Onko porukalla kokemuksia Virolaisesta X-Cradle venetelakasta?
Onko toimiva paketti, pysyykö kelkka raiteilla, kestääkö sinkitys ja ylipäänsä miten toimii? Ja miten toimitus Virosta pelasi?
Hinta olisi houkutteleva verrattuna muihin saman tyyppisiin tarjolla oleviin.
https://x-cradle.com/index.php?id_category=9&controller=category&id_lang=3
Kokemuksia X-Cradle venetelakasta?
2
1766
Vastaukset 2
- Anonyymi
40 jalkaisen Bavarian alla tuollainen (XL) on palvellut moitteetta, muttei kokemusta tuosta kiskohommasta kun meillä nosturiauto laskee paatin pukille. Sinkitys ja rakenne kestänyt nyt 5v.
Toimitus suoraan seuran telakalle toimi sovitusti pääkaupunkiseudulla.
ex-Santtu31 - Anonyymi00003UUSI
Moikka, minulla on vain positiivisia kokemuksia. Telakka on ollut käytössä 6 vuotta. Venekaudella se on merivedessä ja talveksi vedän sen kuivallemaalle hyödyntäen sen omaa vinssiä. Minun telakka on 15 m. Kelkka pysyy hyvin kiskoilla. Vinssi toimii venekäytössä kauko-ohjaimella (voit ohjata vaikka yksin veneen kelkkaan ja ja siitä nappia painamalla kuivalle maalle. Ei tarvitse enää myrkkymaalia eikä pohjanpesuja. Minulla olisi käytetty paketti myynnissä.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 921526
- 831052
- 67947
Miksi kumppaniehdokkaan oma elämä on teille ongelma?
Täällä monesti kuulee vaatimuksia siitä, että kumppaniehdokkaalla ei saisi olla lemmikkejä, lapsia, kavereita, eksiä, su368919Oikea nainen
On äärimmäisen naisellinen, pienikokoinen, kapeaharteinen, pienet kapeat kasvot, paksut huulet, kauniit hiukset, upeat t177904- 92803
- 64613
Olen pahoillani mies ihan kaikesta
Et sinä ole edes tehnyt mitään väärää. Eihän kenestäkään ole pakko tykätä. Pyydän anteeksi kaikkea häiriköintiä, joka on60612- 37568
Minä olen käyttänyt mustan magian riittejä ja taikoja aiheuttaakseni epäonnea ja pahaa joillekin
Ne jutut on toimineet. Olen harjoittanut tätä parisenkymmentä vuotta160560