enkä tajuu miksi sen ex eukon sanat painaa aina enempi kuin mun. Mun mielipiteitä ei kuunnella eikä tehdä koskaan niinkuin minä haluan. Sitten kaikki menee aina toisin kun olen suunnitellut.
Olen loistava tekemään ratkaisuita ja asioita niin että ne toimii, mutta se ei ole tärkeää vaan se että ex eukko saa tahotnsa läpi. Mua inhottaa tollanen että minä tietän minä tiedän ja osaan tapa, mitä se akka sählää, ja mun hyvät ratkaisut lasten etua katsoen torpataan.
Olen sitoutunut tähän miehen elämään ja kyllä kasvatan kakaroita siinä missä hänkin, mutta että se exä jaksaa valittaa ja haukkua ja tehdä aina kaikesta niin vaikeaa. Jos minä päätän jotain niin hetken päästä se ei olekkaan niin. Menis vaikka kiinaan, ei sitä täällä kaivata, minä olen ominut hänen lapset ja mulla on tahto kasvattaa niitä sillai kun meillä on hyvä, eikä niin miten se valittaja haluaa.
Huollan miehen kanssa hänen lapsiaan
4
100
Vastaukset
- Anonyymi
niin?
- Anonyymi
Sinä olet se perheenrikkoja naakka ja suttura, ei sulta mitään kysytä.
- Anonyymi
No toi on aika rankkaa. Eihän ketään voi velvottaa hultamaan toisten lapsia jos ei halua. konetaa ja käskyttää voi ja vaatia lapsia muta ei aikusiita.
Meil ei onnistuisi, minä en maksele meihen lasten asioita enkä kuuntele niiden kiukuttelua enkä valituksia, mutta hyvin komennan ja käsken heitä tottelemaan.
Rahaa en saa tästä vastuullisesta työtä, kun heidän äiti vetää kaiken lapsilisät ja elarit, surkeetahan se on, mutta niin sitä säälitään äitiänsä ettei muka pysty ilman meidän rahaa makseleen kuluja.
Toivottavsti vuodet menee pian et lapset ei tule meille eikä trvi enää maksella. Ei olekiva kun ite ei saa mitään kviaa vaan kaikki menee entisille lapsille.- Anonyymi
naakka?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mikä se Mira Luodin ohjelma oli?
Ja onnistuiko hiljaiseksi maksaminen sittenkään, jos myöhemmin sanoo, että tuollaista tapahtunut? Ihmiset alkaa pohtiin33611541IL - Kansanedustaja tehnyt ITSEMURHAN eduskuntatalossa!!
"IL:n tiedot: Kansanedustaja tehnyt itsemurhan Eduskuntatalossa Iltalehden tietojen mukaan kansanedustaja on tehnyt its3597886Mira Luoti koki seksivvaltaa sarjan kuvauksissa. Otti hyssyttelyrahat mutta nyt julkistaa asian?
Kun hyvin tietää että helppo päätellä mikä ohjelma kyseessä. Ja jos koki oikein "väkivaltaa" eli raisk, niin edesvastuut882758Verinen koira
Mikä juttu on tämä Karhumäellä pyörinyt verinen koira? Oliko hyökännyt jonkun kimppuun?972217Eemeli Peltonen teki itsemurhan eduskuntatalossa
Kevyet mullat sitten vaan. Ei mulla muuta.1462104Mira Luoti, Vain Elämää
kausi 8. mukana aluksi mm. Terhi Kokkonen ja Mira Luoti. taustalla myös Danny ja Kashmir. paljonko 1+1 olikaan?61611- 1101251
Mopokeulija
Poliisit saisivat käydä noukkimassa sinipuseroisen keulijan tuota pikaa. Koulureppu selässä yhdellä pyörälla S-Marketin521064Sonnisen turha valitus selvästä asiasta !
Nyt tuli sellainen valitus jossa ei järjen häivää, Sonninen ja koko hallinto munaa itsensä. Hänestä on tulossa pilkunnus26898MUISTATTEKO SEN?
Karhean tummansövyisen raastavsn huudon : RYKIKÄÄ! NIITÄ RAATOJA@ RÄKIKÄÄ NIITÄ EAATOJA!btämän paeoni aina toivotti rakk312782