Olen tosi pahoillani kaikesta pahasta

Anonyymi

Mitä olen kirjoittanut sinulle. Toivottavasti annat anteeksi. Olen ollut lievästi sanottuna hieman pihalla.
Toivottavasti oikea henkilö tunnistaa tämän.

47

1079

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      No tuon perusteella ihan varmasti tunnistaa... 100% no doubt.

    • Anonyymi

      Tuollaisesta ympäripyöreästä viestistä mahdottomuus kenenkään tunnistaa sitä omakseen.
      Jos olisit aidosti pahoillasi, niin pyytäisit Oikeassa elämässä henkilöltä anteeksi.
      Ei kovin uskottava viesti, sori vain.

      • Anonyymi

        Etkö oo enää pihalla


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Etkö oo enää pihalla

        Miksi tuollaista minulta kysyt.
        Kommentoin vain aloittajan viestiä!


    • Anonyymi

      Hoccus poccus, näin helppoa tämä anteexipyytely on, sori siitä niinku stubbikin sanois

    • Anonyymi

      Voisiko tämä ihmimen sitten luottaa siihen, ettei näin enää käy?

      • Anonyymi

        Kyllä voi.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kyllä voi.

        Sellainen Ihminen joka on satuttanut toista kunnolla ja tietoisesti ei koskaan muuta tapojaan. Kerta toisensa jälkeen tekee samat ilkeydet, eli ei ole mahdollista.
        Pahat asiat pitää sulkea elämästä pois.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sellainen Ihminen joka on satuttanut toista kunnolla ja tietoisesti ei koskaan muuta tapojaan. Kerta toisensa jälkeen tekee samat ilkeydet, eli ei ole mahdollista.
        Pahat asiat pitää sulkea elämästä pois.

        Kerroksia on monia, mutta jos ajattelemmekin sen niin, että kyseessä ei ole tässä tapauksessa palstan psykon edesottamukset, vaan joku muu keissi. Ehkä silloin tämä parjattava haluaisi lähinnä tietää, että miksi


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kerroksia on monia, mutta jos ajattelemmekin sen niin, että kyseessä ei ole tässä tapauksessa palstan psykon edesottamukset, vaan joku muu keissi. Ehkä silloin tämä parjattava haluaisi lähinnä tietää, että miksi

        Kaikkeen ei aina saa vastauksia vaikka niitä kuinka haluaisi.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kerroksia on monia, mutta jos ajattelemmekin sen niin, että kyseessä ei ole tässä tapauksessa palstan psykon edesottamukset, vaan joku muu keissi. Ehkä silloin tämä parjattava haluaisi lähinnä tietää, että miksi

        Kuka on mielestäsi "palstan psyko"?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sellainen Ihminen joka on satuttanut toista kunnolla ja tietoisesti ei koskaan muuta tapojaan. Kerta toisensa jälkeen tekee samat ilkeydet, eli ei ole mahdollista.
        Pahat asiat pitää sulkea elämästä pois.

        Kaikki ihmiset ja ihmissuhteet eivät ole rakentavia. Toisen tietoinen satuttaminen on merkki usein jostain todella vakavasta. Tervehenkinen ihminen ei koskaan satuta ketään tietoisesti. Joskus on paras sanoa hyvästi.


      • Anonyymi

        Kuka kirjoittaa tuolla nimimerkillä vai onko siinä useampi kirjoittaja?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sellainen Ihminen joka on satuttanut toista kunnolla ja tietoisesti ei koskaan muuta tapojaan. Kerta toisensa jälkeen tekee samat ilkeydet, eli ei ole mahdollista.
        Pahat asiat pitää sulkea elämästä pois.

        Sinä olet pihalla kuin lumiukko.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kaikki ihmiset ja ihmissuhteet eivät ole rakentavia. Toisen tietoinen satuttaminen on merkki usein jostain todella vakavasta. Tervehenkinen ihminen ei koskaan satuta ketään tietoisesti. Joskus on paras sanoa hyvästi.

        Hyvä ideaali. Tosin, ihmisten välisissä suhteissa on aina kaksi osapuolta. Molempia pitäisi kuunnella ja molempien tulisi kertoa mitä mieltä on asioista. Mistä tiedämme onko jokin tietoista kun niin moni asia on myös alitajuista?

