enkä tajuu miksi sen ex eukon sanat painaa aina enempi kuin mun. Mun mielipiteitä ei kuunnella eikä tehdä koskaan niinkuin minä haluan. Sitten kaikki menee aina toisin kun olen suunnitellut.
Olen loistava tekemään ratkaisuita ja asioita niin että ne toimii, mutta se ei ole tärkeää vaan se että ex eukko saa tahotnsa läpi. Mua inhottaa tollanen että minä tietän minä tiedän ja osaan tapa, mitä se akka sählää, ja mun hyvät ratkaisut lasten etua katsoen torpataan.
Olen sitoutunut tähän miehen elämään ja kyllä kasvatan kakaroita siinä missä hänkin, mutta että se exä jaksaa valittaa ja haukkua ja tehdä aina kaikesta niin vaikeaa. Jos minä päätän jotain niin hetken päästä se ei olekkaan niin. Menis vaikka kiinaan, ei sitä täällä kaivata, minä olen ominut hänen lapset ja mulla on tahto kasvattaa niitä sillai kun meillä on hyvä, eikä niin miten se valittaja haluaa.
Huollan miehen kanssa hänen lapsiaan
4
76
Vastaukset
- Anonyymi
niin?
- Anonyymi
Sinä olet se perheenrikkoja naakka ja suttura, ei sulta mitään kysytä.
- Anonyymi
No toi on aika rankkaa. Eihän ketään voi velvottaa hultamaan toisten lapsia jos ei halua. konetaa ja käskyttää voi ja vaatia lapsia muta ei aikusiita.
Meil ei onnistuisi, minä en maksele meihen lasten asioita enkä kuuntele niiden kiukuttelua enkä valituksia, mutta hyvin komennan ja käsken heitä tottelemaan.
Rahaa en saa tästä vastuullisesta työtä, kun heidän äiti vetää kaiken lapsilisät ja elarit, surkeetahan se on, mutta niin sitä säälitään äitiänsä ettei muka pysty ilman meidän rahaa makseleen kuluja.
Toivottavsti vuodet menee pian et lapset ei tule meille eikä trvi enää maksella. Ei olekiva kun ite ei saa mitään kviaa vaan kaikki menee entisille lapsille.- Anonyymi
naakka?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Zelenskyi ei suostunut nöyrtymään Trumpin ja Vancen edessä, siksi meni pieleen
Trumppia täytyy imarrella, silloin homma toimii aina. Tähän Zelenskyi ei suostunut.6734529Harmi että
Pidät niin vastenmielisenä. Olen minäkin välissä ollut ihan kamala sinulle ja ihmetellyt miten voit minusta tykätä. Se o202205- 1021376
En rehellisesti usko et oisit
Sekuntiakaan oikeasti mua kaivannut. Tai edes miettinyt miten mulla menee. Jotenkin todennäköisesti hyödyt tästäkin jos181231- 711168
Trump näytti slipoveri-ukolle kaapin paikan!
Slipoveri-ukko Ukrainan presidentti Volodimir Selenskyi meni tapaamaan valkoiseen taloon Trumppia ilman kunnon tuliaisia123999Nainen, olet jotenkin lumoava
Katselen kauneuttasi kuin kuuta, sen loistoa pimeässä. Sen kaunis valo on kaunista sekä herkkää ja lumoavaa. Olet naisel66998Jos saan sinut elämääni
niin minun täytyy nukkua ihan ensimmäiseksi 2vk putkeen. Sopiiko se sinulle? Väsynyt olen ollut ja niin levollinen olo75925Kun Zele jenkeissä kävi
Enää ei Zele saanutkaan miljardeja ilmaista rahaa niin helposti. Läksyttivät oikein kunnolla pientä miestä ja joutui poi255884- 65876