivautuneella vai punastuneella? - cu-
Molemmilla..
- Anonyymi
Oletko jo päässyt kosketusetäisyydelle?
- Anonyymi
Ei olla nyt nähty..
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei olla nyt nähty..
Aikaisemmin..?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei olla nyt nähty..
Millon ootte viimeks nähny?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Millon ootte viimeks nähny?
On siitä jo useampi päivä..
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Aikaisemmin..?
Ollaan oltu kosketusetäisyydellä silloin kuin nähtiin..
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ollaan oltu kosketusetäisyydellä silloin kuin nähtiin..
Mitäs sanoisit jos hyväilisin sun käsivartta kevyesti kunhan taas nähdään..
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mitäs sanoisit jos hyväilisin sun käsivartta kevyesti kunhan taas nähdään..
Kokeile, niin näet.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kokeile, niin näet.
Pidän tämän mielessä. Yleensä jähmetyn vaan juttelemaan ja sua katselemaan. Kauniita piirteitäsi mieleen painamaan, suudelmasta ja hyväilemistä haaveilemaan..vasta tilanteen mentyä ohi huomaan etten koskettanutkaan..
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1251278
Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait89924- 95922
Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?
Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede24869Tuleeko Martinasta rouva Muhis
Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat289766- 95748
- 34648
- 109646
Oletko miettinyt sitä
Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.50581Eipä oo näkyny montakkasn etelänvetelää vielä kylällä.
Liekkö tuo pensanhinta vetelille liian kallista, kun ovat jeäneet kesäksi kottiinsa vetelehtimmään. Pärjätään iliman vet131568