Yle alkaa jakaa Veroja typeryksille, jotka ovat kouluttautuneet väärin.
Bepanthen sen kun valuttuu silmä-ripsistä.
Maskeeraajat toimivat innokkaasti.
Yle on uutisia, ei idioottimaisuuksien mainontaa.
Mainoksille ovat toiset kanavat.
H.
Tyttö-lasten Tilipäivä
10
<50
Vastaukset
- Anonyymi
Elämä on.
- Anonyymi
Valtaojan tähtitieteen virka Turussa sentään lopetettiin turhana lässynä ettei kukaan erehtyisi. Samoin Enqvistin Helsingissä teoreettisen kosmologian. Tuotto kankea, ei saanut yhtään kaavaa rustattua nimellä Enqvistin ekvaatio
On kauheaa opiskella muotialoja kuten kosmogiksi ja kokiksi ja luulla että on linssilude Gordon Ramsay ja myyvänsä kobe-härkää
Tästä tosijuttu tuli vastaan kokki, eteläranta kympissä ja laivoissa jne ollut, Mitä kokkaat Gordon? No en. Mitä? Joo mä menin VRlle MITÄ? Joo konnariksi junaan. mitämitä? Paremmat pakat pysyvämpi eikä kuuma ja hektinen
googlaa kobe härkä - Anonyymi
Onhan siellä yksi kukkokin mukana ....ja monta muutakin kukkoa
...sekä yksi harakka ... Mitä sinä sillä Bepanthen-ripsillä tarkoitat ?
mimmimum-..mihuruksz kirjoitti:
"Anonyymi"
Teko-kyyneliähän minä.
Ja aloitukseni viittaa TV-ohjelmaan. :)
H....TV-ohjelmiin/maan. :)
H.
- Anonyymi
Teatterijohtajapelle ei tiedä että että vesti on vaate ja joutui kansallisessa välikäteen trasmanoon
Huruksi eikö sinunkin mielestä voi näytellä pekkapätkää ja enerkeriä
""Olen huomannut, että nuoren sukupolven selkeä viesti on, että (kaikkea) ei voi näytellä. Ja vanhempi sukupolvi, yli viisikymmenvuotiaat, ovat sitä mieltä, että kaikkea voi näytellä. Maailmassa on käynnissä muutos"" Nyt alkaa YLe mainostaa vieras-lajejakin.
Harmi!
Olisin mielelläni katsellut Ella Kannista.
H.- Anonyymi
Kohta näet Ella Kannista ....melkein jokapäivä kun tulee puoliseiskan juontajaksi ...
Tänään on Erika Vikman vieraana siellä ... en tajua miksi voi mennä maku ihailusta ...."vihailuksi" ...hänen suhteensa .....se ei ole ollenkaan minun tapaistani ....
mimmimum-..mi Anonyymi kirjoitti:
Kohta näet Ella Kannista ....melkein jokapäivä kun tulee puoliseiskan juontajaksi ...
Tänään on Erika Vikman vieraana siellä ... en tajua miksi voi mennä maku ihailusta ...."vihailuksi" ...hänen suhteensa .....se ei ole ollenkaan minun tapaistani ....
mimmimum-..mi"Anonyymi"
Hän huomannee että pian tulee tumma-ihoinen Sri-Lankasta.
Kirjoittavat hänestä Suomalaisena.
Yök.
Ei enää.
H.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nurmossa kuoli 2 Lasta..
Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .593295Vanhalle ukon rähjälle
Satutit mua niin paljon kun erottiin. Oletko todella niin itsekäs että kuvittelet että huolisin sut kaiken tapahtuneen472931Maisa on SALAKUVATTU huumepoliisinsa kanssa!
https://www.seiska.fi/vain-seiskassa/ensimmainen-yhteiskuva-maisa-torpan-ja-poliisikullan-lahiorakkaus-roihuaa/15256631242769Mikko Koivu yrittää pestä mustan valkoiseksi
Ilmeisesti huomannut, että Helenan tukijoukot kasvaa kasvamistaan. Riistakamera paljasti hiljattain kylmän totuuden Mi3541847- 711104
Ensitreffit Hai rehellisenä - Tämä intiimiyden muoto puuttui suhteesta Annan kanssa: "Meillä ei..."
Hai ja Anna eivät jatkaneet avioliittoaan Ensitreffit-sarjassa. Olisiko mielestäsi tällä parilla ollut mahdollisuus aito101101Purra hermostui A-studiossa
Purra huusi ja tärisi A-studiossa 21.11.-24. Ei kykene asialliseen keskusteluun.1971030- 45859
Joel Harkimo seuraa Martina Aitolehden jalanjälkiä!
Oho, aikamoinen yllätys, että Joel Jolle Harkimo on lähtenyt Iholla-ohjelmaan. Tässähän hän seuraa mm. Martina Aitolehde26850Miksi pankkitunnuksilla kaikkialle
Miksi rahaliikenteen palveluiden tunnukset vaaditaan miltei kaikkeen yleiseen asiointiin Suomessa? Kenen etu on se, että103845