Hei! Olen saksassa harjoitellut mielenkiintoista Krav maga-systeemiä Krav maga Maor, jonka kehittäjä Amnon Maor on saanut oppinsa Israelin kommando.joukoissa.
Opettajani on Suomesta lähtöisin ja opettaa Krav magaa ja alkuperäistä Korean hapkidoa Saksassa.
Olen tulossa kesällä suomeen ja haluaisin tutustua paikalliseen km-toimintaan.
Kertokaa liittojen yhteystietoja, varmaankin suomessakin harjoiteltavassa Krav magassa on yhteläisyyttä Maor.järjestelmän kanssa.
Pekka heikkinen shotokan karate 1.dan
Krav maga maor kolmas taso.
Krav magaMaor
9
1470
Vastaukset
- Jodi
Oho, onko Jido muka oikeasti olemassa?
- lahsflkaflk
Vai onko se vaan vaihtanut nimensä? (taas...)
- Silava
lahsflkaflk kirjoitti:
Vai onko se vaan vaihtanut nimensä? (taas...)
onko slava palannut?!?!
- Pekka heikkinen
Opettajaani kutsutaan myöskin lempinimellä Slava, pätevä opettaja, omaa pitkän kokemuksen erilaisista kamppailulajeista.
tutustuin opettajaani Jka-karateopettajani kautta, hän suositteli minulle Krav maga maoria.
Kiitos linkeistä suomen km-sivuille, näyttää olevan kaksi järjestelmää, lupaan tutustua molempiin systeemeihin.
Kravmaga on maor on järjestelmä jota opetetaan paljon poliiseille ja järjestyksenvalvojille, tehokas tyyli.
Terv. Pekka Heikkinen- Kwon Nam
Slava taitaa olla Laine niminen kaveri, lähti Saksaan muutama vuosi sitten, oli treenannut pitkään Hapkidoa ja asunut jenkeissäkin.
- kouluttajakin
IKMF krav magasta on kokemusta. Erittäin hyvä ja toimiva systeemi. Työtehtävissä kuin "kadullakin". Varsinkin vanhemmat ohjaajat ovat erittäin päteviä, mikseivät myös nuoremmat.
- Slava
Harjoittelemani Krav maga-Maor on kovempaa, kuin Suomessa harjoiteltavat tyylit, siinä ero, oppilaani Pekka tulee tutustumaan Suomen tyyleihin, Pekalla on pitkä kokemus JKA, Shotokan karatesta.
Maor Krav magan tekee kovemmaksi, se että harjoituksissa käytetään hyvin paljon Red-Man suojapukua, joka mahdollistaa kovan kontaktin.
Olen päätoimisesti keskittynyt Krav magan ja Korean Hapkidon opettamiseen Saksassa, omaan lajitaustan, jujutsusta, ninjitsusta, kyokushinkaista ym, opettajiani ovat olleet mm. Shidoshi Stephen Hayes(ninjitsu)Ed Parker)Amerikan Kenpo)Steve Arneil(kyokushinkai) ja mestari Hae Korean Hapkido ja tietenkin Amnon Maor Krav maga, unohtamatta Auvo Niiniketoa, Richard Morrista, BoB Clarkia ja muita jujutsukoita.
Slava Krav maga Maor op KOrean Hapkido 3.dan - tED
ota yhteyttä web-sivuilla oleviin seurojen yhteyshenkilöihin. uskon että kannattaa etukäteen sopia seuran ohjaajan kanssa miten tulet tutustumaan, pääset siten oikeaan ryhmään Pekka. Kesäisin harjoitusajat ovat yleensä monissa seuroissa hieman supistetut. Utin leiri heinäkuussa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Pekka Aittakumpu ja Jenni Simula kiistävät väitetyn aviorikoksen
"Yleisessä tiedossa oleva asia”, sanovat Kalevan lähteet https://www.kaleva.fi/pekka-aittakumpu-ja-jenna-simula-ki2116531Miksi olet riittämätön kaivatullesi?
Mistä asioista tunnet riittämättömyyden tunnetta kaipaamaasi ihmistä kohtaan? Miksi koet, että et olisi tarpeeksi hänell1442887- 442347
- 972164
Aloitetaan puhtaalta pöydältä
Mukavaa iltaa mukaville. 😊 ❤️ ⚜️ Minusta ei kaikki täällä tykkää, eikä tarvitsekaan. Kun eivät ymmärrä, niin sitten ei2382051Mitkä on ne arvot?
Itselleni särähtää korvaan joka kerta kun kuulen arvoista ja arvomaailmasta. Olen miettinyt paljon, että mikä on se minu2311467- 801444
Tätä et nähnyt tv:ssä: TTK-voittaja Anssi Heikkilä avautuu suhteesta Linnea Leinoon: "Sie annoit..."
Menikö voitto mielestäsi oikeaan osoitteeseen? Linnea Leino ja Anssi Heikkilä voittivat TTK:n vain 1,2 % erolla yleisöää131366Tavarakirppis lopettaa ilkivallan takia.
Tähänkö on jo Kajaanissa tultu? Onko lasten kuriomuus jo näin pitkällä, ei kait tätä aikuiset tee. Mikä on seuraava j71315Koulussa opetetaan anaali- ja suuseksiä
"Kirjassa puhutaan varsin suorasukaisesti ”vehkeistä, flirttailusta, suostumisesta ja kieltäytymisestä, nautinnosta sekä3881261