Suomalaisille on tärkeämpää mitä Tuksu Tukiainen teki eilen baarissa, kuin tietää mitä suomen hallituksessa tapahtuu.
Suomalaisille on tärkeämpää tekemistä
7
123
Vastaukset
- Anonyymi
mitä tuksu sit teki?,,,,
- Anonyymi
Lukion päästötodistus 8.5 oli Tuksulla,mikä sulla oli.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Lukion päästötodistus 8.5 oli Tuksulla,mikä sulla oli.
No sen kyllä huomaa että nykyisin kouluarvosanoilla ei ole mitään perusteita.
- Anonyymi
Ei kai Tuksu missään baareissa käy ku on maha pystyssä...
- Anonyymi
Onko niillä paljonkaan eroa?
- Anonyymi
Miten tää liittyy Kokemäkeen ? Kommentoikaa nyt paremminkin tuohon mun aloitukseeni Kokemäen häviämisestä maailmankartalta.
- Anonyymi
No ei tosiaankaan liity mitenkään silti mäkin kyllä tätä kommentoin siksi että ketä mahtaa kiinnostaa tuksun tekemiset. Ei kiinnosta sitten yhtään on mulla muutakin tekemistä.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 392507
Maatalous- ja yritystuet pois, työeläkevaroilla valtion velka pois
Suomi saadaan eheytettyä kädenkäänteessä, kun uskalletaan tehdä rohkeita ratkaisuja. Maatalous- ja yritystuet ovat hait32277Mies mä oon ihan helppo
Miehelle johon oon ihastunut. Olen harvoin ihastunut, mutta suhun olen. Ei tarvitse kuin pyytää, niin...381373- 841330
- 631211
Mies olen aika erakko nykyään
Vanhentunutkin olen muutamana viime vuonna parikyt vuotta. Kun en ennenkään kelvannut, niin tuskin nytkään kelpaan. Lisä40959Lavroville taitaa olla jo ikkuna raollaan?
Lavrovin syytä välttää korkeita paikkoja ja ikkunoiden läheisyyttä.Ettei vain keikahda ikkunasta pihalle.124853- 31771
Ylen johdon hulppeat bonukset alkavat taas
Suora kopio Iltalehdestä: "Asiasta kertoo Iltalehdelle Ylen hallituksen puheenjohtaja Matti Apunen. Mitä tulospalkkioi25623Skenaario
Elämä ja kuolema ovat merkillisin nyytti olevaisuutta. Mutta kun kumpaakaan ei ole, syntyy lapsuksia, joita korjaamaan58596