        Tiesitkö että puhumattomuuskin on maailmalla henkistä väkivaltaa? Sehän osoittaa ettei kunnioita toista.

        Suhteissa edellytetään ihmissuhdetaitoja.


    • Anonyymi

      Sietääkin olla, hyvä että tajuat etkä toista temppujas.

    • Anonyymi

      Jospa ihan livenä pyytäisin anteeksi . Oletko koskaan kokeillut? Tällaisella palstahöpötyksellä ei ole hänelle mitään merkitystä. Hyvä, että olet itse tajunnut ongelman. Se on hyvä ensimmäinen askel kohti parempaa tulevaisuutta.

      • Anonyymi

        Eikä tällaisella sun pasltaulinalla ole sen enempää vaikutusta. Eiköhän aloittajalla ole syynsä joten käytä sinäkin energiasi vaikka ikkunan syyspesuun. Kai sulla ikkunat on?


    • Anonyymi

      saat kaiken anteeksi. olen aina pitänyt sinusta paljon ja saat kaiken anteeksi.

      ihan kaiken. =)

      olet tärkeä ihminen, sinun kannattaa aina muistaa se.

      • Anonyymi

        häneltä se pitäisi saada, hänelle annan anteeksi... tule vastaan... tarvitsen häntä koska rakastan häntä. <3 mieheltä sivusta naiselle


    • Anonyymi

      kunpa vain voisit antaa kaikki omat mokani anteeksi.

      ja niitähän riittää vaikka kuinka paljon.

      • Anonyymi

        Ja olo on yhtä keveä kuin vessapaperiin tulemisessa


    • Anonyymi

      Samat sanat kirjoittaisin kuin aloittaja.

      • Anonyymi

        Mitä nimenomaista viestiäsi haluaisit pyytää anteeksi? Kumma kyllä, en ole loukkaantunut, olen pettynyt siihen, miten tyly olit. Jos sinä haluat, voit olla yhteydessä samaa reittiä, mitä kautta viestisikin laitoit.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mitä nimenomaista viestiäsi haluaisit pyytää anteeksi? Kumma kyllä, en ole loukkaantunut, olen pettynyt siihen, miten tyly olit. Jos sinä haluat, voit olla yhteydessä samaa reittiä, mitä kautta viestisikin laitoit.

        En ole ajattelemasi ihminen. En sovi kuvaukseesi.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        En ole ajattelemasi ihminen. En sovi kuvaukseesi.

        Sä taas oot mun ajattelemani ja hyvä niin.


    • Anonyymi

      Ei tuosta kukaan ketään tunnista. Turha vaiva.

    • Anonyymi

      Tämä aloitus ei liity millään lailla minun anteeksi, anteeksi... aloitukseen.. -sivusta

      • Anonyymi

        missäs sellainen on? en ole nähnyt- -sivusta tämäkin


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        missäs sellainen on? en ole nähnyt- -sivusta tämäkin

        Pahoittelen kun kostin menneisyyteni eräälle tärkeälle henkilölle..


    • Anonyymi

      vai niin

      "Sori, oikeesti pahoillamme kaikest
      Anteeks, et tajuttiin tä vast täs vaihees
      Pakko päästä purkaa sydänt täst aiheest
      Me ollaan pahoillamme täst kaikest
      Joo en saa yöllä nukuttuu
      Niin paljon mua kaduttaa
      Ei ollu tarkotus ketään suututtaa
      Nyt on pakko ottaa skidii etäisyyttä
      Ehkä tä kaikki ei ollukaa tyhmyyttä
      Nöyrät pahottelut siihen vielä lisään
      Mä otan vastuun kaikest mut en muuta siitä mitää"

    • Anonyymi

      Ei hätiä mitiä, se oli ihan peruskauraa, ei muuta ku uutta putkeen vaan!

    • Anonyymi

      Jumalamalan siunausta

    • Anonyymi

      Minä en ole pahoillani mistään. Miehenä mulla on oikeus toimia niinkuin toimin. Jos joku itkee niin se on sen heikkous.

