Millaista on nykyään asua Heinävedellä? Ennen siellä oli paljon asukkaita mutta nykyään vain ehkä kolmasosa siitä mitä parhaina aikoina. Mietin jos muuttaisi takaisin kun jää eläkkeelle.
Millaista on asua Heinävedellä?
13
1032
Vastaukset
- Anonyymi
Tervetuloa! Tänne on jokainen hyvää eläkettä nauttiva tervetullut. Kunta on suorastaan paratiisimaisen rauhallinen ja luonnonläheinen. Palvelut ovat kunnossa ja ihmiset ovat kivan yhteisöllisiä.
- Anonyymi
Hyvä on asua, rauhassa saa olla. Nukkuva maalaiskirkonkylä.
- Anonyymi
Nyt kun olen kerännyt talven heinät veestä niin voin vetää lonkkaa heinäveessä.
- Anonyymi
Eräs mieskin sai olla Heinävedellä niin rauhassa mökillään, että löytyi kuolleena viikkoja kuolemansa jälkeen.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Eräs mieskin sai olla Heinävedellä niin rauhassa mökillään, että löytyi kuolleena viikkoja kuolemansa jälkeen.
Nunna-kulta katosi tielletietymättömälle?
Täällä kyllä ei ole hyvä olla, jos joukkoviha iskee, viedään tuhkatkin pesästä eikä pidetä kuin piispaa pappilassa??
Riskialtista, harkitkaa tarkkaan?
Hyvä velisysteemi on kieroa ja voimissaan kehdosta hautaan? - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Eikös se Maunulan muumio kerennyt olemaan pitempään?
Itse ajattelin muuttaa takaisin Heinävedelle jahka pääsen eläkkeelle. On sitä Helsingissä vietettykin ihan riittävästi.
- Anonyymi
Jos on pätäkkää, nin terveppä teille.
Heinävesi muutoin kuolemassa oleva, vanhojen immeisten kunta.
Onhan täällä moni julkimo heittänyt veivinsä, eli se sanoo paljon.
Jos olet ehtoopuolella oleva, rikas/rakas,,, julkkis tai mulkkis.
No mikä ettei.
Aivan saatanan sekaisin oleva pillerin purijoiden ja heinänkäyttäjien paratiisi.
Ps. Jos heität veivisi, niin edes poliisikoirat eivät löydä levänneitä luitasi! - Anonyymi
Jos muuttaa, voi kadota kuin nunna Saharaan. Että omalla vastuulla.
- Anonyymi
Heinävesi nousuun eläkeläisillä👍👌. Kuoleva kyläpahanen.
- Anonyymi
Haluaisin muuttaa sinne. Mutta millaset on terveyspalvelut jatkossa ja miten ne uuden kuntaliitoksen myötä muuttuu.
- Anonyymi
Terveyspalvelut on todella huonoja, eiköhän tuo sairaala ole kohta kokonaan suljettu ja joudut lähtemään muualle lääkäriin. Pikkukyläpahanen joku kuihtuu pois.
- Anonyymi
Ei ole mitään kuntaliitosta. Ainoastaan maakunta vaihtuu vuodenvaihteessa.
- Anonyymi
Hyvä on asua, kun kaikki palvelut lähellä. Erikoislääkärit Joensuussa, jos tarvetta.
- Anonyymi
Täällä on hyvä eläkeläisen elellä. Rauhallista ja lupsakkaa sakkia.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
24h Kirppis
Olen muuttamassa paikkakunnalle ja mietin olisiko tälläiselle liikkeelle tarvetta alueella?134628Suomessa eletään liian pitkään
"Ihmisten on kuoltava" Asiantuntija varoittaa: Suomi ei ole valmis siihen, että niin moni elää pitkään: ”Kaiken täytyy3583929Kerotakaa joensuun kontiolahden paiholan laitoksesta jotain
Mun kaveri joutuu paiholan laitokseen nyt lähi aikoina niin voisko ihmiset kertoa minkälaista siellä on tarinoita jne ja373490Voitaisko olla kavereita?
Haluaisin aloittaa puhtaalta pöydältä sinun kanssasi, tabula rasa. Minä lopetan sinun perääsi haikailun, ja sitten sinäk193248Deodoranttiteollisuus
Annan ilmaisen vinkin. Kyseinen teollisuus voisi alkaa valmistaa kuolleen ruumiin hajua. Olisi varma hittituote, ainakin122583- 2802410
Martinan mies on Suomessa.
Siellä se on Martinan instassa ja täällä on jo ero tullut. Voi että kun huvittaa...3231840- 1001822
Maistaisitko sinä näitä valmisruokia?
Terhi Kinnari ja Kinnarin tila voitti Suomalainen menestysresepti -kisan. Makuja Kinnarin tilan kaurapohjaisissa aterioi481526Rukoilimme Länsimuurilla 2000 vuoden jälkeen, Jumalamme oli antanut meille kaiken takaisin
Western Wall, In our Hands. 55th Para. https://www.youtube.com/watch?v=u4BJAppyCSo https://en.wikipedia.org/wiki/55th_91195