sanokaas kymmenen parasta runoilijaa!!
parhaat runoilijat top ten
9
2577
Vastaukset
- superwanker
ei nyt tullu ihan kymmentä....
1.Lumikki
2.Crying Angel
3.neitsytlumi
4.Ada
5.Fuzzball
6.Discoinferno - pxi283
Ensimmäisenä tulevat mieleeni Tommy Tabermann ja Katri Vala sekä Armollinen ja ntibitch (edesmenneestä Artic:sta). Tästä foorumista on vaikea sanoa, koska en erityisemmin tuijottele nimimerkkejä. (Mitä nyt muutamia olen oppinut välttämään..;)
- felice
Poikkeen kai jotenkin muista,
kun mun mielestä lumikki ja
nää muut ei oo niin erikoisia,
mut tässä kuitenkin mun listaa:
Sratogirl, anna, PaperdoLL,
kivi, WildFlower, tapettu,
Pilvityttö...
Ei niitä kaikkia jaksa ees muistaa...
itkevällä enkelillä oli pari
jotain hyvää, mut se ja poika-85
on hävinny vallan... - Autio
Ilmottelen heti alkuun, että vaihdoin nimimerkin Harmaan Siiven tähän (Autio tulee sukunimen mukaan).
Eh, tuo on aika laaja kysymys, mutta jos nyt kotimaisia pitäisi luetella, niin ehdottomasti omaan kärkikastiin kuuluu A.W. Yrjänä (vaikkei ehkä hänen lyriikoistaan/runoistaan kauheasti välillä mitään konkreettista saa irti), Kirsi Kunnas, Tommy Tabermann ja voih, niin edespäin ja niin edespäin. Tämän palstan kirjoittajia en haluaisi mitenkään arvostella, mutta jos joku pitäisi mainita niin tuon Discofernen (älä pahastu jos kirjoitin nimimerkin väärin ;-) lyriikoista pidän. - JarkkaLaru
Aika laaja kysymys, sillä Suomi täyttää ensi vuonna 100 vuotta. Mitä aikaa kysymys tavoittelee, sillä jo Ruotsin ja venäjän vallan aikaan runoilleita pidetään yleensä suomalaisina jos asuivat 1939 Suomen alueella. Yritän nyt vähän tavoitella tuota laajaa aikahaarukkaa, joten tässä 4 parasta. Eino Leino, Lauri Viita, Tommy Tabermann ja Juice Leskinen.
- Ford_Byron
Paras runoantologia on: Bumerangina takaisin.
- Vikkis34
Jaa-a. Suomalaisista tulee mieleen Tommy Tabermann, Saima Harmaja, Tomi Parkkinen ja Kirsi Kunnas. Heidän runoissaan on ollut itselleni jotain mikä puhuttelee.
- niinkauniita
Minulla taas Eino Leino,todella rentouttavaa nuo vanhat runot.n
Esim.monialataiteilija : Eila Pienimäki !
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Yritän tänään laittaa taajuudet kohdilleen
Jotta törmätään kirjaimellisesti. Ei tätä kestä enää perttikään. Olet rakas ❤️662288Onko kaivattusi
kyltymätön nainen, pystyisitkö olemaan hänelle loputon mies, vai meneekö toisinpäin.381883Viulu vaiennut
Eikö pisnikset suju ? Vai miksi pahin yrittäjä vouhka on "kadonnu" maan alle. 🤣241568Vanhuksen varpaankynsien leikkaus 89 euroa...
Huh huh.......Parturikäynti olisi varmasti ollut 250 euroa? Kallis on suomi nykyään.1711540Anne Kukkohovi. Myy likaisia alushousujaan.
Kuka ihme ostaa jonkun naisen likaisia alushousuja, menee lujaa kyllä tälläkin housujen myyjällä.861293Nainen, sellaista tässä ajattelin
Minulla on olo, että täällä on edelleen joku, jolla on jotain käsiteltävää. Hän ei ole päässyt lähtemään vielä vaan jost1841204Kyllä tekee kipeää
Luopua kaikesta mitä on elämässä saavuttanut😞 ei vaan ole enää yhtäkään hiljaista vuorokautta🤬241120Kauanko skuutteja on siedettävä? Ei tietoa liikennesäännöistä, ajellaan miten sattuu ja missä vain.
Kauanko on kestettävä sähköpotkulautojen terrorismismia? Niillä ajelevat eivät tiedä, tai jos tietävätkin, niin eivät vä1101115En mä tiedä mitä tapahtuu
siis tykkäisitköhän musta oikeasti. Ehkä oot pelannu liikaa rahapelejä, ehkä rakastat tyhjiä arpoja.9942- 77939