    • Anonyymi

      Tänne kirjoitetusta roskasta ei kannata olla harmissaan. Kukaan ei ota näitä vakavasti, ainakaan minä en ottaisi, jos tunnisteet ei ole niin selvät että niistä voisi tunnistaa, jota viestit ei täällä ole.
      Se kyllä ihmetyttää, miksi jotkut yleensäkään kirjoitta tänne niin vihamielisiä viestejä?
      Kertooko se kirjoittajan omasata äärettömän pahasta olosta, jota koettaa jakaa syyttömien kustannuksella?

    • Anonyymi

      Nimi

      • Anonyymi

        Börje


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Börje

        Enni


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Enni

        Teppo


      • Anonyymi

        Make


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Make

        Minni


      • Anonyymi

        Tänne ei kerrota nimiä. Perkele!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tänne ei kerrota nimiä. Perkele!

        Älähän kiroile Juha rakkaani


    • Anonyymi

      Tauno

    • Anonyymi

      Ehkä jonain päivänä pystyn antamaan. Tässä on aika paljon sulattelemista. Tosin olenhan minäkin muutaman ilkeän lauseen laittanut.

    • Anonyymi

      En ota negaa itseeni täältä. Mulla on teflonia otsassa. Kuvittelen niiden olevan ventovieraitten laitapuolen narkkien tuotosta. En tiedä niiden olevan mulle.

    • Anonyymi

      Minua ei kukaan ole henkilökohtaisesti haukkunut, en ole kokenut sellaista tai sitten en ole ymmärtänyt kaikkea, ihan sama. Ongelma on ollut vuosien ajan iso määrä ihmisiä, jaksaminen heidän "tekemisiinsä" on ollut nolla monen vuoden ajan. Se kertakaikkiaan pudottaa joka kerta niin vastenmieliseltä se tuntuu. Se tuntuu pelkästään kiusaamiselta. Yksityisasiat eivät kuulu kaikelle "kansalle". Kohta on pakko tehdä se päätös etten halua ketään elämääni, en kaveria, en ystävää, en parisuhdetta, en mitään kenenkään kanssa, jos se on se keino millä "kansan" saisi lopettamaan sen kaiken mitä jatkuvasti tekevät.

    Ketjusta on poistettu 5 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Monenko kanssa olet harrastanut seksiä

      tänä aikana kun olet kaivattuasi kaipaillut?
      Ikävä
      126
      3038
    2. Timo Soini tyrmää Tynkkysen selitykset Venäjän putinistileiristä

      "Soini toimi ulkoministerinä ja puolueen puheenjohtajana vuonna 2016, jolloin silloinen perussuomalaisten varapuheenjoht
      Maailman menoa
      267
      1255
    3. Melkein lähetin viestin.

      Onneksi tulin järkiini. Mukavaa kesää
      Ikävä
      101
      1241
    4. Nainen voi rakastaa

      Ujoakin miestä, mutta jos miestä pelottaa näkeminenkin, niin aika vaikeaa on. Semmoista ei varmaan voi rakastaa. Miehelt
      Ikävä
      79
      1051
    5. Sulla on nainen muuten näkyvät viiksikarvat naamassa jotka pitää poistaa

      Kannattaa katsoa peilistä lasien kanssa, ettet saa ihmisiltä ikäviä kommentteja.
      Ikävä
      65
      1026
    6. Kalateltta fiasko

      Onko Tamperelaisyrittäjälle iskenyt ahneus vai mistä johtuu että tänä vuonna ruuat on surkeita aikaisempiin vuosiin verr
      Kuhmo
      12
      1000
    7. Rakastan sinua

      Olen tiennyt sen pitkään mutta nyt ymmärsin että se ei menekään ohi
      Ikävä
      30
      946
    8. IS Viikonloppu 20.-21.7.2024

      Tällä kertaa Toni Pitkälä esittelee piirrostaitojansa nuorten pimujen, musiikkibändien ja Raamatun Edenin kertomusten ku
      Sanaristikot
      49
      916
    9. Ikävöimäsi henkilön ikä

      Minkä ikäinen kaipauksen kohteenne on? Onko tämä vain plus 50 palsta vai kaivataanko kolme-neljäkymppisiä? Oma kohde mie
      Ikävä
      42
      904
    10. Liikenne onnettomuus

      Annas kun arvaan -Nuoriso -Ajokortti poikkeusluvalla -Ylinopeus
      Orimattila
      44
      806
    Aihe