Suomi24 Keskustelussa on viikonlopun aikana ollut poikkeuksellisen paljon bottien automaattiseti luomia kommentteja. Pahoittelemme tästä aiheutunutta harmia. Olemme kiristäneet Keskustelujen suojausasetuksia ja kommentointi on toistaiseksi estetty ulkomailta.

HIM -matskua

burning brightly

kuinka paljon teillä on erilaista him materiaalia? ninkun oletteko ostaneet kaikki sinkut ja levyt ja keräättekö lehtijuttuja? entä valokuvia tai nimmareita? ja voisitteko ostaa jotain harvinaisuuksia millä hinnalla tahansa? ja vielä se, että ootteko tosiaan ostaneet kaiken ettekä vaan imuttaneet/tulostaneet netistä?

6

499

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • oHIMo

      kaks samanlaista viestiä, nimi vaa eri... niin, mulla on kaikki albumit ja kokoelma. sinkkuja ei oo, muutakun solitary man II eli se pikku dvd-pätkä. lehtijuttuja on jo vuosilta 98-99 eli todella paljon...sit yks jenkeissä julkastu dvd. nii ja tietty nimmari ja pari valokuvaa.

    • lilylazer

      Albumit on kokoelma ( se mukana tullut DVD). Ja sinkkuboxi, jossa on GL:n, RR:n ja DSBH:n sinkut. Love Metalin sinkut on hankkimatta. Ja sitten vielä vinyyliboxi.
      Yleensä kaikki mahdolliset lehdet tulee hankittua, joissa HIM mainitaan, että kyllä niitäkin jonkunverran on... Nimmareita ei ole.

    • Him- mies

      Mulla on kaikki Him-jutskat ja oon ostanu niitä ja tehny ite, Ite oon tehny itelle tatskoja itelle peppuun.

    • *Ninni*

      Ite olen keräillyt HIM juttuja jo vuodesta 1996. Lehtileikkeitä on kertynyt 1500 sivua (paljon on myös vaihtareina)
      Suomalaiset sinkut albumit on kaikki, yhteensä niitä albumeita, sinkkuja ja promoja on vähän päälle 200kpl.
      Sitten on muuta krääsää yllin kyllin....ebaystä saa kaikkea "feikkiä", esim sytkärin ostin yhdellä US-sentillä... En ostaisi millä hinnalla tahansa, suurin hinta minkä maksoin oli 200e ja se oli HIMin ihka eka ep. Promot olen kaikki saanut alle 50euron ja ulkomaalaiset sinkut alle 20euron... Pitää olla paljon noissa nettihuutokaupoissa oikeaan aikaan niin jos ei heti saa haluamallaan summalla niin kyllä se sitten joskus osuu kohdalleen..=)
      Ainuttakaan levyä tai edes biisiä en ole imuttanut vaikka nettiä käytänkin tosi paljon.

    • phoebe

      joo no tää on tosi noloo mut mul on vaan love metal-levy mut sillee... :D tarkotus olis ostaa kyl niit levyi lissää... :)

      • phoebe

        niin siis pitää lisätä et en ole polttanu tai imuroinu mitään..!! :D enkä aiokkaan..


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Voitasko leikkiä jotain tunnisteleikkiä?

      Tietäisi ketä täällä käy kaipaamassa.. kerro jotain mikä liittyy sinuun ja häneen eikä muut tiedä. Vastaan itsekin kohta
      Ikävä
      85
      2258
    2. Millä voin

      Hyvittää kaiken?
      Ikävä
      50
      1944
    3. Tietysti jokainen ansaitsee

      Hän varmasti ansaitsee vain parasta ja sopivinta tietenkin, suon sen onnen hänelle enemmän kuin mielelläni. Aika on nyt
      Ikävä
      23
      1838
    4. Jotain puuttuu

      Kun en sinua näe. Et ehkä arvaisi, mutta olen arka kuin alaston koivu lehtiä vailla, talven jäljiltä, kun ajattelen sinu
      Ikävä
      79
      1685
    5. 50+ naiset kyl

      Lemottaa sillille mut myös niitte kaka lemottaa pahlle ku kävin naiste veskis nuuhiin
      Ikävä
      10
      1598
    6. Haluan sut

      Haluatko sinä vielä mut?
      Ikävä
      77
      1502
    7. hieman diabetes...

      Kävin eilen kaverin kanssa keskusapteekissa kun on muutama kuukausi sitten tullut suomesta ja oli diabetes insuliinit lo
      Pattaya
      24
      1403
    8. Välitän sinusta mies

      Kaikki mitä yritin kertoa tänään ei mennyt ihan putkeen..Joka jäi jälkeenpäin ajateltuna suoraan sanottuna harmittaa aiv
      Työpaikkaromanssit
      6
      1362
    9. Haluaisin aidosti jo luovuttaa ja unohtaa

      Ei tästä mitään tule koskaan.
      Ikävä
      72
      1331
    10. En voi sille mitään

      Tulen niin pahalle tuulelle tästä paikasta nykyisin. Nähnyt ja lukenut jo kaiken ja teidän juttu on samaa illasta toisee
      Ikävä
      12
      1304
    Aihe