Onko porukalla kokemuksia Virolaisesta X-Cradle venetelakasta?
Onko toimiva paketti, pysyykö kelkka raiteilla, kestääkö sinkitys ja ylipäänsä miten toimii? Ja miten toimitus Virosta pelasi?
Hinta olisi houkutteleva verrattuna muihin saman tyyppisiin tarjolla oleviin.
https://x-cradle.com/index.php?id_category=9&controller=category&id_lang=3
Kokemuksia X-Cradle venetelakasta?
2
1779
Vastaukset 2
- Anonyymi
40 jalkaisen Bavarian alla tuollainen (XL) on palvellut moitteetta, muttei kokemusta tuosta kiskohommasta kun meillä nosturiauto laskee paatin pukille. Sinkitys ja rakenne kestänyt nyt 5v.
Toimitus suoraan seuran telakalle toimi sovitusti pääkaupunkiseudulla.
ex-Santtu31 - Anonyymi00003
Moikka, minulla on vain positiivisia kokemuksia. Telakka on ollut käytössä 6 vuotta. Venekaudella se on merivedessä ja talveksi vedän sen kuivallemaalle hyödyntäen sen omaa vinssiä. Minun telakka on 15 m. Kelkka pysyy hyvin kiskoilla. Vinssi toimii venekäytössä kauko-ohjaimella (voit ohjata vaikka yksin veneen kelkkaan ja ja siitä nappia painamalla kuivalle maalle. Ei tarvitse enää myrkkymaalia eikä pohjanpesuja. Minulla olisi käytetty paketti myynnissä.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 981211
Salaisuudet paljastuu
Viimeiset hetket meneillään ottaa yhteyttä. Kertoa totuus ja selvittää asioita. Viimeiset hetket meneillään jos joku87834Poliisi pamputti Variskankaalla
Mistä lie alkanut ja miksi poliisit kutsuttu, mutta mielestäni hyvin toimittu. Jos haluaa rähistä eikä rauhoitu puheella31764- 66683
Karita Tykkä mennyt kihloihin.
Onnittelu kuuluu hänelle ja tulevalle aviopuolisolleen.93616- 31593
- 18548
S-ryhmän ihmisoikeuslinja ei kestä omaa hankintaketjuaan
S-ryhmän Israel-boikotin suurin uskottavuusongelma löytyy yllättävän läheltä, SOK:n omien tuotemerkkien hankintaketjuist15541Haavoittuvuutesi on aseista riisuvaa
Harmi, etten voi osoittaa sinulle tunteita. Hyvää yötä miehelle. Naiselta43513- 10466