Tyttö-lasten Tilipäivä

Yle alkaa jakaa Veroja typeryksille, jotka ovat kouluttautuneet väärin.
Bepanthen sen kun valuttuu silmä-ripsistä.
Maskeeraajat toimivat innokkaasti.
Yle on uutisia, ei idioottimaisuuksien mainontaa.
Mainoksille ovat toiset kanavat.

H.

10

<50

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Elämä on.

• Anonyymi

Valtaojan tähtitieteen virka Turussa sentään lopetettiin turhana lässynä ettei kukaan erehtyisi. Samoin Enqvistin Helsingissä teoreettisen kosmologian. Tuotto kankea, ei saanut yhtään kaavaa rustattua nimellä Enqvistin ekvaatio

On kauheaa opiskella muotialoja kuten kosmogiksi ja kokiksi ja luulla että on linssilude Gordon Ramsay ja myyvänsä kobe-härkää

Tästä tosijuttu tuli vastaan kokki, eteläranta kympissä ja laivoissa jne ollut, Mitä kokkaat Gordon? No en. Mitä? Joo mä menin VRlle MITÄ? Joo konnariksi junaan. mitämitä? Paremmat pakat pysyvämpi eikä kuuma ja hektinen
      googlaa kobe härkä

• Anonyymi

Onhan siellä yksi kukkokin mukana ....ja monta muutakin kukkoa
      ...sekä yksi harakka ... Mitä sinä sillä Bepanthen-ripsillä tarkoitat ?
      mimmimum-..mi

• "Anonyymi"

Teko-kyyneliähän minä.
        Ja aloitukseni viittaa TV-ohjelmaan. :)

H.

• huruksz kirjoitti:

"Anonyymi"

Teko-kyyneliähän minä.
        Ja aloitukseni viittaa TV-ohjelmaan. :)

H.

...TV-ohjelmiin/maan. :)

H.

• Anonyymi

Teatterijohtajapelle ei tiedä että että vesti on vaate ja joutui kansallisessa välikäteen trasmanoon

Huruksi eikö sinunkin mielestä voi näytellä pekkapätkää ja enerkeriä

""Olen huomannut, että nuoren sukupolven selkeä viesti on, että (kaikkea) ei voi näytellä. Ja vanhempi sukupolvi, yli viisikymmenvuotiaat, ovat sitä mieltä, että kaikkea voi näytellä. Maailmassa on käynnissä muutos""

• "Anonyymi"

Tietenkin.
        Mutta ei väkisin revityillä vero-rahoilla.

H.

• Nyt alkaa YLe mainostaa vieras-lajejakin.
      Harmi!
      Olisin mielelläni katsellut Ella Kannista.

H.

• Anonyymi

Kohta näet Ella Kannista ....melkein jokapäivä kun tulee puoliseiskan juontajaksi ...
        Tänään on Erika Vikman vieraana siellä ... en tajua miksi voi mennä maku ihailusta ...."vihailuksi" ...hänen suhteensa .....se ei ole ollenkaan minun tapaistani ....
        mimmimum-..mi

• Anonyymi kirjoitti:

Kohta näet Ella Kannista ....melkein jokapäivä kun tulee puoliseiskan juontajaksi ...
        Tänään on Erika Vikman vieraana siellä ... en tajua miksi voi mennä maku ihailusta ...."vihailuksi" ...hänen suhteensa .....se ei ole ollenkaan minun tapaistani ....
        mimmimum-..mi

"Anonyymi"

Hän huomannee että pian tulee tumma-ihoinen Sri-Lankasta.
        Kirjoittavat hänestä Suomalaisena.
        Yök.
        Ei enää.

H.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Nurmossa kuoli 2 Lasta..

Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .
      Seinäjoki
      59
      3295
    2. Vanhalle ukon rähjälle

Satutit mua niin paljon kun erottiin. Oletko todella niin itsekäs että kuvittelet että huolisin sut kaiken tapahtuneen
      Ikävä
      47
      2931
    3. Maisa on SALAKUVATTU huumepoliisinsa kanssa!

https://www.seiska.fi/vain-seiskassa/ensimmainen-yhteiskuva-maisa-torpan-ja-poliisikullan-lahiorakkaus-roihuaa/1525663
      Kotimaiset julkkisjuorut
      124
      2769
    4. Mikko Koivu yrittää pestä mustan valkoiseksi

Ilmeisesti huomannut, että Helenan tukijoukot kasvaa kasvamistaan. Riistakamera paljasti hiljattain kylmän totuuden Mi
      Kotimaiset julkkisjuorut
      354
      1847
    5. Mitä sanoisit

Ihastukselle, jos näkisitte?
      Tunteet
      71
      1104
    6. Ensitreffit Hai rehellisenä - Tämä intiimiyden muoto puuttui suhteesta Annan kanssa: "Meillä ei..."

Hai ja Anna eivät jatkaneet avioliittoaan Ensitreffit-sarjassa. Olisiko mielestäsi tällä parilla ollut mahdollisuus aito
      Ensitreffit alttarilla
      10
      1101
    7. Purra hermostui A-studiossa

Purra huusi ja tärisi A-studiossa 21.11.-24. Ei kykene asialliseen keskusteluun.
      Perussuomalaiset
      197
      1030
    8. Miten meinasit

Suhtautua minuun kun taas kohdataan?
      Ikävä
      45
      859
    9. Joel Harkimo seuraa Martina Aitolehden jalanjälkiä!

Oho, aikamoinen yllätys, että Joel Jolle Harkimo on lähtenyt Iholla-ohjelmaan. Tässähän hän seuraa mm. Martina Aitolehde
      Suomalaiset julkkikset
      26
      850
    10. Miksi pankkitunnuksilla kaikkialle

Miksi rahaliikenteen palveluiden tunnukset vaaditaan miltei kaikkeen yleiseen asiointiin Suomessa? Kenen etu on se, että
      Maailman menoa
      103
      845
    Aihe