Suomalaisille on tärkeämpää mitä Tuksu Tukiainen teki eilen baarissa, kuin tietää mitä suomen hallituksessa tapahtuu.
Suomalaisille on tärkeämpää tekemistä
7
93
Vastaukset
- Anonyymi
mitä tuksu sit teki?,,,,
- Anonyymi
Lukion päästötodistus 8.5 oli Tuksulla,mikä sulla oli.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Lukion päästötodistus 8.5 oli Tuksulla,mikä sulla oli.
No sen kyllä huomaa että nykyisin kouluarvosanoilla ei ole mitään perusteita.
- Anonyymi
Ei kai Tuksu missään baareissa käy ku on maha pystyssä...
- Anonyymi
Onko niillä paljonkaan eroa?
- Anonyymi
Miten tää liittyy Kokemäkeen ? Kommentoikaa nyt paremminkin tuohon mun aloitukseeni Kokemäen häviämisestä maailmankartalta.
- Anonyymi
No ei tosiaankaan liity mitenkään silti mäkin kyllä tätä kommentoin siksi että ketä mahtaa kiinnostaa tuksun tekemiset. Ei kiinnosta sitten yhtään on mulla muutakin tekemistä.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 11510253
- 525020
Taas ryssittiin oikein kunnolla
r….ä hyökkäsi Viroon sikaili taas ajattelematta yhtään mitään https://www.is.fi/ulkomaat/art-2000011347289.html422191Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle
Vauva-palstalta tuttua kaipaamista uudessa ympäristössä. Kaipuu jatkukoon 💘1052048- 261904
Vanha Suola janottaa Iivarilla
Vanha suola janottaa Siikalatvan kunnanjohtaja Pekka Iivaria. Mies kiertää Kemijärven kyläjuhlia ja kulttuuritapahtumia131591Valtimon Haapajärvellä paatti mäni nurin
Ikävä onnettomuus Haapajärvellä. Vene hörpppi vettä matkalla saaren. Veneessä ol 5 henkilöä, kolme uiskenteli rantaan,411392Känniläiset veneessä?
Siinä taas päästiin näyttämään miten tyhmiä känniläiset on. Heh heh "Kaikki osalliset ovat täysi-ikäisiä ja alkoholin v31981Tiedän kuka sinä noista olet
Lucky for you, olen rakastunut sinuun joten en reagoi negatiivisesti. Voit kertoa kavereillesi että kyl vaan, rakkautta24973Rakastuminenhan on psykoosi
Ei ihme että olen täysin vailla järkeä sen asian suhteen. Eipä olis aikoinaan arvannut, että tossa se tyyppi menee, jonk54967