Miksiköhän ihmeessä? Miten kalastajat laiturilla häiritsevät Rantamakasiinin toimintaa?
Laitureiden virkistyskalastuskäytöstä ja sen merkityksestä on Rannikkoseutulehti julkaissut artikkeleja ja samoin koululuokat ovat tehdeet ulkoilupäivinä kalaretkiä paikalle. Nyt yrittäjät näköjään haluavat laittaa pisteen tälle.
Miksi ihmeessä?
Merimaskussa sijaitseva Ravintola Rantamakasiini ja sen yhteydessä oleva satama avautuivat kesäkuun alussa täysin uudistettuna, uudet omistajat tiedottavat. Naantalin kaupunki myi kiinteistön Rantamakasiinit Oy:lle toukokuussa. Yhtiön taustalla ovat paikalliset voimat, Tuomas Levanto, Juha Mäkinen, Sami Nurmela ja Ville Vuorio. Ravintolapäälliköksi nimitettiin Billnäsissä aiemmin vaikuttanut Marika Perälä.
Maskun Rantamakasiinin laiturille ilmestynyt kalastuskieltokyltti?
Anonyymi
2
97
Vastaukset
- Anonyymi
Kalastus on jokamiehenoikeus eikä sitä voida kieltää yleisillä alueilla.
- Anonyymi
Osassa hahdeniemen laitureissa on kylti, kalastus kielletty.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 392407
- 561372
- 841313
Mies mä oon ihan helppo
Miehelle johon oon ihastunut. Olen harvoin ihastunut, mutta suhun olen. Ei tarvitse kuin pyytää, niin...371295- 631201
Mies olen aika erakko nykyään
Vanhentunutkin olen muutamana viime vuonna parikyt vuotta. Kun en ennenkään kelvannut, niin tuskin nytkään kelpaan. Lisä39924Lavroville taitaa olla jo ikkuna raollaan?
Lavrovin syytä välttää korkeita paikkoja ja ikkunoiden läheisyyttä.Ettei vain keikahda ikkunasta pihalle.122808- 31751
Ylen johdon hulppeat bonukset alkavat taas
Suora kopio Iltalehdestä: "Asiasta kertoo Iltalehdelle Ylen hallituksen puheenjohtaja Matti Apunen. Mitä tulospalkkioi23606Skenaario
Elämä ja kuolema ovat merkillisin nyytti olevaisuutta. Mutta kun kumpaakaan ei ole, syntyy lapsuksia, joita korjaamaan58586